Kind vergeten
+15
Bolleke
Annemie
Mamsie
Le Chat Noir
teletascha
Paper Crown
blondje1313
Mida4you
Clapperdie
Parisienne
Lejow
RiLiJu
CCC
Aimee
Flower_L
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Kind vergeten
Vanochtend met l naar ballorig geweest. gezin met vier kids gaat weg, jas aan...schoenen aan....lopen ballorig uit. Oeps, kind vergeten. Was nog vrolijk aan het spelen.
Jullie weleens je kind vergeten?
Heb wel een keer op parkeerplaats werk gestaan met l achterin, terwijl ik hem bij kdv af had moeten zetten. Was presentatie aan het voorbereiden in mn hoofd en l lag stilletjes te slapen in maxi cosi....geen moment aan gedacht. Kreeg knalrood hoofd en plankgas richting kdv...voelde me wel heel stom. Kdv was toen op nog geen km van werk gelukkig.
Jullie weleens je kind vergeten?
Heb wel een keer op parkeerplaats werk gestaan met l achterin, terwijl ik hem bij kdv af had moeten zetten. Was presentatie aan het voorbereiden in mn hoofd en l lag stilletjes te slapen in maxi cosi....geen moment aan gedacht. Kreeg knalrood hoofd en plankgas richting kdv...voelde me wel heel stom. Kdv was toen op nog geen km van werk gelukkig.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: Kind vergeten
Gelukkig is het goed afgelopen!
Ik ben zelf vroeger een keer vergeten. Mijn hele familie was een dag op stap, en toen ze weer naar huis wilden gaan, hebben ze mij in de buggy op de parkeerplaats laten staan. Toen mijn vader weg wilde rijden keek hij in de spiegel en zag mij staan. Mijn ouders vinden het nog steeds een leuk verhaal, en ik ben nog stees getraumatiseerd
Ik ben zelf vroeger een keer vergeten. Mijn hele familie was een dag op stap, en toen ze weer naar huis wilden gaan, hebben ze mij in de buggy op de parkeerplaats laten staan. Toen mijn vader weg wilde rijden keek hij in de spiegel en zag mij staan. Mijn ouders vinden het nog steeds een leuk verhaal, en ik ben nog stees getraumatiseerd
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Zelf nog niet meegemaakt natuurlijk... maar merk met ouders op mijn werk dat het nogal eens gebeurd ja... Had laatst ook een kindje tot 19.00 uur zitten ipv tot 18.30 uur, na te hebben gebeld zou papa hem komen ophalen, maja die was verlaat en ze hadden helemaal niet nagedacht wie dan het kind zou komen ophalen.
Ook een ouder die zusje komt brengen naar de opvang en zegt, heeft D. je al een hand gegeven juf? Euhm nee.... Waar is D. dan vraagt ie aan het zusje? Krabt aan zijn hoofd, en zegt ohja, ze zit nog in de auto. Kwam ie aan bij de auto en zat D. lekker te zingen... heel rustig, geen problemen, kind huppelde zo mee... Moest hier overigens stiekem wel omlachen, deze man is zoo verstrooid en die kinderen zijn dus wel wat gewend maar het zal maar een keer verkeerd aflopen, nu zat ze veilig in de auto... Al hoewel dat ook niet goed is natuurlijk maar goed...
Ook een ouder die zusje komt brengen naar de opvang en zegt, heeft D. je al een hand gegeven juf? Euhm nee.... Waar is D. dan vraagt ie aan het zusje? Krabt aan zijn hoofd, en zegt ohja, ze zit nog in de auto. Kwam ie aan bij de auto en zat D. lekker te zingen... heel rustig, geen problemen, kind huppelde zo mee... Moest hier overigens stiekem wel omlachen, deze man is zoo verstrooid en die kinderen zijn dus wel wat gewend maar het zal maar een keer verkeerd aflopen, nu zat ze veilig in de auto... Al hoewel dat ook niet goed is natuurlijk maar goed...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Nooit op die manier vergeten, zoals jullie het omschrijven, gelukkig.
Toen onze dochter een dik jaar was, heb ik wel een keer gehad dat ik om half 12 's morgens wakker schrok. C.eline huilend in haar bedje. Ik was zo moe, ik heb haar gewoon echt niet gehoord en ben dus gewoon niet eerder wakker geworden.
Toen onze dochter een dik jaar was, heb ik wel een keer gehad dat ik om half 12 's morgens wakker schrok. C.eline huilend in haar bedje. Ik was zo moe, ik heb haar gewoon echt niet gehoord en ben dus gewoon niet eerder wakker geworden.
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
Ik moet soms wel denken welke dag het is, als ik einde middag drukke meeting oid heb. Dan stap ik in auto en denk dan...oja woensdag = kdvdag.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Heb het op mijn werk ook zo vaak gehad.
Pa dacht dat ma kind kwam halen, en ma dacht dat pa kind kwam halen
Pa dacht dat ma kind kwam halen, en ma dacht dat pa kind kwam halen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben wel eens in slaap gevallen zonder babyfoon aan N. slaapt aan de andere kant van het huis, haar deur grenst aan de woonkamer. Deze deur is eigenlijk altijd dicht, ook als ze slaapt. 's Nachts hebben we dan ook altijd de babyfoon aan staan naast ons bed. Ben tijdens het tv kijken in slaap gevallen en de babyfoon stond uit (deze zet ik pas aan als ik ga slapen, want je hoort haar wel alleen heel zachtjes). Werd halverwege de nacht wakker (vriend was nog niet thuis van werk) en hoorde N. in de verte huilen. Ons huis is niet groot, maar met een dichte deur hoor je haar toch echt heel zachtjes. Ben vol paniek naar haar kamer toe gerend, ze was nog maar net aan het huilen gelukkig. Nu vergeet ik de babyfoon nooit meer aan te zetten!
Oh, ben ook wel eens zonder babyfoon naar de bovenburen gegaan (we delen een opgang, wonen een soort van samen in één (heren)huis. Hoef dus niet naar buiten om naar hen toe te gaan, maar alleen een trap op). Ik kom boven en ga rustig aan tafel zitten. Zegt de buurvrouw: "Waar is je babyfoon?" Oeps... Ook dat gebeurt me nu nooit meer!
Oh, ben ook wel eens zonder babyfoon naar de bovenburen gegaan (we delen een opgang, wonen een soort van samen in één (heren)huis. Hoef dus niet naar buiten om naar hen toe te gaan, maar alleen een trap op). Ik kom boven en ga rustig aan tafel zitten. Zegt de buurvrouw: "Waar is je babyfoon?" Oeps... Ook dat gebeurt me nu nooit meer!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Parisienne schreef:Ik ben wel eens in slaap gevallen zonder babyfoon aan N. slaapt aan de andere kant van het huis, haar deur grenst aan de woonkamer. Deze deur is eigenlijk altijd dicht, ook als ze slaapt. 's Nachts hebben we dan ook altijd de babyfoon aan staan naast ons bed. Ben tijdens het tv kijken in slaap gevallen en de babyfoon stond uit (deze zet ik pas aan als ik ga slapen, want je hoort haar wel alleen heel zachtjes). Werd halverwege de nacht wakker (vriend was nog niet thuis van werk) en hoorde N. in de verte huilen. Ons huis is niet groot, maar met een dichte deur hoor je haar toch echt heel zachtjes. Ben vol paniek naar haar kamer toe gerend, ze was nog maar net aan het huilen gelukkig. Nu vergeet ik de babyfoon nooit meer aan te zetten!
Hier slaapt T. ook aan de andere kant van het huis en er zitten 3 deuren tussen die alle 3 dichtzitten. Stond de babyfoon niet goed in de oplader en was dus leeg gegaan in de nacht. Schrik ik ineens wakker rond een uur of 3 en stond meteen in zn kamertje haha.. Gelukkig sliep hij nog. Maar wij horen hem ook niet huilen zonder babyfoon
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ben Z. ook nog nooit vergeten.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Wij vergeten de babyfoon ook wel eens aan te zetten, maar als ze echt huilt horen we het nog wel beneden.
Vanmorgen was ik een straat te ver gereden bij het wegbrengen naar het kdv omdat ik in gedachten was, maar ja, dat is gewoon 200 meter omrijden.
Ook dacht ik er laatst nog net op tijd aan dat ik Lotte naar het kdv moest brengen en niet rechtstreeks naar mijn werk moest rijden, was toen ook al in gedachten te veel met mijn werk bezig.
Ik ben redelijk verstrooid, zie het ook nog wel eens gebeuren dat we inderdaad al zonder Lotte buiten staan...
Vanmorgen was ik een straat te ver gereden bij het wegbrengen naar het kdv omdat ik in gedachten was, maar ja, dat is gewoon 200 meter omrijden.
Ook dacht ik er laatst nog net op tijd aan dat ik Lotte naar het kdv moest brengen en niet rechtstreeks naar mijn werk moest rijden, was toen ook al in gedachten te veel met mijn werk bezig.
Ik ben redelijk verstrooid, zie het ook nog wel eens gebeuren dat we inderdaad al zonder Lotte buiten staan...
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Mijn opa is me wel eens vergeten in Istanbul toen ik 2/3 jaar was. Hij was met me naar de dierentuin geweest en we wachtten op de trein, trein kwam.. opa stapte in maar ik bleef achter.. Uit diezelfde trein stapte wonder boven wonder de buurvrouw van mijn oma die me herkende! Ze riep mijn naam en ik reageerde daarop.. Zij heeft mij weer naar huis meegenomen. Mijn opa kwam aangewandeld en mijn moeder vroeg geschrokken: 'Pa, waar is S?!' toen pas realiseerde opa zich dat ik niet mee was.. paniek!! Ze schoten naar buiten en zagen van de helling de buurvrouw al naar beneden komen met mij aan de hand. Als iemand me had meegenomen hadden ze me nooit meer gevonden.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Hier wel eens gebeurd: we hadden samen boodschappen gehaald. Vriend en ik beginnen druk de auto uit te laden en alles thuis in koelkast en kelderkast te leggen. Alles was opgeruimd, en ik loop naar de box: waar is F. nou?
En vriend keek mij aan: heb jij haar niet gepakt uit de auto? En ik: nee ik dacth dat jij dat aan het doen was. En op de oprit zat zij dus nog mooi in de maxicosi in de auto.... Had daar dus 10 minuten gezeten terwijl vriend en ik allebei dachten dat de ander haar dus al had gepakt.
Nu pakken we altijd eerst haar uit de auto
En vriend keek mij aan: heb jij haar niet gepakt uit de auto? En ik: nee ik dacth dat jij dat aan het doen was. En op de oprit zat zij dus nog mooi in de maxicosi in de auto.... Had daar dus 10 minuten gezeten terwijl vriend en ik allebei dachten dat de ander haar dus al had gepakt.
Nu pakken we altijd eerst haar uit de auto
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
2CKC2 schreef:Mijn opa is me wel eens vergeten in Istanbul toen ik 2/3 jaar was. Hij was met me naar de dierentuin geweest en we wachtten op de trein, trein kwam.. opa stapte in maar ik bleef achter.. Uit diezelfde trein stapte wonder boven wonder de buurvrouw van mijn oma die me herkende! Ze riep mijn naam en ik reageerde daarop.. Zij heeft mij weer naar huis meegenomen. Mijn opa kwam aangewandeld en mijn moeder vroeg geschrokken: 'Pa, waar is S?!' toen pas realiseerde opa zich dat ik niet mee was.. paniek!! Ze schoten naar buiten en zagen van de helling de buurvrouw al naar beneden komen met mij aan de hand. Als iemand me had meegenomen hadden ze me nooit meer gevonden.
Dat is best ernstig..je opa heeft daar vast nog lang over op zijn kop gekregen of heeft je vast niet nog een keer mee mogen nemen . Gelukkig is het goed afgelopen.
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Nee nog nooit gelukkig, maar ik droom er wel regelmatig over, dat ik M. ergens vergeet of per ongeluk alleen thuis laat ofzo, vreselijk eng is dat.
Gast- Gast
Ik ben ze nog nooit vergeten en ik kan me ook niet voorstellen dat dat ooit zal gebeuren.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Mamsie schreef:Ik ben hem nog nooit vergeten en ik kan me ook niet voorstellen dat dat ooit zal gebeuren.
+1
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Annemie schreef:Mamsie schreef:Ik ben hem nog nooit vergeten en ik kan me ook niet voorstellen dat dat ooit zal gebeuren.
Ik ook nog nooit vergeten en ik vind het nog best " schokkend" dat dit soort dingetjes regelmatig dus gebeuren.
Ik moest laatst lesgeven en kwam een kindje ook niet opdagen, achteraf bleek dat ze van het kdv gehaald moest worden door haar vader en dan meteen naar de muziekles moest Kdv was al gesloten toen papa eindelijk kwam!
+1
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Gelukkig nog nooit, ben wat dat betreft wel heel erg structuurgericht naar de dagen waarop ie naar het kdv gaat enzo
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Gelukkig nog nooit en dat terwijl ik best een warhoofd kan zijn.
Regelmatig vergeet ik mij telefoon, sleutels etc. En het zo regelmatig ben ik ze kwijt.
Maar de kinderen gelukkig nog nooit.
Regelmatig vergeet ik mij telefoon, sleutels etc. En het zo regelmatig ben ik ze kwijt.
Maar de kinderen gelukkig nog nooit.
Gast- Gast
Ik heb wel eens gehad dat ik naar huis reed en in mijn automatisme de straat in reed en toen pas bedacht dat J nog op het kdv zat. En 1 keer dacht ik dat mijn man hem zou halen en dacht mijn man dat ik hem zou halen... Maar gelukkig ben ik altijd rond half 5 bij het kdv, dus waren we nog ruim op tijd!
Gast- Gast
Niet vergeten als in ergens heen gaan zonder haar.
Wel vergeten in de zin dat ze er uberhaupt is..
Soms zit ik op de bank en ligt zij stil in de box en dan denk ik na een poos ineens.. Oh ja
Wel vergeten in de zin dat ze er uberhaupt is..
Soms zit ik op de bank en ligt zij stil in de box en dan denk ik na een poos ineens.. Oh ja
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Je kind vergeten...
» Hoe reageert het eerste kind op het tweede kind?
» Ene kind wel een 2e naam, andere kind niet...
» Mag jullie kind met elk kind spelen?
» vergeten..vergeten...vergeten....
» Hoe reageert het eerste kind op het tweede kind?
» Ene kind wel een 2e naam, andere kind niet...
» Mag jullie kind met elk kind spelen?
» vergeten..vergeten...vergeten....
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: