Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sollicitatie topic

+77
Elliot
Leine
ForeverLove
PrimaBella
MissD
Pommes
Cow
Punk'd
Evalynn
love
Taeda
Parel
M_as
Rapunzel
Lot
chipa
Snirp
Green_Pepper
Carra
Mystique
Verona
nijntje4
Tullow
ixis
Bluestar
Rouxxxe
Rose
mezzoforte
Burn
Kaboutertje
Chocolate Cookie
Arwyn
loura
Atelier Madame
Oasis
GreenGrass
Jeanette
RYW
Mari
Kerel
Snoes
JD
Isis
Ibbeltje
ladycat
Raindrop
Ringling
Lousanne
ellibre
Reeza
luisa
SleepingBeauty
Summerlovin
Alex
Lavendel
Liz
Monnie
Shopelle
Penny Blossom
Krullebol
Sushi
silly-one
Joontjuh
Marin
Tamago
Sweety
Flippin' Bitch
Mermaid
Minx
Kaat
Niki
Blond
xxDila
Monte
Cheesegirl
M@niek
Bay
81 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 22 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  GreenGrass di 4 sep 2012 - 2:32

Aparte manier van afwijzen Yasmin! Het lijkt eerst of je erg fantastisch bent... en dan toch niet Sad

Ik heb zojuist profiel aangemaakt bij een selectie-site en ik wilde een open sollicitatie naar een bedrijf sturen.. en nu doet de site het niet! Dus al even gebeld naar een persoon daar, maar geen gehoor. Ik zou worden teruggebeld...
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Arwyn di 4 sep 2012 - 2:42

Chipp: Oeh, spannend, donderdag al!! Zal wel even vreemd zijn inderdaad,
je gaat toch iets heel anders doen dat het onderwijs. Heb je er wel zin
in? En leuke plannen voor morgen met de kids?

Yasmin: Ik duim ook mee! Wat je hier vertelt klinkt wel positief, dus ik heb goede hoop!
Die mail ik trouwens echt geweldig, haha. Hoe verzinnen ze het Laughing

Greengrass: Oh, irritant! Hopelijk bellen ze je snel.

Shopelle: Oh, dat is echt balen zeg.. Hopelijk word je heel snel weer gebeld voor iets!
Ik ben trouwens al sinds 2009 afgestudeerd, maar ik heb daarna eerst nog Geschiedenis gestudeerd. Sinds november ben ik nu aan het invallen. Viel me alles mee, heb gelukkig wel wat dingen voor langere tijd gehad en in totaal denk ik een maand of 2 losse dagen.
Met je master is het inderdaad gewoon zonde om niet in het onderwijs te gaan werken! Ik twijfelde al in mijn derde jaar van de Pabo, maar vond het toen ook zonde om dan nog eens te stoppen.

Raindrop: Als je dit leest, heb je dag 2 er ook alweer op zitten! Leer je nu op die cursus wel al collega's van je kennen? Dat is altijd wel fijn, als je dan donderdag op kantoor kent, ken je tenminste vast iemand!

Ik ben nu bezig met mijn motivatie/sollicitatie voor die functie van secretaresse. Vind dat altijd zo lastig! Ik ben echt slecht in zulke brieven schrijven..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 2:59

Ik heb weer veel gesolliciteerd de afgelopen periode. Voor zover er nu nieuws is, zou ik kunnen starten in Oktober bij een zorgverzekeraar. De vacature is nog niet binnen. Maar de intercedent was zeer tevreden over mij. En dacht ook echt met mij mee.

Verder heb ik gesolliciteerd op echt een hele leuke vacature. En qua werkervaring geloof ik dat ik echt goed pas in het functieprofiel. En ik wil de baan echt graag. Dus wie wil er voor mij duimen?

Gast
Gast

Bericht  Oasis di 4 sep 2012 - 3:04

Ik zal voor je duimen, Maura! Wat voor een baan is het?
En bij die zorgverzekeraar is dat tijdelijk (t/m eind januari)? Want dan gaan we waarschijnlijk hetzelfde doen haha (misschien wel bij andere maatschappij).
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Arwyn di 4 sep 2012 - 3:04

Ik!
*duim duim duim*

Duim jij voor mij? Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 3:11

Oasis schreef:Ik zal voor je duimen, Maura! Wat voor een baan is het?
En bij die zorgverzekeraar is dat tijdelijk (t/m eind januari)? Want dan gaan we waarschijnlijk hetzelfde doen haha (misschien wel bij andere maatschappij).

Dat zou heel goed kunnen, want het is inderdaad een tijdelijk project. De grote M?

En Arwyn, natuurlijk duimdraai ik voor jou! smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 3:13

Ow, wacht. Ik vergeet helemaal te vertellen wat voor functie het is. Sollicitatie topic - Pagina 22 394967

Het is een administratieve functie voor een internetbedrijf. Precies wat ik ook heb gedaan voor mijn vorige werkgever. Maar dan zonder het aannemen van de telefoon.

Gast
Gast

Bericht  Oasis di 4 sep 2012 - 3:17

Maura schreef:

Dat zou heel goed kunnen, want het is inderdaad een tijdelijk project. De grote M?

En Arwyn, natuurlijk duimdraai ik voor jou! smile

Grote M zegt mij niks dus denk het niet haha. Maar veel zorgverzekeraars hebben deze functie nu open staan. Leuk! smile
En die andere functie klinkt ook heel leuk. Ben benieuwd waar je terecht komt Wink.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 3:19

Oasis schreef:
Maura schreef:

En Arwyn, natuurlijk duimdraai ik voor jou! Sollicitatie topic - Pagina 22 561177

Grote M zegt mij niks dus denk het niet haha. Maar veel zorgverzekeraars hebben deze functie nu open staan. Leuk! Sollicitatie topic - Pagina 22 561177
En die andere functie klinkt ook heel leuk. Ben benieuwd waar je terecht komt Wink.

Nee, dan zal het een andere zorgverzekeraar zijn. smile

En ik wil inmiddels ook wel weer ergens terecht komen. Het wordt echt tijd.

Gast
Gast

Bericht  Raindrop di 4 sep 2012 - 6:37

Chipp, ja ik woon in België (ook pas sinds 3 jaar ofzo Wink) maar woon net over de grens dus niet ver van Nederland smile Succes met je laatste dag als juf en ook met je eerste werkdag!

Oasis, succes met werken! 2 weken is wel goed te doen denk ik en dan verdien je ook alvast wat smile

Arwyn, ik leer tijdens de opleiding niet al mijn collega's kennen. Naar die opleiding in A.ntwerpen komen mensen vanuit heel V.laanderen en op het hoofdkantoor mensen vanuit heel B.elgisch L.imburg. Twee personen die ook op de opleiding zitten gaan ook gedeeltelijk/tijdelijk werken in het kantoor waar ik ga werken. De anderen starten in andere kantoren.
Een brief schrijven is lastig he! Ik heb nu twee standaard brieven die ik heb laten nakijken door een consulent van een werkloosheidsorganisatie, dat heeft me wel enorm geholpen.
Als je ze eens wilt lezen laat maar weten.

Maura, die vacatures klinken echt interessant zeg! Ik duim voor je. En ik duim ook voor Arwyn!

Oh ik heb zelf trouwens een jaarcontract dus de kans is groot dat ik over een jaar weer werkloos ben maar sowieso wil ik volgend jaar al op tijd beginnen met solliciteren maar dat zien we tegen dan wel smile
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Arwyn di 4 sep 2012 - 6:58

Raindrop: Zou je me die brieven willen sturen? Dat zou ik echt heel fijn vinden!
Ik vind het super lastig en iedereen heeft er zo'n wisselende mening over.. Wat de een een goede brief vindt, vindt, de ander weer niks..
Heb wel vanmiddag m'n motivatie gestuurd, dus ik ben benieuwd!
Wel fijn dat je donderdag dan in ieder geval 2 bekenden hebt. En je hebt dus sowieso een jaar de tijd om de rest te leren kennen en als je het leuk vindt en zo vast langer!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 7:52

Oasis, ik zie dat je een baan hebt, gefeliciteerd! Ik ben een tijdje uit het topic geweest dus weet niet wat je gaat doen, maar dat je iets hebt gevonden is natuurlijk al super!

Maura, succes en ik zal ook voor je duimen! En ook voor Arwyn natuurlijk!

Gast
Gast

Bericht  Oasis di 4 sep 2012 - 10:54

Jaya schreef:Oasis, ik zie dat je een baan hebt, gefeliciteerd! Ik ben een tijdje uit het topic geweest dus weet niet wat je gaat doen, maar dat je iets hebt gevonden is natuurlijk al super!

Wat lief dat je zo geïnteresseerd bent! Ik heb inderdaad een baan sinds gisteren: klantenservice bij een grote zorg.maatschappij. Ben er heel erg blij mee! Met een beetje geluk mag ik over twee weken beginnen smile. Tot die tijd werk ik bij een f.astfood.keten. Hoe gaat het met jou, nog op zoek naar een andere baan?
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Bericht  Isis di 4 sep 2012 - 23:07

Ik ben erdoor voor mijn schriftelijk examen! Nu is er nog een gesprek en een assessment...

Verder weinig nieuws te melden hier. Geen nieuwe vacatures meer gezien die interessant zijn.
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Bericht  Oasis di 4 sep 2012 - 23:24

:cheering: Wat goed, Isis! En wanneer heb je dat gesprek en assesment? Wat een strenge selectie trouwens, zo uitgebreid! Succes!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Bericht  GreenGrass wo 5 sep 2012 - 2:09

Ik heb gereageerd op een vacature die me wel wat leuk, nu afwachten!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Bericht  Isis wo 5 sep 2012 - 3:15

Oasis; ja he, lange procedure! Ik heb gemerkt dat dit in mijn sector steeds vaker voorkomt, waar is de tijd dat 1 gesprek genoeg was? Ik vind deze evolutie niet leuk!
Mijn gesprek is dinsdag en dat assessment later op de week.

Greengrass; succes, hopelijk hoor je snel wat!
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  GreenGrass wo 5 sep 2012 - 5:09

Isis schreef:

Greengrass; succes, hopelijk hoor je snel wat!

Ik ben zelfs al teruggebeld vanmiddag! Ik was niet echt wat ze zochten (heb alleen een P van die opleiding, niet hele opleiding). Verder wilde diegene mijn achtergronden wat beter weten, dus ik heb mijn vakken & afstudeeronderzoek beter beschreven. Ik was wel interessant voor het bedrijfsleven, ik ben nog jong en heb veel studie al gedaan smile
Nu even kijken of hij andere (geschikte) vacatures kan aanbieden... hij had wel evt. wat op het oog!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 8:36

Oasis Klinkt als een leuke baan, en fijn dat je als het goed is zo snel al kan beginnen! Was jij niet ook degene die twijfelde of je de baan bij die fastfoodketen aan moest nemen ivm een andere baan? In dat geval toch goed van je dat je dat gedaan hebt, zit je de komende weken in ieder geval niet zonder.
Ik ben ook nog steeds op zoek. Heb 1 oktober een sollicitatiegesprek voor de BBL opleiding tot verzorgende, hoop dat dat iets gaat worden. Dan zou ik in februari kunnen starten en aan een heel andere toekomst kunnen gaan werken Very Happy

GreenGrass Wat fijn dat ze zo met je meedenken, hopelijk vinden ze een passende functie voor je!

Gast
Gast

Bericht  Oasis wo 5 sep 2012 - 11:43

Jaya schreef:Oasis Klinkt als een leuke baan, en fijn dat je als het goed is zo snel al kan beginnen! Was jij niet ook degene die twijfelde of je de baan bij die fastfoodketen aan moest nemen ivm een andere baan? In dat geval toch goed van je dat je dat gedaan hebt, zit je de komende weken in ieder geval niet zonder.
Ik ben ook nog steeds op zoek. Heb 1 oktober een sollicitatiegesprek voor de BBL opleiding tot verzorgende, hoop dat dat iets gaat worden. Dan zou ik in februari kunnen starten en aan een heel andere toekomst kunnen gaan werken Very Happy

Dat was ik, inderdaad! En heb er nu twee dagen op zitten bij de fastfoodketen. Het gaat redelijk, maar was even vergeten hoe vermoeiend het is om uren achter elkaar te staan!! En ik baal ook een beetje dat alle collega's mij 21 schatten, terwijl ik al 25 ben laughcry. Maar goed, nog 1,5 week als het goed is en dan zit het er weer op! Al vind ik het wel 'eng' om het op te zeggen, omdat ze toch al die tijd en energie in mij hebben gestoken en zo aardig zijn maarja, moet ook aan mijzelf denken!
Gaaf dat je een BBL opleiding wilt gaan doen! In een ziekenhuis? 1 oktober duurt nog eventjes, kan je je goed voorbereiden. Veel succes alvast!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Bericht  GreenGrass wo 5 sep 2012 - 21:46

Ik zat nog aan de ontbijttafel vanmorgen en werd alweer gebeld door een w.erving&s.electiebedrijf! Even mijn CV/kennis uitgelegd en ze wilden wel dat ik evt. een keer langskwam om kennis te maken. Hetgene wat ze nu op het oog hadden is voor mij niet echt te bereizen vanaf een locatie waar ik NU kan wonen... maar even zien wat ze nog meer te bieden hebben!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 9:51

Oasis Je moet inderdaad aan jezelf denken, zeker als je er beter van kan worden. Dat doen ze zelf ook. Tenminste, als ik zie hoe ze bij ons met sommige personeelsleden omgaan.. Bij welke fastfoodketen werk je, M?
Ik ga dan in een verzorgingstehuis werken, heel anders dan wat ik gewend ben (kinderopvang) maar ik wil me graag breder oriënteren. Duurt inderdaad nog wel even, maar ik neem die tijd om me goed voor te bereiden op het gesprek. Spannend, maar heb er wel heel veel zin in!

Gast
Gast

Bericht  Oasis do 6 sep 2012 - 11:36

Jaya schreef:Oasis Je moet inderdaad aan jezelf denken, zeker als je er beter van kan worden. Dat doen ze zelf ook. Tenminste, als ik zie hoe ze bij ons met sommige personeelsleden omgaan.. Bij welke fastfoodketen werk je, M?
Ik ga dan in een verzorgingstehuis werken, heel anders dan wat ik gewend ben (kinderopvang) maar ik wil me graag breder oriënteren. Duurt inderdaad nog wel even, maar ik neem die tijd om me goed voor te bereiden op het gesprek. Spannend, maar heb er wel heel veel zin in!

Tot nu toe vind ik iedereen echt wel super aardig, daarom zal ik het wel lastig vinden om weer op te zeggen maarja. Ik denk dat een half jaar klantenservice bij een zorgverzekeraar beter op mijn cv staat dan een half jaar of een jaar bij een fastfoodketen werken. En nee, het is bij de concurrent van M smile.
Oh in een verzorgingshuis, wat gaaf! Lijkt mij een baan met veel voldoening. Ja precies, nu kun je je goed voorbereiden. En je mag al op gesprek toch? Dat is dan in ieder geval al een positief teken! Very Happy
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Bericht  Isis vr 7 sep 2012 - 2:30

Ik ben net terug van mijn gesprek. Het was niet echt slecht, vond ik, maar ook niet echt goed. Toen ik thuiskwam, kreeg ik telefoon van dat bedrijf dat ze me maandag graag nog eens terug willen zien omdat ze nog wat vragen hebben... Nu zit ik me de hele tijd af te vragen; welke vragen??

Hm, dus maandag heb ik dan dat vervolggesprek en dinsdag weer een gesprek bij een andere organisatie. Maar eerst maar even genieten van het zonnige weekend!
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  mezzoforte vr 7 sep 2012 - 5:30

Isis: Wat fijn dat je begeleider je kon helpen met sollicitatietips. En wat goed dat je het examen gehaald hebt. Probeer het positief te zien Isis, als ze totaal geen potentie in je zouden zien, zouden ze je neit alsnog voor een vervolggesprek uitnodigen. Hopelijk gaat het komende keer goed smile

GreenGrass: Dat scheelt wel dat je nog thuis woont. Ik woon samen en heb vrij hoge vaste lasten, dus ja heb wel echt werk nodig.

Yasmin: Wat een aparte mail van de HAN. Hoe zit het met verdere sollicitaties nu?

Oasis: Gefeliciteerd met je baan!!!

Chipp: Hoe zijn je eerste werkdagen verlopen?

Maura: Klinkt goed, dat er weer werk aan zit te komen. En ik duim voor je, voor die leuke vacature Wink

all: Ik heb wel meegelezen op het topic, maar me iets stiller gehouden. Had nl. een spannende week. 1e afspraak bij verloskundige, en gisteren-maar-toch-vandaag dat 2e gesprek voor de functie die ik zo graag wilde hebben. En het goede nieuws is, dat ze mij een contract gaan aanbieden! Ik blijf dus bij huidige werkgever, maar dan andere afdeling. Ben zo blij ermee smile En zoals het er nu naar uitziet, omdat partners binnen het bedrijf nog ergens een krabbeltje moeten zetten en die schijnbaar niet op vrijdag werkte of in ieder geval niet aanwezig waren, kunnen ze het contract maandag pas laten opstellen. Wat inhoudt dat waarschijnlijk startdatum daardoor 1/10 zal worden. Dus lekker rest van september nog even vrij Very Happy
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud