Sollicitatie topic
+77
Elliot
Leine
ForeverLove
PrimaBella
MissD
Pommes
Cow
Punk'd
Evalynn
love
Taeda
Parel
M_as
Rapunzel
Lot
chipa
Snirp
Green_Pepper
Carra
Mystique
Verona
nijntje4
Tullow
ixis
Bluestar
Rouxxxe
Rose
mezzoforte
Burn
Kaboutertje
Chocolate Cookie
Arwyn
loura
Atelier Madame
Oasis
GreenGrass
Jeanette
RYW
Mari
Kerel
Snoes
JD
Isis
Ibbeltje
ladycat
Raindrop
Ringling
Lousanne
ellibre
Reeza
luisa
SleepingBeauty
Summerlovin
Alex
Lavendel
Liz
Monnie
Shopelle
Penny Blossom
Krullebol
Sushi
silly-one
Joontjuh
Marin
Tamago
Sweety
Flippin' Bitch
Mermaid
Minx
Kaat
Niki
Blond
xxDila
Monte
Cheesegirl
M@niek
Bay
81 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Sollicitatie topic
Thanks!
Wat ontzettend balen, Nijntje! Is het misschien een optie om, net als Maura, zo'n training te doen? Wie weet helpt het..?
Wat ontzettend balen, Nijntje! Is het misschien een optie om, net als Maura, zo'n training te doen? Wie weet helpt het..?
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Gefeliciteerd Tullow!!
Wat balen Nijntje. Echt heel erg jammer .. Misschien is een sollicitatietraining dan inderdaad niet verkeerd. Wat Maura voorstelde?
Ik heb weer 2 afwijzingen binnen gehad. Echt balen. Ook weer zonder echte reden. (Kandidaten die beter aansluiten.. die kennen we nu wel. Daar kan ik als persoon niets aan doen, zo frustrerend).
Die leuke vacature loopt wel nog steeds en ik heb vandaag weer een brief weggedaan voor een super functie hier in de omgeving. Ze vroeger 2 jaar werkervaring (welke ik niet 100% heb in precies die functie), maar ik heb wel geprobeerd in mijn brief de wil die ik heb over te brengen. Hopelijk word ik dan niet bij voorbaat afgeschreven maar willen we weten wat ik in huis heb
Dus hier maar weer afwachten.
Ik probeer wel voor iedere afwijzing weer gelijk een nieuwe brief te sturen. Ik wil gewoon elke keer iets hebben lopen.
Wat balen Nijntje. Echt heel erg jammer .. Misschien is een sollicitatietraining dan inderdaad niet verkeerd. Wat Maura voorstelde?
Ik heb weer 2 afwijzingen binnen gehad. Echt balen. Ook weer zonder echte reden. (Kandidaten die beter aansluiten.. die kennen we nu wel. Daar kan ik als persoon niets aan doen, zo frustrerend).
Die leuke vacature loopt wel nog steeds en ik heb vandaag weer een brief weggedaan voor een super functie hier in de omgeving. Ze vroeger 2 jaar werkervaring (welke ik niet 100% heb in precies die functie), maar ik heb wel geprobeerd in mijn brief de wil die ik heb over te brengen. Hopelijk word ik dan niet bij voorbaat afgeschreven maar willen we weten wat ik in huis heb
Dus hier maar weer afwachten.
Ik probeer wel voor iedere afwijzing weer gelijk een nieuwe brief te sturen. Ik wil gewoon elke keer iets hebben lopen.
Gast- Gast
Ik wil wel zo'n training doen maar dat kost mij momenteel teveel geld helaas. Ik heb wel gister toevallig een sollicitatie coaching sessie gewonnen via een recruiter! Dus dat komt wel erg mooi uit
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Wat enorm balen Nijntje! Fijn dat je nu wel zo'n cursus kan doen
Bij ons zijn er maandag 10 ontslagen op onze afdeling, omdat het te rustig was. Ze hebben gekeken naar hoeveel telefoontjes je per uur afhandelt, gemiddelde gesprekstijd etc.
Je weet dat je via uitzendbureau werkt en dat je elk moment op straat kunt staan maar dit vond ik wel erg hard.
Er komen regelmatig nieuwe (interne)vacatures voorbij dus ik ga weer eens een poging wagen.
Bij ons zijn er maandag 10 ontslagen op onze afdeling, omdat het te rustig was. Ze hebben gekeken naar hoeveel telefoontjes je per uur afhandelt, gemiddelde gesprekstijd etc.
Je weet dat je via uitzendbureau werkt en dat je elk moment op straat kunt staan maar dit vond ik wel erg hard.
Er komen regelmatig nieuwe (interne)vacatures voorbij dus ik ga weer eens een poging wagen.
Gast- Gast
Wauw ik ben verbaasd.... 1e bedrijf waar ik een gesprek en meeloop dag heb gehad, ben ik aangenomen! Ben heel erg blij. Ik begin 1 januari al!
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
Wat voor interne vacatures zijn er Yasmin, leuk?
Mvk89, wauw super! Wat ga je doen?
Gast- Gast
Ik heb weer een baan als pedagogisch medewerkster voor 36 uur (4 dagen) in de kinderopvang! Op een verticale groep, klein kdv, dus helemaal zin in! Wel dubbel, begin maandag weer bij mijn huidige werk. Mag niet meer op mijn eigen groep staan ivm onrust voor de kindjes. Zie er erg tegen op!
Bluestar- Prater
Ik wil toch mijn blijdschap delen. Ik mag op 2e gesprek bij een bedrijf waar ik graag wil werken.
Gast- Gast
Wat leuk en spannend zeg! Succes!
Bluestar- Prater
Wat een goed nieuws hier!
Ik heb vandaag weer een nieuw gesprek gehad en ik vond dat het erg goed ging, ontspannen gesprek en ze stelde mij ook op mijn gemak.
Maar vanmiddag toch gebeld dat ik niet door ben, ze vonden mij gesloten ogen en vroegen zich af of dat zenuwen waren of dat ik zo ben... zucht.
Ik heb vandaag weer een nieuw gesprek gehad en ik vond dat het erg goed ging, ontspannen gesprek en ze stelde mij ook op mijn gemak.
Maar vanmiddag toch gebeld dat ik niet door ben, ze vonden mij gesloten ogen en vroegen zich af of dat zenuwen waren of dat ik zo ben... zucht.
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Wat goed Maura!
Ik heb net ook eindelijk weer eens een uitnodiging voor een gesprek gekregen.
Ik heb net ook eindelijk weer eens een uitnodiging voor een gesprek gekregen.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Chipp schreef:Wat voor interne vacatures zijn er Yasmin, leuk?
Op de afdeling verhaalszaken(ik werk bij een zorgverzekeraar). Mensen die kosten hebben gemaakt buiten hun schuld om, bijv ivm mishandeling, medische missers etc en die kosten vervolgens te gaan verhalen.
Er was ook nog een andere vacature waar ik op had gesolliciteerd intern, maar heb daar niks meer van gehoord As donderdag ben ik uitgenodigd bij de ING, ik wil liever blijven bij het bedrijf waar ik nu zit eigenlijk alleen is het maar tijdelijk wat ik nu doe dus heb iets anders nodig. Eigenlijk ben ik op zoek naar werk wat aansluit bij mn studie maar dat is echt bijna onmogelijk te vinden, of je moet veel ervaring hebben
Spannend Mermaid, wat voor functie?
Maura: goed nieuws, bij welk bedrijf?
Gast- Gast
@Yasmin, ik weet er alles van! Ik heb nu ook een functie die niks te maken heeft met mijn studie. Het is gelukkig geen tijdelijke functie, dus wel wat zekerheid. Ik heb het naar mijn zin, maar onderwijs blijft wel trekken hoor Ik hoop dat je snel een baan vindt waar je kan blijven, plezier in hebt en je uitdaging kan vinden. Natuurlijk het liefst binnen je vakgebied, maar anders kun je vanuit een baan zoeken, dat is fijner.
Gast- Gast
@ Yasmin; is een vacature voor pedagogisch medewerkster. Heb er wel een goed gevoel over, nu al. Als ze binnen een half uur na het versturen van je brief al terug mailen zal het wel een goed teken zijn. Plus dat ze het over een kennismakingsgesprek hebben, dat klinkt al zo veel relaxter.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Zo, mijn laatste werkdag is geweest. Morgen mijn eerste werkloze dag. Bah... Dat thuiszitten voelt alleen als vakantie als je ook weer weet dat je aan de slag moet. Dit voelt zo onzeker
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
Ik heb eindelijk een gesprek!!! Jaa Na 30 brieven .. Ben echt helemaal hyper haha
Gast- Gast
Super, Punk'd! Waar mag je op gesprek?
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
-weg-
Laatst aangepast door Punk'd op wo 5 dec 2012 - 1:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Gefeliciteerd Punk'd! De aanhouder wint
Wanneer heb je het gesprek?
Wanneer heb je het gesprek?
Mystique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 156
Registratiedatum : 04-01-11
Snap ik wel hoor, Punk'd, je weet het maar nooit!
En wat voor functie?
Ik zal in ieder geval voor je duimen, wanneer mag je?
En wat voor functie?
Ik zal in ieder geval voor je duimen, wanneer mag je?
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
-weg-
Laatst aangepast door Punk'd op wo 5 dec 2012 - 3:45; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Gefeliciteerd Punk'd!
Morgen mag ik aan de bak. En ik vind het doodeng. Ik kan mezelf helemaal niet verkopen...
Morgen mag ik aan de bak. En ik vind het doodeng. Ik kan mezelf helemaal niet verkopen...
Gast- Gast
Succes Maura! Natuurlijk kan je dat wel!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: