Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tas kapot...geen bon, wel bankafschrift met pintransactie

+3
Middleme
Arwyn
Kamperseboekenwurm
7 plaatsers

Ga naar beneden

Tas kapot...geen bon, wel bankafschrift met pintransactie  Empty Tas kapot...geen bon, wel bankafschrift met pintransactie

Bericht  Kamperseboekenwurm wo 18 apr 2012 - 6:23

In november 2011 heb ik een nette schoudertas bij de V&D gekocht.
Helaas is 2 weken geleden het slotje van de tas kapot gegaan.
De bon heb ik eind november weggegooid. Ik heb gepint, dus net de pintransactie van mijn rekening geprint.
Morgen ga ik terug naar de V&D met de tas en de bon...

Nu ben ik benieuwd hoe groot de kans is dat ik de tas na 5 maand kan ruilen of mijn geld terugkrijg of dat de tas gerepareerd wordt.

Iemand hier ervaring mee?

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tas kapot...geen bon, wel bankafschrift met pintransactie  Empty Re: Tas kapot...geen bon, wel bankafschrift met pintransactie

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 6:25

Ik denk dat je pech hebt..

Gast
Gast

Tas kapot...geen bon, wel bankafschrift met pintransactie  Empty Re: Tas kapot...geen bon, wel bankafschrift met pintransactie

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 6:27

Volgens mij is de procedure zo dat ze hem eerst drie keer moeten opsturen voordat je een nieuwe krijgt. Zeker met duurdere tassen.

Als het een goedkopere tas is, heb je kans dat je wat nieuws mag uitzoeken of dat je een cadeaukaart krijgt.

Zo was de procedure toen ik er 1,5 jaar geleden nog werkte...

Gast
Gast

Bericht  Kamperseboekenwurm wo 18 apr 2012 - 6:30

Ok...de tas kostte 65 euro, dus ik vind het nogal zonde dat die binnen 5 maand na normaal gebruik kapot is...

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 6:31

Dan wordt er sowieso wel wat mee gedaan! Succes morgen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 6:31

Kamperseboekenwurm schreef:In november 2011 heb ik een nette schoudertas bij de V&D gekocht.
Helaas is 2 weken geleden het slotje van de tas kapot gegaan.
De bon heb ik eind november weggegooid. Ik heb gepint, dus net de pintransactie van mijn rekening geprint.
Morgen ga ik terug naar de V&D met de tas en de bon...

Nu ben ik benieuwd hoe groot de kans is dat ik de tas na 5 maand kan ruilen of mijn geld terugkrijg of dat de tas gerepareerd wordt.

Iemand hier ervaring mee?

Wacht even, je hebt geen bon meer, maar je gaat morgen terug met de tas en de bon? Of bedoel je een bewijs van betaling ipv bon?

Ik denk ook dat je pech hebt. Bon bewaren, staat er niet voor niets op.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 6:32

Bankafschrift is net zo goed geldig als de bon. Dat is een gelijke aan elkaar toch.
Succes morgen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 6:33

een tijd geleden is er toch zo'n reclame geweest van een jochie dat terug kwam met speelgoed in de speelgoedwinkel, ook geen bon had, maar wel een bankafschrift? Ik zou het zeker proberen!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 6:33

Megara schreef:Bankafschrift is net zo goed geldig als de bon. Dat is een gelijke aan elkaar toch.
Succes morgen.

Volgens mij niet. Waarom staat er anders op de bon dat je deze moet bewaren? Maar ik ben een leek.

Gast
Gast

Bericht  Arwyn wo 18 apr 2012 - 6:33

Hangt helemaal van de winkel en het personeel af.
Ik heb een tijd bij de C&A gewerkt en met het bankafschrift konden wij de bon opzoeken in de computer en op die manier het artikel ruilen of retour nemen. Een tas van €65,- hoort in mijn ogen niet in 5 maand kapot te gaan, maar het hangt er denk ik net een beetje van af wie je treft aan de kassa..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Middleme wo 18 apr 2012 - 6:35

Megara schreef:Bankafschrift is net zo goed geldig als de bon. Dat is een gelijke aan elkaar toch.
Succes morgen.

Niet helemaal: op een bankafschrift kun je immers niet zien wat je gekocht hebt en kan het net zo goediets anders zijn.. ( wat ik over to niet wil suggereren, dat even terzijde)
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 6:44

Bij V&D accepteren ze over het algemeen wel een bankafschrift icm je legitimatie.
En je vooral niet snel af laten schepen maar op je strepen gaan staan. Dan kom je ook heel ver....

(heb zelf bij de klantenservice gewerkt)

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 7:36

PurpleSparkle schreef:
Succes morgen.

Volgens mij niet. Waarom staat er anders op de bon dat je deze moet bewaren? Maar ik ben een leek.

Kan gewoon hoor, heb ik ook wel eens gedaan. Maakten ze nooit problemen van.

Gast
Gast

Bericht  M@niek wo 18 apr 2012 - 7:47

Meestal moet het wel lukken met een bankafschrift, een tas van 65 euro is niet iets wat je zomaar weggooit!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Dolphinne wo 18 apr 2012 - 8:12

Ik heb het een keer met een paar schoenen van mijn zoontje gehad. De neuzen waren na 1,5e maand al helemaal kaal en de zool begon los te laten.
Ik heb toen ter plekke in de winkel via internetbankieren op mn telefoon de transactie opgezocht en laten zien. Ze konden toen de bon in de computer opzoeken en we mochten een paar andere schoenen uitzoeken.
Dat was bij de Bristol trouwens.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465

Bericht  Koffieleut wo 18 apr 2012 - 8:12

Ik werk in een winkel en wij kunnen a.d.h.v. een bankafschrift de bon achterhalen en opnieuw uitprinten. Volgens mij werkt dit bij de meeste winkels zo (de winkels waar ik gewerkt heb iig wel).
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  girli wo 18 apr 2012 - 9:13

Ik heb er geen ervaring mee, maar niet geschoten is altijd mis.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: