Sollicitatie topic
+77
Elliot
Leine
ForeverLove
PrimaBella
MissD
Pommes
Cow
Punk'd
Evalynn
love
Taeda
Parel
M_as
Rapunzel
Lot
chipa
Snirp
Green_Pepper
Carra
Mystique
Verona
nijntje4
Tullow
ixis
Bluestar
Rouxxxe
Rose
mezzoforte
Burn
Kaboutertje
Chocolate Cookie
Arwyn
loura
Atelier Madame
Oasis
GreenGrass
Jeanette
RYW
Mari
Kerel
Snoes
JD
Isis
Ibbeltje
ladycat
Raindrop
Ringling
Lousanne
ellibre
Reeza
luisa
SleepingBeauty
Summerlovin
Alex
Lavendel
Liz
Monnie
Shopelle
Penny Blossom
Krullebol
Sushi
silly-one
Joontjuh
Marin
Tamago
Sweety
Flippin' Bitch
Mermaid
Minx
Kaat
Niki
Blond
xxDila
Monte
Cheesegirl
M@niek
Bay
81 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Sollicitatie topic
Succes Oasis!
ladycat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
Thanks meiden, lief!
het gesprek ging op zich wel goed, maar het filiaal waar ik eigenlijk wil werken hebben ze waarschijnlijk niet genoeg uren. Dus het is even afwachten. Maandag hoor ik meer!
het gesprek ging op zich wel goed, maar het filiaal waar ik eigenlijk wil werken hebben ze waarschijnlijk niet genoeg uren. Dus het is even afwachten. Maandag hoor ik meer!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Oasis schreef:Thanks meiden, lief!
Oh ik duim voor je!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Lief dat jullie geduimd hebben dames, maar het heeft niet geholpen. Ze vinden mij eigenlijk te oud en zijn ook bang dat als ik eenmaal afgestudeerd ben ik weg ga ook al ze ik nu van niet.
Ook wel goed nieuws: ik heb morgenochtend een gesprek bij een uitzendbureau a.d.h.v. een positieve online test (die ik ook voor hen heb gemaakt). Dus hopelijk komt daar iets uit!!
Ook wel goed nieuws: ik heb morgenochtend een gesprek bij een uitzendbureau a.d.h.v. een positieve online test (die ik ook voor hen heb gemaakt). Dus hopelijk komt daar iets uit!!
Oasis- Ratel
Ik hoop het echt voor je! Misschien kan je iets doen van callcenter? Daar zie ik regelmatig vacatures aan voorbijkomen namelijk
Gast- Gast
Yasmin schreef:Ik hoop het echt voor je! Misschien kan je iets doen van callcenter? Daar zie ik regelmatig vacatures aan voorbijkomen namelijk
Dankje, dat is inderdaad waar ik op gesolliciteerd heb. Maar daarin heb geen ervaring, dus daar doen ze ook weer moeilijk over... Het is nu afwachten, ik word gebeld als het bedrijf mij wil.
Iemand nog tips voor websites oid waar ik naar vacatures kan zoeken in omgeving E.ind.hoven?
En hoe staat het met jouw sollicitaties Yasmin, je had er toch een heleboel?
Oasis- Ratel
Yasmin heeft een nieuwe baan, geloof ikOasis schreef:Yasmin schreef:Ik hoop het echt voor je! Misschien kan je iets doen van callcenter? Daar zie ik regelmatig vacatures aan voorbijkomen namelijk
Dankje, dat is inderdaad waar ik op gesolliciteerd heb. Maar daarin heb geen ervaring, dus daar doen ze ook weer moeilijk over... Het is nu afwachten, ik word gebeld als het bedrijf mij wil.
Iemand nog tips voor websites oid waar ik naar vacatures kan zoeken in omgeving E.ind.hoven?
En hoe staat het met jouw sollicitaties Yasmin, je had er toch een heleboel?
https://yescafe.actieforum.com/t31021-ontslag-nemen-en-0-uren-contract
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Ik meld me weer eens! Ik ben al de hele ochtend op het verlossende telefoontje aan het wachten ... Gisteren had ik een tweede sollicitatiegesprek bij de juwelier hier in het dorp en het ging nog tussen mij en een andere sollicitante die vanmorgen een gesprek had. Daarna zou ik gebeld worden met de ja of de nee ... Ik ben zo vreselijk nerveus!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Spannend, Alex! Ik duim voor je! Wat voor werk mag je bij die juwelier gaan doen?
En had je daar al ervaring in?
Zo niet, mag je mij tips geven hahaha. Hoe je een baan krijgt zonder of met weinig ervaring, maar wel veel motivatie en enthousiasme .
En had je daar al ervaring in?
Zo niet, mag je mij tips geven hahaha. Hoe je een baan krijgt zonder of met weinig ervaring, maar wel veel motivatie en enthousiasme .
Oasis- Ratel
Spannend zeg, ik duim voor je!Alex schreef:Ik meld me weer eens! Ik ben al de hele ochtend op het verlossende telefoontje aan het wachten ... Gisteren had ik een tweede sollicitatiegesprek bij de juwelier hier in het dorp en het ging nog tussen mij en een andere sollicitante die vanmorgen een gesprek had. Daarna zou ik gebeld worden met de ja of de nee ... Ik ben zo vreselijk nerveus!
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Spannend Alex!
Ik ben ook zonder juiste ervaring/opleiding/achtergrond aan een baan gekomen, dus het kan wel! Was leerkracht, word nu secretaresse. Scheelt nogal, haha.
Ik ben ook zonder juiste ervaring/opleiding/achtergrond aan een baan gekomen, dus het kan wel! Was leerkracht, word nu secretaresse. Scheelt nogal, haha.
Gast- Gast
Alex, spannend!
Ik ben sinds een maand aan het solliciteren, ben overspannen geraakt in mijn huidige job en kan/wil niet meer terug naar mijn huidige werkplek. Ik heb nu 2 gesprekken gehad; de eerste is al van 2 weken geleden en daar heb ik nog niks over gehoord (maar hij zei wel dat het lang kon duren omdat zijn vrouw elk moment kon bevallen). Het andere gesprek heb ik net gehad en daar had ik een goed gevoel over. Hoor straks of morgen of ik het geworden ben... Stress!
Ik ben ook aan mijn huidige baan gekomen zonder ervaring. Toen klikte het gewoon erg goed tussen mij en degene die de sollicitatie voerde. Ik moet er wel bij zeggen dat ik al een opleiding had gedaan die ergens wel in de richting lag van de baan. Als je naar de functievereisten kijkt, heb je dan geen (privé)ervaring die je daaraan kan linken? Of vaardigheden die je al in vorige (bij)banen hebt opgedaan die relevant kunnen zijn?
Ik ben sinds een maand aan het solliciteren, ben overspannen geraakt in mijn huidige job en kan/wil niet meer terug naar mijn huidige werkplek. Ik heb nu 2 gesprekken gehad; de eerste is al van 2 weken geleden en daar heb ik nog niks over gehoord (maar hij zei wel dat het lang kon duren omdat zijn vrouw elk moment kon bevallen). Het andere gesprek heb ik net gehad en daar had ik een goed gevoel over. Hoor straks of morgen of ik het geworden ben... Stress!
Ik ben ook aan mijn huidige baan gekomen zonder ervaring. Toen klikte het gewoon erg goed tussen mij en degene die de sollicitatie voerde. Ik moet er wel bij zeggen dat ik al een opleiding had gedaan die ergens wel in de richting lag van de baan. Als je naar de functievereisten kijkt, heb je dan geen (privé)ervaring die je daaraan kan linken? Of vaardigheden die je al in vorige (bij)banen hebt opgedaan die relevant kunnen zijn?
Isis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10
Ik ben secretaresse, maar ik solliciteer momenteel op elke andere interessante functie. Ik heb nog steeds niks gehoord
Het is trouwens een verkoopfunctie, verkoopmedewerker. Normaal lijkt me dat niet echt leuk, maar bij een juwelier dan weer wel!
Het is trouwens een verkoopfunctie, verkoopmedewerker. Normaal lijkt me dat niet echt leuk, maar bij een juwelier dan weer wel!
Alex- Ratel
Thanks voor de tips! Daar kan ik zeker wat mee.
Isis, spannend zeg! Hopelijk krijg je snel positief nieuws!
Alex, jammer dat je nog steeds niks gehoord hebt. Maar neem aan dat ze tot 17.00 uur of misschien zelfs 18.00 uur kunnen bellen, dus nog even geduld opbrengen vrees ik..
Isis, spannend zeg! Hopelijk krijg je snel positief nieuws!
Alex, jammer dat je nog steeds niks gehoord hebt. Maar neem aan dat ze tot 17.00 uur of misschien zelfs 18.00 uur kunnen bellen, dus nog even geduld opbrengen vrees ik..
Oasis- Ratel
Alex, het kan zijn dat je morgen pas hoort, ik heb ook weleens gehad dat ze me beloofd hadden terug te bellen op een bepaald tijdstip en dat niet nakwamen, ook bij bekenden is dat gebeurd. Ik vind ook dat bedrijven echt heel slordig met sollicitanten omgaan. Wat is je gevoel over het 2e gesprek?
Klopt ja, ik heb een nieuwe baan Ik werk t/m eind september fulltime bij een boekhandel, voornamelijk vragen beantwoorden van scholieren over hun boekenpakketten en klachten oplossen, bijv beschadigde boeken die zijn geleverd of de rekening die niet klopt etc etc. Het is nog niet echt werk op m'n niveau, maar ik heb het er erg naar mn zin, een erg leuk team en ga ook zeker de periode uitzitten Mn beste vriend komt hier ook werken ds het wordt alleen nog maar nog gezelliger
Volgende week dinsdag heb ik 2 sollicitatiegesprekken, bij exportbedrijven wat aansluit bij mn studie, dus dat is nog even spannend Bij één bedrijf daarvan heb ik een open sollicitatie gestuurd dus ik denk dat ik daar wel een kans maak, omdat er dan minder kandidaten zijn?
@Oasis: Ik kan je misschien helpen met een brief? Ik ben best wel goed in sollicitatiebrieven schrijven!
Klopt ja, ik heb een nieuwe baan Ik werk t/m eind september fulltime bij een boekhandel, voornamelijk vragen beantwoorden van scholieren over hun boekenpakketten en klachten oplossen, bijv beschadigde boeken die zijn geleverd of de rekening die niet klopt etc etc. Het is nog niet echt werk op m'n niveau, maar ik heb het er erg naar mn zin, een erg leuk team en ga ook zeker de periode uitzitten Mn beste vriend komt hier ook werken ds het wordt alleen nog maar nog gezelliger
Volgende week dinsdag heb ik 2 sollicitatiegesprekken, bij exportbedrijven wat aansluit bij mn studie, dus dat is nog even spannend Bij één bedrijf daarvan heb ik een open sollicitatie gestuurd dus ik denk dat ik daar wel een kans maak, omdat er dan minder kandidaten zijn?
@Oasis: Ik kan je misschien helpen met een brief? Ik ben best wel goed in sollicitatiebrieven schrijven!
Gast- Gast
Ik ben het niet geworden
Heb effe flink zitten balen en vanavond nog lekker paardrijden, morgen weer vol goede moed verder.
Heb effe flink zitten balen en vanavond nog lekker paardrijden, morgen weer vol goede moed verder.
Isis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10
Jammer, Isis . Inderdaad even balen, en daarna vol goede moed verder!
Oasis- Ratel
En ook ik ben het niet geworden Ondanks dat ik het wel had verwacht heb ik een goed potje zitten huilen, ben losgegaan op de sportschool en daarna ging het weer goed. Het blijft balen, maar ik moet toch weer verder.
Alex- Ratel
Aww jammer, Alex . Hebben ze ook gezegd waarom?
Oasis- Ratel
Yasmin, jij wilde even je punt maken?
Oasis, de andere kandidaat heeft ervaring in de detailhandel en ik niet. Dat was toch de doorslaggevende reden om voor de ander te kiezen.
Oasis, de andere kandidaat heeft ervaring in de detailhandel en ik niet. Dat was toch de doorslaggevende reden om voor de ander te kiezen.
Alex- Ratel
Alex schreef:Yasmin, jij wilde even je punt maken?
Alex schreef:Oasis, de andere kandidaat heeft ervaring in de detailhandel en ik niet. Dat was toch de doorslaggevende reden om voor de ander te kiezen.
Ai, die reden klinkt bekend ja. Loop ik ook veel tegenaan helaas. Maar we zetten door, niet opgeven!
Oasis- Ratel
Inderdaad. Ik ben maar weer achter de laptop gekropen, even een uurtje aan mijn sollicitatieplicht voldoen
Alex- Ratel
Oh ja, en misschien echt een hele domme vraag, maar wat gebeurt er als de maximale termijn voor mijn WW-uitkering is verstreken? Krijg ik dan gewoon niks meer? Er was iemand die zei dat ik dan in de bijstand ga, maar daar kan ik nergens over vinden en ik weet niet of ik daar überhaupt voor in aanmerking zou komen omdat mijn man wel verdient.
Alex- Ratel
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: