Dagcafé 2011
+27
Jordana
Caroow
SoezieQ
Flinder
Japie
Lotus
VeryCherry
SleepingBeauty
smooch
Phileine
Zininzon
Arwyn
Lejow
Chocolate Cookie
Jeanette
Roze Roos
Inge
RioolSpook
Toet
Serena
Sjaantje
Cheesegirl
Qiara
aniet
Lynn_
Zwoesj
Suus
31 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Een bedrijf kan je uitkopen bij een uitzendbureau, of wachten totdat de uitzendperiode voorbij is en je dan gewoon aannemen als werknemer..Arwyn schreef:Maar via een uitzendbureau vind je toch eigenlijk nooit vast werk, of ligt dat nou aan mij? Ik ken echt alleen mensen die maximaal een jaar bij hetzelfde bedrijf zitten via een uitzendbureau en dan alsnog weg moeten.. :S
Lijkt me wel veel hoor, ze zouden maar alle 14 wat voor je hebben, haha.
Gast- Gast
Ja, ik weet dat dat kan, maar het gebeurd volgens mij niet tot nauwelijks. Ken toch behoorlijk wat mensen die via een uitzendbureau werk(t)en, maar niemand die ook daadwerkelijk bij het bedrijf is aangenomen!_Donnaa schreef:Een bedrijf kan je uitkopen bij een uitzendbureau, of wachten totdat de uitzendperiode voorbij is en je dan gewoon aannemen als werknemer..Arwyn schreef:Maar via een uitzendbureau vind je toch eigenlijk nooit vast werk, of ligt dat nou aan mij? Ik ken echt alleen mensen die maximaal een jaar bij hetzelfde bedrijf zitten via een uitzendbureau en dan alsnog weg moeten.. :S
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Roze Roos schreef:Iemand die mij ff ontbijt wil komen brengen? Ik zit al een uur op de bank en stiekem heb ik wel trek maar dan moet ik opstaan en van alles gaan doen enzo!
Ik heb hetzelfde. Heb nu trek, maar geen zin om op te staan. Ik moet eigenlijk ook gaan schoonmaken, maar blijf het uitstellen.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Ohh, ik wel eigenlijk.. Sommige bedrijven nemen standaard na de uitzendperiode geen mensen aan, maar gewoon nieuwe uitzendkrachten.. Alleen als je dan echt heel goed bent, mag je blijven..Arwyn schreef:Ja, ik weet dat dat kan, maar het gebeurd volgens mij niet tot nauwelijks. Ken toch behoorlijk wat mensen die via een uitzendbureau werk(t)en, maar niemand die ook daadwerkelijk bij het bedrijf is aangenomen!_Donnaa schreef:Een bedrijf kan je uitkopen bij een uitzendbureau, of wachten totdat de uitzendperiode voorbij is en je dan gewoon aannemen als werknemer..Arwyn schreef:Maar via een uitzendbureau vind je toch eigenlijk nooit vast werk, of ligt dat nou aan mij? Ik ken echt alleen mensen die maximaal een jaar bij hetzelfde bedrijf zitten via een uitzendbureau en dan alsnog weg moeten.. :S
Maar ik ken wel meerdere verhalen dat mensen gewoon mochten blijven. Sommige bedrijven nemen ook een uitzendbureau in de hand omdat ze via de regulier weg niet aan werknemers komen. Juist die bedrijven nemen na de uitzendperiode mensen vast aan..
Soms staat het ook wel in de vacature..
Gast- Gast
Ja erg he, dochter Nikki.
De 3j's tweette ook "Simon voel je niet verplicht om je toekomstige dochter Simone te noemen" hahaha
De 3j's tweette ook "Simon voel je niet verplicht om je toekomstige dochter Simone te noemen" hahaha
Gast- Gast
Die is wel grappig haha..Anousch schreef:Ja erg he, dochter Nikki.
Maarre, het was mij nog niet eens opgevallen van Nick en Nikki..
Gast- Gast
Arwyn schreef:Ja, ik weet dat dat kan, maar het gebeurd volgens mij niet tot nauwelijks. Ken toch behoorlijk wat mensen die via een uitzendbureau werk(t)en, maar niemand die ook daadwerkelijk bij het bedrijf is aangenomen!_Donnaa schreef:Een bedrijf kan je uitkopen bij een uitzendbureau, of wachten totdat de uitzendperiode voorbij is en je dan gewoon aannemen als werknemer..Arwyn schreef:Maar via een uitzendbureau vind je toch eigenlijk nooit vast werk, of ligt dat nou aan mij? Ik ken echt alleen mensen die maximaal een jaar bij hetzelfde bedrijf zitten via een uitzendbureau en dan alsnog weg moeten.. :S
Ik bedoelde dat ik niet op oproepbasis wil werken & dat het dus niet uitmaakt hoeveel uitzendbureau's ik gebruik om me in te schrijven, omdat ik niet met meerdere tegelijk in zee zal gaan.
Gast- Gast
Anousch schreef:Ja erg he, dochter Nikki.
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Maris84 schreef:Roze Roos schreef:Iemand die mij ff ontbijt wil komen brengen? Ik zit al een uur op de bank en stiekem heb ik wel trek maar dan moet ik opstaan en van alles gaan doen enzo!
Ik heb hetzelfde. Heb nu trek, maar geen zin om op te staan. Ik moet eigenlijk ook gaan schoonmaken, maar blijf het uitstellen.
Gezien het feit dat ik aan de zak met chips van gisteravond begonnen was ben ik maar ff opgestaan om ontbijt te maken. Hoewel chips op de nuchtere maag wel het allerlekkerst is!
Roze Roos- Ratel
In de vacature heb ik het ook wel eens gezien inderdaad. Misschien hebben die mensen die ik ken dan wel toevallig net de bedrijven getroffen die sowieso niemand vast aannemen. Kan ook aan deze periode liggen natuurlijk, denk dat bedrijven nu liever uitzendkrachten dan vaste krachten aannemen voor het geval ze toch mensen moeten laten gaan._Donnaa schreef:Ohh, ik wel eigenlijk.. Sommige bedrijven nemen standaard na de uitzendperiode geen mensen aan, maar gewoon nieuwe uitzendkrachten.. Alleen als je dan echt heel goed bent, mag je blijven..Arwyn schreef:Ja, ik weet dat dat kan, maar het gebeurd volgens mij niet tot nauwelijks. Ken toch behoorlijk wat mensen die via een uitzendbureau werk(t)en, maar niemand die ook daadwerkelijk bij het bedrijf is aangenomen!_Donnaa schreef:Een bedrijf kan je uitkopen bij een uitzendbureau, of wachten totdat de uitzendperiode voorbij is en je dan gewoon aannemen als werknemer..Arwyn schreef:Maar via een uitzendbureau vind je toch eigenlijk nooit vast werk, of ligt dat nou aan mij? Ik ken echt alleen mensen die maximaal een jaar bij hetzelfde bedrijf zitten via een uitzendbureau en dan alsnog weg moeten.. :S
Maar ik ken wel meerdere verhalen dat mensen gewoon mochten blijven. Sommige bedrijven nemen ook een uitzendbureau in de hand omdat ze via de regulier weg niet aan werknemers komen. Juist die bedrijven nemen na de uitzendperiode mensen vast aan..
Soms staat het ook wel in de vacature..
Arwyn- Ratel
Oh hou op over chips
Ik heb nou serieus al een hele week geen chips op (bezig met afvallen) en het is zo zwaar hahaha.
Liggen hier nog 2 zakken maar moet er van mezelf afblijven
Ik heb nou serieus al een hele week geen chips op (bezig met afvallen) en het is zo zwaar hahaha.
Liggen hier nog 2 zakken maar moet er van mezelf afblijven
Gast- Gast
Roze Roos schreef:Anousch schreef:Ja erg he, dochter Nikki.
Haha, ik wist nog niet eens dat zijn dochter Nikki heet en had de link met Nick ook nog niet gelegd, maar hij is wel grappig
Je weet maar nooit, Nick gaat trouwen, wordt misschien ook wel papa.. Ik voel een Simone aankomen!
Arwyn- Ratel
Sorry! Ik spreek mezelf ook streng toe ondertussen
Gewoon volhouden Anousch, je kunt het!
Roze Roos- Ratel
Arwyn schreef:Roze Roos schreef:Anousch schreef:Ja erg he, dochter Nikki.
Haha, ik wist nog niet eens dat zijn dochter Nikki heet en had de link met Nick ook nog niet gelegd, maar hij is wel grappig
Je weet maar nooit, Nick gaat trouwen, wordt misschien ook wel papa.. Ik voel een Simone aankomen!
Euhm ik denk dat je Simon bedoelde
Roze Roos- Ratel
Roze Roos schreef:Maris84 schreef:Roze Roos schreef:Iemand die mij ff ontbijt wil komen brengen? Ik zit al een uur op de bank en stiekem heb ik wel trek maar dan moet ik opstaan en van alles gaan doen enzo!
Gezien het feit dat ik aan de zak met chips van gisteravond begonnen was ben ik maar ff opgestaan om ontbijt te maken. Hoewel chips op de nuchtere maag wel het allerlekkerst is!
Oehh chips, lekker! Ik ben maar op gestaan en heb 2 beschuiten met muisjes.
Japie- Kletskop
Goed bezig Maris!
Roze Roos- Ratel
Roze Roos schreef:Goed bezig Maris!
Op maandag begin ik altijd goed, maar helaas zakt dat halverwege de week alweer af.
Japie- Kletskop
Arwyn schreef:Roze Roos schreef:Anousch schreef:Ja erg he, dochter Nikki.
Haha, ik zou mijn kind ook nooit 'vernoemen'. Misschien was dit niet opzettelijk maar toch. Maar zouden Nick en Kirsten niet beledigd zijn door het grapje van de 3j's?
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Roze Roos schreef:Arwyn schreef:Roze Roos schreef:Anousch schreef:Ja erg he, dochter Nikki.
Euhm ik denk dat je Simon bedoelde
Haha die ja :p Ik onthoud nooit wie nou wie is, haha.
Arwyn- Ratel
Roze Roos schreef:Sorry! Ik spreek mezelf ook streng toe ondertussen
Haha goedzoo!!
Gast- Gast
Ik hoop dat je snel weer iets leuks vindt, Isabella!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Smikkel heb je al nieuws?
Ik stond vanmorgen om 07.30 uur al te schilderen, omdat mijn keukenmonteur dan zou komen. Komt hij pas om 08.15 uur. Had ik ook nog wel wat langer kunnen slapen. En dan op mijn vrije dag.
Het keukenblad is trouwens te kort, dus nu komt volgende week pas de goede.
Ik stond vanmorgen om 07.30 uur al te schilderen, omdat mijn keukenmonteur dan zou komen. Komt hij pas om 08.15 uur. Had ik ook nog wel wat langer kunnen slapen. En dan op mijn vrije dag.
Het keukenblad is trouwens te kort, dus nu komt volgende week pas de goede.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Zooo bijna klaar met poetsen, zit nu heerlijk aan de koffie ^^
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Zo zeg .. Ik heb me gigantisch verslapen :o
Gelukkig ben ik wel vrij vandaag, maar ben niet van mezelf gewend dat ik zo lang slaap
Vandaag word een dagje poetsen, boodschappen doen en heel veel knuffelen met ons konijntje Die hebben we vrijdag opgehaald, zo vreselijk schattig
Gelukkig ben ik wel vrij vandaag, maar ben niet van mezelf gewend dat ik zo lang slaap
Vandaag word een dagje poetsen, boodschappen doen en heel veel knuffelen met ons konijntje Die hebben we vrijdag opgehaald, zo vreselijk schattig
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Ik was vergeten mijn wekker te zetten, dus ik heb ook veel te lang geslapen.
Vandaag wil ik eigenlijk verder met mijn huiswerk, maar de feedback van de leraar is nog niet binnen Nu heb ik dus eigenlijk vrij weinig te doen.
En wat is het naar weer he!
Vandaag wil ik eigenlijk verder met mijn huiswerk, maar de feedback van de leraar is nog niet binnen Nu heb ik dus eigenlijk vrij weinig te doen.
En wat is het naar weer he!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: