Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé 2011

+27
Jordana
Caroow
SoezieQ
Flinder
Japie
Lotus
VeryCherry
SleepingBeauty
smooch
Phileine
Zininzon
Arwyn
Lejow
Chocolate Cookie
Jeanette
Roze Roos
Inge
RioolSpook
Toet
Serena
Sjaantje
Cheesegirl
Qiara
aniet
Lynn_
Zwoesj
Suus
31 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé 2011 - Pagina 32 Empty Re: Dagcafé 2011

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 3:45

Purple schreef:
Sweety schreef:Haha... Nog wat gekocht daar? Ben er nog nooit geweest.. Embarassed Wil er nog steeds een keertje heen.
Daar moet je niet teveel van verwachten hoor.
Het is niet zo geweldig idd.. Volgens mij is die in Maasmechelen leuker, maarja dat is nogal ver weg, haha..

Ik heb een rokje gekocht van Gsus en verder niks.. M`n mini schoonzusje heeft haar slag geslagen daar, maargoed wat wil je met al die XS-jes die overblijven.. Daar pas ik nooit in
angel

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Sweety ma 17 jan 2011 - 3:46

Ik dacht dat Rosada ook zo leuk was maar die vond ik eigenlijk ook wel tegenvallen. Die van Maasmechelen wil ik ook nog eens heen..
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 3:46

_Donnaa schreef:Volgens mij is die in Maasmechelen leuker
Ik vond die ook echt tegenvallen. Wink

Gast
Gast

Bericht  Sweety ma 17 jan 2011 - 4:19

Hmm.. Das jammer..

Tis wel rustig vandaag Sad
Had stiekem gehoopt op de 500 posts te komen..
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Suus ma 17 jan 2011 - 4:37

Het kan nog, Sweety smile Voor mijn werkzaamheden is het wel goed dat het zo rustig is vandaag :P
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sweety ma 17 jan 2011 - 4:53

Dan kan je een beetje doorgaan Wink
Hier op het werk is het zo rustig... :shock:
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Lotus ma 17 jan 2011 - 5:12

Ik heb een leuke, maar ook wel pittige middag gehad. Het patiënt spelen was leuk en ik heb echt lol gehad, maar het was ook wel confronterend om iedereen daar bezig te zien met de opleiding waar ik ook mee bezig zou willen zijn. En er was nog iets bizars. Tijdens mijn opname van een jaar geleden liep er een student stage die ik afgelopen november in het ziekenhuis op de PAAZ ook weer tegenkwam na mijn overdosis en zij was degene die de studenten moest beoordelen voor wie ik patiënt speelde vandaag. Het was heel toevallig en raar om haar weer te zien. Maar we hebben even gezellig gepraat en afgesproken dat ik haar niet zie op haar volgende stageplek, aangezien dat een gesloten afdeling wordt.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 5:21

Purple schreef:
_Donnaa schreef:Volgens mij is die in Maasmechelen leuker
Ik vond die ook echt tegenvallen. Wink
Hmmm, nou als ik eens in de buurt ben, ga ik daar wel eens kijken..

Vind Batavia Stad vooral kak merken hebben..

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 5:40

LOTUS, het klinkt wel alsof je een fijne dag hebt gehad! En ik vind het een hele goede doelstelling inderdaad, dat je haar niet (weer) tegen gaat komen!

Gast
Gast

Bericht  Lynn_ ma 17 jan 2011 - 5:55

Zo, ik ben ook weer lekker thuis. Intussen bezig met het maken van spaghetti. Zin in! Vandaag een leuke dag gehad; al is de maandag nooit zo mijn dag. Vanochtend al in de file voor een ongeluk en ik moet altijd weer even wennen aan het vroeg opstaan na het weekend. Vanavond nog eten, opruimen, wat inscannen voor de hypotheekman en daarna op de bank met een pot thee!
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Lotus ma 17 jan 2011 - 6:23

Isabella schreef:LOTUS, het klinkt wel alsof je een fijne dag hebt gehad! En ik vind het een hele goede doelstelling inderdaad, dat je haar niet (weer) tegen gaat komen!

Ja, ik heb wel een fijne dag gehad. Ik ben nu wel erg onrustig, omdat er toch wel veel op me af is gekomen. Maar dat gaat vast weer een keer over. smile
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Bericht  Qiara ma 17 jan 2011 - 6:28

Ik vind het ook fijn om te lezen dat je een fijne dag hebt gehad, Lotus, ik hoop dat het lukt om weer tot rust te komen. Lekker rustig aan doen nu!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Qiara ma 17 jan 2011 - 6:30

Lynn_ schreef:Zo, ik ben ook weer lekker thuis. Intussen bezig met het maken van spaghetti. Zin in! Vandaag een leuke dag gehad; al is de maandag nooit zo mijn dag. Vanochtend al in de file voor een ongeluk en ik moet altijd weer even wennen aan het vroeg opstaan na het weekend. Vanavond nog eten, opruimen, wat inscannen voor de hypotheekman en daarna op de bank met een pot thee!

Oeh spaghetti, lekker! Ja, files zijn altijd vervelend!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Bericht  Lotus ma 17 jan 2011 - 6:31

Ik kreeg ineens weer zin om te studeren. Ben zo jaloers op al die mensen die ik vandaag heb gezien, die bezig zijn te groeien in het vak... Maar het zit er nog even niet in voor mij. Nu moet ik niet teveel gaan nadenken, want dan word ik alsnog verdrietig.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Bericht  Qiara ma 17 jan 2011 - 6:37

Lotus schreef:Ik kreeg ineens weer zin om te studeren. Ben zo jaloers op al die mensen die ik vandaag heb gezien, die bezig zijn te groeien in het vak... Maar het zit er nog even niet in voor mij. Nu moet ik niet teveel gaan nadenken, want dan word ik alsnog verdrietig.

Nee meid, inderdaad niet teveel nadenken! Je bent nu hard aan het werk aan jezelf en dat is voor nu het belangrijkste! Concentreer je nu daarop en dan geloof ik dat je straks wel weer kan studeren! Ik denk dat het ook wel goed is dat je voelde dat je weer zin had om weer te studeren. Dat vind ik heel positief!

En voor jou een hug

Laatst aangepast door Qiara op ma 17 jan 2011 - 6:38; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 6:38

zo.. ik ben weer thuis na een lange schooldag + een examen.

Ik had vandaag een examen medische terminologie. Ik heb geen idee hoe ik het heb gemaakt.

Jullie allemaal een leuke dag gehad?

Gast
Gast

Bericht  Lotus ma 17 jan 2011 - 6:39

Dankjewel Qiara!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Bericht  Qiara ma 17 jan 2011 - 6:40

Ging je examen goed?

Ik heb een dag gehad van weer SOG'gen en dat moet ik veranderen, anders komt het niet goed. Die scriptie moet een keer af!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Bericht  Qiara ma 17 jan 2011 - 6:41

Lotus schreef:Dankjewel Qiara!

Graag gedaan!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 6:43

Ik heb even een mini-dipje.. Ik voel me onbegrepen..

Ik heb het even verwijderd, maar voor wie nieuwsgierig is; uit de reacties kan je wel opmaken waar het ongeveer over gaat. Die reacties hoeven niet aangepast of verwijderd te worden hoor smile

niet quoten a.u.b.

Laatst aangepast door _Donnaa op ma 17 jan 2011 - 7:09; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 6:47

In deze situatie ben ik zelf gelukkig nog niet terechtgekomen, maar ik zou hetzelfde doen. Hoezo is dat raar? Ik vind het lief van je en ik begrijp heel goed dat je het doet, zeker als jij het nu gewoon kunt missen. Geld 'lenen' vind ik al helemaal niet vreemd. Misschien is het niet gangbaar, maar dat maakt het nog niet onredelijk of onbegrijpelijk. Wat zeiden je vriendinnen dan?

- Geef even aan als je wilt dat ik dit weghaal -

Gast
Gast

Bericht  Qiara ma 17 jan 2011 - 6:49

Eigenlijk ben ik het ook wel eens met June! Ik vind het heel lief van je! Ik ben ook wel benieuwd wat je vriendinnen zeiden.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 6:51

Ik heb dat nog nooit gedaan, omdat mijn ouders het zelf riant voor elkaar hebben, dus het is niet aan de orde, maar als dat de situatie zou zijn, en ik zou ze kunnen helpen, vind ik het meer dan logisch dat ik ze ermee zou helpen. Ik vind het alleen maar heel lief van jou als dochter.

Gast
Gast

Bericht  Chocolate Cookie ma 17 jan 2011 - 6:55

Ooh donna ik vind dat echt heel erg lief van je. Ik zou hetzelfde gedaan hebben hoor!

Nou ik ben ook weer thuis. Net lekker gegeten. Vind het wel beetje spannend voor morgen, mag notuleren tijdens een vergadering. Wel om te oefenen, maar toch. Ik ben best bang om fouten te maken.
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 6:55

June schreef:In deze situatie ben ik zelf gelukkig nog niet terechtgekomen, maar ik zou hetzelfde doen. Hoezo is dat raar? Ik vind het lief van je en ik begrijp heel goed dat je het doet, zeker als jij het nu gewoon kunt missen. Geld 'lenen' vind ik al helemaal niet vreemd. Misschien is het niet gangbaar, maar dat maakt het nog niet onredelijk of onbegrijpelijk. Wat zeiden je vriendinnen dan?

- Geef even aan als je wilt dat ik dit weghaal -
Nouja.. Zij zien hun ouders als mensen waar je geld van krijgt als je het krap hebt (of gewoon omdat je het wilt hebben) en niet andersom.. Dat snap ik ook nog wel.. Maar 1 van die vriendinnen vroeg dus of ik een pakje sigaretten voor haar kon betalen.. Nou nee, ze betaald nooit terug en zoveel had ik dus zelf ook niet meer na het betalen van het bankstel, moet ook nog een halve maand natuurlijk.. Dus ik zei nee, want ik heb een bankstel betaald voor m`n ouders.. Nouuuu, eerst vielen beide monden open en toen was het 'dat doe je toch niet?'.. Ik vroeg dus waarom niet.. En toen kreeg ik te horen, nou dat geld hebben ze zelf toch wel? En toen heb ik gezegd; dat jullie ouders er in zwemmen, wil niet zeggen dat de mijne dat doen..

Ik was echt boos.. Ik moet vanaf m`n 16de alles zelf betalen en dat vind ik normaal.. En als je ouders dingen voor je betalen is dat echt super, mijn moeder haalt ook heus wel eens sokken voor me en vorig jaar heeft ze m`n winterjas betaald, maar ik ben daar niet jaloers op en zo gedraag ik me ook niet.. Misschien verwacht ik wel teveel begrip ofzo? Geen idee.. Maar dat ik dus vanaf zo jong alles al zelf betaal, dat viel bij hun ook zo raar..

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: