Dagcafé 2011
+27
Jordana
Caroow
SoezieQ
Flinder
Japie
Lotus
VeryCherry
SleepingBeauty
smooch
Phileine
Zininzon
Arwyn
Lejow
Chocolate Cookie
Jeanette
Roze Roos
Inge
RioolSpook
Toet
Serena
Sjaantje
Cheesegirl
Qiara
aniet
Lynn_
Zwoesj
Suus
31 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Haha nee, ik weet niet wat voor woning ik krijg en als een hoekbank past, dan wil ik een hoekbank.. Dus ik kan dat echt pas kopen als ik een huis heb..ABE schreef:_Donnaa schreef:En zonder woning kan je ook nog niks he.. Kleine spulletjes kan ik wel kopen, maar wil ook zo graag een TV uitzoeken en een bank.. Bluh!
Kun je zoiets niet tijdelijk opslaan als je weet dat het einde van het wachten in zicht is? En een levertijd van zes weken voor een bank...?
En ik heb al uitgezocht bij welke winkels er (vrijwel) geen levertijd op zit.. Ik heb helemaal geen tijd voor levertijd..
Gast- Gast
Ik heb net een moedervlek weg laten halen in het ziekenhuis en mijn hele gezicht trekt nu...
Gast- Gast
Dat klinkt niet prettig, Purple.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
_Donnaa schreef:Haha nee, ik weet niet wat voor woning ik krijg en als een hoekbank past, dan wil ik een hoekbank.. Dus ik kan dat echt pas kopen als ik een huis heb..ABE schreef:_Donnaa schreef:En zonder woning kan je ook nog niks he.. Kleine spulletjes kan ik wel kopen, maar wil ook zo graag een TV uitzoeken en een bank.. Bluh!
Kun je zoiets niet tijdelijk opslaan als je weet dat het einde van het wachten in zicht is? En een levertijd van zes weken voor een bank...?
En ik heb al uitgezocht bij welke winkels er (vrijwel) geen levertijd op zit.. Ik heb helemaal geen tijd voor levertijd..
Whahaha! Ze heeft geen tijd voor levertijd... Geweldig!
Maar ik snap het inderdaad. Een hoekbank is inderdaad het fijnst. Dat mis ik nog in mijn huis en volgens calculatie duurt het nog een half jaar voor ik die eindelijk kan kopen. Ik ben zo slecht in sparen. Deze maand heb ik "maar" 200 euro gespaard, terwijl ik vind dat ik minstens 500 euro moet sparen...
Gast- Gast
Ik kan me inderdaad wel leukere dingen voorstellen.Lotus schreef:Dat klinkt niet prettig, Purple.
Gast- Gast
Nu jullie het erover hebben, wil ik ook een huisje en een hoekbank.
Lotus- Ratel
Purple schreef:Ik kan me inderdaad wel leukere dingen voorstellen.Lotus schreef:Dat klinkt niet prettig, Purple.
Echt waar?
Lotus- Ratel
Hahaha, serieus.. Ik ga niet 6 weken op de vloer zittenABE schreef:_Donnaa schreef:Haha nee, ik weet niet wat voor woning ik krijg en als een hoekbank past, dan wil ik een hoekbank.. Dus ik kan dat echt pas kopen als ik een huis heb..ABE schreef:_Donnaa schreef:En zonder woning kan je ook nog niks he.. Kleine spulletjes kan ik wel kopen, maar wil ook zo graag een TV uitzoeken en een bank.. Bluh!
Whahaha! Ze heeft geen tijd voor levertijd... Geweldig!
Maar ik snap het inderdaad. Een hoekbank is inderdaad het fijnst. Dat mis ik nog in mijn huis en volgens calculatie duurt het nog een half jaar voor ik die eindelijk kan kopen. Ik ben zo slecht in sparen. Deze maand heb ik "maar" 200 euro gespaard, terwijl ik vind dat ik minstens 500 euro moet sparen...
Maar ik zie dus overal leuke goedkope hoekbakjes.. Of nouja, zo`n 2 persoonsbank met zo`n chill gedeelte zeg maar.. Maar allemaal BRUIN he, gatverdarre!
Gast- Gast
M`n droom haha.. Zodra ik bij iemand thuis een hoekbank zie, of zo`n bank met chill stuk dan ga ik los, haha..Purple schreef:Ik vind een hoekbank juist helemaal niks...
Gast- Gast
Wij hebben ook een klein hoekbankje! Ben er nog steeds altijd super blij mee
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben ook zo'n heerlijke bank, ben er nog steeds blij mee
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
*weg*
I likeeeeee
I likeeeeee
Laatst aangepast door wc-eend op ma 17 jan 2011 - 22:50; in totaal 1 keer bewerkt
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Zo'n hoekbank is altijd zo moeilijk te verplaatsen enzo... Maar goed, ik ben dan ook snel uitgekeken op een inrichting. Ik schuif elk seizoen wel weer met de meubels enzo.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Haha nee, ik weet niet wat voor woning ik krijg en als een hoekbank past, dan wil ik een hoekbank.. Dus ik kan dat echt pas kopen als ik een huis heb..ABE schreef:_Donnaa schreef:En zonder woning kan je ook nog niks he.. Kleine spulletjes kan ik wel kopen, maar wil ook zo graag een TV uitzoeken en een bank.. Bluh!
Jou levertijd is al lang verstreken met al dat gewacht!
Wij moesten zeker wel een week of 8 op onze hoekbank wachten.. Echt vreselijk! We hadden van die kleine witte nepleer bankjes.. Was echt geen gezicht.
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: