Sollicitatie topic
+77
Elliot
Leine
ForeverLove
PrimaBella
MissD
Pommes
Cow
Punk'd
Evalynn
love
Taeda
Parel
M_as
Rapunzel
Lot
chipa
Snirp
Green_Pepper
Carra
Mystique
Verona
nijntje4
Tullow
ixis
Bluestar
Rouxxxe
Rose
mezzoforte
Burn
Kaboutertje
Chocolate Cookie
Arwyn
loura
Atelier Madame
Oasis
GreenGrass
Jeanette
RYW
Mari
Kerel
Snoes
JD
Isis
Ibbeltje
ladycat
Raindrop
Ringling
Lousanne
ellibre
Reeza
luisa
SleepingBeauty
Summerlovin
Alex
Lavendel
Liz
Monnie
Shopelle
Penny Blossom
Krullebol
Sushi
silly-one
Joontjuh
Marin
Tamago
Sweety
Flippin' Bitch
Mermaid
Minx
Kaat
Niki
Blond
xxDila
Monte
Cheesegirl
M@niek
Bay
81 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Sollicitatie topic
Heel veel succes morgen!
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb onlangs 2 sollicitaties de deur uitgedaan maar tot op heden niks van gehoord. Vind het wel vervelend dat bedrijven gewoon niets laten horen als je bijv. niet geschikt bent. Hoeveel moeite is het nou..
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ik heb weer 2 afwijzingen gehad. 1 functie leek me zelfs helemaal niet leuk maar ik kwam precies over met wat gevraagd werd. En zelfs dat lukt niet
Frustratie alom hier.
Nu heb ik gisteren even gezocht maar ben geen vacatures tegengekomen waar ik iets aan heb.
Frustratie alom hier.
Nu heb ik gisteren even gezocht maar ben geen vacatures tegengekomen waar ik iets aan heb.
Gast- Gast
Monte: Wat ontzettend balen. Ik ken je gevoel al zit ik nog niet eens thuis dus in jouw situatie kan ik mij helemaal voorstellen dat je er even doorheen zit. Succes, ik hoop echt dat er snel wat komt!
Punkd: Irrititant he dat je zelfs een afwijzing krijgt op functies waaraan je helemaal voldoet. Ik ken het probleem. Blijkbaar zijn er kandidaten die NOG beter voldoen
Yasmin,wat apart zeg. Iig succes met je sollicitatie.
Dit is mijn laatste week op mijn werk. Het is erg dubbel. Aan de ene kant blij als ik hier eindelijk weg kan. Heb het vanaf het begin al niet naar mn zin maar ga mn collega's waarschijnlijk wel missen. Aan de andere kant de onzekerheid die gaat komen. Gelukkig heb ik deze week nog wel een gesprek via het uitzendbureau dus dat geeft hoop!
Punkd: Irrititant he dat je zelfs een afwijzing krijgt op functies waaraan je helemaal voldoet. Ik ken het probleem. Blijkbaar zijn er kandidaten die NOG beter voldoen
Yasmin,wat apart zeg. Iig succes met je sollicitatie.
Dit is mijn laatste week op mijn werk. Het is erg dubbel. Aan de ene kant blij als ik hier eindelijk weg kan. Heb het vanaf het begin al niet naar mn zin maar ga mn collega's waarschijnlijk wel missen. Aan de andere kant de onzekerheid die gaat komen. Gelukkig heb ik deze week nog wel een gesprek via het uitzendbureau dus dat geeft hoop!
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
En afgewezen....
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
nijntje4 schreef:En afgewezen....
Balen zeg weet je ook waarom?
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Kaboutertje schreef:Ik heb onlangs 2 sollicitaties de deur uitgedaan maar tot op heden niks van gehoord. Vind het wel vervelend dat bedrijven gewoon niets laten horen als je bijv. niet geschikt bent. Hoeveel moeite is het nou..
Ja dat vind ik ook altijd zo slordig, als sollicitant steek je energie in het maken van een brief en vind het dan netjes dat je op zn minst een afwijzing moet krijgen als je niet geschikt bent. Maarja tijd is geld tegenwoordig en waarom zou je als bedrijf nog energie in iemand steken waar je toch niet verder mee gaat. Maar netjes vind ik dat niet.
Gesprek vandaag ging goed, morgen hoor ik al of ik ben aangenomen Maar ik twijfel heel erg, het is de functie van receptioniste en ze had het over horeca cao. Nu ging ik thuis kijken en ik schrok toch wel, verschilt niet veel van minimumloon. Ik vond niet netjes om op het 1e gesprek over salaris te beginnen, als ik nu ook mn reiskosten niet vergoed krijg houd ik al helemaal weinig over En het is voornamelijk in de weekenden, de nadelen gaan dan op een gegeven moment zwaarder wegen dan de voordelen. Nu werk ik bij de thuiszorg en dan zou ik nog meer verdienen en is ook nog eens dichterbij enz. Stel dat ik word aangenomen is het ook niet echt ideaal om beide baantjes aan te houden aangezien ik dan over 1 baantje loonheffing moet betalen. Bij de thuiszorg kan ik meer werken maar ik vind het werk niet echt uitdagend meer, ik zoek iets parttime(omdat ik nog bezig ben met scriptie) maar dat is er bijna niet in de regio waar ik woon
Gast- Gast
*breekt in*
Ik weet niet of iemand van jullie interesse heeft voor 12 uur per week over 2 middagen verdeelt.
Het is alleen wel in D.ordt
Je mag me altijd pm-en over meer info.
ik dacht dat er misschien iemand wel interesse zou kunnen hebben.
*breekt weer uit*
Ik weet niet of iemand van jullie interesse heeft voor 12 uur per week over 2 middagen verdeelt.
Het is alleen wel in D.ordt
Je mag me altijd pm-en over meer info.
ik dacht dat er misschien iemand wel interesse zou kunnen hebben.
*breekt weer uit*
Gast- Gast
Nijntje, wat balen zeg. Weet je waarom je bent afgewezen?
Vandaag heb ik weer eens gebeld. Het is al 5 weken geleden dat ik heb gesolliciteerd op de opleidingplaats. Ik kreeg 1000x excuses maar helaas heeft de opleidingscoordinator nog steeds geen keuze gemaakt tussen de kandidaten
Maar wel positief, ik heb vorige week donderdag een sollicitatie gedaan en vandaag lag er al een uitnodiging op de mat. 1 juni kan ik op gesprek. Het is wel voor 36 uur maar dat gaat wel lukken hoop ik.
Vandaag heb ik weer eens gebeld. Het is al 5 weken geleden dat ik heb gesolliciteerd op de opleidingplaats. Ik kreeg 1000x excuses maar helaas heeft de opleidingscoordinator nog steeds geen keuze gemaakt tussen de kandidaten
Maar wel positief, ik heb vorige week donderdag een sollicitatie gedaan en vandaag lag er al een uitnodiging op de mat. 1 juni kan ik op gesprek. Het is wel voor 36 uur maar dat gaat wel lukken hoop ik.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ze twijdelden eraan of ik wel genoeg initiatief kon nemen in het werk, ze kregen het gevoel dat ze de antwoorden tijdens het gesprek uit mij moesten trekken. Voor mijn gevoel was het gewoon een leuk gesprek maargoed.
Ik merk dat ik aardig afgestompt raak met solliciteren. Zo mag ik nu weer twee keer op gesprek ergens maar het doet mij eigenlijk niks. Ik ben niet blij, ik verwacht er niet zoveel van. Echt waar ging het mis :p
Ik merk dat ik aardig afgestompt raak met solliciteren. Zo mag ik nu weer twee keer op gesprek ergens maar het doet mij eigenlijk niks. Ik ben niet blij, ik verwacht er niet zoveel van. Echt waar ging het mis :p
nijntje4- Prater
Oh meiden.. Ik heb gesolliciteerd op een functie die ik zo ontzettend graag wil. Echt mijn (starters) droombaan.
Heb mijn hele sollicitatiebrief omgegooid (veel persoonlijker en informeler gemaakt - nog wel formeel.. maar meer karakter ). Of het slaat aan haha of ze vinden het vreselijk .. Maar voor mij voelde het echt als een goede brief die helemaal mij uitstraalt
Nu kan ik alleeen maar keii hard hopen dat ik een uitnodiging voor een gesprek krijg.. Anders ga ik janken haha. Nee hoor dan zoek ik weer verder. Maar ik vind deze baan/functie wel echt heel erg leuk.
5 maal scheepsrecht
Heb mijn hele sollicitatiebrief omgegooid (veel persoonlijker en informeler gemaakt - nog wel formeel.. maar meer karakter ). Of het slaat aan haha of ze vinden het vreselijk .. Maar voor mij voelde het echt als een goede brief die helemaal mij uitstraalt
Nu kan ik alleeen maar keii hard hopen dat ik een uitnodiging voor een gesprek krijg.. Anders ga ik janken haha. Nee hoor dan zoek ik weer verder. Maar ik vind deze baan/functie wel echt heel erg leuk.
5 maal scheepsrecht
Gast- Gast
nijntje wat vervelend maar je hebt wel feedback gehad dat is wel fijn ondanks dat het niet leuk is natuurlijk. Ik krijg vaak geen feedback als ik niet ben aangenomen vind ik vaak erg jammer.
Punk´d, wat leuk! Nou hopen dat het wat gaat worden.
Ik ben echt nooit zenuwachtig maar begin um wel een beetje te knijpen voor morgen. Het is zo een super toffe baan ik wil um zooo graag. Aaah als ik iets leuk vind dat wordt ik het nooit (oo wat een zelfmedelijden nu haha)
Punk´d, wat leuk! Nou hopen dat het wat gaat worden.
Ik ben echt nooit zenuwachtig maar begin um wel een beetje te knijpen voor morgen. Het is zo een super toffe baan ik wil um zooo graag. Aaah als ik iets leuk vind dat wordt ik het nooit (oo wat een zelfmedelijden nu haha)
M@niek- Ratel
Succes Punkie, hoop het echt voor je!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Das tof Punk'd!
nijntje4- Prater
M@niek schreef:nijntje wat vervelend maar je hebt wel feedback gehad dat is wel fijn ondanks dat het niet leuk is natuurlijk. Ik krijg vaak geen feedback als ik niet ben aangenomen vind ik vaak erg jammer.
Das ook wel fijn maar ik moest het er wel uittrekken hoor. Ik had al netjes gebeld hoe het ervoor stond omdat ik maar niks hoorde. Kreeg ik daarna als antwoord dezelfde middag ineens een mailtje (!) met de afwijzing. En dan moest ik weer mailen als ik wilde weten waarom precies....
nijntje4- Prater
nijntje4 schreef:M@niek schreef:nijntje wat vervelend maar je hebt wel feedback gehad dat is wel fijn ondanks dat het niet leuk is natuurlijk. Ik krijg vaak geen feedback als ik niet ben aangenomen vind ik vaak erg jammer.
Das ook wel fijn maar ik moest het er wel uittrekken hoor. Ik had al netjes gebeld hoe het ervoor stond omdat ik maar niks hoorde. Kreeg ik daarna als antwoord dezelfde middag ineens een mailtje (!) met de afwijzing. En dan moest ik weer mailen als ik wilde weten waarom precies....
Oja ik snap gewoon niet waarom je dat niet gelijk kunt horen.
M@niek- Ratel
Vinden jullie het raar als je ballerina´s aan doet naar een sollicitatiegesprek? Ik heb dus morgen een gesprek en wil heel graag de baan. Ik zat gewoon te denken aan een zwarte broek met ballerina´s (de broek is wat strakker) en dan een vestje. Het is niet echt een formeel gebeuren maar wel netjes natuurlijk. Gesprek is in het ziekenhuis.
M@niek- Ratel
Nee hoor, mitst het geen rare printjes of felle kleuren heeft. Ik ben zelf nooit van de jasjes, dus doe altijd een zwarte broek, zwarte pumps en kleurrijk vestje aan(meestal fel blauw of roze). Jasjes vind ik lelijk bij mezelf en een vestje in combinatie met zwarte broek staat bij mij altijd heel netjes, dus vind zeker dat het kan.M@niek schreef:Vinden jullie het raar als je ballerina´s aan doet naar een sollicitatiegesprek? Ik heb dus morgen een gesprek en wil heel graag de baan. Ik zat gewoon te denken aan een zwarte broek met ballerina´s (de broek is wat strakker) en dan een vestje. Het is niet echt een formeel gebeuren maar wel netjes natuurlijk. Gesprek is in het ziekenhuis.
Monte- Ratel
Monte schreef:Nee hoor, mitst het geen rare printjes of felle kleuren heeft. Ik ben zelf nooit van de jasjes, dus doe altijd een zwarte broek, zwarte pumps en kleurrijk vestje aan(meestal fel blauw of roze). Jasjes vind ik lelijk bij mezelf en een vestje in combinatie met zwarte broek staat bij mij altijd heel netjes, dus vind zeker dat het kan.M@niek schreef:Vinden jullie het raar als je ballerina´s aan doet naar een sollicitatiegesprek? Ik heb dus morgen een gesprek en wil heel graag de baan. Ik zat gewoon te denken aan een zwarte broek met ballerina´s (de broek is wat strakker) en dan een vestje. Het is niet echt een formeel gebeuren maar wel netjes natuurlijk. Gesprek is in het ziekenhuis.
Haha nee het zijn gewoon zwarte schoentjes. Maar heb alleen zwarte vestjes zou het dan weer niet te zwart worden. Hmm anders maar een ander kleur topje aan doen onder het vestje.
M@niek- Ratel
Ja daar zou ik dan echt naar kijken, echt helemaal zwart vind ik zelf te somber, daarom heb ik ook altijd een gekleurd vestje aan(met neutraal topje). Maar een gekleurd topje eronder staat denk ik een stuk leuker en vrolijker.M@niek schreef:Monte schreef:Nee hoor, mitst het geen rare printjes of felle kleuren heeft. Ik ben zelf nooit van de jasjes, dus doe altijd een zwarte broek, zwarte pumps en kleurrijk vestje aan(meestal fel blauw of roze). Jasjes vind ik lelijk bij mezelf en een vestje in combinatie met zwarte broek staat bij mij altijd heel netjes, dus vind zeker dat het kan.M@niek schreef:Vinden jullie het raar als je ballerina´s aan doet naar een sollicitatiegesprek? Ik heb dus morgen een gesprek en wil heel graag de baan. Ik zat gewoon te denken aan een zwarte broek met ballerina´s (de broek is wat strakker) en dan een vestje. Het is niet echt een formeel gebeuren maar wel netjes natuurlijk. Gesprek is in het ziekenhuis.
Haha nee het zijn gewoon zwarte schoentjes. Maar heb alleen zwarte vestjes zou het dan weer niet te zwart worden. Hmm anders maar een ander kleur topje aan doen onder het vestje.
Monte- Ratel
Heb ik vandaag ook gedaan hoor, bij gebrek aan hakken in de goede kleur haha.
Kan best netjes zijn.
Kan best netjes zijn.
nijntje4- Prater
Hey meiden,
Hoe gaat het hier? Met solliciteren?
Ik heb afgelopen donderdag en vrijdag mn sollicitaties gehad. Vandaag ben ik gebeld dat ze me graag willen hebben op de s.e.h.! Ben zo super blij toch nog een goede kledingkeuze geweest haha.
Ik heb afgelopen donderdag en vrijdag mn sollicitaties gehad. Vandaag ben ik gebeld dat ze me graag willen hebben op de s.e.h.! Ben zo super blij toch nog een goede kledingkeuze geweest haha.
M@niek- Ratel
Dat is goed nieuws! Gefeliciteerd!
Hier geen nieuws.... heb even een sollicitatiedip geloof ik
Hier geen nieuws.... heb even een sollicitatiedip geloof ik
nijntje4- Prater
M@niek schreef:Hey meiden,
Jeeeeejj Gefeliciteerd!
Gast- Gast
Hey hey,
ik zal hier ook eens reageren. Mijn contract wordt ook niet verlengd, ik heb 3 jaarcontracten gehad, dus iedereen moet er dan uit binnen de stichting waar ik voor werk. Dit is erg frustrerend, zelfs via een uitzendbureau of een pay-roll systeem kan ik niet blijven. Erg vervelend.
Afgelopen vrijdag heb ik er 4 sollicitatiebrieven uitgedaan. Van 3 de bevestiging terug gehad dat ze ontvangen zijn en meegenomen worden in de procedure en van 1 terug ontvangen dat ik te laat was met reageren, maar dat mijn brief wel ontvangen was. Dat mijn brief te laat was vond ik alleen erg vervelend, want hij is voor 5 uur op de laatste dag dat het kon verstuurd, maar goed, dat geeft dan niet, hopelijk levert een van de andere 3 sollicitaties iets op.
Mocht iemand nog zien een vacature in Brabant of Limburg voor een onderwijsassistent, dan houd ik mezelf aanbevolen. Het maakt niet uit of het basisonderwijs, speciaalbasisonderwijs of voortgezet onderwijs of zelfs middelbaar beroepsonderwijs is.
ik zal hier ook eens reageren. Mijn contract wordt ook niet verlengd, ik heb 3 jaarcontracten gehad, dus iedereen moet er dan uit binnen de stichting waar ik voor werk. Dit is erg frustrerend, zelfs via een uitzendbureau of een pay-roll systeem kan ik niet blijven. Erg vervelend.
Afgelopen vrijdag heb ik er 4 sollicitatiebrieven uitgedaan. Van 3 de bevestiging terug gehad dat ze ontvangen zijn en meegenomen worden in de procedure en van 1 terug ontvangen dat ik te laat was met reageren, maar dat mijn brief wel ontvangen was. Dat mijn brief te laat was vond ik alleen erg vervelend, want hij is voor 5 uur op de laatste dag dat het kon verstuurd, maar goed, dat geeft dan niet, hopelijk levert een van de andere 3 sollicitaties iets op.
Mocht iemand nog zien een vacature in Brabant of Limburg voor een onderwijsassistent, dan houd ik mezelf aanbevolen. Het maakt niet uit of het basisonderwijs, speciaalbasisonderwijs of voortgezet onderwijs of zelfs middelbaar beroepsonderwijs is.
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: