Sollicitatie topic
+77
Elliot
Leine
ForeverLove
PrimaBella
MissD
Pommes
Cow
Punk'd
Evalynn
love
Taeda
Parel
M_as
Rapunzel
Lot
chipa
Snirp
Green_Pepper
Carra
Mystique
Verona
nijntje4
Tullow
ixis
Bluestar
Rouxxxe
Rose
mezzoforte
Burn
Kaboutertje
Chocolate Cookie
Arwyn
loura
Atelier Madame
Oasis
GreenGrass
Jeanette
RYW
Mari
Kerel
Snoes
JD
Isis
Ibbeltje
ladycat
Raindrop
Ringling
Lousanne
ellibre
Reeza
luisa
SleepingBeauty
Summerlovin
Alex
Lavendel
Liz
Monnie
Shopelle
Penny Blossom
Krullebol
Sushi
silly-one
Joontjuh
Marin
Tamago
Sweety
Flippin' Bitch
Mermaid
Minx
Kaat
Niki
Blond
xxDila
Monte
Cheesegirl
M@niek
Bay
81 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Sollicitatie topic
Zouden ze trouwens verschillende callcentertest hebben bij R.?
Ja, in G.
Ja, in G.
Gast- Gast
Ik meld mij ook maar eens in dit topic...
Ben helaas alweer 1,5 maand opzoek maar op het moment is er zo weinig te vinden, dat is nu ook op call center vacatures reageer. (Wel inbound want outbound ben ik echt het type niet voor)
Bij 1 vacature heb ik al een aantal algemene vragen moeten invullen, nemen binnen 2 dagen contact met mij op.
En bij een andere moet ik morgen 2 testen doen om te kijken of ik ervoor in aanmerking kom.
Een competentietest en een test die uit verschillende onderdelen bestaat: Nederlands taalgebruik,
Callcenter vaardigheden, Callcenter klantsituaties, Vergelijken alfanumeriek, Hoofdrekenen, Word-test, Callcentertest, Typetest, Begrijpend lezen.
Iemand deze testen al eens gedaan?
En er mij misschien wat over kan vertellen zodat ik een beetje weet wat ik kan verwachten.
Ben helaas alweer 1,5 maand opzoek maar op het moment is er zo weinig te vinden, dat is nu ook op call center vacatures reageer. (Wel inbound want outbound ben ik echt het type niet voor)
Bij 1 vacature heb ik al een aantal algemene vragen moeten invullen, nemen binnen 2 dagen contact met mij op.
En bij een andere moet ik morgen 2 testen doen om te kijken of ik ervoor in aanmerking kom.
Een competentietest en een test die uit verschillende onderdelen bestaat: Nederlands taalgebruik,
Callcenter vaardigheden, Callcenter klantsituaties, Vergelijken alfanumeriek, Hoofdrekenen, Word-test, Callcentertest, Typetest, Begrijpend lezen.
Iemand deze testen al eens gedaan?
En er mij misschien wat over kan vertellen zodat ik een beetje weet wat ik kan verwachten.
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Rose, in welke regio en sector zoek je / gaat je voorkeur naar uit>?
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Ik heb gisteren ook weer gesolliciteerd. Een organisatorische/communicatie functie in een ziekenhuis. Heel iets anders dan eerdere sollicitaties maar het lijkt me echt een leuke baan! En maar 5 minuten fietsen haha.
Ik heb nu 20x gesolliciteerd en ben nog niet 1x uitgenodigd.. zo frustrerend! Maar nu ben ik het gebied wat aan het uitbreiden want ik wil gewoon echt een uitdagende baan. Daar ben ik zo aan toe.
Ik heb nu 20x gesolliciteerd en ben nog niet 1x uitgenodigd.. zo frustrerend! Maar nu ben ik het gebied wat aan het uitbreiden want ik wil gewoon echt een uitdagende baan. Daar ben ik zo aan toe.
Gast- Gast
mezzoforte schreef:Rose, in welke regio en sector zoek je / gaat je voorkeur naar uit>?
Frie.sland en dan rond de hoofdstad.
Het liefst heb ik iets financieel/bedrijfseconomisch i.p.v. met mijn deeltijd opleiding maar dat is erg lastig omdat ik (nog) geen ervaring heb en het papiertje ook niet
Rose- Kletskop
Ik vind het sowieso moeilijk om nu iets te vinden wat echt bij je opleiding past enzo!
Ik heb vanmorgen gesprek gehad en dat ging goed. Ik heb volgende week een meeloopdag, om te kijken of het iets voor mij is, of het klikt etc!
Het is heel wat anders dan ik nu doe, maar het lijkt me op zich wel een uitdaging en er zijn ontzettend veel doorgroeimogelijkheden wat me zeer aanspreekt!
@Rose, ik heb wel een aantal testen moeten doen bij het uitzendbureau, maar niet zoveel als jij opnoemd, haha! Ik moest een IQ-test doen, een typetest (zoveel mogelijk foutloos typen in 1 minuut) en een rollenspel door de telefoon.
Ik heb vanmorgen gesprek gehad en dat ging goed. Ik heb volgende week een meeloopdag, om te kijken of het iets voor mij is, of het klikt etc!
Het is heel wat anders dan ik nu doe, maar het lijkt me op zich wel een uitdaging en er zijn ontzettend veel doorgroeimogelijkheden wat me zeer aanspreekt!
@Rose, ik heb wel een aantal testen moeten doen bij het uitzendbureau, maar niet zoveel als jij opnoemd, haha! Ik moest een IQ-test doen, een typetest (zoveel mogelijk foutloos typen in 1 minuut) en een rollenspel door de telefoon.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ook ik heb al zo'n 30 sollicitaties verstuurd, als het er niet meer zijn... KDV, maar ook bij veel winkels.
Tot nu toe gewoon nog geen 1 positieve reactie. Bij winkels dat ze mensen met ervaring voorrang geven, KDV geen plek.
Zó frustrerend. Donderdag hoor ik bij mijn huidige baan of ik een vast contract krijg... Maar ziet er slecht uit. Ik stress hem flink!!!
Tot nu toe gewoon nog geen 1 positieve reactie. Bij winkels dat ze mensen met ervaring voorrang geven, KDV geen plek.
Zó frustrerend. Donderdag hoor ik bij mijn huidige baan of ik een vast contract krijg... Maar ziet er slecht uit. Ik stress hem flink!!!
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
Ik tel al niet meer hoeveel afwijzingen ik ondertussen gehad heb
Ging mezelf op een gegeven moment afvragen of het aan mij lag, dat ik achterlijk was ofzo..
Zonet de testen gedaan van het uitzendbureau 2,5 uur verder
Nu afwachten of ik voldoe aan de eisen!
Ging mezelf op een gegeven moment afvragen of het aan mij lag, dat ik achterlijk was ofzo..
Zonet de testen gedaan van het uitzendbureau 2,5 uur verder
Nu afwachten of ik voldoe aan de eisen!
Rose- Kletskop
testen had ik goed gemaakt!
Volgende week dinsdag op gesprek om dan nog 2 testen te doen, 1 vacature inhoudelijke en 1 hoofdrekenen.
Ook worden dan de testen van vandaag besproken en wat meer uitleg over de vacature
Volgende week dinsdag op gesprek om dan nog 2 testen te doen, 1 vacature inhoudelijke en 1 hoofdrekenen.
Ook worden dan de testen van vandaag besproken en wat meer uitleg over de vacature
Rose- Kletskop
Ik heb vandaag officieel te horen gekregen dat mijn contract niet omgezet word in vast. Heel erg jammer.
Toevallig heb ik vanmiddag van 1 van de weet ik veel hoe veel sollicitaties een uitnodiging voor een gesprek gekregen! Maandag heb ik een gesprek bij een KDV voor 36 uur. Zijn er meer meiden die 36 uur op een kdv werken? Hoe is dit verdeelt bij jullie?
Toevallig heb ik vanmiddag van 1 van de weet ik veel hoe veel sollicitaties een uitnodiging voor een gesprek gekregen! Maandag heb ik een gesprek bij een KDV voor 36 uur. Zijn er meer meiden die 36 uur op een kdv werken? Hoe is dit verdeelt bij jullie?
Bluestar- Prater
Het gesprek is afgezegd, het bedrijf heeft alle vacatures ingetrokken en voor het komende half jaar komt er ook niet 1 meer.
Rose- Kletskop
Wat jammer!
Bluestar- Prater
mvk89 schreef:Ik heb vandaag officieel te horen gekregen dat mijn contract niet omgezet word in vast. Heel erg jammer.
In de kinderopvang wordt er eigenlijk nooit meer dan vier dagen per week gewerkt dus ik denk dat het vier dagen van negen uur voor je worden. Of vier om vijf dagen, maar die kans lijkt me klein.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Dat dacht ik al ja! Ben heel erg benieuwd. 4x9 is ook niet vervelend, maak ik extra uren = extra loon..
Bluestar- Prater
Ik ben ook weer volop aan het solliciteren, ook op hele andere functies, de tijd dringt, maar de afwijzingen stromen binnen. Weten jullie nog opties om het ook nog te proberen en waar de kans groot is dat altijd wel werk is?
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Ik ben ook bijna ten einde raad... Pffff! Het is zo moeilijk! Denk wel 50 afwijzingen gehad. Het is een moeilijke tijd....
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Uuggh.. Ik mag me helaas ook weer melden in dit topic. Gisteren te horen gekregen dat ik na 1 dec niet kan blijven. Bezuinigen, economische ontwikkelingen etc. Mijn sector zit er volop in, maar toch kwam het een beetje koud op mijn dak. Het is nog maar 2 weken dus ik moet direct actie gaan ondernemen
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
Momenteel in de zorg, maar ik zit niet in de core business. Ben werkzaam in een ondersteunde functie die als gevolg van de bezuinigingen inkrimpt. Ik ben op zoek naar iets in verzuim, reintegratie, gezondheid, hr.
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
Ik ben ook weer begonnen met brieven schrijven. Ik werk nu op de klantenservice van de CZ. Opzich best leuk het is nu ook heel druk, hoop eigenlijk dat ik er mag blijven maar dan op een andere functie. Voordat de polissen bekend waren kreeg je echt hele afwisselende vragen maar nu is er ook een keuzemenu en krijg je echt superveel dezelfde vragen waardoor het nogal eentonig wordt soms
Gast- Gast
Ik heb vandaag een sollicitatie gesprek gehad. Volgens mij ging het wel goed, want ben meteen uitgenodigd om een dag mee te draaien morgen. Ben heel erg benieuwd! Zou wel heel snel zijn dat ik wat gevonden zou hebben...
En het zal best wennen zijn, om na 3 maanden 1/2 dagen werken en 4 maanden thuis zitten weer een hele dag te werken van half 9 tot 5! Heb er wel zin in!
En het zal best wennen zijn, om na 3 maanden 1/2 dagen werken en 4 maanden thuis zitten weer een hele dag te werken van half 9 tot 5! Heb er wel zin in!
Bluestar- Prater
Ik heb net ook gesolliciteerd maar nu zag ik dat er een fout in mijn E-mail adres staat. Echt zo ontzettend stom. Ik heb .nl getypt terwijl het .com is.
Ik had afgelopen week last van een virus wat maar niet weg wilde dus een nieuwe account aangemaakt. Maak ik nu zo'n domme fout. Nu krijg ik dus ook geen bevestiging o.i.d.
Morgen maar even bellen en aangeven wat het probleem was.
Ik voel me nu echt zo stom. Als ik geen virus had gehad was er niets aan de hand geweest.
Ik had afgelopen week last van een virus wat maar niet weg wilde dus een nieuwe account aangemaakt. Maak ik nu zo'n domme fout. Nu krijg ik dus ook geen bevestiging o.i.d.
Morgen maar even bellen en aangeven wat het probleem was.
Ik voel me nu echt zo stom. Als ik geen virus had gehad was er niets aan de hand geweest.
Gast- Gast
Punk'd, heb je je sollicitatie per post verzonden? Als je je brief per mail hebt verzonden, hebben ze je goede e-mailadres natuurlijk wel.
Ik heb morgen een mee-loopdag! Ben ook heel benieuwd, omdat het eigenlijk niets voor mij is haha!
Ik heb morgen een mee-loopdag! Ben ook heel benieuwd, omdat het eigenlijk niets voor mij is haha!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ik mag morgen op gesprek bij een uitzendbureau voor een marketingfunctie. Ik vind het alleen doodeng want ik heb nog nooit via een uitzendbureau zo'n concreet gesprek gehad. Wat kan ik nu verwachten, moet ik het gewoon als eerste gesprek zien of is het wat informeler denken jullie?
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Tullow schreef:Punk'd, heb je je sollicitatie per post verzonden? Als je je brief per mail hebt verzonden, hebben ze je goede e-mailadres natuurlijk wel.
Spannend! Hopelijk bevalt het je wel
Ik heb gesolliciteerd via zo'n 'centrale' waarbij je CV geupload wordt. Daar staat dus een fout E-mail adres in en dat heb ik nergens meer kunnen aanpassen. Echt balen.
Gast- Gast
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: