Borrelnootjes in de kroeg... lekker?
+9
Sarah1985
Caribbeanlover
Ella
Monte
Blond
Toet
Marin
ExpressoB
Gympie
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Borrelnootjes in de kroeg... lekker?
Dit was mij al bekend in de tijd dat ik nog nooit een kroeg van binnen had gezien.
Ranzig idee ja.
Ranzig idee ja.
Gast- Gast
Ja inderdaad dat is ook vies. Hier heb ik dat al heel vaak gezien bij de la place. Daar hebben ze allemaal van die chocolaatjes e.d. en doen ze rubber handschoentjes aan, heel hygiënisch dus(zou je denken). Maar vervolgens pakken ze met die handschoentjes(die maar aan 1 hand hebben om chocolade mee te pakken) weer geld aan. Dan denk ik: pak het dan met je vrije hand, maar daar denken ze schijnbaar niet aan.ExpressoB schreef:Wat ik ook smerig vind en niet begrijp. Bij de bakker, pakken ze je broodje oid en je geld, heel de dag door. Van geld kun je zeker ziek(tes) oplopen, heb ik op tv gezien.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Net als dat hoofdluis zich kan verspeiden door leuk hoedjes en petjes passen bij de V&D...
Gast- Gast
net zoals winkelkarretjes
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Als we hier allemaal bij na gaan denken kunnen we beter thuis blijven of handschoenen aan gaan doen.
Gast- Gast
Ik heb ook altijd flesjes bij me om mijn handen te ontsmetten
Gast- Gast
Was al oud nieuws toch? sommige dingen moet je gewoon niet bij na gaan denken.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ik wil bij dat soort dingen helemaal niet te veel bij nadenken want dan kan je niets meer eten of aanraken. Er circuleren heel veel bacteriën rond maar volgens mij heeft ons lichaam daar allang een goed afweersysteem voor.
mosio- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10
mosio schreef:Ik wil bij dat soort dingen helemaal niet te veel bij nadenken want dan kan je niets meer eten of aanraken. Er circuleren heel veel bacteriën rond maar volgens mij heeft ons lichaam daar allang een goed afweersysteem voor.
Inderdaad. Moet er gewoon niet bij nadenken
Nog een leuk weetje: Ik heb gehoord dat trapleuningen (geloof met name van een roltrap) smeriger zijn dan een toiletbril
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
ExpressoB schreef:Wat ik ook smerig vind en niet begrijp. Bij de bakker, pakken ze je broodje oid en je geld, heel de dag door. Van geld kun je zeker ziek(tes) oplopen, heb ik op tv gezien.
Dan moet je voortaan maar zelf je brood gaan bakken. Als je hier al over na gaat denken..
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Je moest eens weten hoe smerig dingen zijn. Deurkrukken, het schepijsje of broodje dat je besteld, geld ( !!! ), je mobieltje etc.
Zolang ik er niet ziek van word en niet teveel aan denk, maakt t mij niet uit. Wat is er nou wel écht schoon en steriel op een OK na?
Zolang ik er niet ziek van word en niet teveel aan denk, maakt t mij niet uit. Wat is er nou wel écht schoon en steriel op een OK na?
Gast- Gast
Bij mijn vader hebben ze speciale 'vaasjes' voor de pinda's.
Kun je niet met je hand in en er alleen pinda's uithalen en niet terug stoppn.
Daar eet ik dus wel pinda's.
Gast- Gast
Vies is het zeker, ook één van de redenen dat ik dat niet eet plus het feit dat ik niet weet hoelang het er al staat.
Ik ben niet panisch van leuningen, knopjes e.d., maar als ik bijv. boodschappen heb gedaan was ik altijd eerst mijn handen.
Voor de rest niet te veel bij stil staan, anders kan je net zo goed nooit meer buiten komen.
Ik ben niet panisch van leuningen, knopjes e.d., maar als ik bijv. boodschappen heb gedaan was ik altijd eerst mijn handen.
Voor de rest niet te veel bij stil staan, anders kan je net zo goed nooit meer buiten komen.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Chance schreef:ExpressoB schreef:Wat ik ook smerig vind en niet begrijp. Bij de bakker, pakken ze je broodje oid en je geld, heel de dag door. Van geld kun je zeker ziek(tes) oplopen, heb ik op tv gezien.
Dan moet je voortaan maar zelf je brood gaan bakken. Als je hier al over na gaat denken..
Ze kunnen je broodje ook met een tang pakken of een handschoentje aan doen (bijv. bakker bart die doen dat dus ook niet).
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Theeleut schreef:Vies is het zeker, ook één van de redenen dat ik dat niet eet plus het feit dat ik niet weet hoelang het er al staat.
Ik ben niet panisch van leuningen, knopjes e.d., maar als ik bijv. boodschappen heb gedaan was ik altijd eerst mijn handen.Voor de rest niet te veel bij stil staan, anders kan je net zo goed nooit meer buiten komen.
Ik ook! Zeg het ook steeds tegen mijn vriend. "eerst je handen wassen!" vieze supermarkt
PrinsesBo schreef:Bij mijn vader hebben ze speciale 'vaasjes' voor de pinda's.
zo hoort het ook, want je kunt wel degelijk 'ziektes' overbrengen
Stofzuiger schreef:Ik heb ook altijd flesjes bij me om mijn handen te ontsmetten
Ik ook, standaard 1 in mijn tas. Die van het kruidvat is lekker(roze dopje) zitten ook groene bolletjes in.
Toet schreef:Nou lekker belangrijk, als ik me daar druk om moet maken kan ik haast niks meer eten.
+1. Je wilt niet weten wat ik allemaal zie op een dag. Dan zou ik echt niets meer te eten hebben...
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» discotheek of grote kroeg
» Verjaardag vieren in een bijv de kroeg
» Dat zit lekker!
» Even lekker ego...
» Lekker weer
» Verjaardag vieren in een bijv de kroeg
» Dat zit lekker!
» Even lekker ego...
» Lekker weer