Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Irritatietopic!

+17
Middleme
loura
Cheesegirl
NerdChic
RYW
Jay
SleepingBeauty
Prosecco
Alias
Toet
Fayebella
Angela_1986
smooch
Rev3rie
Jeanette
silly-one
Bliss
21 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Irritatietopic! - Pagina 3 Empty Re: Irritatietopic!

Bericht  Cheesegirl ma 17 jan 2011 - 1:03

Erg is dat he Dromertje!
Ik had vorige week mijn nieuwe rooster gekregen, heb ik 4 dagen in de week maar 2 of 3 uurtjes les op een dag. En dan begin om soms ook pas om 2 uur! Mad
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 1:06

Carola589 schreef:Erg is dat he Dromertje!
Ik had vorige week mijn nieuwe rooster gekregen, heb ik 4 dagen in de week maar 2 of 3 uurtjes les op een dag. En dan begin om soms ook pas om 2 uur! Mad

Mijn rooster voor het komende half jaar:

Maandag: 14.30-15.30
Dinsdag: vrij
Woensdag: vrij
Donderdag: 12.30-13.30
Vrijdag:11.30-12.30

Ook allemaal zo lekker midden op de dag...

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 1:08

Mijn irritatie van vandaag: het werk waar ik niet meer terug hoef te komen!! Wat doen zij moeilijk over loon zeg, gadver.

Gast
Gast

Bericht  loura ma 17 jan 2011 - 1:11

Even over dat voor de trein springen... Ik kan het begrijpen dat iemand echt niet meer wilt leven en geen andere weg ziet maaar kan iemand dan niet op een andere manier een einde van het leven maken? Ik snap niet dat je er zoveel andere mensen bij betrekt.. Dus wat dat betret snap ik silly-one wel. Alleen de manier waarop het gezegd word komt een beetje hard over.

Mijn ergenis is dat mijn over buurman een motor heeft en die zet hij voor mijn deur das nog niet eens het ergste maar die motor maakt zo een ontzettend vreselijk hard geluid dat ik er beroerd van word pfff. het is hier allemaal al zo gehorig komt hij nog even met dat vreselijke apparaat. Twisted Evil

Laatst aangepast door loura op ma 17 jan 2011 - 1:13; in totaal 1 keer bewerkt
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Cheesegirl ma 17 jan 2011 - 1:12

Ja echt heel fijn he Dromertje!
Ik heb:
ma: 14.30 - 16.45
di: 08.00 - 10.00
wo: werken
do: 10.45 - 13.00
vrij: 13.45 - 15.15

En dan ook lekker 1.5 uur heen en 1.5 uur terug reizen!! Evil or Very Mad
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 1:24

ben ik lekker vroeg vrij en haast ik me na mijn werk om naar het gemeentehuis te gaan om bepaalde zaken eindelijk te regelen... Rijdt de trein natuurlijk weer eens niet! Moet nu weer via Rotterdam rijden en kom dus te laat aan op het stadhuis. Nou ja, dan ga ik thuis maar bankhangen met een dvdtje. Kan dr ook niks aan doen

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 1:25

Marin schreef:ben ik lekker vroeg vrij en haast ik me na mijn werk om naar het gemeentehuis te gaan om bepaalde zaken eindelijk te regelen... Rijdt de trein natuurlijk weer eens niet! Moet nu weer via Rotterdam rijden en kom dus te laat aan op het stadhuis. Nou ja, dan ga ik thuis maar bankhangen met een dvdtje. Kan dr ook niks aan doen

Ooooh stom! Kom je dan op msn? angel

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 1:27

Ja nou moet ik donderdagavond maar gaan, maar daar heb ik ook geen zin in. En is goed kom zo wel op msn. Duurt nog wel even voordat ik thuis ben though.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 1:28

Marin schreef:Ja nou moet ik donderdagavond maar gaan, maar daar heb ik ook geen zin in. En is goed kom zo wel op msn. Duurt nog wel even voordat ik thuis ben though.

Haha okee kijk maar smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 1:29

Isabella schreef:Mijn irritatie van vandaag: het werk waar ik niet meer terug hoef te komen!! Wat doen zij moeilijk over loon zeg, gadver.

Hoezo?

Gast
Gast

Bericht  Middleme ma 17 jan 2011 - 1:30

Mijn gesog. Moet nog zoveel doen en heb zo weinig tijd

En zo wordt het alleen maar minder, ik weet het
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Jordana ma 17 jan 2011 - 1:39

Dat ik een moe gevoel heb door heel mijn lijf.
En dat sommige mensen gewoon niet kunnen autorijden.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 1:43

Carola589 schreef:Ja echt heel fijn he Dromertje!
Ik heb:
ma: 14.30 - 16.45
di: 08.00 - 10.00
wo: werken
do: 10.45 - 13.00
vrij: 13.45 - 15.15

En dan ook lekker 1.5 uur heen en 1.5 uur terug reizen!! Evil or Very Mad

zo'n lange reistijd heb ik gelukkig niet, maar ik zit wel met een kindje waarvoor opvang gezocht moet worden en dat wordt er op deze manier niet gemakkelijker op. Daarbij werk ik ook nog, dus al mijn clienten moeten ook weer verzet worden. *diepe zucht*. Als ze nou gewoon bij het oude rooster waren gebleven, was er geen probleem geweest.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 1:44

ooh en irritatiepunt nr drie komt ook al opborrelen. Mijn dochter heeft de derde poepluier in het uur Laughing Maargoed, daar kan ik mee leven, blijft je kind natuurlijk :P

Gast
Gast

Bericht  Moezie ma 17 jan 2011 - 1:57

AAAAARRRGGGHHH ik wou met carnaval lekker weg naar een bungalow in Westkapelle (waar we een paar keer heen gaan per jaar).. 2 weken terug gebeld of die nog vrij was. Jeps was vrij, nu moest ik alleen mn zusje nog regelen voor mijn hondje.. Maar omdat ik zo vaak heb moeten vragen en zolang op antwoord heb moeten wachten.. is het huisje bezet Evil or Very Mad
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Bliss ma 17 jan 2011 - 2:11

Nog een irritatie: dat ik na een heel weekend ziek zijn en forummen nog steeds een Fluisteraar ben! Wink (op zich klopt t ook wel, want kan nauwelijks praten...)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 2:12

Bliss schreef:Nog een irritatie: dat ik na een heel weekend ziek zijn en forummen nog steeds een Fluisteraar ben! Wink (op zich klopt t ook wel, want kan nauwelijks praten...)

Niet echt gaan fluisteren hoor! Dat is funest voor je stem.

Gast
Gast

Bericht  Bliss ma 17 jan 2011 - 2:15

Darcy schreef:
Bliss schreef:Nog een irritatie: dat ik na een heel weekend ziek zijn en forummen nog steeds een Fluisteraar ben! Wink (op zich klopt t ook wel, want kan nauwelijks praten...)

Echt?? Dacht dat dat geen kwaad kon! Maar ik ben alleen, dus praat überhaupt niet... (maar vandaag zal ik een Prater worden! Twisted Evil )

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 2:17

Bliss schreef:
Darcy schreef:

Echt?? Dacht dat dat geen kwaad kon! Maar ik ben alleen, dus praat überhaupt niet... (maar vandaag zal ik een Prater worden! Twisted Evil )

Ja fluisteren is echt slecht, heel belastend is dat. Ik heb het geleerd van mijn zanglerares, ik had echt een fluisterverbod als ik mijn stem kwijt was/keelpijn had. Je kan dan nog beter praten (of juist niet :P).

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 2:31

weg ivm kans op herkenning

Laatst aangepast door Break Of Day op wo 16 feb 2011 - 3:51; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  smooch ma 17 jan 2011 - 2:48

Mijn irritatie: Ik heb vanochtend gewerkt (slaapdienst) en een collega belde dat ze ziek is... Kan ze niks aan doen, maar ik moest langer blijven tot dat er inval kwam en ik ben echt super moe. Gelukkig kwam er snel inval en kon ik naar huis, anders had ik tot 15.30u op werk moeten blijven....
Thuis aangekomen kan ik stofzuigen,dweilen, was opvouwen, opruimen. Heb nergens zin in maar heb het toch allemaal gedaan en kan nu eindelijk op de bank zitten.

Ohja mijn toppunt van irritatie: ik had vrijdag gestreken en mijn vriend zijn kleding ligt nog steeds in de wasmand.Heb zijn blouse/vestjes maar opgehangen.....die weer gekreukt zijn.....En hij heeft zijn vuile kleding op de zoldertrap gegooid.
Zoo irritant!
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 3:11

Ik stond bij de Wibra net bij de kassa, begint een of ander mens tegen mij aan te praten over baby slofjes? En toen dat ze ging verhuizen en dat het vies was en blablabla... waarom word IK nou uitgekozen bij zo'n situatie, ik stond gewoon in de rij, hou je MOND mens angel

Gast
Gast

Bericht  nijntje4 ma 17 jan 2011 - 5:08

Darcy schreef:
Bliss schreef:
Darcy schreef:

Ja fluisteren is echt slecht, heel belastend is dat. Ik heb het geleerd van mijn zanglerares, ik had echt een fluisterverbod als ik mijn stem kwijt was/keelpijn had. Je kan dan nog beter praten (of juist niet :P).

Ik heb dat idd ook weleens gehoord, alleen was ik afgelopen week mijn stem bijna kwijt en toen ik ging fluisteren ging het eigenlijk sneller over smile
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 5:13

Nijntje: dat weet je natuurlijk niet. Je weet niet hoe snel het anders over was gegaan Wink. Of had je een controlegroep :P?

Je moet er eens opletten als je fluistert. Je merkt dan dat je daar eigenlijk veel meer moeite voor moet doen dan gewoon praten.

Gast
Gast

Bericht  Wennebellah ma 17 jan 2011 - 5:36

Ik irriteer me kapot aan mensen die dingen beloven, en dit daarna niet nakomen en daar nog over liegen ook.
Daarnaast irriteer ik me ook heel erg aan mensen die je gelijk blokkeren als je een beetje in een discussie terechtkomt..

Wennebellah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: