Dagcafé 2011
+27
Jordana
Caroow
SoezieQ
Flinder
Japie
Lotus
VeryCherry
SleepingBeauty
smooch
Phileine
Zininzon
Arwyn
Lejow
Chocolate Cookie
Jeanette
Roze Roos
Inge
RioolSpook
Toet
Serena
Sjaantje
Cheesegirl
Qiara
aniet
Lynn_
Zwoesj
Suus
31 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Jade schreef:ABE schreef:Sjaantje schreef:ABE! Je bent er weer!
Enne Smikkell... op naar de 3000!
Wozes, 3000.... Ik kom op de helft vannacht!
Ik ben al blij als ik op de 100 komt
Ja, jij bent gewoon triest. . Ze zeggen dat forummers die continu posten triest zijn, maar mensen die zichzelf forummers noemen en na twee maanden nog geen 100 posts hebben zijn triester.
Gast- Gast
Ik binnenkort 1/6...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
ABE schreef:Jade schreef:ABE schreef:Sjaantje schreef:ABE! Je bent er weer!
Ja, jij bent gewoon triest. . Ze zeggen dat forummers die continu posten triest zijn, maar mensen die zichzelf forummers noemen en na twee maanden nog geen 100 posts hebben zijn triester.
En er zijn best wel wat mensen die nog 0 posts hebben.
Qiara- Ratel
ABE schreef:Jade schreef:ABE schreef:Sjaantje schreef:ABE! Je bent er weer!
haha maar ik post pas iets actiever sinds het oude weg is :$ Maaaar ik denk dat ik toch liever triester ben.. (al lees ik hier nog teveel om fatsoenlijk aan mijn schoolwerk toe te komen )
Gast- Gast
ABE schreef:aniet schreef:klopt! ik heb geen hyves meer!
ik deed er helemaal niks meer mee dus weg ermee!
(is dus niks persoonlijks hoor)
had je trouwens meegekregen dat ik as week bij Sjaantje ga logeren??
Nee, want dat is ze waarschijnlijk vergeten om te vertellen. Wel goed dat ik jullie destijds heb gekoppeld! Mooi om te zien dat er zo'n goede vriendschap tussen jullie is ontstaan!
En ik weet haast 100% zeker dat ik het je wél verteld heb!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Jade schreef:
haha maar ik post pas iets actiever sinds het oude weg is:$ Maaaar ik denk dat ik toch liever triester ben.. (al lees ik hier nog teveel om fatsoenlijk aan mijn schoolwerk toe te komen )
Ik ook
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Jade schreef:
haha maar ik post pas iets actiever sinds het oude weg is:$ Maaaar ik denk dat ik toch liever triester ben.. (al lees ik hier nog teveel om fatsoenlijk aan mijn schoolwerk toe te komen )
Ik ook
Maar jij bent niet triest!
Gast- Gast
Nope :-) !
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Nope :-) !
Ik ga gewoon een heleboel onzin berichten posten.. Dan ben ik straks nog te laat in de supermarkt, vergeet ik mijn huishouden en heb ik maandag mijn verslagen niet af... Maar dan ben ik misschien ietsje minder triest *-)
Gast- Gast
Amen. Dit zou een hele mooie onderschrift zijn..ABE schreef:Ja, jij bent gewoon triest. . Ze zeggen dat forummers die continu posten triest zijn, maar mensen die zichzelf forummers noemen en na twee maanden nog geen 100 posts hebben zijn triester.
Gast- Gast
Zo hehe, het zweet staat in mn bilnaad, maar het was aanvaardbaar toen het moest. Woei. Alles weggewerkt (je moet niet de magnetron, oven en gangkast open trekken, maar ach). Kaarsjes aan en luchtverfrisser door het hele huis gespoten, bleek in de wc en een luchtje op mezelf muhaha. Mn moeder: wat ziet het er toch altijd gezellig uit bij je. En ik dacht kijk niet naar de salontafel, kijk niet naar de salontafel (lag nog een plasje opgedroogde rosé prosecco naast de kaarsjes).
Maar trouwens, kom ik als autoverkoper over dan haha? Tegen een leuk bedrag wil ik best een poging wagen hoor, als iemand van zijn auto af wil.
Maar trouwens, kom ik als autoverkoper over dan haha? Tegen een leuk bedrag wil ik best een poging wagen hoor, als iemand van zijn auto af wil.
Gast- Gast
Meelezers met een account om geen last te hebben van de reclame gok ik zo.Qiara schreef:En er zijn best wel wat mensen die nog 0 posts hebben.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Amen. Dit zou een hele mooie onderschrift zijn..ABE schreef:Ja, jij bent gewoon triest. . Ze zeggen dat forummers die continu posten triest zijn, maar mensen die zichzelf forummers noemen en na twee maanden nog geen 100 posts hebben zijn triester.
haha dat dacht ik ook al!
Gast- Gast
je kan ook gewoon in het nachtcafe meekletsen volgens mij, dan gaat het nog harden, moet je wel posten natuurlijk;).Jade schreef:Qiara schreef:Nope :-) !
Ik ga gewoon een heleboel onzin berichten posten.. Dan ben ik straks nog te laat in de supermarkt, vergeet ik mijn huishouden en heb ik maandag mijn verslagen niet af... Maar dan ben ik misschien ietsje minder triest *-)
En dan lijdt je andere werk er ook niet onder
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Na, nu ga ik echt een tijdje weg!
Inmiddels is mijn 'Sinterklaas' er weer, dus ajuuuh!!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Jade schreef:Qiara schreef:Nope :-) !
Ga maar gauw je boodschapjes doen :-) !
Qiara- Ratel
Ik vind dat heel ranzig klinken..Carola589 schreef:Na, nu ga ik echt een tijdje weg!
Gast- Gast
Serena schreef:je kan ook gewoon in het nachtcafe meekletsen volgens mij, dan gaat het nog harden, moet je wel posten natuurlijk;).Jade schreef:Qiara schreef:Nope :-) !
En dan lijdt je andere werk er ook niet onder
Oftewel midden in de nacht posten?? ik zal erover nadenken, haha!
Gast- Gast
Nou, graag of niet hoor. Met het deurbeleid van tegenwoordig mag je blij zijn met de toegang die je wordt aangeboden.Jade schreef:
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, graag of niet hoor. Met het deurbeleid van tegenwoordig mag je blij zijn met de toegang die je wordt aangeboden.Jade schreef:
Gast- Gast
Dat kwam omdat volgens mij Purple toen straks zei dat het leek alsof ik Sinterklaas bedoelde..Smikkell schreef:Ik vind dat heel ranzig klinken..Carola589 schreef:Na, nu ga ik echt een tijdje weg!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Jade schreef:Smikkell schreef:Nou, graag of niet hoor. Met het deurbeleid van tegenwoordig mag je blij zijn met de toegang die je wordt aangeboden.Jade schreef:
Lach!
Gast- Gast
Reva schreef:Jade schreef:Smikkell schreef:Nou, graag of niet hoor. Met het deurbeleid van tegenwoordig mag je blij zijn met de toegang die je wordt aangeboden.Jade schreef:
Lach!
Er was geen leuke lachende smiley (of ik zie hem over het hoofd)
Gast- Gast
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: