weg
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Miss Cherie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 21
Punten : 21
Registratiedatum : 29-06-11
Re: weg
Ik herken het niet echt. Maar waarom wil hij er met mensen in de omgeving over praten? Lijkt mij belangrijker dat jullie er samen gesprekken over voeren, om samen tot een besluit te komen.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Dat heb ik zelf aangegeven.
Wellicht dat hij er dan op een andere manier naar gaat/kan kijken
Wellicht dat hij er dan op een andere manier naar gaat/kan kijken
Miss Cherie- Fluisteraar
Ik vind niet echt dat mensen uit jullie omgeving hier iets mee te maken hebben. Dit is een beslissing van jullie twee. Verder herken ik het niet zo. Veel succes ermee.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Tuurlijk is het onze beslissing Het is meer om zijn verhaal te kunnen delen als hij het kwijt wil..Meer op die manier dus. Niet om mensen mee te laten beslissen.
Maar ben benieuwd of er meiden zijn waarbij ook de partner twijfelde en hoe jullie er uiteindelijk uitgekomen zijn...
Maar ben benieuwd of er meiden zijn waarbij ook de partner twijfelde en hoe jullie er uiteindelijk uitgekomen zijn...
Laatst aangepast door Miss Cherie op do 26 apr 2012 - 9:02; in totaal 1 keer bewerkt
Miss Cherie- Fluisteraar
Ik herken het helaas. Ik wil heel graag maar mijn vriend vind 1 kindje eigenlijk wel genoeg. Ook hebben we ons appartement te koop staan en hier kan zowieso geen tweede kindje komen. "Eerst verhuizen en dan zien we wel" krijg ik telkens als antwoord. Mijn vriend is ook wat ouder dus het moet ook niet al te lang duren vind ik. En wie weet staat ons appartement over 3 jaar nog te koop..
Gast- Gast
Jou topic heb ik toen inderdaad gelezen Razz. Heel vervelend dat het om die reden nu niet gaat. Wil hij verder wel een tweede? Ik lees er overheen zie ik..Dat heeft mijn vriend dus ook zo ongeveer. Voor hem voelt het wel af zo
Miss Cherie- Fluisteraar
Nou in het begin zei hij. "Er komt geen tweede" en later werd het "Er komt waarschijnlijk geen tweede" en nu zijn we bij "Eerst verhuizen en dan zien we wel" Dus wie weet is het over een paar maanden wel "Er komt zeker een tweede"
Hij vind 1 kindje meer bij ons passen maar hij ziet wel dat ik het ontzettend graag wil. Dus ja ik weet het echt niet en hij ook niet
Hij vind 1 kindje meer bij ons passen maar hij ziet wel dat ik het ontzettend graag wil. Dus ja ik weet het echt niet en hij ook niet
Gast- Gast
Haha ik hoop die laatste natuurlijk! Voor mijn vriend is het meer compleet omdat hij al twee kinderen heeft.
Ach, we blijven er goed over praten en wie weet bedenkt hij zich nog.
Ach, we blijven er goed over praten en wie weet bedenkt hij zich nog.
Miss Cherie- Fluisteraar
hier ook herkenbaar... Manlief weet het ook nog steeds niet... A. Is een pittige tante wat hij soms best zwaar vind en ziet vaak beren op de weg als er een 2e komt en denkt alleen aan de moeilijke dingen... Hij geniet heel erg van A. En zeker nu ze ouder word en hij haar dingen kan leren en samen spelen ed maar hij is er nog steeds niet over uit terwijl ik graag wil weten waar ik aan toe ben en het voor mij erg belangrijk is xeg maar ik zou echtt heeeeel graag nog een 2e willen en dat weet hij ook en ook dat het soms best hoog zit...af en toe praat ik er wat over maar wil ook niet teveel pushen... Hoop dat we aan het eind van het jaar begin volgend jaar evt voor een 2e gaan als het aan mij ligt
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ja dat herken ik ook wel. Mijn vriend ziet ook veel beren op de weg. Ik zou er ook heel graag na de zomervakantie voor willen gaan. Maar inderdaad die onzekerheid is erg vervelend. Ik wil ook gewoon graag weten waar ik aan toe ben. Nu houdt het me zo bezig. En anders kan ik me erbij neerleggen en het een plekje geven.
Miss Cherie- Fluisteraar
dat is het denk ik ook wel die onzekerheid... Alhoewel ik het denk ik wel heel moeilijk zou vinden als het definitief is... Ik denk dat ik dat ook erg moeilijk naast me neer kan leggen en een plekje geven.... Hier gaat er felukkig eerst nog t een en ander veranderen (nieuwe baaan) waardoor er hopelijk veel meer rust in huis komt en dit jaar moet er nog t een en ander rondom huis gebeuren waar mn man zn hoofd mee vol zit dus wie weet na de zomer als de rust is wedergekeerd dat we er rustig weer over kunnen praten... Nu peil ik af en toe zijn gedachten maar niet te vaak want dat komt ook niet goed....
Ik hoop dat jullie er uit kunnen komen samen!!
Ik hoop dat jullie er uit kunnen komen samen!!
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ja, dat zou ik ook wel heel lastig vinden.
Hoop ook dat jullie eruit komen Duckie!
Hoop ook dat jullie eruit komen Duckie!
Miss Cherie- Fluisteraar
duckie schreef:dat is het denk ik ook wel die onzekerheid... Alhoewel ik het denk ik wel heel moeilijk zou vinden als het definitief is... Ik denk dat ik dat ook erg moeilijk naast me neer kan leggen en een plekje geven....
+1
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: