Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Had ik dat maar noooooit aangeleerd...

+18
Slakje
Lejow
SparklingEyes
Pussycat
Parisienne
koNijntje
Twellie
_Lana_
Roza
PapillonRose
Tazz
sabje
Bloem86
SarahKey
Barbabella
Susan
studiebol
Flower_L
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Had ik dat maar noooooit aangeleerd... Empty Had ik dat maar noooooit aangeleerd...

Bericht  Flower_L di 24 apr 2012 - 4:01

Wat hebben jullie jullie kindjes aangeleerd,waarvan je achteraf dacht....had ik dat maar nooit gedaan!

L weet heel goed wat 'doe maar weg in de prullenbak' betekent.
Maar nu haalt ie er ineens ook dingen uit. Net vroeg ik hem een papiertje op te ruimen, komt ie terug met een bananenschil...

Zucht....

Jullie?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Had ik dat maar noooooit aangeleerd... Empty Re: Had ik dat maar noooooit aangeleerd...

Bericht  studiebol di 24 apr 2012 - 4:30

V kon goed in slaap komen met een speen.. nou helemaal prima dacht ik. Maar nu kan ze echt 80 keer per nacht wakker worden en als ze dan ontdekt dat ze geen speen in haar mond heeft is het huilen... Had ik dat maar noooooit aangeleerd... 1371890812
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Had ik dat maar noooooit aangeleerd... Empty Re: Had ik dat maar noooooit aangeleerd...

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 4:35

studiebol schreef:V kon goed in slaap komen met een speen.. nou helemaal prima dacht ik. Maar nu kan ze echt 80 keer per nacht wakker worden en als ze dan ontdekt dat ze geen speen in haar mond heeft is het huilen... Had ik dat maar noooooit aangeleerd... 1371890812
Herkenbaar. En ze gooien de speen tegenwoordig uit bed, dus kan je op je knieen in het donker gaan zoeken. Niet handig!

Al moet ik zeggen dat het vorige week al beter ging, zelfs 2 nachten doorgeslapen. Maar nu zijn ze weer verkouden en is het weer bal.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 4:48

Stofzuiger schreef:Herkenbaar. En ze gooien de speen tegenwoordig uit bed, dus kan je op je knieen in het donker gaan zoeken. Niet handig!

Al moet ik zeggen dat het vorige week al beter ging, zelfs 2 nachten doorgeslapen. Maar nu zijn ze weer verkouden en is het weer bal.

Ik zorgde altijd voor 3 tutjes op de commode, dan hoefde ik niet midden in de nacht te zoeken.
En er bestaan er ook met lichtgevende tekeningetjes Laughing

Gast
Gast

Bericht  Susan di 24 apr 2012 - 5:03

TBIB schreef:

Ik zorgde altijd voor 3 tutjes op de commode, dan hoefde ik niet midden in de nacht te zoeken.
En er bestaan er ook met lichtgevende tekeningetjes Laughing

Het zou wel wat voor mij zijn dat er dan op een gegeven moment een berg speentjes achter het bed ligt en geen enkele op de commode, omdat ik steeds vergeet om ze te zoeken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 5:11

Nou aangeleerd kan ik dat niet echt noemen maar ik had S. gewoon als baby wat losser moeten later mbt ergens slapen. Ik probeerde altijd het zo te regelen dat hij gewoon altijd in zijn eigen bedje kon slapen. Als we bijv. weg moesten deed ik dat voor of na zijn slaapje. Hij heeft het eerste jaar ook nergens gelogeerd s'avonds. Overdags alleen bij mijn ouders (in een campingbedje in de huiskamer *zucht*). Hij gaat nu dus nergens anders slapen dan of in zijn eigen bed of in het campigbedje in de huiskamer van m'n ouders. Toen we laatst naar Centerparcs waren geweest wilde hij gewoon niet in een campingbedje op een slaapkamer. Hij schreeuwde moord en brand en uiteindelijk heb ik 4 dagen lang naast hem geslapen in een 2-persoonsbed en daar baalde ik vreselijk van ! Hij slaapt ook nooit in de auto of in de kinderwagen

Gast
Gast

Bericht  Barbabella di 24 apr 2012 - 5:38

Mijn vriend heeft ooit laten zien hoe het touwtje van de slaapkamer lamp werkt. Zodra mijn zoon bij mij op bed komt gaat de lamp aan uit aan uit...
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  SarahKey di 24 apr 2012 - 5:46

Barbabella schreef:Mijn vriend heeft ooit laten zien hoe het touwtje van de slaapkamer lamp werkt. Zodra mijn zoon bij mij op bed komt gaat de lamp aan uit aan uit...

haha zie het zo voor me, ja dat is leuk natuurlijk , zo'n touwtje Laughing

En de speentjes.. herkenbaar al heb ik Siem zo ver gekregen om 's nachts zonder speen te slapen. Nu overdag nog.

SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Bloem86 di 24 apr 2012 - 5:54

Dat van de prullenbak is herkenbaar! I. gooit soms alles wat ze tegenkomt in de prullenbak!
Zo net nog.. Ze gaat met een papiertje naar papa, zegt: bak?! Papa zegt: Doe maar! En vervolgens bij alles wat ze op de grond ziet liggen: 'Doe maar', en hup de prullenbak in!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907

Bericht  sabje di 24 apr 2012 - 6:10

Dat van de prullenbak is hier ook heel erg herkenbaar. Net gooide hij zijn sok in. Gelukkig bleef hij hangen tussen de klep. En bijna papa's telefoon die kon ik nog net tegen houden.

Opa heeft hem geleerd om ergens mee zijn hoofd tegen aan te stoten en dan tok te roepen. Dan ligt hij helemaal dubbel. Nu doet hij het ook tegen de muur dat gaat niet altijd zacht. Probeer het nu af te leren.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890

Bericht  Tazz di 24 apr 2012 - 8:44

Een oppaskindje had van zijn vader geleerd zijn tong uit te steken en dan te blazen. Nu kan ik dat proberen af te leren want hij 'leert' het nu ook alle andere kinderen die hier zijn en zo wordt alles ondergetuft. Zelf vinden ze het allemaal erg grappig maar het is niet erg fris. Had ik dat maar noooooit aangeleerd... 1371890812
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  PapillonRose di 24 apr 2012 - 8:49

Hier ook een tijdje het probleem van de speen, sliep ze eindelijk fijn mede door een speentje, kan je er tig keer uit 's nachts omdat ze hem zelf niet terug kunnen vinden als hij weg is laughcry Inmiddels is dat voorbij, ze pakt hem zelf weer en stopt hem terug in haar mondje. Tenzij hij echt buiten het ledikantje ligt, maar dan nog kan het ook zijn dat ze dan gewoon zonder speen verder slaapt.

En ook het touwtje van het licht in de slaapkamer is herkenbaar hier. Heb het weleens laten zien hoe hij aan en uit moest, en ze vond het prachtig. Alleen nu doet ze het zelf ook steeds. Op zich niet zo erg, alleen het is soms wel erg licht wanneer ze midden in de nacht een keer bij mij komt slapen als er iets is en dan meteen het licht in de slaapkamer aan doet Laughing
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Roza di 24 apr 2012 - 8:50

Ik riep laatst een keer YES! waar mijn nichtje bij was en 'trok' daarbij mijn arm naar achteren.. (ik kreeg erg goed nieuws te horen). Nu doet zij dat ook de hele dag door.. Het is heel schattig, maar af en toe ook heel vervelend.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  _Lana_ di 24 apr 2012 - 9:10

Ik heb in het begin ook steeds een speentje geprobeerd bij mijn kids, maar ik ben zo blij dat het niet gelukt is.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  _Lana_ di 24 apr 2012 - 9:10

Roza schreef:Ik riep laatst een keer YES! waar mijn nichtje bij was en 'trok' daarbij mijn arm naar achteren.. (ik kreeg erg goed nieuws te horen). Nu doet zij dat ook de hele dag door.. Het is heel schattig, maar af en toe ook heel vervelend.

Laughing
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Roza di 24 apr 2012 - 9:52

_Lana_ schreef:
Roza schreef:Ik riep laatst een keer YES! waar mijn nichtje bij was en 'trok' daarbij mijn arm naar achteren.. (ik kreeg erg goed nieuws te horen). Nu doet zij dat ook de hele dag door.. Het is heel schattig, maar af en toe ook heel vervelend.

Laughing

Ik zei 'laatst' maar het was rond haar 2e verjaardag en ze is nu bijna 2,5.. Dus ze houd het lang vol..

En ze raakt mijn rechterhand niet echt meer aan.. Die heeft in december in het gips gezeten. Nu begint ze langzaam weer die hand te pakken maar zegt ze wel steeds 'Roza pijn hè? Roza auw!' Ik ben nu al maanden uit aan het leggen dat het geen pijn doet.. Is ze er eindelijk redelijk aan gewend, word ik over 7 weken weer geopereerd.. Weer aan die hand.. Weer 10 weken in het gips. Dat kind krijgt straks een complex rondom mijn hand..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 10:47

Hier heeft J.anneman door dat als hij zijn speen en tuttel op de grond gooit, ik terugkom om ze terug te geven.

Prullenbak probleem hebben we met C.iske ook gehad en ook heeft hij een hele periode vanalles door het kattenluikje gegooid. Als we dan de telefoon kwijt waren lag hij meestal in de tuin.

Gast
Gast

Bericht  Twellie di 24 apr 2012 - 10:56

Ik wilde dat ik haar het woordje 'waarom' niet had geleerd.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 11:22

Tuinstoel schreef:Ik wilde dat ik haar het woordje 'waarom' niet had geleerd.

Ook dat!

Gast
Gast

Bericht  koNijntje di 24 apr 2012 - 19:41

Stofzuiger schreef:
studiebol schreef:V kon goed in slaap komen met een speen.. nou helemaal prima dacht ik. Maar nu kan ze echt 80 keer per nacht wakker worden en als ze dan ontdekt dat ze geen speen in haar mond heeft is het huilen... Had ik dat maar noooooit aangeleerd... 1371890812
Herkenbaar. En ze gooien de speen tegenwoordig uit bed, dus kan je op je knieen in het donker gaan zoeken. Niet handig!

heel herkenbaar! en dan ook nog keihard gaan lachen als jij op je knieën onder zijn bedje ligt te graaien! Wink
maar als het speentje nog in bed ligt red hij zich (gelukkig) zelf! dat is wel makkelijk inmiddels!
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Parisienne di 24 apr 2012 - 22:31

Tsja.. die speen is hier ook iets waarvan ik wel spijt heb. Haar bed ligt vol met spenen als ze gaat slapen, zodat ze er 's nachts vast wel eentje kan vinden. 's Ochtends raap ik alles weer bij elkaar wat door haar kamer en onder haar bed verspreid ligt.

Verder heb ik er spijt van dat ik haar aangeleerd heb de tv uit te doen. Nu doet ze hem steeds aan en uit. Ben bang dat binnenkort onze tv eraan gaat.. kan niet goed zijn voor dat ding :P Ook kan ze mijn laptop dicht doen. Zit ik op de bank met mijn laptop op schoot, komt ze sneaky langslopen en klapt dat ding dicht. Auww!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Pussycat di 24 apr 2012 - 22:57

Haha leuk topic Very Happy

Mijn dochter kent sinds een poosje het woordje ''dicht'' en nu moet dus echt alles dicht.
Als ik de la open doe om iets te pakken komt zij er alweer aan gerend en moet ik echt oppassen voor mijn vingers Laughing

Ooh en lichtknopjes ja... aan, uit, aan, uit, aan... pff

En ik heb nog wel meer dat ik denk Rolling Eyes , maar daar kom ik nu zo even niet op.

oow ja kusjes geven als ze kindjes heel erg leuk vindt krijgen ze allemaal een kus. En laatst deed een jongen van 3 netjes zijn wang ervoor, maar de keer daarna werd hij al dik op zijn mond gekust... uhm tja. Ik moet haar ook maar leren om op de wang te kussen hahaha.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  SparklingEyes di 24 apr 2012 - 23:03

Ik wilde dat ik hem niet zo vaak had gevraagd ' wat doe jij' .... Nu is het de hele dag door ' mama, wat doe jij? ,'

Of dat mijn ouders hem niet hadden geleerd dat na 'even wachten' PIZZA! Komt... Sta je in de winkel, zeg je tegen hem: even wachten hoor... Dan schreeuwt meneer door de winkel: PIZZA!!!!!!
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lejow di 24 apr 2012 - 23:08

SparklingEyes schreef:Ik wilde dat ik hem niet zo vaak had gevraagd ' wat doe jij' .... Nu is het de hele dag door ' mama, wat doe jij? ,'

Of dat mijn ouders hem niet hadden geleerd dat na 'even wachten' PIZZA! Komt... Sta je in de winkel, zeg je tegen hem: even wachten hoor... Dan schreeuwt meneer door de winkel: PIZZA!!!!!!

laughcry Laughing
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Slakje di 24 apr 2012 - 23:28

Dank jullie voor de tips, hihi.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: