Sollicitatie topic
+77
Elliot
Leine
ForeverLove
PrimaBella
MissD
Pommes
Cow
Punk'd
Evalynn
love
Taeda
Parel
M_as
Rapunzel
Lot
chipa
Snirp
Green_Pepper
Carra
Mystique
Verona
nijntje4
Tullow
ixis
Bluestar
Rouxxxe
Rose
mezzoforte
Burn
Kaboutertje
Chocolate Cookie
Arwyn
loura
Atelier Madame
Oasis
GreenGrass
Jeanette
RYW
Mari
Kerel
Snoes
JD
Isis
Ibbeltje
ladycat
Raindrop
Ringling
Lousanne
ellibre
Reeza
luisa
SleepingBeauty
Summerlovin
Alex
Lavendel
Liz
Monnie
Shopelle
Penny Blossom
Krullebol
Sushi
silly-one
Joontjuh
Marin
Tamago
Sweety
Flippin' Bitch
Mermaid
Minx
Kaat
Niki
Blond
xxDila
Monte
Cheesegirl
M@niek
Bay
81 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Sollicitatie topic
Punk'd schreef:Oasis schreef:Oh klinkt gaaf zeg! Hoop het voor je!
En van je afstuderen klinkt heel erg herkenbaar.. ik heb ook een nieuwe begeleider en ben redelijk opnieuw begonnen. Als alles gaat zoals het moet, dan studeer ik eind januari/begin februari af. Hopelijk zijn we dus in februari allebei studie-af. Succes!!
Zit jij ook nog steeds te klooien! Ik dacht dat je al klaar was .. Jemig hee.. Wij worden gewoon goede februari studenten! Houden we vervolgens een feestje op het forum haha.
Al klaar? Ja I wish!
En daar gaan we voor ja. Forumfeestje in februari
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb donderdag dan eindelijk een uitnodiging voor een gesprek werd ook weleens tijd nu! Hopelijk komt er eindelijk iets uit. Heb al eens eerder daar gesolliciteerd. Moet me wel van mijn beste kant laten zien en niet onzeker overkomen. Heb er op zich wel een goed gevoel over omdat Duits mijn moedertaal is, en ze vragen goede kennis van de Duitse taal.
Fingers crossed
Fingers crossed
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Jaaa ik heb maandag een gesprek, zo fijn weer eens
Hoe gaat het met de mensen die vandaag een gesprek hadden?
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Nou om even terug te komen op dit stukje. De sollicitatie van hierboven is niet geworden. En kreeg net van een ander reisbureau ook alweer een afwijzing in mijn mailbox... *Zucht*Chocolate Cookie schreef:Ik zal me hier ook even in mengen! Inmiddels heb ik a.s. donderdag al een sollicitatiegesprek, dan wel voor een stage. Moet voor mijn opleiding nog uren werkervaring op doen. Maar of ik dat op werk of stage basis doe maakt niet uit. Ik kies natuurlijk liever voor werk, maar voor deze stage werd ik benaderd en zeg ik dus niet meteen nee!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn sollicitatie van gisteren ging niet goed. Ik klapte helemaal dicht en zat daar zelfs in tranen. En hoe lief ze ook waren, dit wil je gewoon niet. Ik heb dat dichtklappen wel vaker, het is iets wat bij mij hoort blijkbaar maar af en toe loopt de emmer over zeg maar...
Morgen heb ik weer een ander gesprek dus ik hoop dat dat wel gaat.
Ik krijg verder ook afwijzingen op andere functies dan mijn eigen vak. Zo solliciteerde ik naar een algemene secretaressefunctie, die ik echt wel kan, en dan krijg je doodleuk te horen dat ze geen enkele aansluiting zien. Zucht. Ik heb verdorie een hbo diploma richting communicatie en met vele processen gewerkt.
Morgen heb ik weer een ander gesprek dus ik hoop dat dat wel gaat.
Ik krijg verder ook afwijzingen op andere functies dan mijn eigen vak. Zo solliciteerde ik naar een algemene secretaressefunctie, die ik echt wel kan, en dan krijg je doodleuk te horen dat ze geen enkele aansluiting zien. Zucht. Ik heb verdorie een hbo diploma richting communicatie en met vele processen gewerkt.
nijntje4- Prater
Balen zeg meiden
Solliciteren is echt een ellende..
Nijntje: Wat vervelend van je gesprek! Is het iets waar je iets aan zou kunnen doen? Is het een stukje faalangst oid. Ik heb er geen ervaring mee, dus kan je verder helaas ook niet echt helpen..
Die afwijzingen zijn wel bekend hoor. Ik werk inmiddels al bijna 6 jaar als soort receptioniste, maar als ik op zo'n functie solliciteer, krijg ik ook te horen dat er geen aansluiting is.
Solliciteren is echt een ellende..
Nijntje: Wat vervelend van je gesprek! Is het iets waar je iets aan zou kunnen doen? Is het een stukje faalangst oid. Ik heb er geen ervaring mee, dus kan je verder helaas ook niet echt helpen..
Die afwijzingen zijn wel bekend hoor. Ik werk inmiddels al bijna 6 jaar als soort receptioniste, maar als ik op zo'n functie solliciteer, krijg ik ook te horen dat er geen aansluiting is.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb mijn contract vandaag bevestigd nu alleen nog tekenen!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Het is wel een stukje faalangst ja, altijd last van gehad maar is nu weer even in volle hevigheid terug. Een tijdlang thuis zitten doet ook niet echt goed. En dan het idee dat je het zelf verpest als je een keer wel op gesprek mag...
Ik heb nog ongeveer een maand en dan moet ik echt werk hebben... het zal zo'n rust geven.
Ik heb nog ongeveer een maand en dan moet ik echt werk hebben... het zal zo'n rust geven.
nijntje4- Prater
Dat lijkt mij heel vervelend Nijntje4. Als ik een gesprek heb dan leer ik van te voren alle mogelijke vragen met antwoorden uit mijn hoofd. Ik oefen ook echt het gesprek 100x in mijn hoofd, dit hielp bij mij wel echt want ik weet op die manier altijd een antwoord te geven op een vraag. Als ik mij niet zou voor bereiden weet ik ook wel bijna zeker dat ik dichtklap bij moeilijke vragen.
Ik weet niet of jij dat al doet hoor? Misschien helpt het ook als je het gesprek met iemand oefent in je omgeving..
Ik weet niet of jij dat al doet hoor? Misschien helpt het ook als je het gesprek met iemand oefent in je omgeving..
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
GreenGrass, ik kwam even kijken in dit topic en zie dat je een baan hebt gevonden, gefeliciteerd! Wat voor functie ga je precies doen / welke sector?
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
loura schreef:Dat lijkt mij heel vervelend Nijntje4. Als ik een gesprek heb dan leer ik van te voren alle mogelijke vragen met antwoorden uit mijn hoofd. Ik oefen ook echt het gesprek 100x in mijn hoofd, dit hielp bij mij wel echt want ik weet op die manier altijd een antwoord te geven op een vraag. Als ik mij niet zou voor bereiden weet ik ook wel bijna zeker dat ik dichtklap bij moeilijke vragen.
Ow dat doe ik ook Ik heb allemaal scenario's en vragen in mijn hoofd zitten maar nog lukt het mij om dicht te kunnen klappen, juist omdat ik dan ter plekke toch weer twijfel of ik wel het goede ga zeggen. Ook al weet ik dat dat nergens op slaat
Vandaag weer een goed gesprek gehad (helaas ook meteen vanmiddag gebeld dat ik het niet werd) en die zeiden juist dat er niks van zenuwen te merken was maar dat ik wel wat zelfverzekerder mag zijn omdat ik op papier gewoon een hele goeie kandidaat ben. Dus ik weet ook wel waar het aan ligt Maar ik wou dat er een soort uitknop voor was...
nijntje4- Prater
Ik kom me hier ook melden! Ik heb een tijdje geleden te horen gekregen dat mijn contract niet wordt verlengd en dat ik per 1 januari geen baan meer heb...
Ik ben nu onwijs veel aan het solliciteren, maar zoals Arwyn al zei zijn er veel technische vacatures (ik woon in dezelfde regio).
Ik heb me inmiddels ook bij een uitzendbureau ingeschreven, wie weet levert het wat op. Eerst solliciteerde ik alleen op functies die mij echt leuk leken, maar nu solliciteer ik op alles wat los en vast zit, hahah. Ik MOET gewoon per 1 januari een baan hebben, dan kan ik desnoods altijd weer verder solliciteren.
Net als Punk'd heb ik ook aan kassawerk zitten denken, maar idd de kans dat je daarvoor wordt aangenomen is zo klein.
Ik heb dinsdag trouwens wel een gesprek, dus ben benieuwd wat dat opleverd.
Ik ben nu onwijs veel aan het solliciteren, maar zoals Arwyn al zei zijn er veel technische vacatures (ik woon in dezelfde regio).
Ik heb me inmiddels ook bij een uitzendbureau ingeschreven, wie weet levert het wat op. Eerst solliciteerde ik alleen op functies die mij echt leuk leken, maar nu solliciteer ik op alles wat los en vast zit, hahah. Ik MOET gewoon per 1 januari een baan hebben, dan kan ik desnoods altijd weer verder solliciteren.
Net als Punk'd heb ik ook aan kassawerk zitten denken, maar idd de kans dat je daarvoor wordt aangenomen is zo klein.
Ik heb dinsdag trouwens wel een gesprek, dus ben benieuwd wat dat opleverd.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
mezzoforte schreef:GreenGrass, ik kwam even kijken in dit topic en zie dat je een baan hebt gevonden, gefeliciteerd! Wat voor functie ga je precies doen / welke sector?
Advies geven als ruim begrip, maar wel gerelateerd aan mijn (technische) kennis.
Ik heb net mijn eerste auto gekocht!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
GreenGrass schreef:mezzoforte schreef:GreenGrass, ik kwam even kijken in dit topic en zie dat je een baan hebt gevonden, gefeliciteerd! Wat voor functie ga je precies doen / welke sector?
Advies geven als ruim begrip, maar wel gerelateerd aan mijn (technische) kennis.
Ik heb net mijn eerste auto gekocht!
Tullow- Kletskop
GG: Leuk! Lekker rondscheuren
Nijn: Echt vervelend zeg.. Zenuwen horen erbij, maar dichtklappen is wel vervelend.
Goed voorbereiden idd en anders gewoon eerlijk zeggen dat je zenuwachtig bent, vinden ze denk ik helemaal niet erg.
Tullow: Heb je je ingeschreven bij R? Ben benieuwd!
Waar heb je dinsdag een gesprek?
Nijn: Echt vervelend zeg.. Zenuwen horen erbij, maar dichtklappen is wel vervelend.
Goed voorbereiden idd en anders gewoon eerlijk zeggen dat je zenuwachtig bent, vinden ze denk ik helemaal niet erg.
Tullow: Heb je je ingeschreven bij R? Ben benieuwd!
Waar heb je dinsdag een gesprek?
Arwyn- Ratel
Tullow, wat balen. Misschien kun je Arwyns nieuwe collega worden?
Arwyn, hoe bevalt de baan?
Arwyn, hoe bevalt de baan?
Gast- Gast
nijntje4 schreef:Jaaa ik heb maandag een gesprek, zo fijn weer eens
Zag nu pas je reactie! Lief dat je ernaar vraagt. Mijn gesprek ging heel goed, ik ga morgen even bellen of ze al meer weten spannend!
Jammer dat je gesprek niet goed ging.. Maar positief blijven, al is dat somslastig. Ik ken het helaas..
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Arwyn, heb vanmiddag gebeld met R. en moet even een mailtje sturen naar mw. W.
En Maura, dat gaat inderdaad om dezelfde functie als Arwyn, alleen dan voor in januari Dus misschien worden Arwyn en ik wel collega's ja!
Ik heb dinsdag een gesprek bij een bedrijf in direct sales & direct marketing. In de eerste instantie zul je worden ingezet met het doel om diensten te verkopen, wat eigenlijk niet echt iets voor mij is, maar er worden veel doorgroeimogelijkheden geboden, waar ik dan wel in geïnteresseerd ben.
Wat balen, nijntje, dat je zo'n last hebt van zenuwen/black out. Kan me voorstellen dat je daar alleen maar meer onzeker door wordt.
Kaboutertje, heb je al gebeld??
En Maura, dat gaat inderdaad om dezelfde functie als Arwyn, alleen dan voor in januari Dus misschien worden Arwyn en ik wel collega's ja!
Ik heb dinsdag een gesprek bij een bedrijf in direct sales & direct marketing. In de eerste instantie zul je worden ingezet met het doel om diensten te verkopen, wat eigenlijk niet echt iets voor mij is, maar er worden veel doorgroeimogelijkheden geboden, waar ik dan wel in geïnteresseerd ben.
Wat balen, nijntje, dat je zo'n last hebt van zenuwen/black out. Kan me voorstellen dat je daar alleen maar meer onzeker door wordt.
Kaboutertje, heb je al gebeld??
Tullow- Kletskop
Succes dinsdag, Tullow!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Leuk Tullow! Zal een goed woordje voor je doen als ik haar spreek
Succes dinsdag!
Maura: Tot nu toe kan ik er nog niet veel over zeggen. Heb is nu echt alleen nog maar theorie en dat is vooral veel!
Succes dinsdag!
Maura: Tot nu toe kan ik er nog niet veel over zeggen. Heb is nu echt alleen nog maar theorie en dat is vooral veel!
Arwyn- Ratel
Graag, Arwyn, haha! Wat kan ik eigenlijk verwachten van zo'n callcenter test?
Tullow- Kletskop
Callcentertest is leuk. Gesprek luisteren en adresgegevens en probleem noteren. Een document opslaan en weer uploaden.
Ik heb over anderhalve week een sollicitatiegesprek.
Ik heb over anderhalve week een sollicitatiegesprek.
Gast- Gast
Die van mij was wel wat anders..
Inderdaad fragment luisteren en daar gegevens over invullen (naam ed, het probleem, bestelnummer oid).
Ik had volgens mij 5 fragmenten en daarna steeds 3 mc vragen over wat je zou doen in een bepaalde situatie. Aan het eind zat nog een typetest. Ik typ duidelijk niet echt snel, haha.
Het was wel prima te doen hoor, maar ik zou er wel even rustig voor gaan zitten. Als je afgeleid wordt, mis je gelijk al een opdracht, haha.
Succes met je gesprek Maura! Waarvoor is het?
Inderdaad fragment luisteren en daar gegevens over invullen (naam ed, het probleem, bestelnummer oid).
Ik had volgens mij 5 fragmenten en daarna steeds 3 mc vragen over wat je zou doen in een bepaalde situatie. Aan het eind zat nog een typetest. Ik typ duidelijk niet echt snel, haha.
Het was wel prima te doen hoor, maar ik zou er wel even rustig voor gaan zitten. Als je afgeleid wordt, mis je gelijk al een opdracht, haha.
Succes met je gesprek Maura! Waarvoor is het?
Arwyn- Ratel
Leuk Maura, in G?
Oke, dat moet lukken, die callcenter test. Ik moest laatst op het uitzendbureau ook allerlei tests doen en een rollenspel, haha.
Oke, dat moet lukken, die callcenter test. Ik moest laatst op het uitzendbureau ook allerlei tests doen en een rollenspel, haha.
Tullow- Kletskop
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: