Sollicitatie topic
+77
Elliot
Leine
ForeverLove
PrimaBella
MissD
Pommes
Cow
Punk'd
Evalynn
love
Taeda
Parel
M_as
Rapunzel
Lot
chipa
Snirp
Green_Pepper
Carra
Mystique
Verona
nijntje4
Tullow
ixis
Bluestar
Rouxxxe
Rose
mezzoforte
Burn
Kaboutertje
Chocolate Cookie
Arwyn
loura
Atelier Madame
Oasis
GreenGrass
Jeanette
RYW
Mari
Kerel
Snoes
JD
Isis
Ibbeltje
ladycat
Raindrop
Ringling
Lousanne
ellibre
Reeza
luisa
SleepingBeauty
Summerlovin
Alex
Lavendel
Liz
Monnie
Shopelle
Penny Blossom
Krullebol
Sushi
silly-one
Joontjuh
Marin
Tamago
Sweety
Flippin' Bitch
Mermaid
Minx
Kaat
Niki
Blond
xxDila
Monte
Cheesegirl
M@niek
Bay
81 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Sollicitatie topic
Ooh spannend Punk'd. Fijn dat het gesprek zo goed ging en dat je dat eigenlijk ook meteen terugkreeg als feedback. Nu nog zo lang wachten. Ik duim voor je!
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
Klinkt inderdaad goed Punk'd! Goed gedaan en succes met duimen!
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Ik heb dinsdag m'n tweede gesprek. Ben alleen bang dat i buikgriep heb
Wil het gesprek echt niet afzeggen want er was nog een kandidaat. Kan me ook niet ziekmelden op m'n werken en dan wel gaan solliciteren.
Wil het gesprek echt niet afzeggen want er was nog een kandidaat. Kan me ook niet ziekmelden op m'n werken en dan wel gaan solliciteren.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
Chipa, als je echt buikgriep hebt begrijpen ze dat echt wel hoor, wat niet gaat gaat niet. Anders zou ik ze gewoon even uitleggen en vragen of je het kunt verzetten. Als ze daarmee automatisch voor de andere kandidaat gaan dan zegt dat ook weer genoeg over hun werkwijze toch?
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Oh Chipa wat vervelend. Hoe voel je je nu? Heeft een nachtje slapen geholpen of juist niet. Als je echt ziek bent ben je ziek. Maar als je je alweer wat beter voelt lukt het misschien wel met wat paracetamol om toch een uurtje het beste van jezelf te laten zien.
In mijn vakgebied zie ik echt geen vacatures. Dus zo solliciteren schiet nog niet op. Maar naar aanleiding van mijn netwerkgesprek vorige week heb ik donderdag weer een gesprek. Ben benieuwd.
In mijn vakgebied zie ik echt geen vacatures. Dus zo solliciteren schiet nog niet op. Maar naar aanleiding van mijn netwerkgesprek vorige week heb ik donderdag weer een gesprek. Ben benieuwd.
ixis- Fluisteraar
Zo ik ga me hier ook maar eens 'melden'
Heb wel gewoon werk maar werk nu al een aantal jaar bij dezelfde organisatie dus was even aan het rond spieken en 2 hele leuke vacatures gevonden en nu een brief geschreven en ontvangsbevestiging gehad dus afwachten maar!
Ben wel weer toe aan een nieuwe uitdaging en weer eens een andere kijk op mijn werkveld,, merk dat ik steeds meer gehospitaliseerd raak en een beetje automatisch aan het werk ben en dat is in de zorg niet echt handig Wel een lekkere manier om rond te kijken want niets moet en alles mag!
Heb wel gewoon werk maar werk nu al een aantal jaar bij dezelfde organisatie dus was even aan het rond spieken en 2 hele leuke vacatures gevonden en nu een brief geschreven en ontvangsbevestiging gehad dus afwachten maar!
Ben wel weer toe aan een nieuwe uitdaging en weer eens een andere kijk op mijn werkveld,, merk dat ik steeds meer gehospitaliseerd raak en een beetje automatisch aan het werk ben en dat is in de zorg niet echt handig Wel een lekkere manier om rond te kijken want niets moet en alles mag!
Gast- Gast
Ik voel me nog steeds niet top maar ga vanmiddag wel naar het gesprek, anders is mijn kans misschien verkeken.
chipa- Prater
Succes Chipa!
Ik hoop echt dat het verlossende telefoontje sneller komt haha. De feestdagen er nog overheen poeh, lang wachten.
Ik hoop echt dat het verlossende telefoontje sneller komt haha. De feestdagen er nog overheen poeh, lang wachten.
Gast- Gast
Spannend hoor! Zal voor je duimen!
Ik heb mezelf op het werk weer beter gemeld maar wel gelijk een vrije dag aangevraagd. Zag het niet zitten om vanmorgen eerst nog te gaan werken. en ziek gemeld zijn en dan solliciteren is ook geen optie. Kan ik zo rustig naar m'n gesprek en dan weer snel naar huis.
Ik heb mezelf op het werk weer beter gemeld maar wel gelijk een vrije dag aangevraagd. Zag het niet zitten om vanmorgen eerst nog te gaan werken. en ziek gemeld zijn en dan solliciteren is ook geen optie. Kan ik zo rustig naar m'n gesprek en dan weer snel naar huis.
chipa- Prater
chipa schreef:Spannend hoor! Zal voor je duimen!
Hoe ging het Chipa?
ixis- Fluisteraar
Het gesprek verliep er goed. Hoor snel of ik door mag naar het derde geprek. Dit zou dan al einde vd week zijn.
Ben blij dat het ging allemaal ondanks dat ik echt kotsmisselijk was/ ben.
Ben blij dat het ging allemaal ondanks dat ik echt kotsmisselijk was/ ben.
chipa- Prater
En goed nieuws gehad chipa?
En punk'd heb jij al wat gehoord?
Ik heb afgelopen dag een dag meegedraaid, ik vond het leuk meiden waar ik mee werkte gaven me positieve feedback en toch kreeg ik gisteren mail dat ze niet verder met me willen.
Ik heb afgelopen dag een dag meegedraaid, ik vond het leuk meiden waar ik mee werkte gaven me positieve feedback en toch kreeg ik gisteren mail dat ze niet verder met me willen.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Mermaid schreef:En goed nieuws gehad chipa?
Oh wat balen zeg! Gaven ze wel een reden? Zo niet, dan zou ik er echt nog om vragen!
Green_Pepper- Prater
alleen dat ze na het gesprek en overleg met de collega's (waar ik die meedraaidag had) niet voor de volle 100% overtuigd waren. Niet echt een reden dus.
Mermaid- Kletskop
Jammer hoor, vooral als jij wel een goed gevoel had. Ik zou toch nog een poging wagen en vragen naar een meer exacte reden. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat het gewoon niet helemaal klikte, maar als het iets anders is dan is het handig om te weten!
Green_Pepper- Prater
Ja heb net een mail gestuurd. Het kan ook om redenen zijn waar ik weinig mee kan hoor. Had het idee dat het grootste deel van het personeel behoorlijk christelijk is, net als de eigenaren. Dat ben ik zelf niet. Het gesprek was dan ook een beetje raar met vragen die ook over het geloof enzo gingen. Ik heb nu het idee dus dat het vooral daar mee te maken heeft. Beetje jammer is t wel ja... Ik wil gewoon zo graag een vaste baan.
Mermaid- Kletskop
Oh wat balen mermaid. Zeker als je al zover bent gekomen dat je mocht meelopen. Heb je nog andere dingen lopen?
Ik heb vandaag weer een netwerk gesprek gehad. Was een prettig gesprek, we zien wel waar het toe leidt. Gisteren ben ik benaderd door iemand uit mijn netwerk voor een oriënterend gesprek. Nou daar sta ik dus zeker voor open! Was een positieve ervaring om te merken dat netwerken dus ook echt 2 kanten op werkt.
Ik heb vandaag weer een netwerk gesprek gehad. Was een prettig gesprek, we zien wel waar het toe leidt. Gisteren ben ik benaderd door iemand uit mijn netwerk voor een oriënterend gesprek. Nou daar sta ik dus zeker voor open! Was een positieve ervaring om te merken dat netwerken dus ook echt 2 kanten op werkt.
ixis- Fluisteraar
Mermaid; Balen dat je het gevoel hebt dat het niet zo positief is. Hopelijk valt het wel positief is. Succes!
Joehoe!! Ik ben aangenomen! Ik had natuurlijk al een baan binnen die stichting en zat daarom ook in een luxe positie wat dat betreft. Had daarom ook niet verwacht dat ik op die locatie aangenomen zal worden. Maar ze waren helemaal enthousiast. Vanmiddag loop ik een dagje mee en als ik het zie zitten, wordt alles in werking gezet. Ik vind het zo leuk om aan een nieuwe uitdaging te beginnen.
Joehoe!! Ik ben aangenomen! Ik had natuurlijk al een baan binnen die stichting en zat daarom ook in een luxe positie wat dat betreft. Had daarom ook niet verwacht dat ik op die locatie aangenomen zal worden. Maar ze waren helemaal enthousiast. Vanmiddag loop ik een dagje mee en als ik het zie zitten, wordt alles in werking gezet. Ik vind het zo leuk om aan een nieuwe uitdaging te beginnen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Yay, wat leuk Jeanette! Gefeliciteerd!
En balen Mermaid. Vooral als het is om de reden die je misschien denkt. Dat slaat eigenlijk nergens op. Dan krijg je nu vast een mail terug met dat je niet in het plaatje past of zo.
Ik ben nu al een tijdje aan het speuren voor vacatures, maar ik kan écht niks leuks vinden waar ik op wil reageren. Nu heb ik de luxe dat ik een vaste baan heb, maar ik wil echt graag iets anders.
En balen Mermaid. Vooral als het is om de reden die je misschien denkt. Dat slaat eigenlijk nergens op. Dan krijg je nu vast een mail terug met dat je niet in het plaatje past of zo.
Ik ben nu al een tijdje aan het speuren voor vacatures, maar ik kan écht niks leuks vinden waar ik op wil reageren. Nu heb ik de luxe dat ik een vaste baan heb, maar ik wil echt graag iets anders.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
@mermaid: balen zeg! Ben benieuwd naar. Reactie op je mail.
Ik ben door naar de derde ronde. Heb wel aangegeven dat ik vandaag echt te ziek ben om te komen dus het gaat januari worden. Als ze toch met die andere kandidaat verder gaan omdat die wel voor de kerst kan afronden, dan heeft het zo moeten zijn. Heb i ieder geval nog werk en er was ok de intentie om weer met een jaar te verlengen dus ik zit niet op de schop.
Ik ben door naar de derde ronde. Heb wel aangegeven dat ik vandaag echt te ziek ben om te komen dus het gaat januari worden. Als ze toch met die andere kandidaat verder gaan omdat die wel voor de kerst kan afronden, dan heeft het zo moeten zijn. Heb i ieder geval nog werk en er was ok de intentie om weer met een jaar te verlengen dus ik zit niet op de schop.
chipa- Prater
Reactie op mijn mail verwacht ik eigenlijk niet.
Heb verder niks lopen, kan amper vacatures vinden. Ik zou willen dat ik de luxe had dat ik eigenlijk al vast werk heb en niet 'hoef' te solliciteren.. Maar ja stug door blijven gaan dan zal er wel eens wat komen, ooit.
Heb verder niks lopen, kan amper vacatures vinden. Ik zou willen dat ik de luxe had dat ik eigenlijk al vast werk heb en niet 'hoef' te solliciteren.. Maar ja stug door blijven gaan dan zal er wel eens wat komen, ooit.
Mermaid- Kletskop
Mermaid schreef:Reactie op mijn mail verwacht ik eigenlijk niet.
Ja die luxe wou ik ook dat ik had. Maar helaas. Inderdaad stug blijven volhouden. De aanhouder wint! (uiteindelijk). Het zou alleen fijn zijn om enigszins te weten hoe lang het nog duurt voordat er iets op het pad komt. Hoe lang ben je al aan het zoeken? Probeer te genieten van de feestdagen. Nu komen er toch geen nieuwe vacatures meer voorbij. Even lekker genieten, stapje terug van het solliciteren en dan vanaf januari wanneer bedrijven de balans hebben opgemaakt en hopelijk weer vacatures krijgen, weer aan de slag.
ixis- Fluisteraar
Bij mij heeft het ook lang geduurd voordat ik mijn huidige baan had. Is overigens geen vaste baan maar jaarcontract. Deze maand gehoord dat ze wel de intentie hebben om te verlengen. Ik doe nu iets heel anders dan waar ik voor geleerd heb en is ook onder mijn niveau maar het is een baan.
Ben nu benaderd door een uitzendbureau voor een andere baan in dezelfde branche maar wel een niveau hoger.
Is echt een klote tijd qua werk. Zoveel studiegenoten die nu twee jaar na het afstuderen nog steeds niets hebben of in de supermarkt staan
Ben nu benaderd door een uitzendbureau voor een andere baan in dezelfde branche maar wel een niveau hoger.
Is echt een klote tijd qua werk. Zoveel studiegenoten die nu twee jaar na het afstuderen nog steeds niets hebben of in de supermarkt staan
chipa- Prater
Hoe is het hier met iedereen? Fijne feestdagen gehad? Hoe gaat het met solliciteren? Ik ben nu na die feestdagen weer aan de slag gegaan. Vandaag een brief de deur uit gedaan en morgen mag ik bij een bedrijf op oriënterend gesprek. Ben eigenlijk al wat gespannen omdat het toch een serieuzer gesprek is dan de netwerkgesprekken die in paar weken terug heb gevoerd.
ixis- Fluisteraar
Ik heb niet heel het topic gelezen (zo nu en dan lees ik eens mee), dus misschien staat het er al in maar ik had een vraag. Hoe solliciteren jullie? Op alles in je vakgebied, alleen op wat je leuk vind, of op alles wat je tegenkomt?
Ik heb namelijk wel werk (3 baantjes tegelijk zelfs ) maar ik ben opzoek naar vastigheid, een vaste werkplek, vaste uren en vaste collega's. Ik ben nu erg kieskeurig met baantjes omdat ik dus niet per direct iets moet hebben, omdat ik wel inkomsten heb. Ik vraag me af of ik niet iets minder kieskeurig moet worden. Ik vind vacatures vaak ook zo stom en veeleisend omschreven, dan spreekt het me niet aan of ben ik bang dat ik het niet kan (terwijl als ik de functies lees die ik nu doe of heb gedaan ik dit ook vind, en ik dit werk heel goed kan uitvoeren).
Ik heb namelijk wel werk (3 baantjes tegelijk zelfs ) maar ik ben opzoek naar vastigheid, een vaste werkplek, vaste uren en vaste collega's. Ik ben nu erg kieskeurig met baantjes omdat ik dus niet per direct iets moet hebben, omdat ik wel inkomsten heb. Ik vraag me af of ik niet iets minder kieskeurig moet worden. Ik vind vacatures vaak ook zo stom en veeleisend omschreven, dan spreekt het me niet aan of ben ik bang dat ik het niet kan (terwijl als ik de functies lees die ik nu doe of heb gedaan ik dit ook vind, en ik dit werk heel goed kan uitvoeren).
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: