Wie combineerd bv met fv?
+4
woezel
teletascha
mickey
sheila123
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie combineerd bv met fv?
Wie doet dit en hoe ben je dit gaan doen?
Liep de bv hard terug of viel dat mee?
Welke kv geef je dan?
Ik zie t zelf niet zo zitten om te kolven mocht ik een keer wat langer weg zijn zonder mijn dochter vandaar deze vragen.
(nu is t voorlopig nog niet aan de orde want ik ga nu nog echt niet zonder haar langer weg en er ligt nog zeker vier liter bv in de vriezer)
Liep de bv hard terug of viel dat mee?
Welke kv geef je dan?
Ik zie t zelf niet zo zitten om te kolven mocht ik een keer wat langer weg zijn zonder mijn dochter vandaar deze vragen.
(nu is t voorlopig nog niet aan de orde want ik ga nu nog echt niet zonder haar langer weg en er ligt nog zeker vier liter bv in de vriezer)
Gast- Gast
Re: Wie combineerd bv met fv?
Ik heb het gedaan bij mijn jongste. Ik ben begonnen met 4 maanden. Voeding liep niet terug maar paste zich netjes aan. Als ik dacht dat het terugliep kolfde ik een keertje extra.
Ik gaf Nutrilon H.A.
Ik gaf Nutrilon H.A.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Hier krijgt F af en toe een flesje, inderdaad als ik weg ben en er niet voldoende bv is om een fles te geven. Kolven gaat hier niet heel goed momenteel, dus ik ben bang dat F meer fv gaat krijgen, als ik volgende week weer ga werken. An sich heb ik voldoende voeding voor hem, als hij gewoon bij mij kan drinken. Als ik kolf, i.p.v. een voeding, dan is het waardeloos. Hij dronk laatst zo'n 220/230 bv uit een fles, toen hij uit logeren was. Ik kolfde slechts 150 cc toen...
Als hij een fles krijgt, is dat Friso, dit gaven ze in het ziekenhuis ook, toen de bv nog niet goed op gang was. Schijnt het dichts in de buurt van bv te komen wat smaak betreft. Al lijkt me dat vreemd, aangezien de smaak van bv iedere keer anders schijnt te zijn.
Als hij een fles krijgt, is dat Friso, dit gaven ze in het ziekenhuis ook, toen de bv nog niet goed op gang was. Schijnt het dichts in de buurt van bv te komen wat smaak betreft. Al lijkt me dat vreemd, aangezien de smaak van bv iedere keer anders schijnt te zijn.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, ik kolf niet meer sinds ze 9 maanden oud is (ivm werk). Dus geef alleen nog 's ochtends en 's avonds borstvoeding. En overdag krijgt ze nog twee keer flesvoeding. En dat loopt eigenlijk erg goed!
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
De oudste kreeg op een gegeven moment s'avonds een papfles met fv.
Na de 6 maanden wou ik het half om half doen en toen liep het heel gauw terug.
Na de 6 maanden wou ik het half om half doen en toen liep het heel gauw terug.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Gewoon puur uit interesse, waarom zie je t niet zitten om te kolven als je (langer) weg moet?
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ons dochter krijgt 4 flessen en 's ochtends de borst.
Dit gaat prima zo! Alles heeft zich goed geregeld.
Soms is ze in de avond erg onrustig en dan leg ik haar ook nog aan, na de fles, ook dat gaat zonder problemen.
Ik geef de standaard voeding van Kruidvat.
Dit gaat prima zo! Alles heeft zich goed geregeld.
Soms is ze in de avond erg onrustig en dan leg ik haar ook nog aan, na de fles, ook dat gaat zonder problemen.
Ik geef de standaard voeding van Kruidvat.
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10
Teddyaapje schreef:Gewoon puur uit interesse, waarom zie je t niet zitten om te kolven als je (langer) weg moet?
Geen idee eigenlijk, haha... Ik heb wel een handkolf ik huis maar nog nooit gebruikt.. Moet misschien gewoon even een drempel over denk ik.
Maar goed voorlopig ga ik nog niet lang weg en anders gaat ze met me mee en er ligt al wat in de vriezer aan bv.
Gast- Gast
Ik ben vanaf 3,5 maand gaan combineren. Bij mij liep de BV niet terug het paste zich gewoon aan. Ik gaf 3x BV en 2x FV. Dit heb ik bij beide gedaan.
Ik gebruikte de standaardvoeding van Kruitvat.
Ik gebruikte de standaardvoeding van Kruitvat.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Ik combineerde ook wel eens. kon soms ook wel eens overslaan.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: