Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Middagdip

+2
studiebol
Carra
6 plaatsers

Ga naar beneden

Middagdip Empty Middagdip

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 3:01

Zijn er meer meiden die daar zo'n last van hebben?

Rond deze tijd stort ik vaak helemaal in en ben ik totaal futloos en geen zin meer om iets te doen. Zou het liefst lekker mijn bed in kruipen.

En wat doen jullie er tegen?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Middagdip Empty Re: Middagdip

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 3:01

Ik kruip dan ook echt mijn bed in. Ik heb een goed excuus momenteel.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 3:03

Ik! Maar ik ben ook in bed gaan liggen, kapot van alles, dus lekker in bed met de laptop, en ogen die continu dichtvallen.

Gast
Gast

Bericht  Carra di 24 apr 2012 - 3:03

Ik heb dat vaak rond een uur of 3. Dan duurt de dag zo verschrikkelijk lang. Op een gegeven moment ben ik weer over die dip heen en kan ik nog even verder werken. Meestal ga ik hier op werk dan op jacht naar snoepjes en maak hier en daar een praatje. Even iets anders doen dan het 'gewone' werk.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  studiebol di 24 apr 2012 - 3:05

Ik had dat rond half 2.. en ben gewoon echt ff een uurtje in bed gaan liggen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 3:07

Naar bed gaan is helaas geen optie.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 6:09

Ik heb dat ook meestal rond 13.30, vlak voor ik de oudste weer naar school moet brengen. Dan kak ik zo in op de bank.

Heel af en toe geef ik er aan toe als ik terug ben van school, dan ga ik even liggen met zoontje. Dat is voor mij meestal maximaal een half uurtje, maar daar knap ik wel van op. De jongsten liggen dan in bed, en ik lig dan op de bank, samen met ons zoontje.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 6:13

O heerlijk MR. Deed ik in het begin ook weleens, samen met de jongens, maar dat gaat echt niet meer. Dan hou ik geen haar meer over Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 6:17

Stofzuiger schreef:O heerlijk MR. Deed ik in het begin ook weleens, samen met de jongens, maar dat gaat echt niet meer. Dan hou ik geen haar meer over Laughing

Komt misschien wel weer. Nou is hij ook een hele makkelijke slaper, net z'n vader. Ik kan daarna ook gerust wegkruipen als hij tegen me aanligt, hij snurkt gewoon door. (check mn facebook, toevallig van gisteren en vanmiddag 2 foto's geplaatst.)

En als je vrij bent en de jongens slapen 's middags, kun je dan niet even op de bank gaan liggen, zodat je tegen 16.00 niet zo'n dip hebt? Zou het dan ook proberen echt kort te houden, doe ik ook. Hoe langer ik slaap, hoe duffer ik daarna word, en bovendien kom ik dan 's avonds slecht in slaap.

En zo'n powernap doet me vaak al heel goed.

Gast
Gast

Bericht  CCC di 24 apr 2012 - 6:42

Herkenbaar, als ik niet aan het wekr ben heb ik het trouwens veel minder. Maar als ik thuis ben heb ik dit geregeld, ik ga dan vaak ook gewoon lekker op bed liggen en val dan vaak wel in slaap...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Star007 di 24 apr 2012 - 7:01

Ik herken het ook. Ik ga meestal niet liggen, want ik kan gewoon niet maar een halfuurtje gaan liggen. Want als ik de kans heb, slaap ik dan een uur of 3 en kan ik s' avonds weer niet slapen.

Vaak ben ik ook net te laat met het idee om te gaan slapen. Ik bedenk dan als D. in bed ligt, dat ik dan nog even een was aan zet, de afwas doe etc. en dan een dutje ga doen. Meestal wordt D. dan al weer wakker Middagdip 1578173417

Laatst aangepast door Star007 op di 24 apr 2012 - 7:02; in totaal 1 keer bewerkt
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 7:01

Toen ik nog op kantoor werkte nam ik altijd wat bouillon. Dat gaf me net nog even die kick voor het laatste uurtje... Nu knipper ik met mijn ogen en is er een half jaar voorbij :shock:. Middagdip? Geen idee meer wat dat is...

Gast
Gast

Bericht  Parisienne di 24 apr 2012 - 7:43

Charlie schreef:Ik kruip dan ook echt mijn bed in. Ik heb een goed excuus momenteel.
Oh, ik mis dat echt! Tijdens mijn zwangerschap kon ik mijn bed induiken wanneer ik wilde. Dat vond ik zooo heerlijk de laatste weken! Bij een volgende zwangerschap weet ik dat dat gewoon niet gaat omdat ik dan nog een peutertje rond heb lopen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Parisienne di 24 apr 2012 - 7:44

Star007 schreef:Ik herken het ook. Ik ga meestal niet liggen, want ik kan gewoon niet maar een halfuurtje gaan liggen. Want als ik de kans heb, slaap ik dan een uur of 3 en kan ik s' avonds weer niet slapen.

Vaak ben ik ook net te laat met het idee om te gaan slapen. Ik bedenk dan als D. in bed ligt, dat ik dan nog even een was aan zet, de afwas doe etc. en dan een dutje ga doen. Meestal wordt D. dan al weer wakker
Hier precies hetzelfde! Kort slapen kan ik niet en als ik net wil gaan liggen wordt N. wakker. Alsof ze het erom doen! Mad
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Sugarfall di 24 apr 2012 - 8:17

Dat heb ik ook, rond 16.00-16.30 zou ik zo in slaap kunnen vallen, iedere middag wel. Ik ga dan vaak wat muziek luisteren, daar word ik wel weer levendig van, en anders snel even boodschappen of iets doen.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud