Sollicitatie topic
+77
Elliot
Leine
ForeverLove
PrimaBella
MissD
Pommes
Cow
Punk'd
Evalynn
love
Taeda
Parel
M_as
Rapunzel
Lot
chipa
Snirp
Green_Pepper
Carra
Mystique
Verona
nijntje4
Tullow
ixis
Bluestar
Rouxxxe
Rose
mezzoforte
Burn
Kaboutertje
Chocolate Cookie
Arwyn
loura
Atelier Madame
Oasis
GreenGrass
Jeanette
RYW
Mari
Kerel
Snoes
JD
Isis
Ibbeltje
ladycat
Raindrop
Ringling
Lousanne
ellibre
Reeza
luisa
SleepingBeauty
Summerlovin
Alex
Lavendel
Liz
Monnie
Shopelle
Penny Blossom
Krullebol
Sushi
silly-one
Joontjuh
Marin
Tamago
Sweety
Flippin' Bitch
Mermaid
Minx
Kaat
Niki
Blond
xxDila
Monte
Cheesegirl
M@niek
Bay
81 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Sollicitatie topic
Volgende week woensdag!
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Ik zie net op internet; 'Slecht nieuws voor werkzoekenden: minder vacatures in Brabant'. Dat is dus niet hoopvol..
Succes volgende week Nijntje!
Succes volgende week Nijntje!
Gast- Gast
Ik zit helemaal te shaken, ik werd net gebeld of ik op gesprek wou komen. Iets wat ik nooit verwacht had. Een vacature voor 24 uur per week. Had verwacht daar niets meer van te horen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
@nijntje; alvast succes voor woensdag!
@Jaya; altijd stom om zo'n berichten te zien voorbij komen he. Hier ook onlangs op het nieuws gehoord dat het aantal vacatures gedaald is t.o.v. dezelfde periode vorig jaar. Maar daar moet je verder niet teveel over nadenken, hoor, dat werkt alleen maar demotiverend. Jij gaat gewoon wél snel een baan vinden!
@Minx; spannend! Wanneer ga je op gesprek?
@Oasis; jij nog wat gehoord van die andere jobs?
Ik heb net een mailtje gekregen dat ik morgen iets hoor van die vacature waar ik al een eerste gesprek heb gehad. Hoop dat ik op tweede gesprek mag al is mijn hoop niet al te groot, zo goed was dat gesprek namelijk niet. Ach ja...
@Jaya; altijd stom om zo'n berichten te zien voorbij komen he. Hier ook onlangs op het nieuws gehoord dat het aantal vacatures gedaald is t.o.v. dezelfde periode vorig jaar. Maar daar moet je verder niet teveel over nadenken, hoor, dat werkt alleen maar demotiverend. Jij gaat gewoon wél snel een baan vinden!
@Minx; spannend! Wanneer ga je op gesprek?
@Oasis; jij nog wat gehoord van die andere jobs?
Ik heb net een mailtje gekregen dat ik morgen iets hoor van die vacature waar ik al een eerste gesprek heb gehad. Hoop dat ik op tweede gesprek mag al is mijn hoop niet al te groot, zo goed was dat gesprek namelijk niet. Ach ja...
Isis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10
Spannend meiden! Ik zag vandaag ook op het nieuws, jeugdwerkloosheid is hoog. Maarja, als de pensioenleeftijd verhoogd wordt naar 67, heeft ook niet echt een positief effect natuurlijk.
Uitzendbureau vroeg nog hoe het gesprek ging, toen heb ik gezegd dat het gesprek erg goed ging, toen zei ze dat het bedrijf zelf ook positief was en ik misschien volgende week al op 2e gesprek mag ipv begin/halfverwege september. Ik vind het echt zo spannend, ook ivm afstuderen, dinsdag hoor ik of ik mag presenteren of nog wat aanpassingen moet doen etc.
Uitzendbureau vroeg nog hoe het gesprek ging, toen heb ik gezegd dat het gesprek erg goed ging, toen zei ze dat het bedrijf zelf ook positief was en ik misschien volgende week al op 2e gesprek mag ipv begin/halfverwege september. Ik vind het echt zo spannend, ook ivm afstuderen, dinsdag hoor ik of ik mag presenteren of nog wat aanpassingen moet doen etc.
Gast- Gast
Dank jullie!
Spannend Yasmin!
Spannend Yasmin!
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Ik ben net gebeld door het uitzendbureau, en ze willen bij uitnodigen voor een tweede gesprek bij het bedrijf. Dit omdat de persoon waarmee ik het eerste gesprek had, niet zeker weet of ik bij het bedrijf en in het team pas. Het tweede gesprek is dan ook met de teamleider. Helaas is dit gesprek pas eind augustus, i.v.m de vakantieperiode. Beetje gemengde gevoelens...
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Minx Wat voor functie betreft het?
Isis Heb je al wat gehoord?
Yasmin Voor welke functie ben je uitgenodigd voor 2e gesprek?
all Ik ga nu ook weer flink aan de bak met sollicitaties, net terug van vakantie, huidig contract loopt nog 2 weken. Vandaag assessment gedaan voor functie waarvoor ik in de running ben, kreeg het rapport al per mail en moest nog toestemming geven dat ze het doorstuurden naar potentiële werkgever, wel mooi om te lezen in rapport dat ze een positief advies geven. 27e 2e gesprek voor deze functie. 29e een gesprek om voor een andere functie bij huidige werkgever.
Aanvulling: Ben er ook net achter dat ik zwanger ben, dus wel haast om wat te vinden nu.
Isis Heb je al wat gehoord?
Yasmin Voor welke functie ben je uitgenodigd voor 2e gesprek?
all Ik ga nu ook weer flink aan de bak met sollicitaties, net terug van vakantie, huidig contract loopt nog 2 weken. Vandaag assessment gedaan voor functie waarvoor ik in de running ben, kreeg het rapport al per mail en moest nog toestemming geven dat ze het doorstuurden naar potentiële werkgever, wel mooi om te lezen in rapport dat ze een positief advies geven. 27e 2e gesprek voor deze functie. 29e een gesprek om voor een andere functie bij huidige werkgever.
Aanvulling: Ben er ook net achter dat ik zwanger ben, dus wel haast om wat te vinden nu.
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Ten eerste: gefeliciteerd met jouw zwangerschap mezzoforte!!
En spannend zeg, dus je hebt twee opties lopen? Hopelijk komt daar wat uit!
En spannend zeg, dus je hebt twee opties lopen? Hopelijk komt daar wat uit!
Oasis- Ratel
Mezzoforte; gefeliciteerd met je zwangerschap!
Oasis; heb je al beslist wat je gaat doen? Ik vind dat een hele moeilijke... Mijn verstand zou zeggen: ik teken gewoon. Maar mijn gevoel zou niet tekenen...
Ik heb niks meer gehoord! In de mail stond donderdag duidelijk: 'je hoort ten laatste morgen iets van ons'. Tja, vreemd. Ik wacht nog even af, dan. Verder heb ik nog 2 leuke vacatures gezien dus ga ik morgen weer wat schrijven en versturen.
Oasis; heb je al beslist wat je gaat doen? Ik vind dat een hele moeilijke... Mijn verstand zou zeggen: ik teken gewoon. Maar mijn gevoel zou niet tekenen...
Ik heb niks meer gehoord! In de mail stond donderdag duidelijk: 'je hoort ten laatste morgen iets van ons'. Tja, vreemd. Ik wacht nog even af, dan. Verder heb ik nog 2 leuke vacatures gezien dus ga ik morgen weer wat schrijven en versturen.
Isis- Fluisteraar
Isis schreef:
Ik vind het moeilijk, eerlijk gezegd. Iedereen zegt; gewoon tekenen. Maar stel dat ik alweer moet opzeggen voordat ik uberhaupt een dag gewerkt heb, of net een week. Pfff, lastig!
Kun je anders niet bellen, dat bedrijf? Gewoon eens vragen waar ze nu staan?
En fijn dat je nog twee vacatures hebt gevonden, altijd fijn zo'n back-up .
Oasis- Ratel
Oasis: ik begrijp het niet helemaal, je hebt een contract aangeboden bij een bedrijf en nu mag je op 2e gesprek bij een ander bedrijf om te kijken of je ook in het team past enz?
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ga je het gelijk vertellen dat je zwanger bent?
Ik kreeg gister een bericht van het uitzendbureau voor de datum van het 2e gesprek, deze is 3 sept! Ze zei ook dat ze me een hele grote kans geven omdat het bedrijf heel erg positief over me was! Dat er nog wel een 2e kandidaat is uitgenodigd, om te vergelijken. 2e gesprek vindt trouwens plaats op het bedrijf zelf, 1e gesprek vond plaats bij uitzendbureau dus ben ook wel benieuwd
Functie is erg breed, alles rondom export eigenlijk Ook weer een exportbedrijf, dit is een vestiging die alle klanten uit Europa bedient. Vanaf de bestelling tot de levering, alles wat daartussen valt. Bijvoorbeeld transport regelen, exportdocumenten, voorraden,offertes,vragen en klachten, beurzen en klanten bezoeken door heel Europa, echt superbreed. Het is een hele hectische omgeving omdat alles door elkaar loopt, heel de dag bellen en e-mailen. Ik vind dat echt fijn werken juist, ik merk ook al bij mn tijdelijke baantje nu, soms ook echt superdruk, constant die telefoon etc.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ga je het gelijk vertellen dat je zwanger bent?
Ik kreeg gister een bericht van het uitzendbureau voor de datum van het 2e gesprek, deze is 3 sept! Ze zei ook dat ze me een hele grote kans geven omdat het bedrijf heel erg positief over me was! Dat er nog wel een 2e kandidaat is uitgenodigd, om te vergelijken. 2e gesprek vindt trouwens plaats op het bedrijf zelf, 1e gesprek vond plaats bij uitzendbureau dus ben ook wel benieuwd
Functie is erg breed, alles rondom export eigenlijk Ook weer een exportbedrijf, dit is een vestiging die alle klanten uit Europa bedient. Vanaf de bestelling tot de levering, alles wat daartussen valt. Bijvoorbeeld transport regelen, exportdocumenten, voorraden,offertes,vragen en klachten, beurzen en klanten bezoeken door heel Europa, echt superbreed. Het is een hele hectische omgeving omdat alles door elkaar loopt, heel de dag bellen en e-mailen. Ik vind dat echt fijn werken juist, ik merk ook al bij mn tijdelijke baantje nu, soms ook echt superdruk, constant die telefoon etc.
Gast- Gast
Yasmin schreef:Oasis: ik begrijp het niet helemaal, je hebt een contract aangeboden bij een bedrijf en nu mag je op 2e gesprek bij een ander bedrijf om te kijken of je ook in het team past enz?
Ik ben op gesprek geweest bij bedrijf B, daarna had ik een gesprek bij bedrijf A. Bedrijf A liet mij 2 dagen erna al weten dat ik contract mocht tekenen bij hen. Bedrijf B liet uiteindelijk pas eind vorige week weten, dat ze eerst nog een tweede gesprek willen. Vandaar dat het nu zo door elkaar loopt..
Maar van jou klinkt goed, zeg! Uitdagende baan! en 3 sept is zo. Alvast succes!
Oasis- Ratel
Ah vandaar, nu begrijp ik het
En je voorkeur gaat zeker uit naar bedrijf B? Sowieso is de eerste maand proeftijd en kan je weg wanneer je weg wilt.. Het is niet netjes naar het bedrijf toe, maar andersom is het ook vaak zo, hoe werkgevers soms met personeel omgaat..
Ja de baan is zeker leuk en uitdagend, ik vind vooral ook leuk omdat het door heel Europa is en er verschillende talen gecommuniceerd moet worden
En je voorkeur gaat zeker uit naar bedrijf B? Sowieso is de eerste maand proeftijd en kan je weg wanneer je weg wilt.. Het is niet netjes naar het bedrijf toe, maar andersom is het ook vaak zo, hoe werkgevers soms met personeel omgaat..
Ja de baan is zeker leuk en uitdagend, ik vind vooral ook leuk omdat het door heel Europa is en er verschillende talen gecommuniceerd moet worden
Gast- Gast
Oasis Dankjewel Ja 2 concrete opties dus nu. Er is ook nog een recruiter voor mij aan het pitchen bij enkele kantoren dus afwachten wat daaruit komt. Ga zelf ook nog verder kijken, want voor hetzelfde geld is het 2x niks.
Isis Vervelend dat je niks gehoord hebt nog! Sowieso verder gaan reageren inderdaad.
Yasmin Dankjewel. Dat vind ik zelf een lastige vraag. Formeel gezien mogen zij natuurlijk er niet naar vragen en hoef ik er nu niets over te zeggen. Echter, als ik in aanmerking kom voor andere functie bij huidige werkgever vertel ik het niet denk ik, kom ik voor die andere functie ook in aanmerking dan heb ik wel een dilemma. Andere bedrijf is nl. wel flink wat kleiner als huidige werkgever. Best moeilijk. Kom ik voor beide functies in aanmerking zou ik vanwege zwangerschap bij huidige werkgever blijven, hoewel het dan een andere afdeling en formeel andere BV dus werkgever zou zijn, omdat het praktischer zou zijn, en ook meer zekerheid zou hebben dan over contractverlenging na zwangerschap.
Isis Vervelend dat je niks gehoord hebt nog! Sowieso verder gaan reageren inderdaad.
Yasmin Dankjewel. Dat vind ik zelf een lastige vraag. Formeel gezien mogen zij natuurlijk er niet naar vragen en hoef ik er nu niets over te zeggen. Echter, als ik in aanmerking kom voor andere functie bij huidige werkgever vertel ik het niet denk ik, kom ik voor die andere functie ook in aanmerking dan heb ik wel een dilemma. Andere bedrijf is nl. wel flink wat kleiner als huidige werkgever. Best moeilijk. Kom ik voor beide functies in aanmerking zou ik vanwege zwangerschap bij huidige werkgever blijven, hoewel het dan een andere afdeling en formeel andere BV dus werkgever zou zijn, omdat het praktischer zou zijn, en ook meer zekerheid zou hebben dan over contractverlenging na zwangerschap.
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Onlangs gesolliciteerd bij de Mac Donalds. Zelfs daar nemen ze je al niet eens meer aan vanwege te weinig werkervaring
Crisis, wat een lachertje
ladycat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
ladycat schreef:Onlangs gesolliciteerd bij de Mac Donalds. Zelfs daar nemen ze je al niet eens meer aan vanwege te weinig werkervaring
Serieus? Ik werk daar ook en ben paar maanden terug binnen 2 dagen aangenomen met 0,0 ervaring in de horeca.
Gast- Gast
Jaya schreef:ladycat schreef:Onlangs gesolliciteerd bij de Mac Donalds. Zelfs daar nemen ze je al niet eens meer aan vanwege te weinig werkervaring
Serieus? Ik werk daar ook en ben paar maanden terug binnen 2 dagen aangenomen met 0,0 ervaring in de horeca.
Ik had daar ook gesolliciteerd en ben ook om die reden, en om de reden dat ik (bijna) te hoog opgeleid ben, afgewezen.
Oasis- Ratel
Ladycat, wat raar dat je bij MC bent afgewzen..
Yasmin, gefeliciteerd!
Ik moet hier echt wat vaker komen, jullie zijn allemaal goed bezig! Ik werk nog via TT en vandaag opnieuw aangegeven oko in andere doelgroepen interesse te hebben ( werkte veelal in psychiatrie) en spontaan wat diensten erbij Dus dat is fijn! Ondertussen druk bezig met brieven sturen en vandaag ook alles nagebeld.. " Ja mevrouw, de vakantie zat er tussen dus u hoort zo snel mogelijk wat". Dus nog steeds geduldig wachten..
Yasmin, gefeliciteerd!
Ik moet hier echt wat vaker komen, jullie zijn allemaal goed bezig! Ik werk nog via TT en vandaag opnieuw aangegeven oko in andere doelgroepen interesse te hebben ( werkte veelal in psychiatrie) en spontaan wat diensten erbij Dus dat is fijn! Ondertussen druk bezig met brieven sturen en vandaag ook alles nagebeld.. " Ja mevrouw, de vakantie zat er tussen dus u hoort zo snel mogelijk wat". Dus nog steeds geduldig wachten..
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Ik schrijf (nog) niet zo actief mee hier, maar zou ik tussendoor misschien even een vraag mogen stellen?
Het uurloon wat onderaan je salarisstrook staat, is dat netto of bruto per uur?
Misschien een domme vraag,maar voor mij even belangrijk om te weten ivm een lopende sollicitatie
Alvast bedankt en suc6 allemaal!
Misschien een domme vraag,maar voor mij even belangrijk om te weten ivm een lopende sollicitatie
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
JaneDoe schreef:Ik schrijf (nog) niet zo actief mee hier, maar zou ik tussendoor misschien even een vraag mogen stellen?
Bruto
Gast- Gast
Evy schreef:JaneDoe schreef:Ik schrijf (nog) niet zo actief mee hier, maar zou ik tussendoor misschien even een vraag mogen stellen?
Bruto
oke, dankjewel!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik ga niet door naar dat tweede gesprek... Ik had het wel ergens verwacht, hoor, maar het blijft toch stom, een afwijzing.
Nu maar even terug moed verzamelen voor die 2 brieven die ik nog ga versturen. Verder geen interessante vacatures tegengekomen...
Nu maar even terug moed verzamelen voor die 2 brieven die ik nog ga versturen. Verder geen interessante vacatures tegengekomen...
Isis- Fluisteraar
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: