Dagcafé 2011
+27
Jordana
Caroow
SoezieQ
Flinder
Japie
Lotus
VeryCherry
SleepingBeauty
smooch
Phileine
Zininzon
Arwyn
Lejow
Chocolate Cookie
Jeanette
Roze Roos
Inge
RioolSpook
Toet
Serena
Sjaantje
Cheesegirl
Qiara
aniet
Lynn_
Zwoesj
Suus
31 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
June schreef:ABE schreef:June schreef:Haha, tja.. misschien moet je maar zo'n advertentie plaatsen inderdaad
En dan alleen mannen treffen met een bouwvakkersdecollete? Nee, bedankt.
Pff.. ook nog kieskeurig..
Precies! Heel erg kieskeurig.
Kijk mijn ex-scharrel heeft het uiterlijk van Brainpower en wie vind ik nu het allerlekkerste op de wereld? Inderdaad, Brainpower. Dus als alle mannen lijken op Brainpower, dan doe ik niet moeilijk. Zijn ze gelijk aan mijn vader, dan bedank ik heel erg graag....
Gast- Gast
toetje_ schreef:June schreef:
HTC Desire
Hmm, ik heb een wildfire. Vind jij de kwaliteit van de foto's die jou camera maakt ook zo slecht?
Overdag vind ik ze heel goed en scherp. 's Avonds worden ze vaak overbelicht door de flits, dus dat is jammer.
Gast- Gast
June schreef:Reva schreef:ABE, wijs hem een leuke brug.
Of een kast..
Die heb ik gereserveerd voor Smikkell.
Gast- Gast
Reva schreef:June schreef:Reva schreef:ABE, wijs hem een leuke brug.
Of een kast..
Die heb ik gereserveerd voor Smikkell.
Ik vraag me vooral af hoe het met haar is. Wel lief dat je die kast voor haar gereserveerd hebt. Sorry voor je ex-scharrel, ABE!
Gast- Gast
June schreef:
Overdag vind ik ze heel goed en scherp. 's Avonds worden ze vaak overbelicht door de flits, dus dat is jammer.
Dat is bij mij ook idd, mijn oude telefoon had een 3.2 mp en die maakte veel mooiere foto's.
Jammer.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
June schreef:
Seriously?
Dat is wel een erg lelijke foto. Ok, de liefde is bij deze over. Thans, June!
Dit was voornamelijk waar ik voor viel... Maar die foto van jou viel zo tegen dat ik nu niet meer met openstaande ogen en verlekkerde blik naar hem kan kijken....
Gast- Gast
June schreef:
Ik vraag me vooral af hoe het met haar is.
Ik ook!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Het zijn wel echt alleen de foto's van dichtbij die overbelicht zijn, bij de rest valt het wel mee eigenlijk.
Gast- Gast
June schreef:Graag gedaan, ABE. Die foto van jou is voornamelijk groot..
I know. Wist niet hoe ik hem moest verkleinen.
Gast- Gast
Hoe maken jullie het?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Slecht, ik verveel me dood. Mijn vriend komt pas over een paar uur en ik heb zin in de fles rode wijn maar wil er nu nog niet aan beginnen want ik dan slaap ik met een half uur en dat is ook zo ongezellig..
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Anousch schreef:Ik kijk dating in the dark niveau is gedaald haha
ik heb het ook opstaan.. heel fout! Wel leuk dat het Engelsen zijn trouwens, die hebben toch altijd wel mooie lompe humor.
Laatst aangepast door Lavendel op ma 17 jan 2011 - 10:27; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
Jade schreef:Merai schreef:Hoe maken jullie het?
goed.. en jij?
Ook goed Hard gewerkt vandaag en nu even relaxen op de bank met laptop, daar helpt het dag/nachtcafé altijd wel bij
Merai- Ratel
Lavendel schreef:Slecht, ik verveel me dood. Mijn vriend komt pas over een paar uur en ik heb zin in de fles rode wijn maar wil er nu nog niet aan beginnen want ik dan slaap ik met een half uur en dat is ook zo ongezellig..
Een paar uur is nog best lang Hoef je morgen niet vroeg op? En tegen verveling is ook wel wat te doen, uitzending gemist kijken, boekje lezen, forummen natuurlijk...
Merai- Ratel
Ik heb haar alleen vanmorgen even online gezien. Hoop dat ze een fijn gesprek heeft gehad en nu lekker ligt te slapen.
Gast- Gast
Merai schreef:Lavendel schreef:Slecht, ik verveel me dood. Mijn vriend komt pas over een paar uur en ik heb zin in de fles rode wijn maar wil er nu nog niet aan beginnen want ik dan slaap ik met een half uur en dat is ook zo ongezellig..
Een paar uur is nog best lang Hoef je morgen niet vroeg op? En tegen verveling is ook wel wat te doen, uitzending gemist kijken, boekje lezen, forummen natuurlijk...
Mm ja eigenlijk moet ik wel vroeg op maar ik heb geen colleges, moet alleen aan een te groot paper werken..dus dat kan altijd uitgesteld worden natuurlijk
Haha en alle gtst's en boer zoekt vrouw herhalingen heb ik vandaag al gekeken als sog..
Lavendel- Ratel
Lavendel schreef:Merai schreef:Lavendel schreef:Slecht, ik verveel me dood. Mijn vriend komt pas over een paar uur en ik heb zin in de fles rode wijn maar wil er nu nog niet aan beginnen want ik dan slaap ik met een half uur en dat is ook zo ongezellig..
Mm ja eigenlijk moet ik wel vroeg op maar ik heb geen colleges, moet alleen aan een te groot paper werken..dus dat kan altijd uitgesteld worden natuurlijk
Haha en alle gtst's en boer zoekt vrouw herhalingen heb ik vandaag al gekeken als sog..
Of nu aan je paper werken met een goed excuus om morgen nóg langer in bed te blijven liggen
Merai- Ratel
Merai schreef:Jade schreef:Merai schreef:Hoe maken jullie het?
goed.. en jij?
Ook goed Hard gewerkt vandaag en nu even relaxen op de bank met laptop, daar helpt het dag/nachtcafé altijd wel bij
oke dat is wel fijn na een dagje hard werken!!
Veeeeel forum plezier. Ik ga zo lekker mijn bedje opzoeken.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik heb haar alleen vanmorgen even online gezien. Hoop dat ze een fijn gesprek heeft gehad en nu lekker ligt te slapen.
Hopelijk lukt dat eindelijk en anders zien we haar vast terug in het nachtcafé.
Merai- Ratel
Haha ja grappig he!
Ben ook op zoek naar lekkere gezonde hapjes voor mn verjaardag!
Ben ook op zoek naar lekkere gezonde hapjes voor mn verjaardag!
Gast- Gast
Of nu aan je paper werken met een goed excuus om morgen nóg langer in bed te blijven liggen [/quote]
heb nu toch maar de wijn opengemaakt en wijn en studie gaat natuurlijk niet samen Als zou dat best goed zijn voor de inspiratie denk ik!
Lavendel- Ratel
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: