Dagcafé 2011
+27
Jordana
Caroow
SoezieQ
Flinder
Japie
Lotus
VeryCherry
SleepingBeauty
smooch
Phileine
Zininzon
Arwyn
Lejow
Chocolate Cookie
Jeanette
Roze Roos
Inge
RioolSpook
Toet
Serena
Sjaantje
Cheesegirl
Qiara
aniet
Lynn_
Zwoesj
Suus
31 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Nouja.. Een uurtje of 5/6 is genoeg en ik maak er toch meestal 7.. Dat is net iets te lang voor mij, denk ik..Arwyn schreef:Heb je maar zo weinig slaap nodig dan Donna? Ik ben er echt zo een die wel rond de 8uur moet zitten, haha en nu in de winter met die donkere dagen liefst nog langer!
Gast- Gast
Dat is niet echt mega vroeg ofzo. Maar denk dat je dan niet om 11 uur al naar bed moet gaan als je aan 5/6 uur genoeg hebt. Dan slaap je te lang
Gast- Gast
Ik moet morgen naar stage, ik zie er zo ontzettend tegen op! Terwijl als ik er ben er niks aan de hand is
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, maar wat moet je anders? Ik verveel me altijd dood hahaha..Dolcis_ schreef:Dat is niet echt mega vroeg ofzo. Maar denk dat je dan niet om 11 uur al naar bed moet gaan als je aan 5/6 uur genoeg hebt. Dan slaap je te lang
Gast- Gast
Ik weet niet precies hoeveel slaap ik nodig heb. Ik merk wel dat ik soms met minder slaap fitter ben dan met wat meer slaap. Maar dan komt er weer een periode dat ik juist weer wat meer slaap nodig heb.
Gast- Gast
Normaal post ik weleens wat tussendoor als ik aan het werk ben. Maar ehmz, nu ben ik niet aan het werk. Ik heb me vanochtend ziek gemeld. Ik ben totaal ingeklapt. Moment van complete gekte gekend. Ik kies dus even voor mezelf en gelukkig begrepen ze dat op het werk. Ik ben volgens mij ook voor het eerst eerlijk geweest over wat er met me aan de hand was, meestal "lieg" ik er wat omheen.
Gast- Gast
Wassen?? Nein, dat laat ik wel aan m`n moeder over..Dolcis_ schreef:
Donnaa, wassen,msnen,bellen,yessen.. hahaha!
Op MSN is niemand meer op zo`n tijdstip, maar achter de PC zitten is sowieso dodelijk ook.. Maargoed, ik ga het toch proberen, om te kijken wat voor effect het heeft
Gast- Gast
Ik doe leerlingen administratie/receptie op een middelbare school!
Op zich hartstikke leuk maar er is vaak niks te doen en dan schiet de tijd echt niet op! Gelukkig hoef ik nog maar 2 keer
Ik heb ook maar 5 uurtjes slaap nodig ongeveer. Terwijl mijn vriend echt wel 8 uur nodig heeft
Op zich hartstikke leuk maar er is vaak niks te doen en dan schiet de tijd echt niet op! Gelukkig hoef ik nog maar 2 keer
Ik heb ook maar 5 uurtjes slaap nodig ongeveer. Terwijl mijn vriend echt wel 8 uur nodig heeft
Zwerver- Ratel
@Donna, al meer duidelijk heid over huisje?
Ik stond nummer 30 Moet nog even wachten dus........
Ik stond nummer 30 Moet nog even wachten dus........
Zwerver- Ratel
wc-eend schreef:
mijn vriend en ik hebben dat juist precies omgekeerd
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Als er weinig te doen is, is het ook best saaiwc-eend schreef:Ik doe leerlingen administratie/receptie op een middelbare school!
Ik merk trouwens wel dat ik niet kan uitslapen. Als ik savonds gewerkt heb dan ben ik smorgens rond een uur of 8 wakker. Als ik een normale avond heb gehad dan lig ik er om een uur of 10 in, en ben ik tegen 7 uur wel wakker.. Als ik dan langer wil slapen krijg ik hoofdpijn
Gast- Gast
Nee, het schiet niet op. Het huisje wat m`n 'vriendin' gekregen heeft werd direct op de lijst verwerkt, maar de 2 huisjes daarna zijn nog steeds niet verwerkt.. Echt vervelend.. Kijk iedere dag of ik al opgeschoven ben, maar ze zijn zo traag bij die woningbouw..wc-eend schreef:@Donna, al meer duidelijk heid over huisje?
30ste!! Zo dat duurt nog wel even
Gast- Gast
Wat irritant dat ze daar niet mee opschieten, kun je niet bellen?
Ik wil ook wel even heel snel op nummer 1 staan...ach opzich zit ik hier niet verkeerd, huisje is super leuk maar de stad
Ik wil ook wel even heel snel op nummer 1 staan...ach opzich zit ik hier niet verkeerd, huisje is super leuk maar de stad
Zwerver- Ratel
Ik heb momenteel nog een hoog tokkie gehalte. Moet wel wat dingen gaan doen, maar heb niet zo'n zin!
Gast- Gast
Nou, ik bel ze bijna al wekelijks en ik denk dat ze wel bijna schijtziek van me zijn haha.. Maar die twee zijn begin januari verzegd als het goed is, maar dan is het weer even wachten op de intake, dan weer even wachten op de kijkdag, dan beslissen en mogelijk nog even wachten omdat diegene twijfelt.. Dan ben je snel 2 weken verder.. Dus ik verwacht eigenlijk dat ze het deze week wel aanpassen..wc-eend schreef:Wat irritant dat ze daar niet mee opschieten, kun je niet bellen?
Ga voor mezelf stellen dat ik pas vrijdag weer mag kijken.. Anders wordt het ook zo`n obsessie..
@Dolcis - Wachten duurt inderdaad erg lang..
Gast- Gast
Anousch schreef:Goedemorgen!
Pff ontzettende buikpijn
Dat is vervelend!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
En zonder woning kan je ook nog niks he.. Kleine spulletjes kan ik wel kopen, maar wil ook zo graag een TV uitzoeken en een bank.. Bluh!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:En zonder woning kan je ook nog niks he.. Kleine spulletjes kan ik wel kopen, maar wil ook zo graag een TV uitzoeken en een bank.. Bluh!
Kun je zoiets niet tijdelijk opslaan als je weet dat het einde van het wachten in zicht is? En een levertijd van zes weken voor een bank...?
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: