Goedemorgen!
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen!
Goedemorgen allemaal
Hoe gaat het met jullie en wat staat er bij jullie allemaal op de planning vandaag?
Ik heb vooral een schoonmaak-opruimdag. Ik ga zaterdag acteren voor een nieuwe shortfilm en ze komen de opnamen bij mij thuis maken. Alleen... Het is hier een chaos, drukke weken achter de rug, moest veel leren voor m'n cursus/examen van dinsdag. Bovendien moeten er ook meubels uit /anders gezet worden, omdat het anders niet bij de film past.
Dus ja. Opruimen, schoonmaken, belangrijk telefoontje plegen, rondje lopen met oud-collega & weer naar de dokter.
Fijne dag!
Hoe gaat het met jullie en wat staat er bij jullie allemaal op de planning vandaag?
Ik heb vooral een schoonmaak-opruimdag. Ik ga zaterdag acteren voor een nieuwe shortfilm en ze komen de opnamen bij mij thuis maken. Alleen... Het is hier een chaos, drukke weken achter de rug, moest veel leren voor m'n cursus/examen van dinsdag. Bovendien moeten er ook meubels uit /anders gezet worden, omdat het anders niet bij de film past.
Dus ja. Opruimen, schoonmaken, belangrijk telefoontje plegen, rondje lopen met oud-collega & weer naar de dokter.
Fijne dag!
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Re: Goedemorgen!
Er is al een goedemorgentopic! Maar goedemorgen!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedemorgen!
тыквашка schreef:Er is al een goedemorgentopic! Maar goedemorgen!!
Haha, niet helemaal wakker blijkbaar
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: