Dagcafé 2011
+27
Jordana
Caroow
SoezieQ
Flinder
Japie
Lotus
VeryCherry
SleepingBeauty
smooch
Phileine
Zininzon
Arwyn
Lejow
Chocolate Cookie
Jeanette
Roze Roos
Inge
RioolSpook
Toet
Serena
Sjaantje
Cheesegirl
Qiara
aniet
Lynn_
Zwoesj
Suus
31 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Anousch schreef:Haha ja grappig he!
Ben ook op zoek naar lekkere gezonde hapjes voor mn verjaardag!
stukjes groentenquiche..
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb net een uur op de webcam gezeten met m`n neefje en schoonzus in Canada, zo leuk!!
Gast- Gast
Leuk Donnaa!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Reva schreef:Mijn buurmeisje wast dr handen niet na het plassen
Parent fail.. Mijn ouders hebben me dat ook nooit geleerd.. Met als gevolg... nouja..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Reva schreef:Mijn buurmeisje wast dr handen niet na het plassen
Parent fail.. Mijn ouders hebben me dat ook nooit geleerd.. Met als gevolg... nouja..
Goed voor de weerstand
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ik hoorde laatst ergens dat het grootste deel van de mensen alleen zijn handen wast na het plassen als iemand anders het ziet. Zelf doe ik het overigens ook niet altijd
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ik doe het nu eigenlijk bijna altijd, geleerd toen ik wat met mijn ex had...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Merai schreef:Ik hoorde laatst ergens dat het grootste deel van de mensen alleen zijn handen wast na het plassen als iemand anders het ziet. Zelf doe ik het overigens ook niet altijd
Klopt..
Gast- Gast
Dus wat lopen we dan te zeiken?
ehm.. flauw
ehm.. flauw
Merai- Ratel
Maargoed.. Ik vouw mijn WC-papier netjes dus mijn handen komen niet in aanraking met urine of m`n geslachtsdeel.. Nouja, ik lig er dus ook niet zo wakker van..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik heb net een uur op de webcam gezeten met m`n neefje en schoonzus in Canada, zo leuk!!
Leuk! Wanneer ga je ze weer zien? En kan je broer ze wel af en toe zien?
Lavendel- Ratel
De flappen even goedleggen?ABE schreef:Ik mag anders graag nog even krabben na het drogen, Donnaa....
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Maargoed.. Ik vouw mijn WC-papier netjes dus mijn handen komen niet in aanraking met urine of m`n geslachtsdeel.. Nouja, ik lig er dus ook niet zo wakker van..
Precies, en mocht dat per ongeluk wel gebeuren dan was ik mijn handen wel hoor!
Merai- Ratel
_Donnaa schreef:De flappen even goedleggen?ABE schreef:Ik mag anders graag nog even krabben na het drogen, Donnaa....
haha
Merai- Ratel
_Donnaa schreef:De flappen even goedleggen?ABE schreef:Ik mag anders graag nog even krabben na het drogen, Donnaa....
Precies!
Gast- Gast
Mijn broer heeft ze vanaf september 2009 niet meer in het echt gezien.. Ik afgelopen juli 2010 nog.. Ik hoop dat ze in 2012 naar NL komen voor een vakantie en anders zou ik daar wel weer heen willen, maar dan moet ik even wat sparenLavendel schreef:_Donnaa schreef:Ik heb net een uur op de webcam gezeten met m`n neefje en schoonzus in Canada, zo leuk!!
Gast- Gast
Inderdaad, hier hetzelfde..Merai schreef:_Donnaa schreef:Maargoed.. Ik vouw mijn WC-papier netjes dus mijn handen komen niet in aanraking met urine of m`n geslachtsdeel.. Nouja, ik lig er dus ook niet zo wakker van..
Precies, en mocht dat per ongeluk wel gebeuren dan was ik mijn handen wel hoor!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Mijn broer heeft ze vanaf september 2009 niet meer in het echt gezien.. Ik afgelopen juli 2010 nog.. Ik hoop dat ze in 2012 naar NL komen voor een vakantie en anders zou ik daar wel weer heen willen, maar dan moet ik even wat sparenLavendel schreef:_Donnaa schreef:Ik heb net een uur op de webcam gezeten met m`n neefje en schoonzus in Canada, zo leuk!!
Wat heftig zeg! Maar ehm.. zijn je broer en schoonzus nog wel samen dan?
Merai- Ratel
_Donnaa schreef:Mijn broer heeft ze vanaf september 2009 niet meer in het echt gezien.. Ik afgelopen juli 2010 nog.. Ik hoop dat ze in 2012 naar NL komen voor een vakantie en anders zou ik daar wel weer heen willen, maar dan moet ik even wat sparenLavendel schreef:_Donnaa schreef:Ik heb net een uur op de webcam gezeten met m`n neefje en schoonzus in Canada, zo leuk!!
Oeh dat moet moeilijk zijn voor je broer.. Zijn ze bezig met emigratieplannen? Hij daarheen of zij hierheen?
Lavendel- Ratel
Ja hoor, maar na 3x een halfjaar in Canada moest hij een werkvergunning krijgen om te mogen blijven.. Door de kredietcrisis was niemand van plan om hem direct een vast contract te geven/baan aan te bieden en dus moest hij het land uit. Vanaf oktober 2009 tot en met oktober 2010 mocht hij Canada niet in, dus vandaar dat ze elkaar nog niet weer gezien hebben..Merai schreef:Wat heftig zeg! Maar ehm.. zijn je broer en schoonzus nog wel samen dan?
Hij heeft hier nu een goede baan en een woning, dus hij kan ook niet zomaar even vrij nemen.. Eerst wat credits opbouwen bij de baas
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja hoor, maar na 3x een halfjaar in Canada moest hij een werkvergunning krijgen om te mogen blijven.. Door de kredietcrisis was niemand van plan om hem direct een vast contract te geven/baan aan te bieden en dus moest hij het land uit. Vanaf oktober 2009 tot en met oktober 2010 mocht hij Canada niet in, dus vandaar dat ze elkaar nog niet weer gezien hebben..Merai schreef:Wat heftig zeg! Maar ehm.. zijn je broer en schoonzus nog wel samen dan?
Hij heeft hier nu een goede baan en een woning, dus hij kan ook niet zomaar even vrij nemen.. Eerst wat credits opbouwen bij de baas
Dat lijkt me zwaar voor hen! Wil hij definitief daar gaan wonen of komen zij hierheen (of iets anders)?
Merai- Ratel
Hij wil daarheen en zij hierheen, haha.. Daar zijn ze dus nog niet over uit
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Hij wil daarheen en zij hierheen, haha.. Daar zijn ze dus nog niet over uit
Haha voor jou hopen dat ze hierheen komen dan! Wel apart normaal is het volgens mij juist strijd wie er moet verhuizen..
Lavendel- Ratel
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: