Irritatietopic!
+17
Middleme
loura
Cheesegirl
NerdChic
RYW
Jay
SleepingBeauty
Prosecco
Alias
Toet
Fayebella
Angela_1986
smooch
Rev3rie
Jeanette
silly-one
Bliss
21 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Irritatietopic!
June schreef:ABE schreef:June schreef:Mijn ergernis van vandaag: Mijn ge-SOG
Och joh, het is zondag! (we moeten wel blijven relativeren, hè!)
Weekend bestaat niet in tentamentijd..
Bij mij hebben we week en weekend. Zelfs in de tijd dat ik nog tentamens moest maken.
Gast- Gast
Bliss schreef:Nog een ergernis: mijn neus zit zo gigantisch verstopt! Heb vanmorgen neusspray gehaald bij AH, de gewone was op en nu heb ik Otrivin, maar die helpt voor geen meter!! Ik word echt gek hier, heb zelfs al zout water gesnoven net, niks helpt en ik wil zo graag goed slapen zo... Iemand tips?
Mijn moeder zette vroeger altijd een gesneden ui bij ons bed als we een verstopte neus hadden...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
@ prosecco lijkt me heel vervelend Nooit eens lekker uitslapen... Als je vroeg naar bed gaat ben je dan na 7 uur ook wakker?? Misshcien is dat tohc een beetje je biologische klok dan?
Ik kan altijd wel uitslapen, tenzij ik een aantal vroege diensten heb gehad achter elkaar. maar dan nog ben ik aak wel moe dat ik met gemak tot een uurtje of 9.00 - 10.00 kan uitslapen Ik moet eigenlijk vaak de wekker zetten als ik niet de hele ochtend wil slapen, das ook wat
Ik kan altijd wel uitslapen, tenzij ik een aantal vroege diensten heb gehad achter elkaar. maar dan nog ben ik aak wel moe dat ik met gemak tot een uurtje of 9.00 - 10.00 kan uitslapen Ik moet eigenlijk vaak de wekker zetten als ik niet de hele ochtend wil slapen, das ook wat
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Ik erger me mateloos aan mijn moeder. Zoals sommige hier wel weten, is mijn broer een kneus, een klaploper en kan-ie niet met geld omgaan. Mijn moeders manier van hem helpen? Onze eigen skrale laatste centen delen Way to goooo
Gast- Gast
Angela_1986 schreef:Bliss schreef:Nog een ergernis: mijn neus zit zo gigantisch verstopt! Heb vanmorgen neusspray gehaald bij AH, de gewone was op en nu heb ik Otrivin, maar die helpt voor geen meter!! Ik word echt gek hier, heb zelfs al zout water gesnoven net, niks helpt en ik wil zo graag goed slapen zo... Iemand tips?
Mijn moeder zette vroeger altijd een gesneden ui bij ons bed als we een verstopte neus hadden...
Ja dat deed mijn moeder ook, alleen ik eet nooit uien en heb ze dus ook niet in huis...
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
SleepingBeauty schreef:@ prosecco lijkt me heel vervelend Nooit eens lekker uitslapen... Als je vroeg naar bed gaat ben je dan na 7 uur ook wakker?? Misshcien is dat tohc een beetje je biologische klok dan?
Vandaar jou nickname!
Reeza schreef:June schreef:
@ Reeza: Het is wel 'ik erger me aan' en niet 'ik irriteer me aan'
Ja thanks, ik had het al veranderd! Zeg het zo vaak fout..
Je hebt het verkeerd veranderd, daarom zei ik het
Gast- Gast
Reeza schreef:Ikergerirriteer (zeg ik het wéér verkeerd!) me nergens aan vandaag.. Doe ik sowieso niet zo snel. Ben ik nu raar?
Speciaal voor jullie :
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach
Want wie vrolijk kijkt in de morgen die lacht de hele dag!
(Sorry ik ben gewoon vrolijk vandaag )
Je zou dat deuntje maar als wekker hebben.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
SleepingBeauty schreef:@ prosecco lijkt me heel vervelend Nooit eens lekker uitslapen... Als je vroeg naar bed gaat ben je dan na 7 uur ook wakker?? Misshcien is dat tohc een beetje je biologische klok dan?
Normaal gesproken ga ik rond 11 uur, half 12 slapen en gaat half 7 de wekker weer. Als ik eerder ga slapen, bijvoorbeeld rond 10 uur, dan wordt ik rond 5 uur al wakker.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Bliss schreef:Angela_1986 schreef:Bliss schreef:Nog een ergernis: mijn neus zit zo gigantisch verstopt! Heb vanmorgen neusspray gehaald bij AH, de gewone was op en nu heb ik Otrivin, maar die helpt voor geen meter!! Ik word echt gek hier, heb zelfs al zout water gesnoven net, niks helpt en ik wil zo graag goed slapen zo... Iemand tips?
Ja dat deed mijn moeder ook, alleen ik eet nooit uien en heb ze dus ook niet in huis...
Dat wordt lastig dan ja...
Angela_1986 schreef:SleepingBeauty schreef:@ prosecco lijkt me heel vervelend Nooit eens lekker uitslapen... Als je vroeg naar bed gaat ben je dan na 7 uur ook wakker?? Misshcien is dat tohc een beetje je biologische klok dan?
Vandaar jou nickname!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Ik kan me niet voorstellen dat je iemand niet dood mag verklaren als het hoofd 50 centimeter dichterbij ligt..silly-one schreef:Fayebella schreef:
Eens met Angela.
Ik vind het nogal respectloos om zo te spreken over mensen die het leven niet meer zien zitten. En hoe moeten de familie/vrienden zich wel niet voelen.
Dan vind ik het van die mensen respectloos dat ze andere een trauma bezorgen die de rotzooi moeten opruimen. Een kennis van mij is conducteur en het is echt geen pretje om iemand te moeten doodverklaren omdat die persoon de trein wilde voelen. Hij mag iemand pas dood verklaren als hoofd en romp een x aantal meters van elkaar verwijderd is. Nee dat is respectvol van iemand die niet meer wilt leven.
Gast- Gast
Bliss schreef:Nog een ergernis: mijn neus zit zo gigantisch verstopt! Heb vanmorgen neusspray gehaald bij AH, de gewone was op en nu heb ik Otrivin, maar die helpt voor geen meter!! Ik word echt gek hier, heb zelfs al zout water gesnoven net, niks helpt en ik wil zo graag goed slapen zo... Iemand tips?
Accepteren. Er is nou eenmaal geen wondermiddel waardoor het ineens over gaat, heeft gewoon een paar dagen tijd nodig.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
June schreef:Reeza schreef:June schreef:
Whahaha OMG.. Je mag niet naar mn originele haarkleur raden hoor!!
Gast- Gast
Reeza schreef:June schreef:Reeza schreef:June schreef:
Whahaha OMG.. Je mag niet naar mn originele haarkleur raden hoor!!
Geeft niks en ik zal niet raden. Ik wilde alleen niet dat je dacht dat ik een stomme betweter was (wat ik trouwens wel ben ), maar omdat je al aangaf het altijd fout te zeggen, dacht ik: ik help je even .
Gast- Gast
Ik erger me aan het feit dat ik niet kan slapen. Juist nu ik zo graag wíl slapen!
Jay- Fluisteraar
- Aantal berichten : 14
Punten : 15
Registratiedatum : 03-12-10
Ik erger me ook aan die opmerking over die trein.
En verder heb ik het hele weekend al een kort lontje, geen ideee waarom...
En verder heb ik het hele weekend al een kort lontje, geen ideee waarom...
Gast- Gast
Ik vind die treinopmerking ook niks. Hoe belangrijk kan je jezelf vinden, en wat een raar gevoel voor perspectief heb je als je denkt dat de ergernis van vertraging ook maar in verhouding staat tot wat die mensen doormaken.
En als je je dat dan niet kan voorstellen, dan vind ik dit een enorm botte manier van erover praten.
En als je je dat dan niet kan voorstellen, dan vind ik dit een enorm botte manier van erover praten.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
RYW schreef:Ik vind die treinopmerking ook niks. Hoe belangrijk kan je jezelf vinden, en wat een raar gevoel voor perspectief heb je als je denkt dat de ergernis van vertraging ook maar in verhouding staat tot wat die mensen doormaken.
Eensch. Op een rare manier stoerdoenerig erover praten, zo van 'kijk mij eens wat een originele manier ik heb gevonden om te zeggen dat iemand voor de trein gesprongen is'.
Bah. Ik heb eens in een trein gezeten die stilgezet werd omdat er iemand op het spoor lag, gingen er allemaal mensen opstaan en vragen of diegene al dood was...Echt op zo'n lacherige manier. Werd er helemaal naar van. Deze opmerking valt wat mij betreft in dezelfde categorie...
Gast- Gast
Serieus? Dan heb je helemaal het empatisch vermogen van een zeeslak zeg... Als zoiets gebeurt vind ik het vooral heel triest dat iemand zo wanhopig was en geen uitweg meer zag. Dan denk ik echt niet aan mezelf, en zie het al helemaal niet als interessante entertainment ofzo.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, serieus. Ik werd er ook echt heel naar en boos van. De persoon leefde nog, want hij was op tijd gezien dus de politie kwam hem van het spoor tillen. Hij trilde en huilde helemaal.
Ook in het verhaal van Sillyone, degene had wel familie, ouders, broers/zussen, een partner, misschien wel kinderen, vrienden...Die hebben dus een verschrikkelijk bericht gekregen gister. Hoe kun je dan zo met jezelf bezig zijn?
Doet me denken aan ikbenernog.nl.
Ook in het verhaal van Sillyone, degene had wel familie, ouders, broers/zussen, een partner, misschien wel kinderen, vrienden...Die hebben dus een verschrikkelijk bericht gekregen gister. Hoe kun je dan zo met jezelf bezig zijn?
Doet me denken aan ikbenernog.nl.
Gast- Gast
Ik irriteer me aan het feit dat ik hier nu op stage zit en er een leerling op haar toets wacht en dat die leraar dan maar heel laat die toets komt brengen, en dingen vergeet. Waardoor ik er achter aan moet lopen, de leerlinge helemaal van slag is, en ze pas laat haar toets kan maken.
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10
Het irriteert me dat ik zo weinig te doen heb op mijn werk! In mijn vorige team had ik genoeg werk en nu hebben we een nieuw team, met een nieuwe werkverdeling en krijg ik gemiddeld iets van 10 nieuwe dossiers op een dag waarmee ik in de ochtend al klaar ben...
En ik mag dan niet meer werk gaan doen omdat er dan een één of ander schema in de war komt :-).
En ik irriteer me dat mijn collega haar pc zo heeft neergezet dat ze recht achter me zit en ze dus met alles mee kan kijken bij mij dus als ik me na mijn werk verveel kan ik niet eens een beetje gaan internetten ofzo..
*zucht* Ik wil gewoon mijn oude team weer terug!
En ik mag dan niet meer werk gaan doen omdat er dan een één of ander schema in de war komt :-).
En ik irriteer me dat mijn collega haar pc zo heeft neergezet dat ze recht achter me zit en ze dus met alles mee kan kijken bij mij dus als ik me na mijn werk verveel kan ik niet eens een beetje gaan internetten ofzo..
*zucht* Ik wil gewoon mijn oude team weer terug!
Gast- Gast
Mijn ergenis van vandaag: behandeling bij de fysio.. Deed echt pijn, hij ging met van die naalden in mijn bilspier om van die 'knoopjes' aan te prikken die van zichzelf niet weg gaan. Als hij dan zo'n knoopje aanprikte kwam er een hele stroomschok door mijn hele been heen.. En waar hij niet op een knoopje prikte, voelde het gewoon erg vervelend..
Woensdag weer
Woensdag weer
Gast- Gast
het irriteert me mateloos dat vandaag pas de roosters bekend zijn voor februari, ik hele andere dagen les heb dan verwacht en ik nu de hele oppaszooi weer om moet gooien
ooh en het irriteert me ook dat 3 uur les, verspreid is over 3 dagen HOE VERZINNEN ZE HET
ooh en het irriteert me ook dat 3 uur les, verspreid is over 3 dagen HOE VERZINNEN ZE HET
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: