Dagcafé 2011
+27
Jordana
Caroow
SoezieQ
Flinder
Japie
Lotus
VeryCherry
SleepingBeauty
smooch
Phileine
Zininzon
Arwyn
Lejow
Chocolate Cookie
Jeanette
Roze Roos
Inge
RioolSpook
Toet
Serena
Sjaantje
Cheesegirl
Qiara
aniet
Lynn_
Zwoesj
Suus
31 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé 2011
laat maar weten dan tzt!
lijkt me leuk!
lijkt me leuk!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Welte! Ik moet morgen om 7 uur weer op... Werken.. En 's avonds een ouderavond tot 21.30u
Doeidoei!
Doeidoei!
Gast- Gast
doeidoei youandI!!!
aniet- Kletskop
Ik heb geslapen, dus in zoverre gaat het goed. Ik was er gister gewoon echt ziek van en maak me daarom best wel zorgen. Vandaag vooral rustig aangedaan en geschilderd. Ik hoop eigenlijk dat ik morgen meteen langs mag komen bij de HA.
Hier nog spannende dingen gemist?
ABE, hoe was de seks?
Reva, hoe was de filmen de seks?
Hier nog spannende dingen gemist?
ABE, hoe was de seks?
Reva, hoe was de film
Laatst aangepast door Smikkell op zo 16 jan 2011 - 10:14; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Vertel eerlijk het verhaal en je mag morgen sowieso langskomen, Smikkell. Heb je lang geslapen of weer een uur/twee uur?
Gast- Gast
June - Inderdaad nog even volhouden. Maar ik heb er zo de balen in.
Smikkell - How wortel?
Reeva - Ik kom er nog even op terug. Maar dat gaat hem dit weekend niet meer worden. Je houdt hem (uitleg) van me te goed!
Smikkell - How wortel?
Reeva - Ik kom er nog even op terug. Maar dat gaat hem dit weekend niet meer worden. Je houdt hem (uitleg) van me te goed!
Gast- Gast
Youandi schreef:Welte! Ik moet morgen om 7 uur weer op... Werken.. En 's avonds een ouderavond tot 21.30u
Doeidoei!
Trusten! Werk ze morgen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb geslapen, dus in zoverre gaat het goed. Ik was er gister gewoon echt ziek van en maak me daarom best wel zorgen. Vandaag vooral rustig aangedaan en geschilderd. Ik hoop eigenlijk dat ik morgen meteen langs mag komen bij de HA.
ABE, hoe was de seks?
Hoop ik voor jou ook!
En de seks was van afgelopen donderdag. Deze was goed, maar altijd te kort met hem.
Gast- Gast
Lieve Smikkell, kom voor jezelf op als je belt en wees eerlijk en probeer je niet sterker voor te doen dan dat je je voelt en dan mag je zeker weten wel langskomen. Zo niet, dan knal ik je huisarts af.
De 'bitterballen' waren heerlijk.
Gast- Gast
Reva schreef:Lieve Smikkell, kom voor jezelf op als je belt en wees eerlijk en probeer je niet sterker voor te doen dan dat je je voelt en dan mag je zeker weten wel langskomen. Zo niet, dan knal ik je huisarts af.
En de bitterbalman?
Gast- Gast
Ik ga straks voor het eerst sinds augustus!!!!!! weer iets op TV kijken..
Waarschijnlijk ook maar een paar minuten en dan heb ik er weer genoeg van..
Gast- Gast
Ik ga ook afsluiten en nog even in bed tv kijken voor ik ga slapen. Morgen weer een werkdag.
Fijne avond allemaal en alvast een fijne dag morgen!
SMikkel succes met bellen morgen
Fijne avond allemaal en alvast een fijne dag morgen!
SMikkel succes met bellen morgen
Gast- Gast
ABE schreef:
En de seks was van afgelopen donderdag. Deze was goed, maar altijd te kort met hem.
Hij kannie langer nie?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik ga straks voor het eerst sinds augustus!!!!!! weer iets op TV kijken..
HUh kijk jij geen tv anders?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik ga straks voor het eerst sinds augustus!!!!!! weer iets op TV kijken..
Haha, nou 'sterkte' dan
Gast- Gast
Theedoosje schreef:_Donnaa schreef:Ik ga straks voor het eerst sinds augustus!!!!!! weer iets op TV kijken..
HUh kijk jij geen tv anders?
Nee.. Ik kijk nooit TV..
Gast- Gast
June schreef:_Donnaa schreef:Ik ga straks voor het eerst sinds augustus!!!!!! weer iets op TV kijken..
Haha, nou 'sterkte' dan
Hahaha.. Ja reportage komt erop en dat gaat over de Hudson River Crash, dat wil ik opzich wel even zien..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:ABE schreef:
Hij kannie langer nie?
Kan niet. En dan niet kan net, maar kan niet.
Laatst aangepast door ABE op zo 16 jan 2011 - 10:21; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
doei theedoosje! slaaplekker
werkze morgen!
werkze morgen!
aniet- Kletskop
Okee, okee. Na het voer ben ik in slaap gedonderd. Hij zei 'ja, je zei iets dat meer als Chinees klonk itt Nederlands en toen was je weg. Charmant he?
Maar hé, elk nadeel heb z'n voordeel, je ontdekt niet iedere dag dat je Chinees spreekt (jaja, dan zou het ook geen ontdekking meer zijn).
Maar hé, elk nadeel heb z'n voordeel, je ontdekt niet iedere dag dat je Chinees spreekt (jaja, dan zou het ook geen ontdekking meer zijn).
Gast- Gast
Reva schreef:Okee, okee. Na het voer ben ik in slaap gedonderd. Hij zei 'ja, je zei iets dat meer als Chinees klonk itt Nederlands en toen was je weg. Charmant he?
Debielo
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: