Kind vergeten
+15
Bolleke
Annemie
Mamsie
Le Chat Noir
teletascha
Paper Crown
blondje1313
Mida4you
Clapperdie
Parisienne
Lejow
RiLiJu
CCC
Aimee
Flower_L
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Kind vergeten
+1!Annemie schreef:Mamsie schreef:Ik ben hem nog nooit vergeten en ik kan me ook niet voorstellen dat dat ooit zal gebeuren.
+1
Gast- Gast
Ik ben haar nog nooit vergeten, en ik verwacht ook niet dat dit snel zal gebeuren. Nu is het hier ook niet het geval dat er bijvoorbeeld verwarring kan zijn over wie haar van het kdv haalt, want ik doe dat altijd. Verder denk ik meestal standaard eerst aan A. voordat er ook maar iets anders in mijn hoofd opkomt, dus ik hoop echt dat me het niet zal gebeuren dat ik haar ooit eens zal vergeten. Al zijn zulke vergissingen menselijk, ik hoop het niet mee te maken.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Schaam me dood, maar het antwoord is ja! Ik was nog niet zo lang geleden bevallen, haar vader en ik waren uit elkaar en ik moest meubels uitzoeken voor ons nieuwe appartement omdat we moesten verhuizen. Ik zat zo in over alles, vooral over de breuk (die als donderslag bij heldere hemel kwam) en daardoor was ik zo afwezig en verward dat ik haar tussen de lampen had laten staan in de winkel. Gelukkig kwam ik toen ik het gangpad door liep achter en zag ik haar meteen, maar wat heb ik me daar rot over gevoeld zeg.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Je kind vergeten...
» Hoe reageert het eerste kind op het tweede kind?
» Ene kind wel een 2e naam, andere kind niet...
» Mag jullie kind met elk kind spelen?
» vergeten..vergeten...vergeten....
» Hoe reageert het eerste kind op het tweede kind?
» Ene kind wel een 2e naam, andere kind niet...
» Mag jullie kind met elk kind spelen?
» vergeten..vergeten...vergeten....
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: