Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
+21
_Lana_
Kamperseboekenwurm
Pien
joyce0606
Happydobby
Aimee
Twellie
Poisongirl
Slakje
Supertalentje
Floor
MissD
mickey
Ayla
pindaatje
hellowkitty
pitbullgup
blondje1313
Papillio
studiebol
Star007
25 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
MissD schreef:Vraagje; Waar kan ik een beetje mooie/nette/leuke jurkjes vinden. Mijn zusje gaat in juni trouwen en dan moet T. natuurlijk een mooie jurk aan (beetje feestelijk) maar geen idee waar ik die kan vinden. Heb nog niet veel leuks gezien dus als jullie iets weten... graag!
Beijenkorf heeft wel mooie kleertjes vaak.. en kleertjes.com misschien?
Gast- Gast
Nicci, van wat ik weet is dat baby's onder de 4 maanden geen 12 uur door mogen slapen vanwege hun bloedsuikerspiegel, al weet ik niet zeker of dat wel of niet onder de 4 maanden was of eerder. Ayla & Studiebol hebben er ervaring mee. Ik zal me er niet zoveel van aantrekken maar misschien dat jij het wel interessant vindt.
Feetje heeft hele leuke schattige jurkjes! En Bomba, Jottum en S&D Le chic.
Feetje heeft hele leuke schattige jurkjes! En Bomba, Jottum en S&D Le chic.
Gast- Gast
Ik durfde haar ook niet langer te laten slapen totdat ze zelf de fles om 23:00 niet meer hoefde, maar ik heb haar toen ze een week of 4 was ook half gaar in bed gevonden 's morgens. Lijkbleek, ijskoud, hoorde of zag haar niet ademen, en op schudden reageerde ze niet meteen. En dr oogjes half/half open. Echt heel eng, ik dacht echt dat ze dood was. Dus ik ben er sowiezo wat huiverig voor. Ben ook pas sinds deze week wat "relaxter" met het slapen, ben heel bang (geweest) voor wiegendood. Mede doordat ik haar 1x zo gevonden heb.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Hier hebben ze in januari idd een paar weken gehad dat ze niet meer wilde eten om 23 uur.. nou ja oke.. maar toen na een week of 3/4 wilde ze wel weer eten.. nou ook prima.
En nu zitten ze al weer een paar weken dat ze gewoon door slapen.
Ik vond het eerst ook wel eng, maar ja wakker maken vond ik ook zielig zeker omdat ze niks dronken.
Ik vond het eerst ook wel eng, maar ja wakker maken vond ik ook zielig zeker omdat ze niks dronken.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Haha parel wat dacht je ik doe er nog een ticker bij
studiebol- Ratel
studiebol schreef:Hier hebben ze in januari idd een paar weken gehad dat ze niet meer wilde eten om 23 uur.. nou ja oke.. maar toen na een week of 3/4 wilde ze wel weer eten.. nou ook prima.
Ayla; dat lijkt me inderdaad heel eng! Ik voed op verzoek, dus ze kwam eerst nog rond een uurtje of 03.00 (vanaf 19.30/20.00 uur ongeveer), toen 04.00/05.00 uur en nu dus 19.00 uur. Ze heeft eigenlijk nooit een 'late' voeding van 23.00 uur gehad. Probeer haar nu dus inderdaad wakker te maken, maar vind dat ook zo zielig (net als jij studiebol) en ze drinkt dus echt niets. Neemt 1 slok en is dan weer klaar. Dus ik wacht maar af tot ze weer zelf komt, die fase komt vast nog wel haha
Gast- Gast
studiebol schreef:Haha parel wat dacht je ik doe er nog een ticker bij
Voor het geval mensen hier denken dat ik een te dikke alleenstaande moeder ben!
Maar heb me wel mooi aan het kleurenpalet gehouden .. You likey?
Nicci, ik snap het hoor! Hier een monster dat (op 1x na) haar vanillemilkshake (papfles) om 23 uur helemaal leeglurkt! Pas als ze er zelf mee stopt stoppen wij ook!
Gast- Gast
Ofcourse i likey:D haha maar niet zeggen dat je dik bent.. want dat is niet zo. Zag die leuke foto van jou en L toen kon je het goed zien dat dat niet zo was.
studiebol- Ratel
Ayla, wat eng zeg! Kan me indenken dat je dan een hele tijd heel huiverig bent dat er daadwerkelijk wat zou gebeuren..
Doorslapen: ons mannetje slaapt van ongeveer 19.00 tot 7.30, maar hij krijgt om 22.30 nog wel een fles. Ik durf hem nog niet zolang door te laten slapen (niet dat hij dat zal doen hoor, dan meld hij zich gewoon midden in de nacht, en daar zit ik weer niet op te wachten ).
Overdag slaapt hij wisselend, de ene keer doet hij wat hazeslaapjes van maximaal een uur, de andere keer slaapt hij 1x een ruk van 2 of 3 uur, en nog 2 hazenslaapjes.. Hij is veel wakker overdag, en is dan ontzettend vrolijk en heel actief!.. Maar echt een vast ritme heeft hij nog niet qua slapen.. Dat komt nog wel.
Doorslapen: ons mannetje slaapt van ongeveer 19.00 tot 7.30, maar hij krijgt om 22.30 nog wel een fles. Ik durf hem nog niet zolang door te laten slapen (niet dat hij dat zal doen hoor, dan meld hij zich gewoon midden in de nacht, en daar zit ik weer niet op te wachten ).
Overdag slaapt hij wisselend, de ene keer doet hij wat hazeslaapjes van maximaal een uur, de andere keer slaapt hij 1x een ruk van 2 of 3 uur, en nog 2 hazenslaapjes.. Hij is veel wakker overdag, en is dan ontzettend vrolijk en heel actief!.. Maar echt een vast ritme heeft hij nog niet qua slapen.. Dat komt nog wel.
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
pindaatje schreef:Ayla, wat eng zeg! Kan me indenken dat je dan een hele tijd heel huiverig bent dat er daadwerkelijk wat zou gebeuren..
Hier hetzelfde hoor!
En Studie, écht schijn bedriegt. Maat 42 past net wel-net niet, en weeg er 82! Ben wel lang, maar ik woog er 10 kilo minder ..
Gast- Gast
Maat 42 is toch netjes, ik zou willen dat ik daar in zou passen. Voor de zwangerschap had ik maat 36, nu heb ik 46. Ik heb welgeteld 1 broek in mijn kast en een paar truien en t-shirts. Voorheen kon ik ook al slecht kleding kopen maar nu kan ik echt niks vinden waar ik in pas helaas.
(en dan heb ik natuurlijk ook nog 4 bruiloften dit jaar ik zou gewoon niet meer weten waar ik kleding moet kopen die nu past)
(en dan heb ik natuurlijk ook nog 4 bruiloften dit jaar ik zou gewoon niet meer weten waar ik kleding moet kopen die nu past)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ow Floor, dat is ook niet leuk! Maar ben je echt 10 maten aangekomen? Ik zie jou helemaal niet als dik-door-zwangerschap... Er zijn best hele leuke dingen te koop in grotere maten, maar ik zou me kunnen voorstellen dat je het ook helemaal niet leuk vindt om te shoppen nu.
Ik zag laatst op een foto dat ik nog zo'n dik/bol-zwangerschaps-hoofd heb. Gaat dit eraf met afvallen denken jullie?
Gevaar mbt lage bloedsuiker is eigenlijk alleen bij pasgeboren baby's, mits je kindje gezond is.
Ik zag laatst op een foto dat ik nog zo'n dik/bol-zwangerschaps-hoofd heb. Gaat dit eraf met afvallen denken jullie?
Gevaar mbt lage bloedsuiker is eigenlijk alleen bij pasgeboren baby's, mits je kindje gezond is.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
10 maten, amai, dan mag ik mij gelukkig prijzen. Ik ben van een 38 naar een 40 gegaan en that's it. Volgens een heleboel andere mama's heb ik er helemaal niet veel over gehouden en hetgeen wat ik eraan heb overgehouden vind ik een ramp.
Dit weekend is Louise bij haar meter en vake gaan slapen want vriendlief en ik zijn een nachtje op hotel geweest met een Flairpocket. Zo heerlijk! Helemaal herboren nu!
Mijn vriend begint morgen aan zijn stage (van 7u tot half 4) en is helemaal op van de zenuwen. En hij is aangenomen na een sollicitatie en mag op 1 september beginnen. WOEHOEW!
Dit weekend is Louise bij haar meter en vake gaan slapen want vriendlief en ik zijn een nachtje op hotel geweest met een Flairpocket. Zo heerlijk! Helemaal herboren nu!
Mijn vriend begint morgen aan zijn stage (van 7u tot half 4) en is helemaal op van de zenuwen. En hij is aangenomen na een sollicitatie en mag op 1 september beginnen. WOEHOEW!
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Hier nog 1 die zich enorm mag prijzen met haar figuur... Hier ook van een 38/40 naar 40 gegaan.
Het enige wat nog zichtbaar is, is een flubberbuik, en daar wil ik ook graag wel vanaf! Hebben over 6 weken een bruiloft, waar we de hele dag aanwezig zijn, dus ik hoop dat ik met veel buikspieroefeningen de boel nog wat strakker kan krijgen... Heb namelijk een super mooi jurkje gezien (en gepast, maar gauw weer uitgedaan), maar die was redelijk aangesloten, en je zag dus wel wat buik.. .. Dus hopelijk gaat het me lukken dat het iets beter wordt, zodat ik hem alsnog durf te kopen over een paar weken.
Slakje: wat lekker dat jullie er even samen tussenuit zijn geweest! Hoe ging het logeren van L? Heeft ze het goed gedaan?
Nou, mijn mannetje heeft zijn laatste fles alweer leeg, en ligt alweer te slapen, dus ik duik ook m'n bed in!
Trusten!!
Het enige wat nog zichtbaar is, is een flubberbuik, en daar wil ik ook graag wel vanaf! Hebben over 6 weken een bruiloft, waar we de hele dag aanwezig zijn, dus ik hoop dat ik met veel buikspieroefeningen de boel nog wat strakker kan krijgen... Heb namelijk een super mooi jurkje gezien (en gepast, maar gauw weer uitgedaan), maar die was redelijk aangesloten, en je zag dus wel wat buik.. .. Dus hopelijk gaat het me lukken dat het iets beter wordt, zodat ik hem alsnog durf te kopen over een paar weken.
Slakje: wat lekker dat jullie er even samen tussenuit zijn geweest! Hoe ging het logeren van L? Heeft ze het goed gedaan?
Nou, mijn mannetje heeft zijn laatste fles alweer leeg, en ligt alweer te slapen, dus ik duik ook m'n bed in!
Trusten!!
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Ja, maar ze is al vaker uit logeren geweest, dus geen enkel probleem. Ze past zich snel aan!
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Pfff, hier toch ook van een 38/40 naar een 42/44, word daar niet zo vrolijk van moet ik zeggen. (En dan ook helemaal dat tussen twee maten in zitten en lastig goed passende/mooi zittende broeken kunnen vinden die niet te duur zijn omdat ik ze eigenlijk niet zo lang aan wil...).
Nicci, dat veel slapen valt op zich nog wel mee hoor, eigenlijk juist heel normaal bij 2,5 maand volgens mij. Maar ik denk ook dat de nachten zo erg lang zijn, ik heb ergens het ezelsbruggetje gelezen dat ze per kilo 2 uur mogen slapen achter elkaar, maar ik weet niet tot welk gewicht je dat door mag trekken. Hier heb ik vanwege de groei Lotte nog een hele tijd rond 22.30 wakker gemaakt, was ook geen succes, dus begrijp ook dat je dat eigenlijk ook niet ziet zitten.
Pindaatje, succes met de buikspieroefeningen!
Nicci, dat veel slapen valt op zich nog wel mee hoor, eigenlijk juist heel normaal bij 2,5 maand volgens mij. Maar ik denk ook dat de nachten zo erg lang zijn, ik heb ergens het ezelsbruggetje gelezen dat ze per kilo 2 uur mogen slapen achter elkaar, maar ik weet niet tot welk gewicht je dat door mag trekken. Hier heb ik vanwege de groei Lotte nog een hele tijd rond 22.30 wakker gemaakt, was ook geen succes, dus begrijp ook dat je dat eigenlijk ook niet ziet zitten.
Pindaatje, succes met de buikspieroefeningen!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Blondje ben je dan niet bang dat als je voor een 2de kindje gaat je nog veel dikker/zwaarder uit de strijd komt? Of weegt dat niet tegen elkaar op?
Bij mij wel, dus wil eerst een bepaald gewicht voordat ik überhaupt weer aan een kindje denk...
En van 36 naar 46 is 5 kledingmaten maar waarschijnlijk zo'n 10 à 12 kilo?
Bij mij wel, dus wil eerst een bepaald gewicht voordat ik überhaupt weer aan een kindje denk...
En van 36 naar 46 is 5 kledingmaten maar waarschijnlijk zo'n 10 à 12 kilo?
Gast- Gast
Ik dacht dat elke kledingmaat ongeveer 5 kilo is?
Maar ik ben niet zo bang dat ik dan extreem zwaar uit de zwangerschap zou komen, zal deze keer alleen wat meer op moeten letten dan dat ik niet gewoon zoveel eet als ik op kan. Van begin tot eind geen last van misselijkheid of maagzuur hebben is erg fijn, maar heb daardoor wel veel te veel gegeten denk ik. En ik ben nog niet zwanger, dat duurt waarschijnlijk nog wel een hele tijd!
Maar ik ben niet zo bang dat ik dan extreem zwaar uit de zwangerschap zou komen, zal deze keer alleen wat meer op moeten letten dan dat ik niet gewoon zoveel eet als ik op kan. Van begin tot eind geen last van misselijkheid of maagzuur hebben is erg fijn, maar heb daardoor wel veel te veel gegeten denk ik. En ik ben nog niet zwanger, dat duurt waarschijnlijk nog wel een hele tijd!
blondje1313- Kletskop
goedemorgen!
Hoera voor men kleine vent!!! 6 maanden jong, pff waar is de tijd toch gebleven zeg....
Jace is wat aan het kloten ineens in de nacht, zie het positieve er maar van in.. even 1 op 1 momentje haha!!
We zijn zaterdag begonnen met peer en ik heb her idee dat het niet helemaal lekker valt bij hem..vandaag even proberen en dan kijken of hij weer reageert.. beide dagen had ie 30-45 minuten na het hapje dat hij aan het huilen was.. kan natuurlijk ook toeval zijn... we shall see!!
vandaag lekker rustig dagje :-) heerlijk wil alleen mijn ramen boven nog lappen.
rondom gewicht, ik moet nog 2,1 kg.. kan mijn eigen broeken aan.. maar uhh dan kan ik denk ik alleen staan
liefs
Hoera voor men kleine vent!!! 6 maanden jong, pff waar is de tijd toch gebleven zeg....
Jace is wat aan het kloten ineens in de nacht, zie het positieve er maar van in.. even 1 op 1 momentje haha!!
We zijn zaterdag begonnen met peer en ik heb her idee dat het niet helemaal lekker valt bij hem..vandaag even proberen en dan kijken of hij weer reageert.. beide dagen had ie 30-45 minuten na het hapje dat hij aan het huilen was.. kan natuurlijk ook toeval zijn... we shall see!!
vandaag lekker rustig dagje :-) heerlijk wil alleen mijn ramen boven nog lappen.
rondom gewicht, ik moet nog 2,1 kg.. kan mijn eigen broeken aan.. maar uhh dan kan ik denk ik alleen staan
liefs
Gast- Gast
@ pitbull, hier ook enorm veel haarverlies.. vind dat zo bluhhh!! kom overal haren tegen ook in de was enzow...
@ micky, wat vonden ze van je besteksetje?
@ parel, grappig hoe je leven anders is met kind he!!
Uitslapen is tegenwoordig tot 9.00 op bed liggen en niet tot 13.00
@ studie, ik zou het niet gemeen vinden rondom de knuffel...Als ze er niet mee speelt dan niet toch, als zus er blij mee is
@ blondje, is L.otte nog vrolijker geworden??
@ MissD, succes bij de huisarts en met de fysio vandaag!
@ ayla, hoe gaat het eten van je dame?? en slapen, weer een mooi ritme?
Rondom Slapen:
J.ace gaat slapen rondom 19.00 en komt er die dag erna uit rond 7.30.. vandaag was het 6.45 en lag hij er om 8.00 weer in . J.ace is ook een enorme slaapkop, maar goed dat is ie altijd geweest....
@ micky, wat vonden ze van je besteksetje?
@ parel, grappig hoe je leven anders is met kind he!!
Uitslapen is tegenwoordig tot 9.00 op bed liggen en niet tot 13.00
@ studie, ik zou het niet gemeen vinden rondom de knuffel...Als ze er niet mee speelt dan niet toch, als zus er blij mee is
@ blondje, is L.otte nog vrolijker geworden??
@ MissD, succes bij de huisarts en met de fysio vandaag!
@ ayla, hoe gaat het eten van je dame?? en slapen, weer een mooi ritme?
Rondom Slapen:
J.ace gaat slapen rondom 19.00 en komt er die dag erna uit rond 7.30.. vandaag was het 6.45 en lag hij er om 8.00 weer in . J.ace is ook een enorme slaapkop, maar goed dat is ie altijd geweest....
Gast- Gast
Bedankt voor jullie reacties wb slapen! Jullie lopen in dat opzicht toch wat voor, dus erg fijn om jullie ervaringen te lezen. Gister sliep ze na veel gemopper 'pas' om 21.30 en kwam zelf om 05.30.. prima dus! 8 uurtjes . Ik laat haar dus gewoon komen. Wakker maken heeft geen zin en zolang ze er gemiddeld 8-10 uur tussen laat, met een uitschieter naar 12 dan komt het vasst goed!
Wat betreft kilo's, hier aardig op mijn oude gewicht alweer maar mijn buik is wel heel erg veranderd. Ook kan ik nu natuurlijk amper sporten (ik kan uberhaupt amper bewegen) dus echt strakker maken lukt nog niet. Gelukkig train ik met fysio gigantisch mijn buikspieren dus ik hoop dat dat helpt!
Ik klets trouwens nu wat meer op facebook dan hier, voelt zo dubbel haha!
Wat betreft kilo's, hier aardig op mijn oude gewicht alweer maar mijn buik is wel heel erg veranderd. Ook kan ik nu natuurlijk amper sporten (ik kan uberhaupt amper bewegen) dus echt strakker maken lukt nog niet. Gelukkig train ik met fysio gigantisch mijn buikspieren dus ik hoop dat dat helpt!
Ik klets trouwens nu wat meer op facebook dan hier, voelt zo dubbel haha!
Gast- Gast
Voordeel van facebook is dat daar alleen jullie kunnen lezen, vind ik soms toch wat fijner!
blondje1313- Kletskop
blondje1313 schreef:Voordeel van facebook is dat daar alleen jullie kunnen lezen, vind ik soms toch wat fijner!
Helemaal mee eens... vind het ook makkelijker. Op mijn telefoon kan ik wel op facebook reageren, maar hier krijg ik niks geschreven. Dus ik lees hier wel veel, maar heb niet altijd zin de laptop aan te zetten om even hier wat te typen .
Bij de huisarts was alles ok.
Fysio is weer langsgeweest, hebben T. haar hoofdje gemeten. Ze zou in aanmerking kunnen komen voor een helmpje, alleen moeten we ons afvragen in hoeverre we dat willen/noodzakelijk vinden. Het helmpje zou dan gegeven worden omdat wij het mooier vinden als haar hoofdje ronder is maar niet omdat ze er anders last van zou hebben.
Morgen lekker rustig ochtendje, daarna T. weer naar mijn ouders blijven. Daar blijft ze 2 nachten slapen omdat ik 2 vroege diensten heb en dan haal ik haar donderdag weer op. Dan ben ik lekker 4 dagen vrij!
Beegee; Wat lekker dat J. zo veel slaapt zeg! T. wil hier vaak in de middag wel eventjes slapen maar echt niet lang. En ook niet een paar keer per dag. Gaat snel he! J. alweer 6 maanden.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Floor balen dat je zoveel maten bent gegroeid, hoop voor je dat je er gauw weer wat kwijt raakt!
Blondje waarom denk je dat het nog lang duurt voordat je een tweede kindje krijgt?
Beegee balen dat J aan het spoken is snachts! Hij is al 6 maanden he.. zoo dat hebben wij woensdag
Parel.. nou dan is het maar schijn bedriegt.. wees erblij mee
Niet alles op facebook plaatsen he dames, want dan ben ik straks zo alleenig hier....
Hier een dagje werken achter de rug.. daarna strakke planning voor mezelf gemaakt en dat is gelukt! Dus er zit nu alleen nog een wasje in wasmachine die straks nog ff in de droger kan en dan heb ik alles gedaan wat ik wilde, dus kan ik vanavond rustig op de bank zitten.
Blondje waarom denk je dat het nog lang duurt voordat je een tweede kindje krijgt?
Beegee balen dat J aan het spoken is snachts! Hij is al 6 maanden he.. zoo dat hebben wij woensdag
Parel.. nou dan is het maar schijn bedriegt.. wees erblij mee
Niet alles op facebook plaatsen he dames, want dan ben ik straks zo alleenig hier....
Hier een dagje werken achter de rug.. daarna strakke planning voor mezelf gemaakt en dat is gelukt! Dus er zit nu alleen nog een wasje in wasmachine die straks nog ff in de droger kan en dan heb ik alles gedaan wat ik wilde, dus kan ik vanavond rustig op de bank zitten.
studiebol- Ratel
Nee hoor Studie Alleen ik snap Blondje ook wel (en jij denk ik ook wel)
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» foto topic begin en eind 2012
» Whaah een goed eind van 2011
» Mama's met kids uit 2011