Tummytub
+21
Supertalentje
Darius
Bruintje Beer
schuddebuikje
Printje
Jazzlyn
Viva
Wennes
CCC
Parisienne
Annemie
Steep
Fearie
VeryCherry
Liadan
kwak
SarahKey
Slakje
loesje
SparklingEyes
woezel
25 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Tummytub
Hier gebruiken we hem wel veel. Zowel L als A zijn natuurlijk veel te klein geboren en hadden/hebben veel behoefte aan geborgenheid. Het badje was en is voor A. te groot. Tummytub valt hij direct in slaap zo veilig en fijn vind hij het!
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
chococupcake schreef:Als je 'm voor 5 euro kunt overnemen, zou ik dat doen... is geen geld joh...
Precies en als het niks is verkopen we hem weer!
Gast- Gast
Wij hebben er 1 maar de eerste wou er niet in en de jongste nemen we ook maar mee onder de douche, veel makkelijker.
Gast- Gast
Viva schreef:_MamaRosa_ schreef:
Wij hebben een shantala badje, die zijn een stukje groter, en vind ik zelf prettiger. Wij hebben verder nooit een babybadje gehad, hier gingen ze er echt heel lang in, de oudste kon er met 2 jaar nog in, vond ze heerlijk.
Nu gebruik ik 'm niet meer omdat ik geen ruimte meer heb op de babykamer om er lekker bij te staan. Dus nu gaan ze met broer en zus in het bibabad.
Deze wil ik ook, zo mooi!!
Bij one dochter hadden we er geen een, maar ze lijken me wel handig!
Jaaa zoiets heb ik ook! Echt supermooi! Was ook meteen verliefd op de standaard
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb het in het begin heel veel gebruikt, R vond het heerlijk.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
chococupcake schreef:Viva schreef:_MamaRosa_ schreef:
Wij hebben een shantala badje, die zijn een stukje groter, en vind ik zelf prettiger. Wij hebben verder nooit een babybadje gehad, hier gingen ze er echt heel lang in, de oudste kon er met 2 jaar nog in, vond ze heerlijk.
Nu gebruik ik 'm niet meer omdat ik geen ruimte meer heb op de babykamer om er lekker bij te staan. Dus nu gaan ze met broer en zus in het bibabad.
Deze wil ik ook, zo mooi!!
Bij one dochter hadden we er geen een, maar ze lijken me wel handig!
Jaaa zoiets heb ik ook! Echt supermooi! Was ook meteen verliefd op de standaard
wij hebben deze ook maar ik gebruik hem als wasmand. ik vind het een hele mooie wasmand
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hadden een badje gekocht, maar kwamen in de kraamweek erachter dat onze T. het niet fijn vond in bad. We zijn dus snel over gegaan naar de tummytub. Hij werd er heel rustig van en vond het heerlijk. Hij heeft er dan ook lang in gezeten. Mijn splinternieuwe badje heb ik nu op MP gezet. Als er nog een tweede komt, dan neem ik een tummytub met standaard.
Gast- Gast
Ik heb ook naar zo'n ding gekeken maar toch niet gedaan omdat wij ze vrij gauw meenamen onder de douche. Hebben altijd in de kraamweek het badje gebruikt. Dochter kon goed zien hoe haar broertje werd gewassen.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
als iemand 'm nog kwijt wil....dan hou ik me aanbevolen!
Nee zonder gekheid, wij hadden altijd een badje. Eerst op het kamertje staan, maar ik vond het zo'n gesjouw met dat water. De stop eruit en dan een emmer eronder werd veel te veel gespetter. Daarna een tijdje in de badkamer gezet, maar stond ook enorm in de weg. Nu zou ik graag een tummy tub oid willen hebben, volgens mij verbruikt het minder water en is het minder sjouwen met een volle tummy naar de badkamer.
Nee zonder gekheid, wij hadden altijd een badje. Eerst op het kamertje staan, maar ik vond het zo'n gesjouw met dat water. De stop eruit en dan een emmer eronder werd veel te veel gespetter. Daarna een tijdje in de badkamer gezet, maar stond ook enorm in de weg. Nu zou ik graag een tummy tub oid willen hebben, volgens mij verbruikt het minder water en is het minder sjouwen met een volle tummy naar de badkamer.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Darius schreef:als iemand 'm nog kwijt wil....dan hou ik me aanbevolen!
Dat klopt. Bij de shantala staat dit zelfs bij de beschrijving.
Gast- Gast
Ik heb alleen maar de Tummytub gebruikt, niet 1x het badje, ja als standaard voor de tummytub ..
Gast- Gast
Darius schreef:als iemand 'm nog kwijt wil....dan hou ik me aanbevolen!
Wij hebben zo'n slangetje van de hema eronder vast gemaakt. Uiteinde doen we in de wc, wcbril er bovenop en het badje gaat leeg zonder te spetteren.
SarahKey schreef:Darius schreef:als iemand 'm nog kwijt wil....dan hou ik me aanbevolen!
Wij hebben zo'n slangetje van de hema eronder vast gemaakt. Uiteinde doen we in de wc, wcbril er bovenop en het badje gaat leeg zonder te spetteren.
Dat is even een TIP!! Dank je! Zo'n slangetje, is dat gewoon bij Hema bij de babyspullen?
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Wij hebben ook een doorzichtige tummytub. Wat ik heel leuk vond toen hij nog echt klein en in elkaar gevouwen zat, is zien hoe hij in mijn buik zat. Ik 'wist' hoe hij had gelegen, maar nu kon ik het zien! Ik heb 'm maar een week of 3 gebruikt, toen ging hij zich afzetten enzo en doe ik hem in het gewone badje.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Ik heb er eentje van bébéjou en daar past ze nu op zich nog net in. Ik heb hem tot voor kort gebruikt in plaats van badje en ik vond het ideaal. En A. zat er heerlijk in! In het begin op een standaard in het kamertje, later in de badkamer in de douche. Heb hem echt lang gebruikt en veel plezier van gehad. Inmiddels heb ik hem opgeborgen omdat ze nu een groter badje heeft en meer bewegingsvrijheid nu wel fijn is met spelen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb de tummytub bij beide kinderen niet gebruikt.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Ik heb de shantala gebruikt, maar mijn zoontje wilde er al snel niet meer in en ging dan 'staan'.
Gast- Gast
Bij de eerste 1 keer gebruikt en vond het maar onhandig vasthouden en wassen. Bij detweede heb ik er geen 1 aangeschaft.
Ik vind het een item dat je óf geweldig vind óf waardeloos. Kan je niet zo'n ding van iemand lenen?
En ach € 5,- is ook niet veel, dus je kan het best proberen voor dat bedrag, heb je als het niet bevalt mooi een 'emmer' om vieze poeprompers in te laten weken
Ik vind het een item dat je óf geweldig vind óf waardeloos. Kan je niet zo'n ding van iemand lenen?
En ach € 5,- is ook niet veel, dus je kan het best proberen voor dat bedrag, heb je als het niet bevalt mooi een 'emmer' om vieze poeprompers in te laten weken
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Er zat een tummytu in mijn kraampakket. Eigenlijk heeft alleen de kraamhulp hem gebruikt, ikzelf gebruikte het alleen om het adje te vullen en weer leeg te laten lopen.
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Ik vraag me altijd af waarom die tubs en badjes van die fragiele standaarden hebben? Ik zet het volgens mij véél liever op tafel....stukken stabieler. Mijn mijn handigheid zie ik me al blijven haken achter zo'n pootje....brrr.
Gast- Gast
Theeleut schreef:Bij de eerste 1 keer gebruikt en vond het maar onhandig vasthouden en wassen. Bij detweede heb ik er geen 1 aangeschaft.
Ja dat doen wij hier nu ook haha. Staat ook standaard een fles shout in de tummytub. Nog niet vaak voorgekomen, maar je kunt het maar voor handen hebben.
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: