Sollicitatie topic
+77
Elliot
Leine
ForeverLove
PrimaBella
MissD
Pommes
Cow
Punk'd
Evalynn
love
Taeda
Parel
M_as
Rapunzel
Lot
chipa
Snirp
Green_Pepper
Carra
Mystique
Verona
nijntje4
Tullow
ixis
Bluestar
Rouxxxe
Rose
mezzoforte
Burn
Kaboutertje
Chocolate Cookie
Arwyn
loura
Atelier Madame
Oasis
GreenGrass
Jeanette
RYW
Mari
Kerel
Snoes
JD
Isis
Ibbeltje
ladycat
Raindrop
Ringling
Lousanne
ellibre
Reeza
luisa
SleepingBeauty
Summerlovin
Alex
Lavendel
Liz
Monnie
Shopelle
Penny Blossom
Krullebol
Sushi
silly-one
Joontjuh
Marin
Tamago
Sweety
Flippin' Bitch
Mermaid
Minx
Kaat
Niki
Blond
xxDila
Monte
Cheesegirl
M@niek
Bay
81 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Sollicitatie topic
Ik zou toch reageren als ik jou was. Mocht je uitgenodigd worden voor een gesprek kun je altijd kijken of er te onderhandelen valt in uren en salaris. Als het echt iets is wat je graag zou willen althans.
Gast- Gast
En volgens mij houdt je meer over van die 1750 hoor. Maar dat zou je nog even kunnen uitzoeken natuurlijk.
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Yasmin op di 7 aug 2012 - 11:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ah, je hebt gelijk inderdaad. Maar inderdaad, niet geschoten is altijd mis. En ik heb ook nog leuk kunnen onderhandelen hoor, als ze je graag willen... Bovendien is er qua uren soms meer mogelijk dan ze in de vacature zetten.
Gast- Gast
Ik ben ook weer aan het solliciteren geslagen.
Ik ben er een beetje beu van om constant maar 20 uur vast te hebben.
Dus reageer ik vooral op vacatures voor 32 uur.
Meer wil ik liever niet, gezien ik ook nog een huis en tuin te onderhouden heb en een man die ook onregelmatig werkt.
Heb echt een superleuke vacature gevonden, op de cardiologie! Zo leuk!
Voor 32-36 uur. Ben nu bezig met een brief schrijven.
@Yasmin; zou ook gewoon solliciterne, wellicht kun je weleens wat extra werken, en als je eenmaal binnen bent is er best een kans toch dat je een keer fulltime contract krijgt.
Of misschien iets erbij voor 1 dag in de week.
Ik ben er een beetje beu van om constant maar 20 uur vast te hebben.
Dus reageer ik vooral op vacatures voor 32 uur.
Meer wil ik liever niet, gezien ik ook nog een huis en tuin te onderhouden heb en een man die ook onregelmatig werkt.
Heb echt een superleuke vacature gevonden, op de cardiologie! Zo leuk!
Voor 32-36 uur. Ben nu bezig met een brief schrijven.
@Yasmin; zou ook gewoon solliciterne, wellicht kun je weleens wat extra werken, en als je eenmaal binnen bent is er best een kans toch dat je een keer fulltime contract krijgt.
Of misschien iets erbij voor 1 dag in de week.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Kenya, wat goed zeg!! En wat is het snel gegaan. Ik kan je topic nog herinneren dat je zat te twijfelen wat te doen. Je hebt de juiste beslissing gemaakt dus!! Nu kan je optimaal van je vakantie genieten en dan als vooruitzicht 1 sept weer aan het werk. Ideaal lijkt mij!
Sleeping Beauty, succes met solliciteren wat meer vastigheid is wel zo prettig. Weet niet in welke regio je woont maar zie in mijn regio zoveel zorgvacatures voorbij komen dan ik soms wel eens denk dat ik mij beter kan omscholen die richting op.
Ik heb vandaag mijn 2e gesprek gehad hoop zo dat ik de baan krijg. Het is allemaal wel heel snel gegaan. Donderdag 1e gesprek, vandaag 2e gesprek. Vorige week hadden ze in totaal 6 mensen gesproken er zouden er 3 doorgaan naar ronde 2 en die hebben ze blijkbaar allemaal al gesproken omdat ik de laatste was vandaag. Ze vonden het wederom een prettig gesprek.
Sleeping Beauty, succes met solliciteren wat meer vastigheid is wel zo prettig. Weet niet in welke regio je woont maar zie in mijn regio zoveel zorgvacatures voorbij komen dan ik soms wel eens denk dat ik mij beter kan omscholen die richting op.
Ik heb vandaag mijn 2e gesprek gehad hoop zo dat ik de baan krijg. Het is allemaal wel heel snel gegaan. Donderdag 1e gesprek, vandaag 2e gesprek. Vorige week hadden ze in totaal 6 mensen gesproken er zouden er 3 doorgaan naar ronde 2 en die hebben ze blijkbaar allemaal al gesproken omdat ik de laatste was vandaag. Ze vonden het wederom een prettig gesprek.
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Ja, het is inderdaad de goede beslissing geweest. Nu hopen dat ik me ook helemaal op m'n plek voel straks in een hele nieuwe functie, haha. Maar voorlopig zie ik dat wel zitten!
Fijn dat het tweede gesprek ook goed ging. Spannend zeg! Wanneer hoor je wat?
Fijn dat het tweede gesprek ook goed ging. Spannend zeg! Wanneer hoor je wat?
Gast- Gast
Kom ook maar weer eens langs Zilver wat spannend he! ik hoop dat je gauw wat hoort en je die baan krijgt natuurlijk!
Ik ben druk beig met solliciteren, maar wil niet echt vlotten. Zo jammer, ook is veelal de sluitingsdatum laat ivm vakantie. Nog langer wachten:)
Ik ben druk beig met solliciteren, maar wil niet echt vlotten. Zo jammer, ook is veelal de sluitingsdatum laat ivm vakantie. Nog langer wachten:)
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Zilver Klinkt goed Zilver, ik ben het even kwijt, voor wat voor functie had je nu gesolliciteerd?
Yasmin Op zich wel raar ja.... is dat dan niet leeftrijdsdiscriminatie? Weet niet precies wat regelgeving daarvoor is. En, al reactie op sollicitatie van die leuke vacature? Kan je rondkomen met het salaris wat zij aangeven?
Kenya Gefeliciteerd met je baan, super goed!!!!
SB Wat voor functie zoek je precies? Iets in de medische richting dus?
Krullebol In welke sector / wat voor soort functie zoek je precies?
Edit: Zelf vanochtend gesprek gehad, ging wel goed. Hoor deze week of ik door ben naar volgend gesprek.
Yasmin Op zich wel raar ja.... is dat dan niet leeftrijdsdiscriminatie? Weet niet precies wat regelgeving daarvoor is. En, al reactie op sollicitatie van die leuke vacature? Kan je rondkomen met het salaris wat zij aangeven?
Kenya Gefeliciteerd met je baan, super goed!!!!
SB Wat voor functie zoek je precies? Iets in de medische richting dus?
Krullebol In welke sector / wat voor soort functie zoek je precies?
Edit: Zelf vanochtend gesprek gehad, ging wel goed. Hoor deze week of ik door ben naar volgend gesprek.
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Mezzoforte, jij had toch ook topic dat je perongeluk foute organisatie in brief had gezet? Ik ben daar ook zo bang voor. Maar ik had t laatst soort van. Bovenaan mijn brief staat altijd : betreft: en dan de functie. Nu had ik bij betreft de verkeerde functie gezet. Daar kwamen ze in het gesprek op terug, maar ik heb er luchtig op gereageerd, fout gekend en benoemd dat ik graag mijn kansen spreid. Was verder geen probleem
Je heb ook meerdere sollicitaties lopen?
Ik ben afgestudeerd aan SPH en zoek iets richting psychiatrie. Maar dit is erg lastig, dus nu ook heel breed aan het kijken.
Je heb ook meerdere sollicitaties lopen?
Ik ben afgestudeerd aan SPH en zoek iets richting psychiatrie. Maar dit is erg lastig, dus nu ook heel breed aan het kijken.
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
@zilver; Hier in de omgeving valt het erg tegen. Wel veel werk, maar allemaal korte contracten van 16-24 uur. Dat ze het een prettig gesprek vonden, dat is al positief.
@Mezzoforte; ik zoek iets als verpleegkundige. Liefst in ziekenhuis of iets dergelijks.
@Mezzoforte; ik zoek iets als verpleegkundige. Liefst in ziekenhuis of iets dergelijks.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Hoi allen,
Kom hier even binnenvallen, omdat ik anders een nieuw topic moet openen en dat is het onderwerp niet waard.
Vanmorgen werd ik wakker met het gevoel dat ik vanzelf op een leuke vacature zou stuiten, wellicht dat hij me zou worden toegezonden, en dat het dan allemaal wel losloopt (moet mijn eigen wanhoop soms de kop indrukken). Krijg ik vandaag een mail van werk.nl. Een superleuke vacature! Dus ik ga er zo even voor zitten om een goede brief te schrijven. En deze versturen. Misschien wordt het eens wat?
Kom hier even binnenvallen, omdat ik anders een nieuw topic moet openen en dat is het onderwerp niet waard.
Vanmorgen werd ik wakker met het gevoel dat ik vanzelf op een leuke vacature zou stuiten, wellicht dat hij me zou worden toegezonden, en dat het dan allemaal wel losloopt (moet mijn eigen wanhoop soms de kop indrukken). Krijg ik vandaag een mail van werk.nl. Een superleuke vacature! Dus ik ga er zo even voor zitten om een goede brief te schrijven. En deze versturen. Misschien wordt het eens wat?
Gast- Gast
Dat is wel de bedoeling. Maar ik heb een eigen huis, dus een inkomen nodig. En wil ik studeren, dan zal ik ook een inkomen nodig zijn.Yasmin schreef:Ga je niet meer studeren?
Gast- Gast
Op je NL's letten hè?Maura schreef:Dat is wel de bedoeling. Maar ik heb een eigen huis, dus een inkomen nodig. En wil ik studeren, dan zal ik ook een inkomen nodigYasmin schreef:Ga je niet meer studeren?zijnhebben.
Hoop voor je dat het wat wordt, succes!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Arwyn schreef:Op je NL's letten hè?Maura schreef:Dat is wel de bedoeling. Maar ik heb een eigen huis, dus een inkomen nodig. En wil ik studeren, dan zal ik ook een inkomen nodigYasmin schreef:Ga je niet meer studeren?zijnhebben.
Hoop voor je dat het wat wordt, succes!
Excuses.
Nou, het gaat niets worden haha. Onderste zin was:"Het correct spreken en schrijven van Duits is een pre". Had een hekel aan Duits, dus dat heb ik er in de tweede of derde klas uit het pakket gegooid.
Gast- Gast
Ai, dat is jammer..
Maar het is niet verplicht hè, het heeft alleen de voorkeur. Schrijf een killer van een brief, wedden dat je er dan doorkomt?
Maar het is niet verplicht hè, het heeft alleen de voorkeur. Schrijf een killer van een brief, wedden dat je er dan doorkomt?
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Krullebol Klopt, dat was mijn topic! Kwam nog ter sprake haha, gelukkig dat ik het zelf van tevoren gespot had, had nu goed nagedacht over hoe ik daarop kon reageren. Momenteel 1 concrete sollicitatie, deze dus. Ben vandaag al gebeld dat ik door ben naar 2e gesprek en dat ze enthousiast waren! Tweede gesprek vind alleen pas eind augustus plaats, o.a. door vakanties van de persoon die bij 2e gesprek moet zijn. SPH kan je vrij veel kanten mee op toch?
SB Zijn er wel voldoende vacatures te vinden momenteel? Hopen dat je snel een nieuwe baan voor 32 uur kan vinden
Maura Wat toevallig!!! Wat voor functie betreft het? Soms moeten dingen net meezitten Is de brief al af en verstuurd? En ik begrijp van de post van Yasmin dat je ook nog studeert, welke richting studeer je? Edit: Begrijp ik nu dat je niet gaat reageren omdat Duits een pre is? Volg het advies van Arwyn op, brief schrijven en wie weet wat het wordt!! Je kan dan in ieder geval nooit "what if" denken...
SB Zijn er wel voldoende vacatures te vinden momenteel? Hopen dat je snel een nieuwe baan voor 32 uur kan vinden
Maura Wat toevallig!!! Wat voor functie betreft het? Soms moeten dingen net meezitten Is de brief al af en verstuurd? En ik begrijp van de post van Yasmin dat je ook nog studeert, welke richting studeer je? Edit: Begrijp ik nu dat je niet gaat reageren omdat Duits een pre is? Volg het advies van Arwyn op, brief schrijven en wie weet wat het wordt!! Je kan dan in ieder geval nooit "what if" denken...
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Yasmin schreef:Maura: naar wat voor werk ben je op zoek?
Eigenlijk solliciteer ik op alles wat mij leuk lijkt om te doen. Dus ik lees de vacature helemaal door en bekijk dan of het bij mijn werkervaring past en of er geen eisen worden gesteld, waaraan ik niet kan voldoen.
Mezzoforte - In tegenstelling tot mijn gevoel, ben ik wel bezig met de brief. Soms vind ik het jammer dat ik het Duits niet doorgezet heb. Puur en alleen, omdat veel bedrijven in de regio goed duits schrijven en spreken een pre vinden. En zolang ik nog compleet blokkeer wanneer iemand Duits tegen me praat, en ik dus een bord vol friet, Gyros en groenten krijg omdat ik stomzinnig 'ja' blijf knikken op elke vraag, vraag ik me af of het wel zo'n goed idee is om te solliciteren.
Gast- Gast
Yasmin schreef:Maar wat voor soort werk? Wil je fulltime gaan werken?
Tussen de 36 en 40u. Fulltime.
Het liefste zou ik mijn oude baan weer oppakken. Telefoneren, problemen oplossen, emails beantwoorden, conference calls, aan projecten deelnemen, werkinstructies maken, het systeem uitbreiden, samenwerken met alle afdelingen van een bedrijf, meedenken met andere afdelingen, het leidinggeven aan twintig personen, die moesten werken met 'mijn' systemen. Ingewikkelde kwesties uitzoeken met de juridische afdeling, maar wel in contact blijven met de klant. Crediteringen uitschrijven, beslissen over crediteringen. etc. etc. etc. (Edit; Het invoeren en volgen van orders. 100% cleanorders aanleveren. Het wijzigen van producten, abonnementen e.d. Het overleg plegen met engineers, doorvoeren van nieuwe regelementen.) I still love my old job.
Maar ja, dat is er niet echt te vinden.
Gast- Gast
Maar hoe wil je dat dan gaan doen met je studie?
Als je niet meer besluit om te gaan studeren, kan je dan niet ergens terecht als receptioniste bijv? Dan vanaf die positie kan je misschien verder doorgroeien
Heb je wel een MBO diploma?
Als je niet meer besluit om te gaan studeren, kan je dan niet ergens terecht als receptioniste bijv? Dan vanaf die positie kan je misschien verder doorgroeien
Gast- Gast
Yasmin schreef:Maar hoe wil je dat dan gaan doen met je studie?
Ik heb modules van een MBO4 diploma.
Maar ik kan niet overal aan het werk. Omdat ik anders mijn hypotheek niet kan betalen.
Ik heb laatst contact gehad met het UZB en zij boden mij een baan aan bij een callcenter voor 8 euro per uur met een maximale reiskostenvergoeding van 6 euro per dag. Dan heb ik nog minder dan wat ik nu heb aan uitkering. Dat is dus een probleem, want dan kan ik mijn vaste lasten helemaal niet meer betalen. Ik hang er een beetje tussen.
Ik verdiende bij mijn vorige baan erg goed. En van dat loon had ik en een studie, en boeken, en mijn bestaan kunnen financieren. Dat ik dat niet terugkrijg staat bovenkijf en dan heb ik het over het loon. Maar ietwat meer loon dan 1100 netto, waarvan ik 200 euro moet investeren om te rijden, verdien ik toch wel? Anders kan ik mijn woning gelijk te koop zetten.
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Yasmin op di 7 aug 2012 - 11:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: