Dagcafé 2011
+27
Jordana
Caroow
SoezieQ
Flinder
Japie
Lotus
VeryCherry
SleepingBeauty
smooch
Phileine
Zininzon
Arwyn
Lejow
Chocolate Cookie
Jeanette
Roze Roos
Inge
RioolSpook
Toet
Serena
Sjaantje
Cheesegirl
Qiara
aniet
Lynn_
Zwoesj
Suus
31 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé 2011
weer wat geleerd op deze zondagavond!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Buikje was goed gevuld, dus heerlijk geslapen ja! Je kan hier wel bitterballen laten bezorgen. Maar dan ren ik wel even de kroeg in -als ik toonbaar ben-.
Ik haat maandag zo. Ik haat mn werk en duik vaak even winkels in, maar op maandag zijn 's morgens geen winkels open (nou ja, alleen de hema, dus dat is mn maandagochtenduitje).
Ik haat maandag zo. Ik haat mn werk en duik vaak even winkels in, maar op maandag zijn 's morgens geen winkels open (nou ja, alleen de hema, dus dat is mn maandagochtenduitje).
Gast- Gast
ABE schreef:_Donnaa schreef:Uh, dat je ontzettend geil bent?ABE schreef:Nou nu heb ik toch wat...
Door wat Donnaa zei moest ik opeens denken aan; Ik ben zo geil als een bossie siepels in Augustus....
Iemand die weet wat dat betekent? (Tja, dat de gedachte mij debiel maakt. Maar ik bedoel meer de uitdrukking )
Nee, siepels worden geil in augustus omdat ze dan in de warme grond zitten en uit hun jasje zweten. Echt zo dom... Haha
Haha, kende het woord wel, maar niet de betekenis.
Weer bij wat bij geleerd op de zondagavond.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
aniet schreef:weer wat geleerd op deze zondagavond!
Educatieve avond! Maar of je nu blij moet zijn dat siepels geil worden in Augustus??? Want stinken dat ze doen!
Gast- Gast
Ja, ik kan hier ook echt alles laten bezorgen. Maar het voelt zo raar omdat ik 4 snackbarren op loopafstand (meer rol de deur uit afstand) heb, en een chinees en twee pizzaria's.June schreef:Smikkell schreef:Maar de buit was binnen, dus kon je prima gaan slapen, toch? Misschien had ik ook gewoon een portie bitterballen moeten nemen ipv alle andere dingen die ik heb geprobeerd. Kun je bitterballen laten thuisbezorgen?
Patat kan ik regelen, daar heb ik wel zo mijn nummertjes voor
Dat kan wel hoor! Tenminste, hier wel!
Gast- Gast
Ow, naast de hema kun je lekkere frietjes eten..Reva schreef:Buikje was goed gevuld, dus heerlijk geslapen ja! Je kan hier wel bitterballen laten bezorgen. Maar dan ren ik wel even de kroeg in -als ik toonbaar ben-.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, ik kan hier ook echt alles laten bezorgen. Maar het voelt zo raar omdat ik 4 snackbarren op loopafstand (meer rol de deur uit afstand) heb, en een chinees en twee pizzaria's.June schreef:Smikkell schreef:Maar de buit was binnen, dus kon je prima gaan slapen, toch? Misschien had ik ook gewoon een portie bitterballen moeten nemen ipv alle andere dingen die ik heb geprobeerd. Kun je bitterballen laten thuisbezorgen?
Patat kan ik regelen, daar heb ik wel zo mijn nummertjes voor
Dat kan wel hoor! Tenminste, hier wel!
Ja nou ja, zolang er ergens geen minimum bestelafstand is en ik de bezorger niet lopend zie aankomen vind ik het prima (en zij blijkbaar ook). Lekker makkelijk verdienen voor de bromgastjes en plus mijn voer is gewoon nog warm.
Gast- Gast
Ahh.. Nouja, niet bestABE schreef:aniet schreef:weer wat geleerd op deze zondagavond!
Educatieve avond! Maar of je nu blij moet zijn dat siepels geil worden in Augustus??? Want stinken dat ze doen!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ow, naast de hema kun je lekkere frietjes eten..Reva schreef:Buikje was goed gevuld, dus heerlijk geslapen ja! Je kan hier wel bitterballen laten bezorgen. Maar dan ren ik wel even de kroeg in -als ik toonbaar ben-.
BEEELGIIEEEEE
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ahh.. Nouja, niet bestABE schreef:aniet schreef:weer wat geleerd op deze zondagavond!
Dat sowieso!
Gast- Gast
Reva schreef:
Ja nou ja, zolang er ergens geen minimum bestelafstand is en ik de bezorger niet lopend zie aankomen vind ik het prima (en zij blijkbaar ook). Lekker makkelijk verdienen voor de bromgastjes en plus mijn voer is gewoon nog warm.
Je kunt dan toch gewoon bestellen bij een snackbar die wat verder weg zit ?
Gast- Gast
June schreef:Reva schreef:
Maar we hebben hier geen bezorgsnackbar Verdriet.
Gast- Gast
Zie trouwens net dat D. (woonplaats Darcy) onder water staat.
Ben er ruim 8 jaar geleden geweest en toen trad de IJssel al bijna uit zijn oevers. Snap niet dat ze daar sindsdien niets aan hebben gedaan. Man ow man, je zal het maar in je huis krijgen....
Ben er ruim 8 jaar geleden geweest en toen trad de IJssel al bijna uit zijn oevers. Snap niet dat ze daar sindsdien niets aan hebben gedaan. Man ow man, je zal het maar in je huis krijgen....
Gast- Gast
Reva schreef:June schreef:Reva schreef:
Aii.. dat is pijnlijk.. Verhuizen?
Gast- Gast
Op zondag blijkt dat hier ook nog lastig te zijn. Nu woon ik aan een straat waar alle zaken de hele nacht open zijn.. maar ik denk dat ik de bitterballen maar laat zitten!Reva schreef:
Gast- Gast
Ojee, ik hoop dat Darcy er geen last van heeft!
Met de kano naar je werk... (kano = leuk)
Gast- Gast
De vrouw van m`n neef is gisteren bevallen van een klein mannetje, zo leuk.. Zie net foto`s, zo schattig..
Gast- Gast
Reva schreef:Ojee, ik hoop dat Darcy er geen last van heeft!
Dat leek me dan ook best wel weer leuk, haha!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Op zondag blijkt dat hier ook nog lastig te zijn. Nu woon ik aan een straat waar alle zaken de hele nacht open zijn.. maar ik denk dat ik de bitterballen maar laat zitten!Reva schreef:
Ik kan op www.justeat.nl echt nog duizend bitterballen bestellen hoor .
Gast- Gast
Verhuizen? Een vriend leek mij een makkelijkere optie.
Laatst aangepast door Reva op zo 16 jan 2011 - 10:46; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja, ik wil wel van woning ruilen met Reva..June schreef:Reva schreef:
Aii.. dat is pijnlijk.. Verhuizen?
Frietjes van Belgie = jeugdsentiment..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:De vrouw van m`n neef is gisteren bevallen van een klein mannetje, zo leuk.. Zie net foto`s, zo schattig..
En gaan wij die foto's ook zien? Vast niet hè ?
Gast- Gast
Reva schreef:Verhuize? Een vriend leek mij een makkelijkere optie.
Haha . Mijn vriend gaat dus echt geen bitterballen voor mij halen hè..
@ Smikkell: Wie weet wil Reva ook ruilen. Ik zou het overigens niet doen als ik jou was, de hal van Reva schijnt er niet zo goed aan toe te zijn .
Gast- Gast
Hahaha, nee dat zit er niet inJune schreef:_Donnaa schreef:De vrouw van m`n neef is gisteren bevallen van een klein mannetje, zo leuk.. Zie net foto`s, zo schattig..
En gaan wij die foto's ook zien? Vast niet hè ?
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: