Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Irritatietopic!

+17
Middleme
loura
Cheesegirl
NerdChic
RYW
Jay
SleepingBeauty
Prosecco
Alias
Toet
Fayebella
Angela_1986
smooch
Rev3rie
Jeanette
silly-one
Bliss
21 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Irritatietopic! Empty Irritatietopic!

Bericht  Bliss zo 16 jan 2011 - 10:26

Aaaaaaarghh Evil or Very Mad Waarom is het toch áltijd zo dat als ik een glas drinken inschenk uit een pak, er ineens een hele zooi overheen kleddert??!! Kan me hier wel zó aan ergeren, nu is mn hele tafel weer nat (inclusief spullen die erop lagen)!!

Jullie nog irritaties die je wilt delen?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritatietopic! Empty Re: Irritatietopic!

Bericht  silly-one zo 16 jan 2011 - 10:35

Dat mensen niet moeten denken dat ze met hun lichaam een trein kunnen tegenhouden.
Geeft een hoop mensen een geïrriteerde treinreis. Een hoop rotzooi en een langere treinreis.

Ik heb nu echt 3 uur over een traject gedaan wat ik normaal in 5 kwartier doe. Pff, wilde vanavond nog iets doen, maar dat gaat hem dus niet worden.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jeanette zo 16 jan 2011 - 10:37

Ik irriteerde me vandaag omdat er op een doorgaande weg omdat er iemand er een snelheid van een slak reed.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 10:44

silly-one schreef:Dat mensen niet moeten denken dat ze met hun lichaam een trein kunnen tegenhouden.
Geeft een hoop mensen een geïrriteerde treinreis. Een hoop rotzooi en een langere treinreis.

Ik heb nu echt 3 uur over een traject gedaan wat ik normaal in 5 kwartier doe. Pff, wilde vanavond nog iets doen, maar dat gaat hem dus niet worden.

Wat een rare, nare zin. Lijkt mij juist niet dat die mensen dachten dat ze met hun lichaam een trein konden tegenhouden.

Gast
Gast

Bericht  Rev3rie zo 16 jan 2011 - 10:47

Ik irriteer me vandaag aan mijzelf... ik heb heel wat dingen te doen maar ik voer helemaal niks uit. En er wat aan doen? Ho maar... Lambal dat ik ben.
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  smooch zo 16 jan 2011 - 10:48

silly-one schreef:Dat mensen niet moeten denken dat ze met hun lichaam een trein kunnen tegenhouden.

Ik snap je zin niet.
Maar ik irriteer me nergens aan eigenlijk.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Angela_1986 zo 16 jan 2011 - 10:49

:shock:
Ik weet niet of je dit meent maar het komt op mij in ieder geval niet zo heel erg prettig over... Ik begrijp heel goed dat het irritant is als je zo lang over je treinreis doet en daardoor je plannen in de war geschop worden!
Ik denk echter dat er op dit moment ook mensen zijn die héle andere gevoelens hebben n.a.v. deze gebeurtenis, die waarschijnlijk iets heftiger zijn als jouw irritatie...
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Fayebella zo 16 jan 2011 - 10:53

Angela_1986 schreef:

:shock:
Ik weet niet of je dit meent maar het komt op mij in ieder geval niet zo heel erg prettig over... Ik begrijp heel goed dat het irritant is als je zo lang over je treinreis doet en daardoor je plannen in de war geschop worden!
Ik denk echter dat er op dit moment ook mensen zijn die héle andere gevoelens hebben n.a.v. deze gebeurtenis, die waarschijnlijk iets heftiger zijn als jouw irritatie...

Eens met Angela.
Ik vind het nogal respectloos om zo te spreken over mensen die het leven niet meer zien zitten. En hoe moeten de familie/vrienden zich wel niet voelen.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902

Bericht  silly-one zo 16 jan 2011 - 10:53

Wat moet ik er dan van maken. Ik snap heel goed dat mensen niet verder willen leven. En is zo een situatie ben je egoïstisch. Je denk aan jezelf en niet aan de rest, maar het is wel de waarheid. Het is irritant voor een hele hoop andere mensen die er niet om vragen.
De conducteur die de rotzooi moet opruimen, de machinist die er een trauma aan over kan houden en alle andere hulpverleners die de rotzooi moeten opruim. Ik denk dan echt zoek een andere manier als je niet meer verder wilt, maar niet de trein.
En als ik zeg, iemand is voor de trein gesprongen doet niemand moeilijk en omdat ik het nu sarcastisch omschrijf is het wel ineens raar en naar. Sorry, maar dat snap ik niet. Het blijft een feit dat iemand niet verder wilde leven en daar een hoop mensen die er niet om vragen last mee bezorgt.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 10:54

Hierbij mijn irritatie... Deze reactie.

Verder had ik een leuke dag maar ben ik nu moe en heb ik geen zin om morgen te werken.

Gast
Gast

Bericht  silly-one zo 16 jan 2011 - 10:55

Fayebella schreef:

Eens met Angela.
Ik vind het nogal respectloos om zo te spreken over mensen die het leven niet meer zien zitten. En hoe moeten de familie/vrienden zich wel niet voelen.

Dan vind ik het van die mensen respectloos dat ze andere een trauma bezorgen die de rotzooi moeten opruimen. Een kennis van mij is conducteur en het is echt geen pretje om iemand te moeten doodverklaren omdat die persoon de trein wilde voelen. Hij mag iemand pas dood verklaren als hoofd en romp een x aantal meters van elkaar verwijderd is. Nee dat is respectvol van iemand die niet meer wilt leven.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  Toet zo 16 jan 2011 - 10:56

Zusje van Bert schreef:

Hierbij mijn irritatie... Deze reactie.

Verder had ik een leuke dag maar ben ik nu moe en heb ik geen zin om morgen te werken.

Die van mij ook en sille-ones tweede reactie doet er nog een schepje bovenop, wat respectloos zeg. Ik word daar dus echt helemaal naar van.

Laatst aangepast door toetje_ op zo 16 jan 2011 - 10:57; in totaal 1 keer bewerkt
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 10:56

Ik erger me nergens aan vandaag.. Doe ik sowieso niet zo snel. Ben ik nu raar? :P

Speciaal voor jullie angel:

Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach
Want wie vrolijk kijkt in de morgen die lacht de hele dag!
sunny

(Sorry ik ben gewoon vrolijk vandaag Laughing)

Laatst aangepast door Reeza op zo 16 jan 2011 - 12:33; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Alias zo 16 jan 2011 - 10:57

Rev3rie schreef:Ik irriteer me vandaag aan mijzelf... ik heb heel wat dingen te doen maar ik voer helemaal niks uit. En er wat aan doen? Ho maar... Lambal dat ik ben.

Ik heb echt precies hetzelfde. Embarassed

Ik kwam er gisteren achter dat mijn föhn kapot is. Heel vervelend want met mijn lange haar duurt het heel lang voordat het droog is en ik heb de komende week al niet veel tijd, nu moet ik het douchen ook nog gaan plannen.

Laatst aangepast door Alias op zo 16 jan 2011 - 10:59; in totaal 1 keer bewerkt
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 10:57

Reeza schreef:Ik erger me nergens aan vandaag.. Doe ik sowieso niet zo snel. Ben ik nu raar? :P

Speciaal voor jullie angel:

Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach
Want wie vrolijk kijkt in de morgen die lacht de hele dag!
sunny

(Sorry ik ben gewoon vrolijk vandaag Laughing)

Dit irriteert mij dan weer, want ik vind Giel Beelen en zijn dansje om de dag te beginnen vervloekt irritant. :P

Verder irriteer ik me ook niet zo snel, haha! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Angela_1986 zo 16 jan 2011 - 11:00

Wat je er dan van moet maken??? Jij kunt er in ieder geval nog iets van maken, degene die 'de trein met zijn/haar lichaam probeerde tegen te houden' kan dat niet meer...

Nogmaals, ik begrijp dat het vervelend voor jou/jullie is en ja, op deze manier worden er veel buitenstaanders bij betrokken. Maar ik vind de manier waarop je dit zegt erg respectloos! Natuurlijk mag je hier je frustratie uiten over het feit dat je treinreis zo lang duurde e.d. maar iets meer respect/begrip was op zijn plaats geweest, mijn inziens.

En er is áltijd iemand die, ongewild, geconfronteerd wordt met degene die heeft besloten uit het leven te stappen! Maar goed die discussie hebben we laatst al gehad...

En om on-topic te blijven, bij deze is dit dus ook meteen mijn irritatie van de dag...!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  smooch zo 16 jan 2011 - 11:00

Ohh dat bedoeld ze,maar goed.
Beetje vreemd om je op die manier te uiten,snap dat het vervelend is maar een beetje meer respect mag zeker wel.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Fayebella zo 16 jan 2011 - 11:01

silly-one schreef:
Fayebella schreef:

Eens met Angela.

Dan vind ik het van die mensen respectloos dat ze andere een trauma bezorgen die de rotzooi moeten opruimen. Een kennis van mij is conducteur en het is echt geen pretje om iemand te moeten doodverklaren omdat die persoon de trein wilde voelen. Hij mag iemand pas dood verklaren als hoofd en romp een x aantal meters van elkaar verwijderd is. Nee dat is respectvol van iemand die niet meer wilt leven.

Het is zeker geen pretje voor degenen die het op moeten ruimen en voor de machinist die niet meer kan stoppen. Maar om zo te praten over mensen die het leven niet meer zien zitten.....
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902

Bericht  Angela_1986 zo 16 jan 2011 - 11:01

silly-one schreef:
Fayebella schreef:

Eens met Angela.

Er is altijd iemand die een trauma op kan lopen wanneer 'n ander uit het leven stapt...
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 11:08

Silly-one: als die persoon op dat moment aan andere mensen had gedacht, dan was dat aan vrienden/familie geweest. Zelfs voor die personen kan/wil hij/zij niet meer blijven leven. Zo'n persoon denkt dan niet meer aan alle overlast die hij/zij veroorzaakt, hij/zij denkt dat iedereen nu sowieso een stuk gelukkiger is, omdat hij/zij niet meer bestaat. Dat je je hier niet in kunt verplaatsen, dat kan zo zijn, maar je zou kunnen proberen ergens nog wat respect te zoeken.

@ Reeza: Het is wel 'ik erger me aan' en niet 'ik irriteer me aan' smile

Mijn ergernis van vandaag: Mijn ge-SOG

Gast
Gast

Bericht  Prosecco zo 16 jan 2011 - 11:10

Ik erger me eraan dat ik altijd moe ben. Als ik vroeg ga slapen ben ik heeel vroeg wakker, en als ik laat ga slapen ben ik vroeg wakker. Ik slaap eigenlijk nooit meer dan 7 uur per nacht, maar dat is gewoon niet genoeg. Gevolg: ik ben echt te vaak chagerijnig en ongezellig.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 11:11

June schreef:Mijn ergernis van vandaag: Mijn ge-SOG

Och joh, het is zondag! Very Happy (we moeten wel blijven relativeren, hè!:P)

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 11:11

ABE schreef:
June schreef:Mijn ergernis van vandaag: Mijn ge-SOG

Och joh, het is zondag! Very Happy (we moeten wel blijven relativeren, hè!:P)

Weekend bestaat niet in tentamentijd..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 11:12

June schreef:
@ Reeza: Het is wel 'ik erger me aan' en niet 'ik irriteer me aan' smile

Ja thanks, ik had het al veranderd! Zeg het zo vaak fout.. scratch

Gast
Gast

Bericht  Bliss zo 16 jan 2011 - 11:13

Nog een ergernis: mijn neus zit zo gigantisch verstopt! Heb vanmorgen neusspray gehaald bij AH, de gewone was op en nu heb ik Otrivin, maar die helpt voor geen meter!! Ik word echt gek hier, heb zelfs al zout water gesnoven net, niks helpt en ik wil zo graag goed slapen zo... Iemand tips?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: