Goede boeken??
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goede boeken??
Ik ben de laatste tijd voor t slapen gaan lekker aan het lezen, alleen ben ik door mijn boeken heen, en ik heb niet echt inspiratie voor een nieuw boek... dus ik vroeg me af of jullie misschien nog aanraders hebben?
Ik hou van chicklits (sophie kinsella en jill mansell heb ik allemaal al gelezen ) en verhalen over de 2e wereldoorlog (moffenmeisje etc).... heb laatst het boek "nieuwe handen" gelezen van een meisje die de ramp in het Hemeltje in Volendam overleefd heeft....ook erg interessant....
Dus.....kom maar op met al die boekentips!
Ik hou van chicklits (sophie kinsella en jill mansell heb ik allemaal al gelezen ) en verhalen over de 2e wereldoorlog (moffenmeisje etc).... heb laatst het boek "nieuwe handen" gelezen van een meisje die de ramp in het Hemeltje in Volendam overleefd heeft....ook erg interessant....
Dus.....kom maar op met al die boekentips!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: Goede boeken??
Ik ben zelf gek op de boeken van
* Judith Visser
* Judith Lennox
* Simone van der Vlugt
* Jill Mansell
* Danielle Steel
* Mariette Middelbeek
* Judith Visser
* Judith Lennox
* Simone van der Vlugt
* Jill Mansell
* Danielle Steel
* Mariette Middelbeek
Gast- Gast
Karen Slaughter
Tess Gerritsen
Jillaine Hoffman
James Patterson
Allemaal in het literaire thriller genre.
Ik lees momenteel "Het Familieportret". Gaat ook over de Tweede Wereldoorlog, erg mooi!
Tess Gerritsen
Jillaine Hoffman
James Patterson
Allemaal in het literaire thriller genre.
Ik lees momenteel "Het Familieportret". Gaat ook over de Tweede Wereldoorlog, erg mooi!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
En hebben jullie van de bovenstaande schrijvers nog bepaalde boeken die eruit springen??
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
JaneDoe schreef:En hebben jullie van de bovenstaande schrijvers nog bepaalde boeken die eruit springen??
Ik vind het fijn dat bijna alle boeken van Tess Gerritsen over Rizzoli en Isles gaan, net zoals ik het fijn vind dat Lisa Jackson blijft schrijven over Bentz en Montoya. Ze brengen beiden iets qua liefdesleven/privéleven met zich mee. En dat leest naast het thrillerachtige wel lekker weg.
Gast- Gast
koorts van saskia noort
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
kijk ook eens in het 'welk boek lees jij nu' topic. Ik heb er al een stuk of wat gezien die nu op mijn 'to read' lijstje staan.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Het erfgoed (de boeken)
» aanraders (boeken)?
» Boeken met flapjes
» E-boeken sorteren
» Mannen en boeken.
» aanraders (boeken)?
» Boeken met flapjes
» E-boeken sorteren
» Mannen en boeken.
Pagina 1 van 1