Computervraagje
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Computervraagje
Ik hoop dat iemand weet hoe ik dit kan oplossen. Een tijdje geleden, was ik een e-mail aan het typen, werden ineens de letters kleiner. Ik meteen van alles proberen, maar alles bleef klein (yes, facebook etc) en nu gebeurde het gister weer! Zijn de letters nog kleiner! Het is wel lastig lezen. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Lima- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 127
Registratiedatum : 06-09-11
Re: Computervraagje
Het percentage van je browser weer op 100% zetten?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Oh zo simpel haha. Dankje! Ik kan weer lezen zonder met m'n neus op het scherm te zitten.
Lima- Fluisteraar
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
+1slaatje schreef:
Rush- Lady Post-a-lot
Of control indrukken en scrollen met je muis
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Dank! Ik weet niet hoe het elke keer gebeurd, maar mijn computer doet het zomaar! Mijn huisgenoot deed dan tik tik tik en dan was het weer goed. Ik kan echt niet met computers omgaan.
Lima- Fluisteraar
Heb je niet een laptop? Met de laptop gebeurd het me ook wel eens perongeluk door de touchpad..Lima schreef:Dank! Ik weet niet hoe het elke keer gebeurd, maar mijn computer doet het zomaar! Mijn huisgenoot deed dan tik tik tik en dan was het weer goed. Ik kan echt niet met computers omgaan.
Rush- Lady Post-a-lot
Hahaa +1Rush schreef:+1slaatje schreef:
Ik heb ook weleens van die snuggere momenten, om te brullen zo funny
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Rush schreef:Heb je niet een laptop? Met de laptop gebeurd het me ook wel eens perongeluk door de touchpad..Lima schreef:Dank! Ik weet niet hoe het elke keer gebeurd, maar mijn computer doet het zomaar! Mijn huisgenoot deed dan tik tik tik en dan was het weer goed. Ik kan echt niet met computers omgaan.
Ja ik heb een laptop en klopt, gebeurd indd als ik iets aan het typen ben en mijn hand leunt naast de touchpad. Het gebeurd ook heel vaak, dat ik iets aan het typen ben en ineens weer boven aan begin met schrijven (?) Ik denk dat mijn touchpad 'n beetje doorloopt of heel gevoelig is.
Lima- Fluisteraar
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: