Sollicitatie topic
+77
Elliot
Leine
ForeverLove
PrimaBella
MissD
Pommes
Cow
Punk'd
Evalynn
love
Taeda
Parel
M_as
Rapunzel
Lot
chipa
Snirp
Green_Pepper
Carra
Mystique
Verona
nijntje4
Tullow
ixis
Bluestar
Rouxxxe
Rose
mezzoforte
Burn
Kaboutertje
Chocolate Cookie
Arwyn
loura
Atelier Madame
Oasis
GreenGrass
Jeanette
RYW
Mari
Kerel
Snoes
JD
Isis
Ibbeltje
ladycat
Raindrop
Ringling
Lousanne
ellibre
Reeza
luisa
SleepingBeauty
Summerlovin
Alex
Lavendel
Liz
Monnie
Shopelle
Penny Blossom
Krullebol
Sushi
silly-one
Joontjuh
Marin
Tamago
Sweety
Flippin' Bitch
Mermaid
Minx
Kaat
Niki
Blond
xxDila
Monte
Cheesegirl
M@niek
Bay
81 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Sollicitatie topic
Yasmin schreef:Klinkt leuk gg! In wat ga je bijles geven?
Ik geef les in schoolvakken waar menig (middelbare) scholier moeite mee heeft; de exacte vakken. Op dit moment heb ik een HBO'er (ouder dan ik zelfs), die ik help. Het gaat niet snel, maar hij snapt het nu wel! Het is wel een uitdaging om dingen van abstract naar wat concreter te maken. Ik heb er in ieder geval veel plezier in en het is een leuk centje erbij op dit moment!
Verder heb ik dinsdag een sollicitatie verstuurd, nu even afwachten wat voor leuks ik nog tegenkom! Ik vind e.ducatie/a.dvies wel erg leuk om te doen, maar dan wel een beetje in mijn richting (e.xact/t.echniek) en in deze regio (n.oord).
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Zo, lang niet gelezen hier.
Yasmin: Nog gefeliciteerd!
Bijna beginnen dus, spannend hoor! Ben benieuwd hoe het je bevalt
GG: Dat zijn inderdaad de lastige vakken, haha. Rekenen kan ik goed, maar wiskunde.. Had ook altijd docenten die maar niet snapten dat je dat dus niet snapte, dat helpt ook niet echt, haha.
Ik heb vanochtend die schoenenwinkel maar eens gebeld, blijkt dat de vacature 3 weken geleden al vervuld is! En hij staat nu nog steeds op de site..
Weet nu echt niet meer wat ik zal doen. Heb in 2 weken tijd maar 1 dag werk gehad, dus dat schiet echt niet op. Na de vakantie heb ik 2 week werk en als ik daar nou naar uit keek.. Wil dus eigenlijk wel echt graag wat anders, maar er zijn hier alleen maar vacatures in de techniek. Ga nou serieus twijfelen of ik toch geen callcenter werk zal doen, dan heb ik iig 4 dagen oid werk in de week..
Heeft iemand hier toevallig ervaring met het werken bij ..?
Edit: Heb het maar gewoon gedaan. Solliciteren betekend nog niet dat je de baan hebt en een baan voor 32uur zou toch wel heel fijn zijn!
Yasmin: Nog gefeliciteerd!
Bijna beginnen dus, spannend hoor! Ben benieuwd hoe het je bevalt
GG: Dat zijn inderdaad de lastige vakken, haha. Rekenen kan ik goed, maar wiskunde.. Had ook altijd docenten die maar niet snapten dat je dat dus niet snapte, dat helpt ook niet echt, haha.
Ik heb vanochtend die schoenenwinkel maar eens gebeld, blijkt dat de vacature 3 weken geleden al vervuld is! En hij staat nu nog steeds op de site..
Weet nu echt niet meer wat ik zal doen. Heb in 2 weken tijd maar 1 dag werk gehad, dus dat schiet echt niet op. Na de vakantie heb ik 2 week werk en als ik daar nou naar uit keek.. Wil dus eigenlijk wel echt graag wat anders, maar er zijn hier alleen maar vacatures in de techniek. Ga nou serieus twijfelen of ik toch geen callcenter werk zal doen, dan heb ik iig 4 dagen oid werk in de week..
Heeft iemand hier toevallig ervaring met het werken bij ..?
Edit: Heb het maar gewoon gedaan. Solliciteren betekend nog niet dat je de baan hebt en een baan voor 32uur zou toch wel heel fijn zijn!
Laatst aangepast door Arwyn op ma 15 okt 2012 - 22:04; in totaal 1 keer bewerkt
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Alles wat stond is nu niets geworden... kortom ik ben weer terug bij af. Het plan was al om bij u.itzendbureaus langs te gaan om te kijken wat zij (tijdelijk) kunnen aanbieden.
Ik had al een afspraak vanmorgen staan bij een bureau, maar het was mogelijk dat dit al vergeven wat do/vrij-dag. Dus even gebeld en man bevestigde dat, kortom gesprek zou dan alleen orienterend zijn. Aangezien bureau op half uur reizen zit en in woonplaats waar ik nu ook ben, ook is, ga ik dan niet heen... Maar mijn afspraak was dus niet geannuleerd, aangezien ze later weer terugbelden om te vertellen dat diegene het niet ging halen. Aantal kandidaten waren al in vergevorderd stadium, maar een betere zouden ze er ook in sturen... Beetje gevoel van dit is niet nuttig! Ik word straks nog gebeld door diegene om te kijken hoe en wat handig is. Ik heb niet het idee dat ik een kans maak!
Maar toen kwam het... Vanmorgen had ik een mail van de d.irecteur van een bedrijf (via L.Inked.In) dat wel goed bij mijn opleiding aansluit. Nu heb ik woensdag een (orienterend) gesprek met diegene, ben benieuwd! Het is wel iets wat mij enorm aanspreekt in ieder geval!
Ik had al een afspraak vanmorgen staan bij een bureau, maar het was mogelijk dat dit al vergeven wat do/vrij-dag. Dus even gebeld en man bevestigde dat, kortom gesprek zou dan alleen orienterend zijn. Aangezien bureau op half uur reizen zit en in woonplaats waar ik nu ook ben, ook is, ga ik dan niet heen... Maar mijn afspraak was dus niet geannuleerd, aangezien ze later weer terugbelden om te vertellen dat diegene het niet ging halen. Aantal kandidaten waren al in vergevorderd stadium, maar een betere zouden ze er ook in sturen... Beetje gevoel van dit is niet nuttig! Ik word straks nog gebeld door diegene om te kijken hoe en wat handig is. Ik heb niet het idee dat ik een kans maak!
Maar toen kwam het... Vanmorgen had ik een mail van de d.irecteur van een bedrijf (via L.Inked.In) dat wel goed bij mijn opleiding aansluit. Nu heb ik woensdag een (orienterend) gesprek met diegene, ben benieuwd! Het is wel iets wat mij enorm aanspreekt in ieder geval!
GreenGrass- Kletskop
Klinkt goed Greengrass!
Ik had zelf vanmorgen goed nieuws, ben door twee bedrijven uitgenodigd voor een gesprek! Lang geleden alweer dus wel fijn nu, hopelijk wordt dit mijn kans. Heb wel weer even goed aandacht besteed aan het ontwerp van mn cv en opzet van brieven dus misschien heeft dat geholpen
Ik had zelf vanmorgen goed nieuws, ben door twee bedrijven uitgenodigd voor een gesprek! Lang geleden alweer dus wel fijn nu, hopelijk wordt dit mijn kans. Heb wel weer even goed aandacht besteed aan het ontwerp van mn cv en opzet van brieven dus misschien heeft dat geholpen
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
GG en Nijntje: Allebei goed nieuws dus!
Hier so far so good. Contact gehad met het uitzendbureau, test goed gemaakt en over de motivatiebrief was ze ook positief. Donderdagmiddag heb ik een gesprek met het uitzendbureau, maar wel op de locatie van de werkgever. Ik heb nu alleen geen idee wat ik aan moet.. Het is nog niet het echte sollicitatiegesprek, maar wel op locatie, dus je weet maar nooit wie je tegenkomt. Tegelijk is het maar voor callcenterwerk, daar lopen ze vast niet allemaal in pak rond.
Hier so far so good. Contact gehad met het uitzendbureau, test goed gemaakt en over de motivatiebrief was ze ook positief. Donderdagmiddag heb ik een gesprek met het uitzendbureau, maar wel op de locatie van de werkgever. Ik heb nu alleen geen idee wat ik aan moet.. Het is nog niet het echte sollicitatiegesprek, maar wel op locatie, dus je weet maar nooit wie je tegenkomt. Tegelijk is het maar voor callcenterwerk, daar lopen ze vast niet allemaal in pak rond.
Arwyn- Ratel
Jammer dat de schoenenwinkel niks is geworden Ga je nu inbound of outbound doen?
Greengrass: goed nieuws, hoe ging je gesprek?
Nijntje, ook al goed nieuws wat voor functie en weet je al wanneer je op gesprek mag?
Ik heb vandaag mn contract ondertekend bij uitzendbureau, maandag is mn eerste werkdag Was trouwens echt een knappe intercedent
Greengrass: goed nieuws, hoe ging je gesprek?
Nijntje, ook al goed nieuws wat voor functie en weet je al wanneer je op gesprek mag?
Ik heb vandaag mn contract ondertekend bij uitzendbureau, maandag is mn eerste werkdag Was trouwens echt een knappe intercedent
Gast- Gast
Het is voor inbound.
Morgen dus het eerste gesprek, hoop echt heel erg dat dat goed gaat!
Oeh, maandag beginnen! Nog even genieten van die laatste vrije dagen Die zijn toch een stuk fijner als je weet dat je binnenkort weer wat te doen hebt!
Morgen dus het eerste gesprek, hoop echt heel erg dat dat goed gaat!
Oeh, maandag beginnen! Nog even genieten van die laatste vrije dagen Die zijn toch een stuk fijner als je weet dat je binnenkort weer wat te doen hebt!
Arwyn- Ratel
Gesprek ging prima, er komt een tweede binnenkort!
Het toffe is dat de functie niet exact gedefinieerd is (er is geen echte vacature) en ik hem dus zelf kan gaan invullen mbt interesses/kennis.
Het toffe is dat de functie niet exact gedefinieerd is (er is geen echte vacature) en ik hem dus zelf kan gaan invullen mbt interesses/kennis.
GreenGrass- Kletskop
Ik heb morgen een gesprek, spannend!
nijntje4- Prater
GG: Klinkt goed!
Nijntje: Spannend!
Zitten we samen in de zenuwen vandaag
Nijntje: Spannend!
Zitten we samen in de zenuwen vandaag
Arwyn- Ratel
Haha idd, en hoe ging het?
Bij mij ging het wel goed, leuke enthousiaste mensen. Had wel weer even een blackout bij een belangrijke inhoudelijke vraag dus ik hoop dat ze door mijn zenuwen heen kunnen kijken. Ik wil deze baan zoo graag maar ben bang dat ik mijn enthousiasme niet goed heb laten zien...
Bij mij ging het wel goed, leuke enthousiaste mensen. Had wel weer even een blackout bij een belangrijke inhoudelijke vraag dus ik hoop dat ze door mijn zenuwen heen kunnen kijken. Ik wil deze baan zoo graag maar ben bang dat ik mijn enthousiasme niet goed heb laten zien...
nijntje4- Prater
Wat leuk dat een paar meiden een baan hebben gevonden (van toen ik nog meeschreef een aantal maanden geleden alweer )..
Ik heb een tijd gisteren ook weer 2 sollicitatiebrieven verstuurd. Ik hoop echt dat het iets wordt het lijken me beiden super leuke functies. Heb ook nog een derde vacature gevonden.. Niets iets wat echt wat voor mij is maar met een interne cursus dus ze vragen geen specifiek hbo diploma maar gewoon 'hbo' is voldoende. Het salaris is ook lekker haha.. Maar ik ben bang dat de functie gewoon niets voor mij is.
@ Arwyn.. Ik heb 1x gesolliciteerd bij een callcenter bedrijf en na de test was ik volledig afgewezen .. Die persoon met wie ik het gesprek had die moest de vervelende klant voorstellen en ik wist gewoon echt niet wat ik moest zeggen of hoe ik haar moest overhalen.. Ze bleef maar doorduwen over haar probleem.. Toen zei ik perongelijk 'Shit.. ik weet echt niet weer wat ik moet zeggen' .. Toen bleef ze nog even als klant doorgaan en toen zei ik maar door de telefoon.. Ik ben bang dat dit niets gaat worden haha
Maar ik ben dan ook wel echt een freak met bellen en dingen verkopen waar ik niet achtersta.. Ik moest energie dingen gaan verkopen.. Noonoo dat kan ik niet..
Maar is inbound dat mensen jou bellen? Want dat lijkt me al een stuk minder eng en erg
Ik heb een tijd gisteren ook weer 2 sollicitatiebrieven verstuurd. Ik hoop echt dat het iets wordt het lijken me beiden super leuke functies. Heb ook nog een derde vacature gevonden.. Niets iets wat echt wat voor mij is maar met een interne cursus dus ze vragen geen specifiek hbo diploma maar gewoon 'hbo' is voldoende. Het salaris is ook lekker haha.. Maar ik ben bang dat de functie gewoon niets voor mij is.
@ Arwyn.. Ik heb 1x gesolliciteerd bij een callcenter bedrijf en na de test was ik volledig afgewezen .. Die persoon met wie ik het gesprek had die moest de vervelende klant voorstellen en ik wist gewoon echt niet wat ik moest zeggen of hoe ik haar moest overhalen.. Ze bleef maar doorduwen over haar probleem.. Toen zei ik perongelijk 'Shit.. ik weet echt niet weer wat ik moet zeggen' .. Toen bleef ze nog even als klant doorgaan en toen zei ik maar door de telefoon.. Ik ben bang dat dit niets gaat worden haha
Maar ik ben dan ook wel echt een freak met bellen en dingen verkopen waar ik niet achtersta.. Ik moest energie dingen gaan verkopen.. Noonoo dat kan ik niet..
Maar is inbound dat mensen jou bellen? Want dat lijkt me al een stuk minder eng en erg
Gast- Gast
Gesprek ging hier ook goed. Ben door deze ronde heen, volgende week alleen nog het gesprek met het bedrijf zelf en die dag hoor ik ook gelijk of ik aangenomen ben. Nog wel even spannend dus!
Punk'd: Dingen verkopen lijkt mij ook echt helemaal niks, haha. Als ik word aangenomen, kom ik op een klantenservice, dus dat mensen mij bellen met vragen ed. Niet commercieel, maar er wordt wel veel van je verwacht hoorde ik al. De eerste maanden zijn behoorlijk pittig, dus ben benieuwd.
Fijn dat je leuke vacatures gezien hebt! Hier is echt niks, behalve techniek en callcenter.. Jammer dat Nijmegen voor mij toch wel een beetje ver is, anders was ik wel benieuwd naar die derde vacature, haha.
Punk'd: Dingen verkopen lijkt mij ook echt helemaal niks, haha. Als ik word aangenomen, kom ik op een klantenservice, dus dat mensen mij bellen met vragen ed. Niet commercieel, maar er wordt wel veel van je verwacht hoorde ik al. De eerste maanden zijn behoorlijk pittig, dus ben benieuwd.
Fijn dat je leuke vacatures gezien hebt! Hier is echt niks, behalve techniek en callcenter.. Jammer dat Nijmegen voor mij toch wel een beetje ver is, anders was ik wel benieuwd naar die derde vacature, haha.
Arwyn- Ratel
En, weet je al of je aangenomen bent?
Ik ben al bijna een week bezig, ik vind het tot nu toe erg leuk, het is erg interessant, leuke collega's ook Deze week en volgende week nog training en dan die week erna begin ik zelfstandig!
Ik ben al bijna een week bezig, ik vind het tot nu toe erg leuk, het is erg interessant, leuke collega's ook Deze week en volgende week nog training en dan die week erna begin ik zelfstandig!
Gast- Gast
Nope, nog niet.
Morgen rond deze tijd gesprek!
Hoop het echt heeel erg..
Fijn dat jouw baan goed bevalt!
Wel spannend zeker, als je het echt zelf moet doen
Arwyn- Ratel
Arwyn schreef:Nope, nog niet.
Spannend!!! Heb je nog meer sollicitaties lopen?
Ik moest vandaag al zelf bellen, best wel eng, mensen kunnen echt vanalles vragen.In het begin een beetje bibberige gesprekken, maargoed, dat komt wel goed. Ik vroeg nog aan diegene die me inwerkte of zij wel eens een BN'er aan de lijn heeft gehad, lijkt me wel grappig als je dat zou hebben. Zou ook kunnen toch,vrijwel iedereen is verplicht een zorgverzekering te nemen.
Ik heb afgelopen week nog 2 sollicitaties verstuurd,waarvan 1 open sollicitatie. Vorig jaar ben ik ook al eens bij dat bedrijf op gesprek geweest, is toen niks geworden omdat ik niet fulltime toen kon werken en nu wel. Ik merk wel dat de crisis dit jaar nog erger is geworden, vorig jaar waren er echt veel meer vacatures. Werd ik af en toe nog wel eens benaderd via Monsterboard ofzo omdat mn CV daarop stond, maar is nu ook niet meer het geval. Hoe zit dat bij jullie?
Gast- Gast
Veel succes, Arwyn.
We hebben weleens een storing moeten oplossen voor Maxima. Hoe snel een slapend bedrijf binnen no time monteurs had aangestuurd. Er is nog geen mens zo snel geholpen als zij.
We hebben weleens een storing moeten oplossen voor Maxima. Hoe snel een slapend bedrijf binnen no time monteurs had aangestuurd. Er is nog geen mens zo snel geholpen als zij.
Gast- Gast
Ik fiets over 20 minuten naar het station. Ben nu al wat zenuwappig, haha.
Gaan ook allemaal stomme kleine dingetjes fout, vanochtend geen leuk nieuws gehoord van een vriendin.. Hoop dat dat geen voorbode van de dag is!
Gaan ook allemaal stomme kleine dingetjes fout, vanochtend geen leuk nieuws gehoord van een vriendin.. Hoop dat dat geen voorbode van de dag is!
Arwyn- Ratel
Succes straks!!
Ik haaaat sollicitatie gesprekken.. Ik had er vorige week 1 en het tweede gesprek was woensdag. Nu word ik vandaag gebeld of ik word aangenomen.. Ik hoop het zo!
Ik haaaat sollicitatie gesprekken.. Ik had er vorige week 1 en het tweede gesprek was woensdag. Nu word ik vandaag gebeld of ik word aangenomen.. Ik hoop het zo!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Succes Arwyn!
Ik ben bij 1 van de 3 sollicitaties alweer afgewezen.. Er na 2 dagen al.. Dat ze mensen hadden die beter zouden passen. Jongens ik heb alles wat jullie om vragen qua pakket.. Ik snap het gewoon niet meer. Ik solliciteer al onder niveau, alleen op functies waarin max 2 jaar werkervaring wordt gevraagd en nog willen ze me niet Bleehg haha
Ik ben bij 1 van de 3 sollicitaties alweer afgewezen.. Er na 2 dagen al.. Dat ze mensen hadden die beter zouden passen. Jongens ik heb alles wat jullie om vragen qua pakket.. Ik snap het gewoon niet meer. Ik solliciteer al onder niveau, alleen op functies waarin max 2 jaar werkervaring wordt gevraagd en nog willen ze me niet Bleehg haha
Gast- Gast
Klote Punk'd. Je moet gewoon naar Amsterdam verhuizen en je eigen onderneming al la Tamara Elbaz opzetten en binnen 5 jaar onwijs succesvol zijn.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Bedankt meiden
Yasmin: Lijkt mij ook spannend, zelf bellen. Het bevalt wel dus?
En nog druk aan het solliciteren, hopelijk komt daar ook wat moois uit!
Loura: Oei, ook nog in spanning dus. Heb je al wat gehoord?
Punk'd: Echt balen zeg...
Volgens mij moet jij inderdaad je eigen bedrijf beginnen. Je klinkt altijd zo creatief, volgens mij zou jij dat echt goed kunnen!
Ik ben weer thuis van m'n gesprek, nu is het afwachten...
Yasmin: Lijkt mij ook spannend, zelf bellen. Het bevalt wel dus?
En nog druk aan het solliciteren, hopelijk komt daar ook wat moois uit!
Loura: Oei, ook nog in spanning dus. Heb je al wat gehoord?
Punk'd: Echt balen zeg...
Volgens mij moet jij inderdaad je eigen bedrijf beginnen. Je klinkt altijd zo creatief, volgens mij zou jij dat echt goed kunnen!
Ik ben weer thuis van m'n gesprek, nu is het afwachten...
Arwyn- Ratel
Hoe ging het Arwyn?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Chance schreef:Hoe ging het Arwyn?
Ben ik ook benieuwd naar!
Ik ben ook bezig met mijn eigen bedrijfje maar daarnaast heb ik wel inkomsten nodig. Ik leef nu op een ib-groep lening en dat voelt gewoon niet lekker. Ik voel me op dit moment nog iets te 'trots' om weer te gaan solliciteren bij mijn bijbaantje van toen ik 15 was (ik bedoel komop we zijn bijna 10 jaar verder.. ik moet toch wel wat meer kunnen dan dat haha) maar als ik over 2 maanden niets gevonden heb ga ik toch maar achter de kassa ofzo zitten (Al zie ik dat gewoon echt niet zitten, maar geld is geld). Mijn vriend denk trouwens dat je daar ook niet aangenomen wordt als je 24/25 bent omdat ze makkelijk mensen van 17/18/19 kunnen aannemen.
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: