Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

moeheid

3 plaatsers

Ga naar beneden

moeheid Empty moeheid

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 9:19

Sinds een ruime tijd heb ik vaak ineens last van emorme moeheid. Ik weet niet precies wanneer het begonnen is, eigenlijk heb ik het al zo lang ik me kan heugen al vlagen dat ik me nergens toe kan zetten, maar ik deed dat eigenlijk zelf meer af als 'lui zijn'.
Alleen zijn die vlagen zo langzamerhand voor mijn gevoel steeds meer uit de hand gaan lopen. Ik heb geregeld, meerdere malen op een dag buien dat ik zo in slaap zou kunnen vallen. Ook op mn werk heb ik er last van. Ik krijg mn ene voet niet voor de ander en de kleinste taken voelen als een enorme bergbeklimming. Op werk neem ik zo nu enmdam een paracetamol met coffeine in, ookal heb ik verder geen klachten waarvoor ik paracetamol zou moeten nemen, maar dat geeft dan weer eventjes een boost, want het werk moet ook doorgaan. Thuis ga ik vaak even rustig aan doen, mrt als gevolg dat er niets meer uit mn handen komt.
Slapen doe ik goed, gemiddeld 7 uur per nacht, maar zelfs als ik 10 uur slaap, ben ik moe. Qua voeding ben ik ook heel erg aan het opletten, maar het baat vooralsnog weinig.
Ik heb ook geregeld vlagen dat ik enorm energiek ben, maar dat zou niet afgewisseld moeten worden met zo'n enorme moeheid...

Misschien komt het ook wel van alle ellende van de afgelopen tijd, maar toch ga ik morgen even naar de huisarts om dingen uit te sluiten. Maar ondertussen ben ik benieuwd of mensen hier dingen herkennen, of misschien tips hebben, want hier word ik ook zo moe van.... laughcry

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

moeheid Empty Re: moeheid

Bericht  Lejow zo 22 apr 2012 - 9:28

Ik zou sowieso even je ijzer laten checken!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 9:45

Was ik idd van plan :-) Verder ook opgezette klieren, maar die heb ik al zo lang ik me kan heugen.

Gast
Gast

Bericht  Burn zo 22 apr 2012 - 10:22

Ik herken 't! Inderdaad even bloed laten prikken en dingen uit laten sluiten..
Bij mij wordt er gewoon gezegd 'de leeftijd'.. En dat al 5 jaar!

Lange tijd hier niet meer gezien trouwens!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Siem zo 22 apr 2012 - 10:47

Ijzer, schildklier, b12 laten controleren

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 20:45

vraag je huisarts om álles in je bloed te laten controleren wat met vermoeiheid te maken heeft? Deed onze huisarts ook bij mijn vriend, daar kwam toen uit dat ie toch wel iets onder de leden had.. iets chronisch.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 21:24

Net bloed geprikt, woensdag uitslag. Ze hebben een hoop aangekruist, ben benieuwd...

Gast
Gast

Bericht  Burn zo 22 apr 2012 - 22:00

Ik ben ook benieuwd!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11