Moederdagknutsels?
+6
Darius
kwak
SarahKey
Nana
Wennes
JD
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Moederdagknutsels?
Wij gaan volgende week met de dreumesjes beginnen aan de moederdagcadeaus....
We hadden het idee om houten theelichthouders te bestellen (uit zo'n knutelgids) en deze te laten schilderen door de kindjes...maar helaas mag dit niet van de manager...het moet iets zijn waar de kindjes zelf meer werk aan hebben gehad.
Dus... ik ben erg nieuwsgierig naar de knutselwerkjes die jullie afgelopen jaren van jullie kindje hebben gehad!
Of misschien zijn er meiden met leuke ideeen? het moet wel te maken zijn door kindjes van 1-2 jaar oud
We hadden het idee om houten theelichthouders te bestellen (uit zo'n knutelgids) en deze te laten schilderen door de kindjes...maar helaas mag dit niet van de manager...het moet iets zijn waar de kindjes zelf meer werk aan hebben gehad.
Dus... ik ben erg nieuwsgierig naar de knutselwerkjes die jullie afgelopen jaren van jullie kindje hebben gehad!
Of misschien zijn er meiden met leuke ideeen? het moet wel te maken zijn door kindjes van 1-2 jaar oud
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: Moederdagknutsels?
dan maak je toch theelichthouders van klei? Dan kunnen de kinderen daar verschillende dingetjes in prikken/duwen en daarna laten verven?
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Een papieren theepot zelf versierd met een theezakje en gedichtje eraan.
Beplakt doosje om sieraden in te doen.
Beplakt doosje om sieraden in te doen.
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
fotolijstjes laten beschilderen of zelf van papier maken en dat laten versieren. Foto maken van elk kind en dat erin doen.
babyvoeding potjes beplakken en een waxinelichtje er in.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
kwak schreef:babyvoeding potjes beplakken en een waxinelichtje er in.
Dat mag vast niet van de manager.
Misschien iets van brooddeeg?
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
ik vind iets maken van klei voor deze kleintjes echt nog te lastig....brooddeeg twijfel ik ook een beetje aan....sommigen zijn echt nét 1....
Dat van die theepot vind ik leuk! en inderdaad fotolijstje....niet eens aan gedacht!
glazen potjes gaat lastig worden....we moeten komende week al beginnen, en denk niet dat ik voor die tijd al 30 potjes bij elkaar ga krijgen....
Dat van die theepot vind ik leuk! en inderdaad fotolijstje....niet eens aan gedacht!
glazen potjes gaat lastig worden....we moeten komende week al beginnen, en denk niet dat ik voor die tijd al 30 potjes bij elkaar ga krijgen....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Gekleurd karton: daar een fotolijst van maken. Laten verven, plakken, enz. Foto van de kleine erin, op de kop. "Mama, ik ben ondersteboven van jou". Was een groot succes vorig jaar. Al hadden we die dan wel voor vaderdag gemaakt, hahaha.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Deze vind ik ook erg leuk!mickey schreef:Gekleurd karton: daar een fotolijst van maken. Laten verven, plakken, enz. Foto van de kleine erin, op de kop. "Mama, ik ben ondersteboven van jou". Was een groot succes vorig jaar. Al hadden we die dan wel voor vaderdag gemaakt, hahaha.
En het leukste vind ik dan zelf foto`s maken op het kdv, zodat het echt een verassing is!
Hadden ze bij het eerste moederdagcadeautje van F ook gedaan.
Dat was alleen met een bloem en in het midden een rond uitgeknipte foto.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Hebben managers daar tegenwoordig een inbreng over dan?
Nou ja ik heb geen idee wat ik krijg maar ze hebben al wel voor moederdag geknutseld. Maar goed op de groep waar mijn dames zitten zijn de leidsters er natuurlijk veeeeel drukker mee dan de kids zelf.
Nou ja ik heb geen idee wat ik krijg maar ze hebben al wel voor moederdag geknutseld. Maar goed op de groep waar mijn dames zitten zijn de leidsters er natuurlijk veeeeel drukker mee dan de kids zelf.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Iets met een foto is altijd leuk!!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: