Dagcafé 2011
+27
Jordana
Caroow
SoezieQ
Flinder
Japie
Lotus
VeryCherry
SleepingBeauty
smooch
Phileine
Zininzon
Arwyn
Lejow
Chocolate Cookie
Jeanette
Roze Roos
Inge
RioolSpook
Toet
Serena
Sjaantje
Cheesegirl
Qiara
aniet
Lynn_
Zwoesj
Suus
31 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé 2011
_Donnaa schreef:Nooit gedaan.. Wel eens een aflevering gekeken.. Bones volgde ik wel..Brennuss schreef:Volg je house niet meer Donna?
Oohh, dan was dat het inderdaad!
Gast- Gast
Maar gezien de vage omstandigheden waaronder hij woont heb ik geloof ik geen behoefte aan contact. Ook niet via een annanas. En wat als ik morgen uit mijn raam kijk en alle huizen in de flat een annanas voor hun raam hebben staan? Dan laat ik me echt opnemen want dan ga ik twijfelen aan mijn waarnemingen.Reva schreef:June schreef:Hahaha Smikkell, toe.. plaats alsjeblieft die ananas voor het raam . Toe nou.. dat lijkt me leuk!
Jaaaaaaaaaaaa !!!!
Gast- Gast
Reva schreef:
Echt? Dat wist ik niet. Al ben ik ook gewoon ontzettend gehecht aan mijn lieve roze velletje...ik wil geen pasje.
Maar goed, het scheelt toch de kosten van een bekeuring voor het verliezen en kosten voor een nieuw rijbewijs. Dus dat geld ga ik vast morgen ergens anders aan uitgeven.
Bitterballen?
Gast- Gast
Brennuss schreef:Ik ben bijna jaaarig
Leuk!! Ga je wat leuks doen? Weet je al wat je krijgt?
Gast- Gast
Ow, ik wil ook nog wel even melden dat ik een financiele meevaller had vandaag. Er zitten dus ook nog goede kanten aan het af en toe toch open maken van je post.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar gezien de vage omstandigheden waaronder hij woont heb ik geloof ik geen behoefte aan contact. Ook niet via een ananas. En wat als ik morgen uit mijn raam kijk en alle huizen in de flat een ananas voor hun raam hebben staan? Dan laat ik me echt opnemen want dan ga ik twijfelen aan mijn waarnemingen.Reva schreef:June schreef:Hahaha Smikkell, toe.. plaats alsjeblieft die ananas voor het raam . Toe nou.. dat lijkt me leuk!
Jaaaaaaaaaaaa !!!!
Dan kun je altijd nog vragen of iemand even komt kijken om het te beoordelen. Je kunt dan ook een foto plaatsen en die hier neerzetten en dan beoordelen wij wel of er een ananas staat voor elk raam!
Ik zie geen probleem. Ik zeg: go Actie Ananas!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ow, ik wil ook nog wel even melden dat ik een financiele meevaller had vandaag. Er zitten dus ook nog goede kanten aan het af en toe toch open maken van je post.
Wat goed! Fijn!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ow, ik wil ook nog wel even melden dat ik een financiele meevaller had vandaag. Er zitten dus ook nog goede kanten aan het af en toe toch open maken van je post.
Jaaa ik ook! Ik heb gezien wat ik terug kan vragen aan loonbelasting, daar word ik wel vrolijk van.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Patat en bitterballen, priceless!Reva schreef:Brennuss schreef:Ik ben bijna jaaarig
Gast- Gast
Jaaaa, dat wil ik eigenlijk kopen op DVD.. Die hebben ook geen reclame heBrennuss schreef:_Donnaa schreef:Nooit gedaan.. Wel eens een aflevering gekeken.. Bones volgde ik wel..Brennuss schreef:Volg je house niet meer Donna?
Oohh, dan was dat het inderdaad!
Sinds Canada ben ik zo afgeknapt op reclame dat ik in NL nooit meer TV gekeken heb..
Gast- Gast
Ben aan het werk, als het goed is alles gedaan alle jongeren liggen op bed dus tijd om te internetten :p
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Patat en bitterballen, priceless!Reva schreef:Brennuss schreef:Ik ben bijna jaaarig
Dat kost anders geld....
Gast- Gast
Reva schreef:Ik zou me pas zorgen gaan maken als de ananas naar je gaat zwaaien.
Dan moet je 'm waarschijnlijk gewoon weggooien.. als fruit zelf gaat bewegen is het meestal bedorven..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:
Sinds Canada ben ik zo afgeknapt op reclame dat ik in NL nooit meer TV gekeken heb..[/i]
Hebben ze daar geen reclame dan?
Gast- Gast
Nou, ik hb ook wel wat mensen die mij er voor willen betalen hoorABE schreef:
Dat kost anders geld....
Gast- Gast
Als ik met mijn land naast Amerika zou liggen zou ik ook alle reclame afschaffen.June schreef:_Donnaa schreef:
Sinds Canada ben ik zo afgeknapt op reclame dat ik in NL nooit meer TV gekeken heb..[/i]
Gast- Gast
2x heel kort tijdens een serie, dan heb je niet eens tijd om naar toilet.. De reclame tussen 2 series is ook niet echt noemenswaardig..June schreef:_Donnaa schreef:
Bijna geen reclame dus..
Gast- Gast
Als we het toch over bitterballen hebben. Ik had een keer een heel sexy setje gekocht, dacht leek voor mijn vriend. Maar ja, wanneer en hoe trek je dat onopvallend en op een leuk moment aan. Dus zitten we op de bank, film te kijken gewoon, had ik bedacht dat ik bitterballen kon gaan bakken in de garage (bij mijn ouders nog) en dan daar snel dat aan kon trekken. Stond ik toch een partij blauw aan te lopen daar in die onverwarmde garage, te wachten op die teringballen. Kom ik mét bitterballen in outfit met m'n liefste pumps de garage uit en de kamer in. Ziet ie het niet. Pas na een x-aantal seconden. Maar we hadden allebei meer aandacht voor de lekkere bitterballen in plaats van voor elkaar. Lompe boeren.
Daar stopte mijn pogingen om ooit sexy voor de dag te komen in combi met bitterballen.
Daar stopte mijn pogingen om ooit sexy voor de dag te komen in combi met bitterballen.
Gast- Gast
Dan kijk je toch alleen nog maar naar Nederland 1,2 en 3. Daar is het alleen tussen de programma's door!
Gast- Gast
Is daar uberhaupt 1 leuk TV programma op dan?June schreef:Dan kijk je toch alleen nog maar naar Nederland 1,2 en 3. Daar is het alleen tussen de programma's door!
Ik kijk meestal 13th street als ik TV kijk.. Ook alleen tussen de programma`s door reclame..
Gast- Gast
Ik ben aan het werk en dacht even te gaan internetten.
Maar ik ben erg moe dus duik toch maar mn bed in, morgen om 6.30u eruit :S
Voordat jullie overstappen naar de nachttopic, veel klets plezier toegewenst!
Slaap lekker.....nu heb ik ook trek in bitterballen
Maar ik ben erg moe dus duik toch maar mn bed in, morgen om 6.30u eruit :S
Voordat jullie overstappen naar de nachttopic, veel klets plezier toegewenst!
Slaap lekker.....nu heb ik ook trek in bitterballen
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: