Had ik dat maar noooooit aangeleerd...
+18
Slakje
Lejow
SparklingEyes
Pussycat
Parisienne
koNijntje
Twellie
_Lana_
Roza
PapillonRose
Tazz
sabje
Bloem86
SarahKey
Barbabella
Susan
studiebol
Flower_L
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Had ik dat maar noooooit aangeleerd...
Oh nog een: als wij niet snel genoeg reageren op N. roept ze ons bij de voornaam. Na twee keer 'mama' gaat ze over op mijn naam, met een boze ondertoon Hetzelfde geldt bij papa.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
SparklingEyes schreef:Ik wilde dat ik hem niet zo vaak had gevraagd ' wat doe jij' .... Nu is het de hele dag door ' mama, wat doe jij? ,'
+1!!! Ik hoor die vraag ook minstens 100x per dag, bij alles wat ik doe, bij alles wat ik wil gaan doen, of zodra ik me beweeg
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Laurens zei vorige week:
'Mama, waar ben je? Op zolder? (loopt de trap op naar zolder)
ik: 'Nee, ik zit hier op de wc!'
Laurens: 'O, zeg dat dan!'
Wijsneus.
Wijsneus.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Darius schreef:Laurens zei vorige week:
Wijsneus.
haha:o moest hier wel om lachen hoor.
maar hier ook een dame met de prullenbak. en me oma had van die plastic eendjes bij een tuinzaak gekocht. en ze riep me dochter kijk eens N dat is leuk kan je de eendjes in het water gooien. en nu gooit ze dus alles in de vijver ook bumba boekjes van karton
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kan nu zo snel iet iets recents bedenken, maar ik weet nog wel toen mijn dochter een jaar of 3 was dat je toen steeds op tv die Achmed the Dead Terrorist handpop zag met zijn zinnetje Silent! I kill you!! Dat vond mijn schoonpa zo'n grappige zin dat hij het regelmatig zei enmijn dochter zei het dan na. Ze heeft het nog lang gezegt I kill you I kill you, Silent!!
En mijn man zei toendertijd ook vaak : My namea Borat. I like you! Ook dat zei ze dan na hahah
En mijn man zei toendertijd ook vaak : My namea Borat. I like you! Ook dat zei ze dan na hahah
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Theeleut schreef:Ik kan nu zo snel iet iets recents bedenken, maar ik weet nog wel toen mijn dochter een jaar of 3 was dat je toen steeds op tv die Achmed the Dead Terrorist handpop zag met zijn zinnetje Silent! I kill you!! Dat vond mijn schoonpa zo'n grappige zin dat hij het regelmatig zei enmijn dochter zei het dan na. Ze heeft het nog lang gezegt I kill you I kill you, Silent!! Hier kan ik uiteraard nú wel om lachern, toen vond ik het niet zo'n geslaagde actie van mijn schoonvader..
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: