Dagcafé 2011
+27
Jordana
Caroow
SoezieQ
Flinder
Japie
Lotus
VeryCherry
SleepingBeauty
smooch
Phileine
Zininzon
Arwyn
Lejow
Chocolate Cookie
Jeanette
Roze Roos
Inge
RioolSpook
Toet
Serena
Sjaantje
Cheesegirl
Qiara
aniet
Lynn_
Zwoesj
Suus
31 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé 2011
_Donnaa schreef:Is daar uberhaupt 1 leuk TV programma op dan?June schreef:Dan kijk je toch alleen nog maar naar Nederland 1,2 en 3. Daar is het alleen tussen de programma's door!
Ik kijk meestal 13th street als ik TV kijk.. Ook alleen tussen de programma`s door reclame..
Ik vind van wel, maar dat kan ik natuurlijk niet voor jou beoordelen
Gast- Gast
June schreef:_Donnaa schreef:Is daar uberhaupt 1 leuk TV programma op dan?June schreef:Dan kijk je toch alleen nog maar naar Nederland 1,2 en 3. Daar is het alleen tussen de programma's door!
Ik kijk meestal 13th street als ik TV kijk.. Ook alleen tussen de programma`s door reclame..
Wat kijk jij dan zoal op TV ?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Was het zoiets, reva?
Hahahaha
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Inge schreef:Ben aan het werk, als het goed is alles gedaan alle jongeren liggen op bed dus tijd om te internetten :p
Ik ben nu ook de laatste op bed aan het doen. Daarna ook flink gaan internetten.
_Donnaa schreef:Wat kijk jij dan zoal op TV ?June schreef:
Euhmm.. ik kijk op uitzendinggemist vaak dingen terug. Ik vond dat programma 'kijken in de ziel' met straflpleiters bijvoorbeeld heel leuk en ik kijk ook graag naar DWDD, Wie is de Mol en Pauw & Witteman. Ik vind 'Op zoek naar..' ook best leuk, maar soms ook wel heeeel irritant met die jury en presentator. Bovendien vind ik dat wel veel leuker met vrouwen dan met mannen. Daar wordt het al snel zo 'nep' en 'over the top'. Boer zoekt Vrouw kon ik ook nog wel waarderen, maar dat vind ik dit seizoen gewoon suf. Als je me puur vraagt wat ik op de publieke omroep wel leuk vind dan hè .
Gast- Gast
Ik vind Boerzoektvrouw altijd leuk om te kijken...ook dit seizoen zijn wij nog grote fans Ik hou van Holland vond ik ook altijd leuk van RTL4.
Opzich heeft de publieke omroep nog wel leuke programma;s o.a. van de EO en soms van de KRO
Opzich heeft de publieke omroep nog wel leuke programma;s o.a. van de EO en soms van de KRO
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Dat is mijn poging om sexy gekleed bitterballen richting vriend te brengen. Maar dan in beeld gebracht door een stand in.
Gast- Gast
Publieke zenders hebben de volgende goede programma's...
*Radar
*Kassa
*Opgelicht
*Kinderen geen Bezwaar
*Familiediner
*Je zal het maar hebben
*Uit de kast
*Hello, Goodbye
En dan zijn er vast nog dingen die ik ben vergeten....
*Radar
*Kassa
*Opgelicht
*Kinderen geen Bezwaar
*Familiediner
*Je zal het maar hebben
*Uit de kast
*Hello, Goodbye
En dan zijn er vast nog dingen die ik ben vergeten....
Gast- Gast
Reva schreef:Dat is mijn poging om sexy gekleed bitterballen richting vriend te brengen. Maar dan in beeld gebracht door een stand in.
Gast- Gast
En Engelse Detectives! (Maar daar moet je van houden.. )
@ Donnaa: Ik ben nog best veel vergeten volgens mij . Kinderen geen bezwaar ben ik overigens niet vergeten: volkomen slecht en zwáár overschat programma naar mijn mening! (Sorry ABE!)
Laatst aangepast door June op zo 16 jan 2011 - 11:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jaa ik snap dat dit alleen van de publieke omroep is.. Nouja, daar kijk ik dus allemaal absoluut niet naar haha.. Niets voor mij..June schreef:_Donnaa schreef:Wat kijk jij dan zoal op TV ?June schreef:
Euhmm.. ik kijk op uitzendinggemist vaak dingen terug. Ik vond dat programma 'kijken in de ziel' met straflpleiters bijvoorbeeld heel leuk en ik kijk ook graag naar DWDD, Wie is de Mol en Pauw & Witteman. Ik vind 'Op zoek naar..' ook best leuk, maar soms ook wel heeeel irritant met die jury en presentator. Bovendien vind ik dat wel veel leuker met vrouwen dan met mannen. Daar wordt het al snel zo 'nep' en 'over the top'. Boer zoekt Vrouw kon ik ook nog wel waarderen, maar dat vind ik dit seizoen gewoon suf. Als je me puur vraagt wat ik op de publieke omroep wel leuk vind dan hè .
Ik kijk doorgaans alleen maar crime series..
Gast- Gast
Reva schreef:Ik vind de boeren van BZV dit keer niet zo leuk. Das vrij cruciaal.
En ik ga me ook steeds meer ergeren aan Yvon Jaspers. Misschien volgend seizoen weer leuke boeren! Die Annemarie vind ik ook echt zooo'n saai mens.. bluhh
Gast- Gast
Ja, ze is vrij irritant. Die grijze man met krulletjes vind ik gewoon saai, Marcel zoekt een broedei, Frank vind ik vrij arrogant en zoekt naar mijn idee gewoon 1 extra geit welke wel legaal is om te **** en over die 'vrouw' heb ik al helemaal niks goeds. Saai.
Gast- Gast
:joker: Goeieavond dames
Peettante Chantal is ook weer in tha house!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Ik vind de boeren van BZV dit keer niet zo leuk. Das vrij cruciaal.
Vorige seizoenen waren leuker idd. Die Gijsbert is daar in tegen dan weer wel leuk!!
Jeanette schreef:Reva schreef:Ik vind de boeren van BZV dit keer niet zo leuk. Das vrij cruciaal.
Vorige seizoenen waren leuker idd. Die Gijsbert is daar in tegen dan weer wel leuk!!
Ow die was ik vergeten! Die is leuk idd. Vooral met het blonde meisje met lang haar, leuke dame.
Gast- Gast
Femke bedoel je? Denk dat zij het ook wordt, is idd een hele leuke meid!Reva schreef:Jeanette schreef:Reva schreef:Ik vind de boeren van BZV dit keer niet zo leuk. Das vrij cruciaal.
Ow die was ik vergeten! Die is leuk idd. Vooral met het blonde meisje met lang haar, leuke dame.
Sjaantje schreef::joker: Goeieavond dames
Gefeliciteerd met je officiële status . Leuke dag gehad?
Gijsbert vind ik ook leuk, verder eens met Reva.
Gast- Gast
Whahaha! Ik zit uitzendinggemist te kijken "Uit de kast" zegt de moeder van de jongen die 'uit de kast komt':"Nee ik vind het niet erg. Schoondochters zijn toch maar lastig".
Gast- Gast
ABE, hahaahaha geweldige opmerking. Al hoop ik niet voor haar dat ze zo'n relnicht als schoonzoon krijgt.
Laatst aangepast door Jeanette op zo 16 jan 2011 - 11:37; in totaal 1 keer bewerkt
ABE schreef:Whahaha! Ik zit uitzendinggemist te kijken "Uit de kast" zegt de moeder van de jongen die 'uit de kast komt':"Nee ik vind het niet erg. Schoondochters zijn toch maar lastig".
ABE! Je gaat schrikken. We hebben een overeenkomst. Only hope.
Gast- Gast
June, ik heb een heel leuke dag gehad!
Niet dat ik heel gelovig ben, maar toch mooi om te zien dat mijn kleine prinsesje nu gedoopt is. En ze heeft geen kik gegeven terwijl ze water over haar koppie echt verschrikkelijk vindt! Ze is vandaag vreselijk verwend, het was giga-druk maar heel gezellig.
En haar jurkje is zó mooi... Gemaakt van mama's trouwjurk dus het heeft ook een enorme emotionele waarde. Tante Chantal hield het niet droog Vantevoren heb ik nog een kaarsje aangestoken op mama's graf, zo was ze er toch een beetje bij vandaag.
Jullie allemaal ook een leuke dag gehad? Nog iets bijzonders gebeurd hier?
Niet dat ik heel gelovig ben, maar toch mooi om te zien dat mijn kleine prinsesje nu gedoopt is. En ze heeft geen kik gegeven terwijl ze water over haar koppie echt verschrikkelijk vindt! Ze is vandaag vreselijk verwend, het was giga-druk maar heel gezellig.
En haar jurkje is zó mooi... Gemaakt van mama's trouwjurk dus het heeft ook een enorme emotionele waarde. Tante Chantal hield het niet droog Vantevoren heb ik nog een kaarsje aangestoken op mama's graf, zo was ze er toch een beetje bij vandaag.
Jullie allemaal ook een leuke dag gehad? Nog iets bijzonders gebeurd hier?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: