Sollicitatie topic
+77
Elliot
Leine
ForeverLove
PrimaBella
MissD
Pommes
Cow
Punk'd
Evalynn
love
Taeda
Parel
M_as
Rapunzel
Lot
chipa
Snirp
Green_Pepper
Carra
Mystique
Verona
nijntje4
Tullow
ixis
Bluestar
Rouxxxe
Rose
mezzoforte
Burn
Kaboutertje
Chocolate Cookie
Arwyn
loura
Atelier Madame
Oasis
GreenGrass
Jeanette
RYW
Mari
Kerel
Snoes
JD
Isis
Ibbeltje
ladycat
Raindrop
Ringling
Lousanne
ellibre
Reeza
luisa
SleepingBeauty
Summerlovin
Alex
Lavendel
Liz
Monnie
Shopelle
Penny Blossom
Krullebol
Sushi
silly-one
Joontjuh
Marin
Tamago
Sweety
Flippin' Bitch
Mermaid
Minx
Kaat
Niki
Blond
xxDila
Monte
Cheesegirl
M@niek
Bay
81 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Sollicitatie topic
Is er geen werk in Emmen of Assen, Maura? Dat scheelt weer wat km. Dat je een deel van je reiskosten zelf moet betalen zou ik maar op rekenen, dat is vaak zo. Maar alles beter dan in de bijstand komen toch? Ik weet niet wat voor salaris je nodig hebt voor je vaste lasten, maar heb je wel eens gekeken voor een baan als caissiere? Is miss niet wat je zoekt maar verdient wel aardig hoor Persoonlijk zou ik alles aannemen zolang ik er maar mn rekeningen mee kan betalen..
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Ik denk dat nu wel duidelijk is hoe de meesten over de keuzes van Maura denken. Op een gegeven moment zullen er wellicht inderdaad andere keuzes gemaakt moeten worden. Ik vind het alleen niet nodig om dit topic volledig op Maura toe te spitsen en haar keuzes te blijven bekritiseren, no offence.
Edit: Voor de duidelijkheid, ik bedoel dus vooral dat we dit topic misschien wat algemener moeten houden, aangezien het een "algemeen" topic is zeg maar. Dus dit is geen inhoudelijke kritiek op wat mensen zeggen enzo, maar ik bedoel dat het zo meer een Maura topic wordt i.p.v. algemeen solliciteren topic. Ik hoop dat ik dit zo goed formuleer en hiermee niemand beledig, want dat is niet mijn intentie.
Yasmin Ga je nog bij dat restaurant zelf op gesprek? Zo ja, wanneer? Of is de baan nu al binnen?
Edit: Voor de duidelijkheid, ik bedoel dus vooral dat we dit topic misschien wat algemener moeten houden, aangezien het een "algemeen" topic is zeg maar. Dus dit is geen inhoudelijke kritiek op wat mensen zeggen enzo, maar ik bedoel dat het zo meer een Maura topic wordt i.p.v. algemeen solliciteren topic. Ik hoop dat ik dit zo goed formuleer en hiermee niemand beledig, want dat is niet mijn intentie.
Yasmin Ga je nog bij dat restaurant zelf op gesprek? Zo ja, wanneer? Of is de baan nu al binnen?
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Yasmin schreef:Ik geef je wel gelijk. Ik denk dat Maura een rijke man gaat zoeken, dan hoeft ze helemaal niet meer op zoek naar werk!
Laat ik mijn onafhankelijkheid eens weg gaan gooien. Goed idee!
Ga zo even reageren, Luisa.
Gast- Gast
Ik krijg het idee dat ik mezelf niet juist verwoord, omdat we nu al een paar pagina's bezig zijn over hetzelfde, waarbij ik meermalen hetzelfde heb aangegeven. Maar het is kennelijk nog niet duidelijk. En dat schrijf ik mezelf maar toe.
Reeza; Dat zijn plaatsen die ik inderdaad ook meeneem. En ik wist, op het moment dat ik hoorde dat mijn contract niet werd verlengd, dat het loon dat ik had, dat ik dat nooit meer terug kan krijgen. In het begin heb ik het hier moeilijk mee gehad, want je gaat toch leven naar een bepaald inkomen, maar daar ben ik inmiddels wel overheen. Want ik leef nu ook alweer een periode met een laag inkomen. Dus ik hou niet vast aan:"Ik wil, ik moet, ik zal dat loon hebben". Nee, ik wil gewoon een loontje waarvan ik de rekeningen kan betalen en zo nu en dan eens iets leuks kan ondernemen of waarvan ik kleding kan kopen of een avondje van kan stappen.
Luisa; In mijn vorige post heb ik het over een specifiek geval of gevallen. En hier praten we over het minimumuurloon van €8,67 met een reiskostenvergoeding van €6,00 per dag. Een baan voor 24/32 uur per week, verdeeld over vijf dagen, in de ochtend/middag of avond.
En volgens mij ben ik niet veeleisend als ik zeg dat ik minimaal rond de tien euro moet verdienen met een reiskostenvergoeding van 100% (of niet 100%, maar dan 40u verdeeld over 4 dagen) wil ik mijn lasten kunnen betalen. Met dat inkomen kan ik nog steeds geen leuke dingen doen. Maar dan kan ik in ieder geval de lasten dragen en eten kopen.
En als het toch minder is dan de 10 euro, dan moet het een dagbaan zijn. Zodat ik in de avond en weekenden ook kan werken bij een tweede bedrijf. Dan praten we niet meer over 40u werken, maar over 60u werken in één week bij twee bedrijven.
Het is niet dat ik niets wil. Maar het moet rendabel voor mij zijn.
Reeza; Dat zijn plaatsen die ik inderdaad ook meeneem. En ik wist, op het moment dat ik hoorde dat mijn contract niet werd verlengd, dat het loon dat ik had, dat ik dat nooit meer terug kan krijgen. In het begin heb ik het hier moeilijk mee gehad, want je gaat toch leven naar een bepaald inkomen, maar daar ben ik inmiddels wel overheen. Want ik leef nu ook alweer een periode met een laag inkomen. Dus ik hou niet vast aan:"Ik wil, ik moet, ik zal dat loon hebben". Nee, ik wil gewoon een loontje waarvan ik de rekeningen kan betalen en zo nu en dan eens iets leuks kan ondernemen of waarvan ik kleding kan kopen of een avondje van kan stappen.
Luisa; In mijn vorige post heb ik het over een specifiek geval of gevallen. En hier praten we over het minimumuurloon van €8,67 met een reiskostenvergoeding van €6,00 per dag. Een baan voor 24/32 uur per week, verdeeld over vijf dagen, in de ochtend/middag of avond.
En volgens mij ben ik niet veeleisend als ik zeg dat ik minimaal rond de tien euro moet verdienen met een reiskostenvergoeding van 100% (of niet 100%, maar dan 40u verdeeld over 4 dagen) wil ik mijn lasten kunnen betalen. Met dat inkomen kan ik nog steeds geen leuke dingen doen. Maar dan kan ik in ieder geval de lasten dragen en eten kopen.
En als het toch minder is dan de 10 euro, dan moet het een dagbaan zijn. Zodat ik in de avond en weekenden ook kan werken bij een tweede bedrijf. Dan praten we niet meer over 40u werken, maar over 60u werken in één week bij twee bedrijven.
Het is niet dat ik niets wil. Maar het moet rendabel voor mij zijn.
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Yasmin op di 7 aug 2012 - 11:37; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dat is dan bruto hè.
In het noorden van het land.
En ik reageer niet op jullie voorstellen, omdat ik op alles al gesolliciteerd heb. Er is niets waar ik niet aan heb gedacht. En trouwens, daarnaast ben ik niet echt gediend van alle sneren die ik toegeworpen krijg. Dan trouw ik vast een rijke vent? WTF? Ik sta geheel op mezelf. Als ik een rijke vent had gewild, dan had ik die nu onderhand wel gekozen en niet mijn eigen leven opgebouwd met een eigen huis. Dan had ik geen tien jaar ruim aan werkervaring, maar had ik vanaf het moment dat ik van school kwam mijn handje opgehouden.
Sorry dat ik zo reageer. Maar tien jaar geleden was ik voor 100% afgekeurd door de Arbodienst. En ze wilden me er niet uithalen, omdat ik nog niet gezond oogde. Maar toen heb ik mezelf laten beter melden, omdat IK wilde werken.
In het noorden van het land.
En ik reageer niet op jullie voorstellen, omdat ik op alles al gesolliciteerd heb. Er is niets waar ik niet aan heb gedacht. En trouwens, daarnaast ben ik niet echt gediend van alle sneren die ik toegeworpen krijg. Dan trouw ik vast een rijke vent? WTF? Ik sta geheel op mezelf. Als ik een rijke vent had gewild, dan had ik die nu onderhand wel gekozen en niet mijn eigen leven opgebouwd met een eigen huis. Dan had ik geen tien jaar ruim aan werkervaring, maar had ik vanaf het moment dat ik van school kwam mijn handje opgehouden.
Sorry dat ik zo reageer. Maar tien jaar geleden was ik voor 100% afgekeurd door de Arbodienst. En ze wilden me er niet uithalen, omdat ik nog niet gezond oogde. Maar toen heb ik mezelf laten beter melden, omdat IK wilde werken.
Gast- Gast
Yasmin schreef:Maar 10 euro, dan kom je dus uit op een salaris van 1600 euro. Het gaat niet om verwoorden, maar omdat je bij voorbaat al vanalles gaat invullen. We denken met je mee, zet eens een brief hier neer, dan kunnen we daar feedback op geven maar ook dat doe je niet. De andere voorstellen reageer je niet op, bijv kassawerk, dat is toch een optie? In welke regio zoek je werk? Misschien dat wij dan daar mee kunnen helpen zoeken
@Mezzoforte: ik moet nog bij het restaurant zelf op gesprek inderdaad! Ik heb net dat exportbedrijf gebeld, liep via Creyf's. Ze zeiden dat de functie niet meer nodig is, omdat bij nader inzien een extra kracht niet nodig is. Vanmiddag nog een ander bedrijf bellen wat ook loopt via een uitzendbureau, al tijden niks meer van gehoord, dan bel ik het bedrijf zelf wel of dat de vacature nog openstaat.
Jammer van dat exportbedrijf. Wanneer staat je gesprek bij het restaurant gepland?
mezzoforte- Prater
Ik vind de reacties op de "eisen" die Maura stelt aan een baan echt zwaar overdreven (met name van Yasmin). Het lijkt mij volkomen normaal dat je met 10 jaar werkervaring niet geneigd bent om een baan aan te nemen voor 1100 euro netto per maand als je maar 900 euro over houdt doordat je je reiskosten grotendeels zelf moet betalen. Wat je dan over houdt is gelijk aan een bijstandsuitkering. Ik denk niet dat iemand van ons graag voor zo'n bedrag zou willen werken en tegelijkertijd in de schulden komen doordat je je lasten niet meer kunt betalen.
Verder denk ik ook dat Maura liever niet in de WW zou zitten maar gewoon zou willen werken. De WW is eindig, wat onzekerheid met zich meebrengt, en je gaat je nou niet echt beter en nuttiger voelen van ongewenst thuis zitten. Ze zegt duidelijk dat ze zelfs een tweede baan naast een vaste baan zou willen nemen om rond te kunnen komen, zelfs als beiden een minimum-inkomen hebben. Hoewel 60 uur per week werken mij niet te combineren lijkt met een HBO-opleiding, geeft dat wel aan dat er echt geen sprake is van onwil.
Overigens vind ik 1200 euro aan vaste lasten ook erg hoog. Maura, je zegt dat dat "in dit deel van het land" normaal is, en aan de plaatsen die je noemt te zien woon je volgens mij in het noorden? Voor het noorden van Nederland vind ik deze lasten juist erg hoog. Reken jij ook boodschappen e.d. onder je vaste lasten? Zo niet, dan zal er misschien toch een moment komen dat je bijvoorbeeld moet zoeken naar een goedkopere woning. Er zijn (volgens Funda) genoeg ruime (huur)woningen te vinden in het noorden voor minder dan 600 euro per maand inclusief. Dat is geen snelle oplossing, want je zal eerst je huis moeten verkopen, maar wel iets om over na te denken. Al speculeer ik nu al teveel over de samenstelling van je vaste lasten, ik heb geen idee wat jouw huidige woonlasten zijn natuurlijk.
Verder denk ik ook dat Maura liever niet in de WW zou zitten maar gewoon zou willen werken. De WW is eindig, wat onzekerheid met zich meebrengt, en je gaat je nou niet echt beter en nuttiger voelen van ongewenst thuis zitten. Ze zegt duidelijk dat ze zelfs een tweede baan naast een vaste baan zou willen nemen om rond te kunnen komen, zelfs als beiden een minimum-inkomen hebben. Hoewel 60 uur per week werken mij niet te combineren lijkt met een HBO-opleiding, geeft dat wel aan dat er echt geen sprake is van onwil.
Overigens vind ik 1200 euro aan vaste lasten ook erg hoog. Maura, je zegt dat dat "in dit deel van het land" normaal is, en aan de plaatsen die je noemt te zien woon je volgens mij in het noorden? Voor het noorden van Nederland vind ik deze lasten juist erg hoog. Reken jij ook boodschappen e.d. onder je vaste lasten? Zo niet, dan zal er misschien toch een moment komen dat je bijvoorbeeld moet zoeken naar een goedkopere woning. Er zijn (volgens Funda) genoeg ruime (huur)woningen te vinden in het noorden voor minder dan 600 euro per maand inclusief. Dat is geen snelle oplossing, want je zal eerst je huis moeten verkopen, maar wel iets om over na te denken. Al speculeer ik nu al teveel over de samenstelling van je vaste lasten, ik heb geen idee wat jouw huidige woonlasten zijn natuurlijk.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Pff ik loop ondertussen te balen haha. Wil werken. Heb trouwens nog een klein probleempje erbij. Ik heb nog geen diploma, waardoor ik nog geen big registratie heb en tot september er nog behoorlijk wat vacatures afvallen omdat ik nog niet zelfstandig mag werken en er altijd een back-up moet zijn. Anders ben ik niet verzekerd. Ik zie ook wel vacatures maar ik mag niet reageren. Ook vrij frustrerend.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Mezzoforte; Ik heb op twee verschillende functies gesolliciteerd, Kraamzorg en Medewerker Steriele Medische Hulpmiddelen. Beiden werken/leren en vooral de laatste ben ik erg in geïnteresseerd. Nu afwachten of en wanneer ik iets hoor.
Groot gelijk trouwens dat je nu even niet solliciteert maar aan je huwelijk en je huwelijksreis. Alvast heel veel plezier en geluk!
Groot gelijk trouwens dat je nu even niet solliciteert maar aan je huwelijk en je huwelijksreis. Alvast heel veel plezier en geluk!
Gast- Gast
ellibre, Je hebt het helder verwoord.
Mijn vaste lasten zijn bruto 1200 euro. En dan heb ik het puur over mijn hypotheek, G/W/L, Gemeentelijke Belastingen, Internet/telefonie, mobiele telefoon, zorgverzekering, Monuta, servicekosten. Ik krijg natuurlijk nog iets terug van de Belastingdienst, Senternovem en Zorgtoeslag. Maar ik moet wel met de Bruto lasten rekening houden als het de 1e van de maand is.
Mijn vaste lasten zijn bruto 1200 euro. En dan heb ik het puur over mijn hypotheek, G/W/L, Gemeentelijke Belastingen, Internet/telefonie, mobiele telefoon, zorgverzekering, Monuta, servicekosten. Ik krijg natuurlijk nog iets terug van de Belastingdienst, Senternovem en Zorgtoeslag. Maar ik moet wel met de Bruto lasten rekening houden als het de 1e van de maand is.
Gast- Gast
ellibre schreef:Ik vind de reacties op de "eisen" die Maura stelt aan een baan echt zwaar overdreven (met name van Yasmin). Het lijkt mij volkomen normaal dat je met 10 jaar werkervaring niet geneigd bent om een baan aan te nemen voor 1100 euro netto per maand als je maar 900 euro over houdt doordat je je reiskosten grotendeels zelf moet betalen. Wat je dan over houdt is gelijk aan een bijstandsuitkering. Ik denk niet dat iemand van ons graag voor zo'n bedrag zou willen werken en tegelijkertijd in de schulden komen doordat je je lasten niet meer kunt betalen.
+1, voor alles.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Lavendel schreef:ellibre schreef:Ik vind de reacties op de "eisen" die Maura stelt aan een baan echt zwaar overdreven (met name van Yasmin). Het lijkt mij volkomen normaal dat je met 10 jaar werkervaring niet geneigd bent om een baan aan te nemen voor 1100 euro netto per maand als je maar 900 euro over houdt doordat je je reiskosten grotendeels zelf moet betalen. Wat je dan over houdt is gelijk aan een bijstandsuitkering. Ik denk niet dat iemand van ons graag voor zo'n bedrag zou willen werken en tegelijkertijd in de schulden komen doordat je je lasten niet meer kunt betalen.
+1, voor alles.
En ook +1, ik vind de reacties van Yasmin ook echt belachelijk en onaardig
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
ARGGGGGG ik baal als een stekker, zie de vacature nu ook op een andere site staan en daar staat wel meer informatie bij. Als ik dat had geweten had ik een veel specifiekere brief kunnen schrijven.
Minx- Lady Post-a-lot
Maura: misschien een concrete tip. In augustus zoeken veel zorgverzekeraars (via uitzendbureaus vaak) weer mensen voor hun klantenservice die daar het eindejaarswerk oppakken, dat is dan van september tot en met februari doorgaans. Ik heb dat jaren als bijbaan gedaan naast mijn studie en vond het altijd heel erg leuk werk. Ik weet dat er in Amersfoort sowieso een aantal zitten (maar dat is denk ik te ver rijden voor jou?) maar er zitten in het noorden vast ook wel verzekeraars. Zou daar eens naar kijken, via Randstad en Adecco is er mogelijk wel iets te vinden.
Daarbij had ik je ook aangeraden eens te kijken naar duale opleidingen, maar geloof niet dat je daar al reactie op had gegeven. Heb je daar wel eens over nagedacht?
Daarbij had ik je ook aangeraden eens te kijken naar duale opleidingen, maar geloof niet dat je daar al reactie op had gegeven. Heb je daar wel eens over nagedacht?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
AM: Thanks voor de tip.
Had ik niet gereageerd? Ow, maar dat wil ik dus sowieso gaan doen. Voltijd terug naar school gaan is voor mij niet te doen.
Minx; Wat balen!
Had ik niet gereageerd? Ow, maar dat wil ik dus sowieso gaan doen. Voltijd terug naar school gaan is voor mij niet te doen.
Minx; Wat balen!
Gast- Gast
Niet je onafhankelijkheid weg doen, maar een rijke bent is zo gek nog niet toch.Maura schreef:Yasmin schreef:Ik geef je wel gelijk. Ik denk dat Maura een rijke man gaat zoeken, dan hoeft ze helemaal niet meer op zoek naar werk!
Laat ik mijn onafhankelijkheid eens weg gaan gooien. Goed idee!
Ga zo even reageren, Luisa.
n.a.v je laatste post begrijp ik je overigens een stuk beter. Hoewel ik het bizar vind te lezen dat veel bedrijven kennelijk gewoon minimumloon betalen. Overigens zegt volgens mij niemand dat je voor het minimumloon moet gaan werken of dat je het wel best vindt zo. Al staan sommige dingen er wat hard, denk wel dat iedereen hier probeert mee te denken (yasmin m.i. Ook) en om over mijzelf te spreken, misschien heb ik in eerdere posts van jou een verkeerde indruk van je gekregen. Ook door een eerdere post van je dat er niks veranderd in de bijstand, dat vond ik opmerkelijk om te lezen. Maar goed, dit is al gezegd en voegt nu niks toe.
Dat reiskosten niet volledig vergoed worden is denk ik normaal. Is er werk als productiemedewerker o.i.d? Misschien niet het leukste, maar kan soms best aardig betalen.
En Minx, september is het zo. ik zou gewoon reageren. Als je op gesprek mag heb jij je diploma. Of anders toch niet veel later. Voor september zal je toch niet moeten beginnen.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Het blijft continu doorgaan over hetzelfde.
Natuurlijk veranderd er wat in de bijstand. Dat weet toch iedereen? Het verhaal was namelijk dat mensen met een koophuis geen recht zouden hebben op de bijstand. Daar heb ik op gereageerd.
Laten we wel de verhalen juist houden. Want dit begint behoorlijk irritant te worden.
En ja, ook daar heb ik al naar gekeken.
Natuurlijk veranderd er wat in de bijstand. Dat weet toch iedereen? Het verhaal was namelijk dat mensen met een koophuis geen recht zouden hebben op de bijstand. Daar heb ik op gereageerd.
Laten we wel de verhalen juist houden. Want dit begint behoorlijk irritant te worden.
En ja, ook daar heb ik al naar gekeken.
Gast- Gast
[quote="Maura"]Het blijft continu doorgaan over hetzelfde.
Klopt idd, maar jij reageerde met dat je ook met koopwoning gewoon wwb krijgt. Zoals uitgelegd is dat niet juist.
Maar je hebt gelijk. Het is irritant nu.
Klopt idd, maar jij reageerde met dat je ook met koopwoning gewoon wwb krijgt. Zoals uitgelegd is dat niet juist.
Maar je hebt gelijk. Het is irritant nu.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Minx schreef:Pff ik loop ondertussen te balen haha. Wil werken. Heb trouwens nog een klein probleempje erbij. Ik heb nog geen diploma, waardoor ik nog geen big registratie heb en tot september er nog behoorlijk wat vacatures afvallen omdat ik nog niet zelfstandig mag werken en er altijd een back-up moet zijn. Anders ben ik niet verzekerd. Ik zie ook wel vacatures maar ik mag niet reageren. Ook vrij frustrerend.
Kan je niet gewoon solliciteren en als je op gesprek mag komen zeggen dat je je diploma nog moet krijgen? Lijkt mij anders "zo zonde van je tijd" om nu nergens op te kunnen solliciteren? September duurt nog maar een maandje.
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Ik ben het er mee eens dat dit geen "Waarom heeft Maura nog geen baan topic" moet worden. Vorig jaar was het Marin en nu lijkt het alsof er een ander "slachtoffer" gevonden is.
Werkloos zijn doet bijna niemand vrijwillig dus aan negatieve reacties heeft niemand iets!
Werkloos zijn doet bijna niemand vrijwillig dus aan negatieve reacties heeft niemand iets!
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Ik zou gewoon solliciteren hoor. Tussen het moment dat je je brief verstuurd en je zou kunnen beginnen zit vaak nog behoorlijk wat tijd. Geef gewoon eerlijk aan in het gesprek wanneer je verwacht je big-registratie geregeld te hebben. Als je een goede kandidaat en de termijn redelijk is zal dat geen problemen opleveren.Minx schreef:Pff ik loop ondertussen te balen haha. Wil werken. Heb trouwens nog een klein probleempje erbij. Ik heb nog geen diploma, waardoor ik nog geen big registratie heb en tot september er nog behoorlijk wat vacatures afvallen omdat ik nog niet zelfstandig mag werken en er altijd een back-up moet zijn. Anders ben ik niet verzekerd. Ik zie ook wel vacatures maar ik mag niet reageren. Ook vrij frustrerend.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Ik solliciteer ook wel, maar bijvoorbeeld waarnemingen waarbij je alleen staat mogen niet ondanks dat ik alles gehaald heb. En die moet ik nu voorbij laten gaan. Zijn echt vacatures voor half augustus tot half september. En ik krijg 25 september mijn diploma dan gaat er nog max 6 weken over heen voor ik mijn big registratie heb en mag werken. Heel verhaal maar komt er op neer dat als ik aangeklaagd word in de eerste weken ik sowieso mijn carrière kan vergeten omdat ik mezelf geen fysiotherapeut mocht noemen.
Minx- Lady Post-a-lot
.
Laatst aangepast door Yasmin op di 7 aug 2012 - 11:37; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Even een nieuwtje... had een voicemailbericht van 2 managers van huidige werkgever, waar ik veel mee gewerkt heb voor m'n leukste opdracht afgelopen jaar. Eerst een felicitatie alvast met m'n aanstaande huwelijk, daarnaast de vraag of ik eventueel interesse heb in een functie bij een andere afdeling bij huidige werkgever. Morgen even bellen hierover, wat de functie precies in gaat houden dan, maar wellicht kan ik dus bij huidige werkgever blijven. Zou relaxt zijn.
mezzoforte- Prater
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: