Sollicitatie topic
+77
Elliot
Leine
ForeverLove
PrimaBella
MissD
Pommes
Cow
Punk'd
Evalynn
love
Taeda
Parel
M_as
Rapunzel
Lot
chipa
Snirp
Green_Pepper
Carra
Mystique
Verona
nijntje4
Tullow
ixis
Bluestar
Rouxxxe
Rose
mezzoforte
Burn
Kaboutertje
Chocolate Cookie
Arwyn
loura
Atelier Madame
Oasis
GreenGrass
Jeanette
RYW
Mari
Kerel
Snoes
JD
Isis
Ibbeltje
ladycat
Raindrop
Ringling
Lousanne
ellibre
Reeza
luisa
SleepingBeauty
Summerlovin
Alex
Lavendel
Liz
Monnie
Shopelle
Penny Blossom
Krullebol
Sushi
silly-one
Joontjuh
Marin
Tamago
Sweety
Flippin' Bitch
Mermaid
Minx
Kaat
Niki
Blond
xxDila
Monte
Cheesegirl
M@niek
Bay
81 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Sollicitatie topic
Het gesprek ging wel goed, maar volgens mij heeft die vrouw met iedereen leuke gesprekken.
Was dus niet echt zeker, maar ik werd een half uurtje geleden gebeld en ik ben aangenomen!!
Volgende week vast wat eerste dingen (papierwerk tekenen, rondleiding) en dan 5 november al beginnen
Punk'd: Hmm, ik vrees dat ik je vriend wel gelijk moet geven.. Of ze moeten toevallig een vacature hebben voor doordeweeks, dan willen ze ook wel eens twintigers aannemen.
Is er geen kledingwinkel oid die mensen zoekt? Dan heb je iig wat!
Was dus niet echt zeker, maar ik werd een half uurtje geleden gebeld en ik ben aangenomen!!
Volgende week vast wat eerste dingen (papierwerk tekenen, rondleiding) en dan 5 november al beginnen
Punk'd: Hmm, ik vrees dat ik je vriend wel gelijk moet geven.. Of ze moeten toevallig een vacature hebben voor doordeweeks, dan willen ze ook wel eens twintigers aannemen.
Is er geen kledingwinkel oid die mensen zoekt? Dan heb je iig wat!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Dank jullie wel
Arwyn- Ratel
Bedankt!
Arwyn- Ratel
Chipp schreef:Gefelicteerd Arwyn! Fijn!
Kenya, hoe bevalt je nieuwe baan?
Goed! Heel anders natuurlijk, dus best wennen in het begin, maar zit nu echt veel beter in m'n vel. Heb leuke collega's en 't is een fijne sfeer dus daar ben ik erg blij mee.
Gast- Gast
Fijn om te horen
Het valt me op dat er echt zoveel stageplekken zijn, lijkt wel alsof wat de vroegere startersfuncties waren nu worden ingevuld door stagiaires.
Het valt me op dat er echt zoveel stageplekken zijn, lijkt wel alsof wat de vroegere startersfuncties waren nu worden ingevuld door stagiaires.
Gast- Gast
Gefeliciteeerd!
Ik heb straks mijn (tweede) gesprek....
Ik heb straks mijn (tweede) gesprek....
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Succes, Greengrass!
Goed gevoel over?
Goed gevoel over?
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Punk'd schreef:Chance schreef:Hoe ging het Arwyn?
Ben ik ook benieuwd naar!
Ik ben ook bezig met mijn eigen bedrijfje maar daarnaast heb ik wel inkomsten nodig. Ik leef nu op een ib-groep lening en dat voelt gewoon niet lekker. Ik voel me op dit moment nog iets te 'trots' om weer te gaan solliciteren bij mijn bijbaantje van toen ik 15 was (ik bedoel komop we zijn bijna 10 jaar verder.. ik moet toch wel wat meer kunnen dan dat haha) maar als ik over 2 maanden niets gevonden heb ga ik toch maar achter de kassa ofzo zitten (Al zie ik dat gewoon echt niet zitten, maar geld is geld). Mijn vriend denk trouwens dat je daar ook niet aangenomen wordt als je 24/25 bent omdat ze makkelijk mensen van 17/18/19 kunnen aannemen.
Ik reageer even hierop want lees dit toevallig. Ik heb op m'n 16e als voedingsassistente gewerkt en deed dat op m'n 24e ook nog hoor
Geld is geld en werk is werk. Ik zou proberen een bijbaan te vinden in een winkel of tak wat je leuk vindt maar je moet je echt over dit idee heenzetten hoor! Als je straks afgestudeerd bent mag je niet eens meer lenen! :p
Gefeliciteerd arwyn!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:Punk'd schreef:Chance schreef:Hoe ging het Arwyn?
Ik ben ook bezig met mijn eigen bedrijfje maar daarnaast heb ik wel inkomsten nodig. Ik leef nu op een ib-groep lening en dat voelt gewoon niet lekker. Ik voel me op dit moment nog iets te 'trots' om weer te gaan solliciteren bij mijn bijbaantje van toen ik 15 was (ik bedoel komop we zijn bijna 10 jaar verder.. ik moet toch wel wat meer kunnen dan dat haha) maar als ik over 2 maanden niets gevonden heb ga ik toch maar achter de kassa ofzo zitten (Al zie ik dat gewoon echt niet zitten, maar geld is geld). Mijn vriend denk trouwens dat je daar ook niet aangenomen wordt als je 24/25 bent omdat ze makkelijk mensen van 17/18/19 kunnen aannemen.
Ik reageer even hierop want lees dit toevallig. Ik heb op m'n 16e als voedingsassistente gewerkt en deed dat op m'n 24e ook nog hoor
Geld is geld en werk is werk. Ik zou proberen een bijbaan te vinden in een winkel of tak wat je leuk vindt maar je moet je echt over dit idee heenzetten hoor! Als je straks afgestudeerd bent mag je niet eens meer lenen! :p
Gefeliciteerd arwyn!
Ja maar jij bent daar blijven werken. Het probleem waar ik tegenaan loop is dat ze je niet meer aannemen omdat er ook 'goedkopere' krachten solliciteren. Ik heb ook in een aantal kledingwinkels gesolliciteerd, gewoon een functie in de winkel.. niets meer niets minder.. En zelfs dan krijg ik terug dat ze kanidaten hebben gevonden die beter bij het profiel passen.. Dat is al ongeschoolde arbeid.. Ik zie verder geen verschil in werken op de vloer van een kledingwinkel of werken achter de kassa bij Albertheijn.. Volgens mij heb je voor beide geen diploma's o.i.d. nodig en wordt er hetzelfde van je verwacht..
Gast- Gast
Oasis schreef:Succes, Greengrass!
Goed gevoel over?
Ging prima
Blijkt ook wel, ben al teruggebeld en ze willen me graag hebben!
GreenGrass- Kletskop
Arwyn schreef:Bedankt meiden
Yasmin: Lijkt mij ook spannend, zelf bellen. Het bevalt wel dus?
En nog druk aan het solliciteren, hopelijk komt daar ook wat moois uit!
Loura: Oei, ook nog in spanning dus. Heb je al wat gehoord?
Punk'd: Echt balen zeg...
Volgens mij moet jij inderdaad je eigen bedrijf beginnen. Je klinkt altijd zo creatief, volgens mij zou jij dat echt goed kunnen!
Ik ben weer thuis van m'n gesprek, nu is het afwachten...
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Ik heb ook net gehoord dat ik ben aangenomen Ben echt super blij!!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Gefeliciteerd Greengrass en Loura!!
Ik ben 25 jaar en ben 1,5 maand geleden aangenomen bij een fastfoodketen. Dus het kan wel..
Punk'd schreef:Atelier Madame schreef:Punk'd schreef:Chance schreef:Hoe ging het Arwyn?
Gefeliciteerd arwyn!
Ja maar jij bent daar blijven werken. Het probleem waar ik tegenaan loop is dat ze je niet meer aannemen omdat er ook 'goedkopere' krachten solliciteren. Ik heb ook in een aantal kledingwinkels gesolliciteerd, gewoon een functie in de winkel.. niets meer niets minder.. En zelfs dan krijg ik terug dat ze kanidaten hebben gevonden die beter bij het profiel passen.. Dat is al ongeschoolde arbeid.. Ik zie verder geen verschil in werken op de vloer van een kledingwinkel of werken achter de kassa bij Albertheijn.. Volgens mij heb je voor beide geen diploma's o.i.d. nodig en wordt er hetzelfde van je verwacht..
Ik ben 25 jaar en ben 1,5 maand geleden aangenomen bij een fastfoodketen. Dus het kan wel..
Oasis- Ratel
Mooi Loura!
Het klinkt positief als iedereen langzaam aan in dit topic verdwijnt!
Het klinkt positief als iedereen langzaam aan in dit topic verdwijnt!
GreenGrass- Kletskop
Loura en GG: Gefeliciteerd!!
Eindelijk weer eens wat goed nieuws in dit topic
Punk'd: Ik snap je wel hoor, het is ook gewoon moeilijk! Ik werd ook niet aangenomen voor dat soort baantjes, inderdaad gewoon omdat je dat vanaf je 15e/16e kan doen en ze dan geen dure mensen van 25 willen.. Dan zouden ze echt net een vacature moeten hebben voor doordeweeks, aangezien de meeste 16jarigen toch nog wel naar school kunnen.
En tsja, anders misschien toch weer callcenter proberen? Het is geen ideaal werk, maar iig wel inkomen.
Eindelijk weer eens wat goed nieuws in dit topic
Punk'd: Ik snap je wel hoor, het is ook gewoon moeilijk! Ik werd ook niet aangenomen voor dat soort baantjes, inderdaad gewoon omdat je dat vanaf je 15e/16e kan doen en ze dan geen dure mensen van 25 willen.. Dan zouden ze echt net een vacature moeten hebben voor doordeweeks, aangezien de meeste 16jarigen toch nog wel naar school kunnen.
En tsja, anders misschien toch weer callcenter proberen? Het is geen ideaal werk, maar iig wel inkomen.
Arwyn- Ratel
Heb vandaag echt een super leuke functie gezien.. Heb net aan mijn brief gewerkt en hij is nu onderweg naar mijn moeder zodat ze hem kan controleren. Ik wil gewoon echt geen fouten in die brief hebben. Wat zou ik die baan graag willen! Het bedrijf pas ook heel goed bij mij whoo ik wil die baan echt heel graag.. Maar ik moet niet te enthousiast worden haha dan komt de afwijzing weer 100x harder aan.
Gast- Gast
Klinkt goed, Punk'd, wat voor iets is het? Zal voor je duimen!
Ben je overigens nu al afgestudeerd? Het zit jou ook niet mee he
Oasis- Ratel
Succes Punk'd, ik duim voor je mee!
Arwyn- Ratel
Oasis schreef:Klinkt goed, Punk'd, wat voor iets is het? Zal voor je duimen!
-weg-
Nee ik ben nog niet afgestudeerd .. Ik ben zo goed als opnieuw begonnen met mijn onderzoek. Heb een gesprek gehad en het onderzoek was gewoon onvoldoende. Ik kan wel elke keer zeggen dat ik het daar niet mee eens ben maar dan kom ik nooit verder. Dus ik ben het hele onderzoek aan het nalopen en aanpassen/uitbreiden waar mogelijk. Ook heb ik een nieuwe begeleider gekregen want die oude paste gewoon niet bij mij en die zei elke keer 'ja het ziet er goed uit' (nou blijkbaar niet dus, want de examencommissie vond het steeds niets). De tweede week van januari moet ik het nu af hebben en dan kan ik de eerste week van februari weer officieel op gesprek. Ik ga er wel vanuit dat het deze keer goed moet komen. Probeer toch maar weer optimisch te worden (of blijven haha)
Laatst aangepast door Punk'd op di 30 okt 2012 - 0:41; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oh klinkt gaaf zeg! Hoop het voor je!
En van je afstuderen klinkt heel erg herkenbaar.. ik heb ook een nieuwe begeleider en ben redelijk opnieuw begonnen. Als alles gaat zoals het moet, dan studeer ik eind januari/begin februari af. Hopelijk zijn we dus in februari allebei studie-af. Succes!!
En van je afstuderen klinkt heel erg herkenbaar.. ik heb ook een nieuwe begeleider en ben redelijk opnieuw begonnen. Als alles gaat zoals het moet, dan studeer ik eind januari/begin februari af. Hopelijk zijn we dus in februari allebei studie-af. Succes!!
Oasis- Ratel
Oasis schreef:Oh klinkt gaaf zeg! Hoop het voor je!
Zit jij ook nog steeds te klooien! Ik dacht dat je al klaar was .. Jemig hee.. Wij worden gewoon goede februari studenten! Houden we vervolgens een feestje op het forum haha.
Gast- Gast
Ik zal me hier ook even in mengen! Inmiddels heb ik a.s. donderdag al een sollicitatiegesprek, dan wel voor een stage. Moet voor mijn opleiding nog uren werkervaring op doen. Maar of ik dat op werk of stage basis doe maakt niet uit. Ik kies natuurlijk liever voor werk, maar voor deze stage werd ik benaderd en zeg ik dus niet meteen nee!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: