Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sollicitatie topic

+77
Elliot
Leine
ForeverLove
PrimaBella
MissD
Pommes
Cow
Punk'd
Evalynn
love
Taeda
Parel
M_as
Rapunzel
Lot
chipa
Snirp
Green_Pepper
Carra
Mystique
Verona
nijntje4
Tullow
ixis
Bluestar
Rouxxxe
Rose
mezzoforte
Burn
Kaboutertje
Chocolate Cookie
Arwyn
loura
Atelier Madame
Oasis
GreenGrass
Jeanette
RYW
Mari
Kerel
Snoes
JD
Isis
Ibbeltje
ladycat
Raindrop
Ringling
Lousanne
ellibre
Reeza
luisa
SleepingBeauty
Summerlovin
Alex
Lavendel
Liz
Monnie
Shopelle
Penny Blossom
Krullebol
Sushi
silly-one
Joontjuh
Marin
Tamago
Sweety
Flippin' Bitch
Mermaid
Minx
Kaat
Niki
Blond
xxDila
Monte
Cheesegirl
M@niek
Bay
81 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 23 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  ladycat vr 7 sep 2012 - 11:26

Vandaag heb ik een sollicitatiebrief verstuurd naar een museum. Spannend weer.. smile
ladycat
ladycat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 20:22

Isis: Spannnend! Misschien dat ze nog twijfelen of je de baan aankunt en dat ze daar nog wat vragen over hebben
Mezzoforte: Super goed nieuws, gefeliciteerd :cheering: Wat ga je precies doen voor werk nu?

Ik zou eigenlijk afgelopen woensdag te horen krijgen of ik ben uitgenodigd, maar weet nog steeds niks. Bedrijf zou afgelopen dinsdag overleg hebben met het hoofdkantoor in Amerika, maar dat is verplaatst naar gisteren en krijg ik het maandag of dinsdag te horen. Gaat via uitzndbureau, ze lieten me wel weten dat ik een positieve indruk had achtergelaten bij het bedrijf tijdens 2e gesprek.
Ik hoop zo erg dat ik word aangenomen, ook omdat mn tijdelijke contract waar ik nu werk bijna afloopt

Gast
Gast

Bericht  GreenGrass vr 7 sep 2012 - 20:54

Fijn Mezzoforte! Geen verder gezoek dan!

Verder afwachten voor de meeste en evt. verderzoeken... Succes in ieder geval!

Ik word trouwens aardig plat gebeld door bureaus nav CV op m.onsterboard enzo, maar ik ben een beetje uniek & jong in de sector waarin ik kan werken!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  Arwyn vr 7 sep 2012 - 21:26

Zo, hier is veel bijgeschreven!

Isis: Poef, echt een lange selctie! Lijkt me behoorlijk stressvol, zo'n hele procedure.. Hopelijk komt de tijd weer eens terug dat ze zitten te springen om mensen en 1 gesprek gewoon weer genoeg is!
En dan maandag weer.. Ben inderdaad benieuwd wat ze dan willen weten!

Greengrass: Fijn dat er zoveel interesse is! Hopelijk zit er snel een goed aanbod tussen wat te bereizen is. Wel fijn dat ze zo met je meedenken! Dat lijkt mij zelf toch wel prettig.

Jaya: Spannend, je gesprek op 1 oktober! Hopelijk komt dat helemaal goed smile Een verzorgingstehuis is wel leuk hoor. Ik werk er zelf (achter de balie) en de meeste mensjes zijn zo dankbaar dat je even een praatje maakt en zo smile Ze zijn met heel weinig al tevreden, het is heel dankbaar werk.

Oasis: Kort maar krachtig, daar bij de hamburgers. Ach en je kunt beter 4 jaar jonger geschat worden dan 4 jaar ouder!
Ik denk wel dat je de goede keuze maakt hoor, hoe jammer dat ook is met je collega's nu.

Mezzoforte: Dat is goed nieuws, gefeliciteerd!! En thuis zitten als je weet dat je weer aan het werk kan, is toch veel minder erg hè Wink Lekker van genieten!

Ladycat: Spannend! Voor wat voor functie?

Yasmin: Oh, dat is altijd zo vervelend, als dat soort dingen uitgesteld worden.. Alsof je het nog niet spannend genoeg vindt!

Ik heb nog niks gehoord over die baan waar ik op gesolliciteerd heb.. Hoop dus eerst nog maar even op veel invalwerk!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Raindrop vr 7 sep 2012 - 22:14

Arwyn, heb je de brieven nog ontvangen via pm? En als je niks hoort van de vacature waar je op hebt gereageerd, kan je zelf na bijvoorbeeld 2 weken ook bellen en vragen of er al iets bekend is oid.

GreenGrass, wat fijn dat je zoveel gebeld wordt! Hopelijk zit er iets leuks tussen smile

Chipp, hoe waren je eerste werkdagen bij je nieuwe werkgever? En hoe was je laatste werkdag als juf?

Mezzoforte, gefeliciteerd met je baan! En lekker als je de hele maand september nog vrij bent. Ik hoorde in juli dat ik ergens kon beginnen maar de startdatum was pas 3 september dus ik had ook nog een hele tijd vrij. Dat was ook wel fijn en in augustus ging ik ook verhuizen dus het kwam heel goed uit dat ik pas in september moest beginnen.

Ladycat, wat leuk! Voor welke functie is het? Ik duim voor je.

Isis, die sollicitatieprocedure is wel lang/uitgebreid zeg.. Je hoort dat wel vaker bij vacatures. Succes maandag!

Jaya, een verzorgingstehuis lijkt me wel leuk om te werken hoor. Het is natuurlijk wel heel anders wat je eerst deed maar het lijkt me echt een baan met voldoening en de mensjes in het verzorgingstehuis kunnen je zo dankbaar zijn voor de kleinste dingen smile

Oasis, fijn dat je leuke collega's hebt. Dat maakt het natuurlijk wel moeilijker om straks weg te gaan maar je moet ook aan jezelf denken he! En je kan altijd nog contact houden met de collega's waar je nu werkt.

Yasmin, wat goed dat je een positieve indruk hebt achtergelaten! Ik duim voor je dat je aangenomen gaat worden.

Mijn eerste werkweek viel goed mee, ben alleen wel erg moe. Ik hoorde nu wel weer iets anders over mijn contract. Eerst zou het een jaarcontract zijn. Nu zijn dus de eerste 6 maanden proeftijd, in die tijd gaan ze kijken of ze het met een half jaar gaan verlengen en na dat half jaar gaan ze kijken of ze het kunnen verlengen met nog een jaar. Daarna mogen ze niet meer verlengen en er is dus ook nooit kans op een vast contract. De rede is dat alles elektronisch gaat worden waardoor ze over een aantal jaar (kan nog wel jaaaaaren duren) geen personeel meer nodig hebben hiervoor.
Ze hebben ook gezegd dat we op tijd moeten kijken voor ander werk. Ik hoop dus dat we (we zijn met meerderen tegelijk gestart) op tijd weten of het contract verlengd gaat worden (na 6 maanden en daarna evt. na een jaar).
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 1:59

Oasis schreef:
Jaya schreef:Oasis Je moet inderdaad aan jezelf denken, zeker als je er beter van kan worden. Dat doen ze zelf ook. Tenminste, als ik zie hoe ze bij ons met sommige personeelsleden omgaan.. Bij welke fastfoodketen werk je, M?
Ik ga dan in een verzorgingstehuis werken, heel anders dan wat ik gewend ben (kinderopvang) maar ik wil me graag breder oriënteren. Duurt inderdaad nog wel even, maar ik neem die tijd om me goed voor te bereiden op het gesprek. Spannend, maar heb er wel heel veel zin in!

Tot nu toe vind ik iedereen echt wel super aardig, daarom zal ik het wel lastig vinden om weer op te zeggen maarja. Ik denk dat een half jaar klantenservice bij een zorgverzekeraar beter op mijn cv staat dan een half jaar of een jaar bij een fastfoodketen werken. En nee, het is bij de concurrent van M smile.
Oh in een verzorgingshuis, wat gaaf! Lijkt mij een baan met veel voldoening. Ja precies, nu kun je je goed voorbereiden. En je mag al op gesprek toch? Dat is dan in ieder geval al een positief teken! Very Happy

Dat staat zeker beter op je CV, en weet bijna zeker dat je het veel leuker gaat vinden. Want ik werk dan bij de concurrent, en hoe gezellig het ook is, het werk is gewoon saai en makkelijk.. Komt goed, ik denk dat ze je keuze wel snappen.
Ik mag op gesprek inderdaad. Dus ik hoop dat dat al een goed teken is, dat ze in februari beginnen met een nieuwe klas en ze nu iedereen aan het screenen zijn. We will see, kan niet wachten in ieder geval Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 2:00

O.a. Raindrop en Arwyn, ik reageer straks even wat uitgebreider, moet nu gaan werken..

Gast
Gast

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 3:12

Toch nog even teruggekomen in dit topic om te kijken hoe het met jullie gaat. Wat fijn dat sommigen een baan gevonden hebben, gefeliciteerd! En heel veel succes voor iedereen die nog gesprekken heeft staan!

Zelf heb ik mijn eerste werkweek bij m'n nieuwe baan erop zitten. Ik vind het zo, zo, zo leuk! Vooral super collega's. Hoop dus heel hard dat ik mijn proeftijd doorkom. Ga er in ieder geval hard voor werken!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 5:12

Raindrop, mooi dat je eerste week goed is gegaan! Wel vervelend dat je weet dat je hier zo kort kan blijven werken. Hopelijk kun je met deze ervaring snel iets nieuws vinden.

Jaya, fijn dat je op gesprek mag komen! Ik ga voor je duimen!

Kenya, leuk dat je een update geeft. Fijn dat je eerste week goed bevallen is.

Arwyn, nog even geduld dus. Heb je al op andere vacatures gezien?

Mijn laatste dag was heel dubbel. Aan de ene kant voelde ik me opgelucht, aan de andere kant werd ik er ook een beetje verward van. Ik weet namelijk dat ik een goede juf ben en heel gelukkig kan worden met een baan in het onderwijs.
Donderdag was dat dubbele gevoel vrij snel verdwenen, ik vind mijn nieuwe baan echt leuk! Mijn collega's zijn heel vriendelijk en ik krijg meer verantwoordelijkheden/taken dan ik had verwacht. In die extra taken zit uitdaging, overleg met andere afdelingen en collega's, analyse en het instrueren/stimuleren van collega's.
We gaan met een ticketbox werken in plaats van vragen via Outlook. Ik ga de technische kant van die applicatie doen, maar daarbij ook nadenken en overleggen welke functies ik ga toevoegen, wat voor nut ze hebben. Daarnaast moet ik zorgen dat collega's met deze ticketbox kunnen en gaan werken. Supergaaf dus!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 8:02

Raindrop; Jammer dat je dat nu pas hoort over je contract. Zijn/waren de anderen die gelijk met je gestart zijn daar ook niet van op de hoogte?

Arwyn; Ik heb niet alles teruggelezen, maar op wat voor functie had je gesolliciteerd? Wel balen dat je nog niks hebt gehoord, is het al lang geleden?

Yasmin; Spannende tijd zo, wachten op een eventuele uitnodiging. Ik duim voor je!

ladycat; Spannend ladycat, hoop dat het wat wordt voor je.

Kenya en Chipp; Fijn om te lezen dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben, daar word ik altijd vrolijk van.

Ik denk dat werken als Vrzorgende inderdaad een erg dankbaar beroep is. Ik vergelijk het een klein beetje met de Kinderopvang waar ik in heb gewerkt, ook verschonen, eten geven en verzorgen. En ook oudere mensen zijn zo dankbaar om de kleine dingen, en dat is zo mooi als ze dat laten merken. Ik hoop echt heel erg dat ik aangenomen word!

Gast
Gast

Bericht  mezzoforte zo 9 sep 2012 - 9:50

Yasmin Ik blijf werkzaam in de accountancy, maar dan een iets andere richting daarin Wink
Arwyn Haha, ja dat is veel minder erg ja Wink Kan er nu echt van gaan genieten.
Raindrop Vervelend dat je contract anders wordt t.o.v. wat ze je voorgespiegeld hadden.
Chipp Mooi dat het bevalt smile
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Isis zo 9 sep 2012 - 23:21

Zo, ik ben net terug van mijn gesprek. Het ging inderdaad over het feit dat ze twijfelden of ik het wel aankon na mijn burn-out, omdat ik ook zo zenuwachtig was... Ik heb dit weekend eens nagedacht over of ik de halftijdse of voltijdse functie zou willen (er staan daar 2 vacatures open, zelfde functie) en ik heb toch voor de zekerheid voor de halftijdse gekozen. Voor nu dan, het gaat toch sowieso om een tijdelijke functie. Dan kan ik nadien nog verder kijken. Maar goed, eerst maar eens afwachten wat ze gaan zeggen.

Morgen weer gesprek bij een andere organisatie. Ik reageer later op de anderen, eerst even stoom afblazen Very Happy
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 3:31

Helaas, afgewezen..

De reden was te weinig werkervaring. Maarja ik vind dat een beetje raar, bedrijf heeft meerdere malen aangegeven dat ze werkervaring niet belangrijk vinden. Ook dat het per mail meegedeeld werd vind ik persoonlijk vreemd, ik ben al 3x op gesprek gekomen (1x naar uitzendbureau en nog 2x bij bedrijf, ben zelfs al op 2e gesprek geweest). Kleine moeite toch om te bellen als er nog maar 2 kandidaten zijn?Morgen ga ik op gesprek voor klantadviseur voor een grote zorgverzekeringsmaatschappij, dus hopen dat dat wat wordt..

Gast
Gast

Bericht  Isis ma 10 sep 2012 - 5:49

Oh Yasmin, dat is rot! Ik vind het ook niet netjes. Succes alvast morgen!
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Arwyn ma 10 sep 2012 - 6:54

Nou, mijn sollicitatie participatie is alweer voorbij laughcry Had ook niet verwacht dat ik het zou worden hoor, maar het uitzendbureau zei ook al dat ze binnen een half jaar waarschijnlijk niks voor me hebben, dus dat ik daar ook maar geen hoop op moest hebben. En tsja, dat is ook gewoon zo. Het nadeel van een Pabo diploma, het is heel specifiek. Tsja..

Kenya en Chipp: Fijn dat het zo goed bevalt!

Isis: Oh, dat is voor hen ook wel spannend dan inderdaad. Wel goed van je dat je dan voor de parttime functie gaat, geeft ook een stukje zelfkennis aan bij hen. Ik hoop op positief nieuws!

Yasmin: Jammer zeg.. Heb het idee dat bedrijven vaak ook niet echt eerlijk zijn over waarom ze je niet aannemen, of dat ze het zelf ook niet goed weten.
Hopelijk heb je morgen een geweldig gesprek en heb je daarna een nieuwe baan!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 8:11

Balen Yasmin, en inderdaad ook niet echt netjes dat ze het je via mail laten weten. Een telefoontje is een kleine moeite lijkt me.

Gast
Gast

Bericht  Raindrop ma 10 sep 2012 - 8:18

Chipp, wat fijn dat je baan leuk is! Het klinkt ook als een hele uitdagende en afwisselende baan. En dat je ook steeds meer verantwoordelijkheden krijgt is ook fijn zeg. Werk je trouwens voltijds of deeltijds?

Jaya, werken met ouderen lijkt me ook erg leuk en dankbaar werk. Ik hoop ook dat je aangenomen gaat worden, wanneer krijg je iets te horen?

Isis, ik zou ook voor een halftijdse functie gaan, zeker ook omdat het toch maar tijdelijk is en dan kan je het ook rustig weer opbouwen. Succes met je gesprek morgen!

Yasmin, wat balen zeg! En dan zeggen ze eerst dat ze werkervaring niet belangrijk vinden.. Vaag hoor. Heel veel succes morgen!

Arwyn, wat jammer zeg! Maar je hebt het wel geprobeerd. Kan je niet bij meer uitzendbureaus informeren?

Ik vind het wel jammer dat ze wat mijn contract betreft telkens iets anders zeiden. De anderen waren er ook niet van op de hoogte, telkens werd er ook iets anders gezegd. Ik ben wel blij dat ik nu werk heb, was het werkloos zijn helemaal zat en nu doe ik ook ervaring op maar ik had toch liever alles op voorhand geweten Wink
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 1:43

Raindrop; Kan me voorstellen dat je dat liever van tevoren allemaal had geweten, maar net wat je zegt je hebt nu wel werk.

Ik weet niet wanneer ik iets hoor, ik hoop gewoon meteen 1 oktober nadat ik gesprek heb gehad, maar dat zal wel niet zo snel. ;-) Ik wacht het even af.
En net nu ik heb besloten om voor die opleiding te gaan word ik al 2 keer gebeld door een kinderdagverblijf waar ik maanden terug heb gesolliciteerd. Helaas was dat allemaal voor 0 uur en wil ik het gesprek een kans geven.

Gast
Gast

Bericht  Isis di 11 sep 2012 - 5:49

Yasmin, hoe is je gesprek geweest?

Ik heb daarstraks mijn gesprek gehad en net vernomen dat ik door ben naar ronde 3. Dat wilt zeggen dat we nu nog met 2 zijn. Ronde 3 is een 'doorlichting' bij een HR bureau (assesment). Die heb ik donderdag. Ben benieuwd, heb dat nog nooit moeten doen!
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Oasis di 11 sep 2012 - 6:47

Ik ben ook benieuwd, Yasmin!

En wat goed, Isis! Jij bent maatschappelijk werker, toch? Mag ik vragen waar je je opleiding hebt gedaan en of je dat bevallen is? Lijkt mij namelijk ook een erg interessante studie/beroep. Zo even tussendoor haha. Maar goed dat je naar de laatste ronde doorgegaan bent zeg, ik duim voor je dat je het wordt! Very Happy

Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 7:54

Isis: spannend!!! Moet je er ook iets op voorbereiden of dat niet?

Vanochtend ben ik langs uitzendbureau geweest hier in de buurt, en ze belden daarna of ik evt nog langs kon gaan in een andere plaats, omdat daar echt de contactpersoon zit die rechtstreeks in contact staat met die zorgverzekeraar, diegene mag ook mensen aannemen.
Gesprek ging goed, morgen heb ik een telefonisch rollenspel, als ik daar doorheen kom dan nog twee toetsen maken en nog een training van 2 weken. En dan in ieder geval tot half januari werk, weer tijdelijk maarja goed het is niet anders. Ze zoeken 40 mensen en voor ongeveer 15 daarvan is er een mogelijkheid om langer te blijven, dus wie weet, als het van beiden kanten bevalt.. smile Had er nog nooit over nagedacht om bij een zorgverzekering te solliciteren, maar heeft natuurlijk heel veel soorten afdelingen waar ik nooit echt bij stil stond op de 1 of andere manier haha.
Misschien voor diegene een idee die ook aan het solliciteren zijn?

Ik heb dat uitzendbureau nog teruggemaild trouwens waar ik afgewezen ben, over de preciese reden van afwijzing en dat ik het meer gewaardeerd had als ze de afwijzing telefonisch hadden meegedeeld. Nog niks terug, maar verwachtte ik ook niet

Gast
Gast

Bericht  Chocolate Cookie di 11 sep 2012 - 20:37

Ik meld mij ook... Had vorige week de eerste sollicitatiebrief verstuurd. In mijn ogen echt een baan wat compleet aansluit aan mijn opleiding, maar ook aan mijn wensen (voor zover je wensen kunt hebben).
Helaas kreeg ik alleen vandaag het bericht binnen niet door de eerste selectie heen te zijn. Met de volgende mededeling:
"...op grond van de door ons gestelde functie-eisen het beste aansluiten.
Bij deze eerste selectie is de keuze helaas niet op jou gevallen."

Nu ben ik alleen heel erg benieuwd waarop ze dat baseren. Aangezien er in de vacature maar weinig functie-eisen stonden...

Ook weet ik niet of het verstandig is om nu, vlak voor mijn vakantie, nog naar vacatures te zoeken en te reageren...
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Isis di 11 sep 2012 - 22:11

Oasis schreef:Ik ben ook benieuwd, Yasmin!

En wat goed, Isis! Jij bent maatschappelijk werker, toch? Mag ik vragen waar je je opleiding hebt gedaan en of je dat bevallen is? Lijkt mij namelijk ook een erg interessante studie/beroep. Zo even tussendoor haha. Maar goed dat je naar de laatste ronde doorgegaan bent zeg, ik duim voor je dat je het wordt! Very Happy

Ik heb Sociaal Werk gestudeerd, op de hogeschool in B.russel. Je hebt dan een aantal afstudeerrichtingen: maatschappelijk werk, socio-cultureel werk, personeelswerk, maatschappelijke advisering. De laatste jaren zijn er nog wat richtingen bijgekomen maar daar ben ik niet meer mee mee. Ik heb socio-cultureel werk gedaan maar eigenlijk maakt dat niet zoveel uit, ik kan op alle maatschappelijk werk functies solliciteren. Ik vond die opleiding heel leuk! Wel kwam ik mezelf soms tegen maar dat is net de bedoeling bij zo'n opleiding smile

Welke opleiding heb jij eigenlijk gedaan? (wellicht heb je dat hier al eens gezegd maar dat ben ik dan vergeten, sorry)

Laatst aangepast door Isis op di 11 sep 2012 - 22:16; in totaal 1 keer bewerkt
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Isis di 11 sep 2012 - 22:15

Yasmin; ik kan mij niet voorbereiden, helaas! De controlefreak in mij vindt dat zonde!

CC; ja, soms begrijp ik ook niet wat ze nou eenmaal zoeken. Maar soms kan dat ook een stomme reden hebben, hoor. Bijvoorbeeld dat ze al een paar interne kandidaten op het oog hebben. Welke opleiding heb je gedaan?
Hoe lang ga je op vakantie? Als je niet al te lang gaat, zou ik zeker nog reageren.
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Chocolate Cookie di 11 sep 2012 - 22:51

Isis schreef:CC; ja, soms begrijp ik ook niet wat ze nou eenmaal zoeken. Maar soms kan dat ook een stomme reden hebben, hoor. Bijvoorbeeld dat ze al een paar interne kandidaten op het oog hebben. Welke opleiding heb je gedaan?
Hoe lang ga je op vakantie? Als je niet al te lang gaat, zou ik zeker nog reageren.
Ik heb de opleiding van SEPR gevolgd. Het was een juniorfunctie, dus weet niet of daar mensen intern op af komen. Lijkt mij eigenlijk niet. Ik ga zo'n 2 weken op vakantie, dus dat is denk ik net te lang..
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud