Dagcafé 2011
+27
Jordana
Caroow
SoezieQ
Flinder
Japie
Lotus
VeryCherry
SleepingBeauty
smooch
Phileine
Zininzon
Arwyn
Lejow
Chocolate Cookie
Jeanette
Roze Roos
Inge
RioolSpook
Toet
Serena
Sjaantje
Cheesegirl
Qiara
aniet
Lynn_
Zwoesj
Suus
31 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Zusje van Bert schreef:Zwoesj schreef:Geweldig ZvB!! Hoe komen jullie erop! Ik deed dat soort dingen ook regelmatig met een vriendin, maar meer de andere kant op
De andere kant op?
Haha ja wij gingen altijd van die kookprogramma's met ouwe engelse omaatjes enzo erin naspelen, ook met die kleding aan enzo. Ook erg lollig!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zwoesj schreef:Zusje van Bert schreef:Zwoesj schreef:Geweldig ZvB!! Hoe komen jullie erop! Ik deed dat soort dingen ook regelmatig met een vriendin, maar meer de andere kant op
De andere kant op?
Haha ja wij gingen altijd van die kookprogramma's met ouwe engelse omaatjes enzo erin naspelen, ook met die kleding aan enzo. Ook erg lollig!
Klinkt als een leuk plan
Gast- Gast
Haaaai meiden
Ik mag dinsdag komen 'proefoppassen' op dat lichamelijk gehandicapt kindje!
En mag binnekort langs komen om kennis te maken met een babytje van 3 maanden om daar ook regelmatig op te komen passen!
Dus i'm happy!
En mag binnekort langs komen om kennis te maken met een babytje van 3 maanden om daar ook regelmatig op te komen passen!
Dus i'm happy!
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Zwoesj schreef:Zusje van Bert schreef:Zwoesj schreef:Geweldig ZvB!! Hoe komen jullie erop! Ik deed dat soort dingen ook regelmatig met een vriendin, maar meer de andere kant op
De andere kant op?
Klinkt als een leuk plan
Dan wel de link naar het filmpje posten of Pmen he
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Haaay allemaal!
Ik meld me ook even. Ik zit toch met iets n beetje in mijn maag. Op de volleybal zit n jongen/man en daar flirt ik wat mee. Maar ik durf eigenlijk niets buiten oogcontact. Ik ben altijd al zo onzeker geweest. Maar goed, nu ik 22 ben wordt het toch tijd dat ik wat minder in mijn broek schijt als hij eens hoi zegt (zoals altijd). Ik heb het idee dat ik ze eerder afstoot... Beetje jammer. Het lijkt nu net een Tina-vraag hahaha. Maar das dan weer net niet de bedoeling
Ik meld me ook even. Ik zit toch met iets n beetje in mijn maag. Op de volleybal zit n jongen/man en daar flirt ik wat mee. Maar ik durf eigenlijk niets buiten oogcontact. Ik ben altijd al zo onzeker geweest. Maar goed, nu ik 22 ben wordt het toch tijd dat ik wat minder in mijn broek schijt als hij eens hoi zegt (zoals altijd). Ik heb het idee dat ik ze eerder afstoot... Beetje jammer. Het lijkt nu net een Tina-vraag hahaha. Maar das dan weer net niet de bedoeling
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Wat is nou precies je vraag meis
Probeer een gesprek met m aan te gaan, zeg hoi terug en daarna desnoods eerst lullen over de volleybal, dat doen jullie tenslotte allebei. En daarna kun je het altijd over wat anders gaan hebben.
Probeer een gesprek met m aan te gaan, zeg hoi terug en daarna desnoods eerst lullen over de volleybal, dat doen jullie tenslotte allebei. En daarna kun je het altijd over wat anders gaan hebben.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ja sorry ik ben wat onduidelijk haha. Maar je geeft opzich goed antwoord. Het punt is alleen wel dat ik hem alleen vlak voor onze training of soms tijdens mijn eigen training zie. Ik zit bijna elke training eventjes aan de kant. Dus echt tijd is daar dus niet voor. Das dan weer wel jammer. Misschien moet iemand een schop onder mijn hol geven?
Chocolate Cookie- Ratel
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Fijn Anousch!
Drinken jullie voor of na de training niet nog samen wat? Misschien zou je hem dan aan kunnen spreken? Of zijn er geen feesten van jullie club? En inderdaad wat Lejow zegt...
*Schopt *
Drinken jullie voor of na de training niet nog samen wat? Misschien zou je hem dan aan kunnen spreken? Of zijn er geen feesten van jullie club? En inderdaad wat Lejow zegt...
*Schopt *
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Anousch schreef:Haaaai meiden
Ow dat klinkt goed, dat je iig mag komen proef-oppassen, dan vonden ze je opzich wel geschikt dus!
Gast- Gast
Haha dankje lejow!
Nee ons team gaat in ieder geval nooit wat drinken naderhand of daarvoor. Ik geloof wel dat er feesten zijn hoor. De eerste is al geweest, maar toen had ik een blessure en mocht ik niet lopen... Dus dat liep ik mis haha
Nee ons team gaat in ieder geval nooit wat drinken naderhand of daarvoor. Ik geloof wel dat er feesten zijn hoor. De eerste is al geweest, maar toen had ik een blessure en mocht ik niet lopen... Dus dat liep ik mis haha
Chocolate Cookie- Ratel
Chocolate Cookie schreef:Haha dankje lejow!
Dan gaat dat hem dus niet worden, jammer. Dus, op het volgende... ?
Qiara- Ratel
Isabella schreef:Anousch schreef:Haaaai meiden
Ow dat klinkt goed, dat je iig mag komen proef-oppassen, dan vonden ze je opzich wel geschikt dus!
Ja ben ook echt wel blij haha!
En toevallig mailt die van dat babytje net ook, dat ze woensdag kennis met me wil maken
Lijkt goed te gaan zo! maar ja niet te hard juichen.
Gast- Gast
Anousch schreef:Isabella schreef:Anousch schreef:Haaaai meiden
Ja ben ook echt wel blij haha!
En toevallig mailt die van dat babytje net ook, dat ze woensdag kennis met me wil maken
Lijkt goed te gaan zo! maar ja niet te hard juichen.
Klinkt wel goed meis! Ik zal voor je duimen.
Gast- Gast
Qiara schreef:Chocolate Cookie schreef:Haha dankje lejow!
Nee helaas. Ik denk dat mijn doelstelling voor de aankomende training moet zijn: ZEG HOI!
Want ik vind het op de 1 of andere manier stom staan om zonder uberhaubt iets tegen m gezegt te hebben, hem toe te voegen op hyves.
Chocolate Cookie- Ratel
Anousch schreef:Haaaai meiden
Dus i'm happy!
oow wat leuk!
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:Qiara schreef:Chocolate Cookie schreef:Haha dankje lejow!
Nee helaas. Ik denk dat mijn doelstelling voor de aankomende training moet zijn: ZEG HOI!
Want ik vind het op de 1 of andere manier stom staan om zonder uberhaubt iets tegen m gezegt te hebben, hem toe te voegen op hyves.
Dat vind ik een goede doelstelling, klein beginnen . Misschien komt er wel een gesprek uit en dan kun je hem zonder problemen toevoegen :-) .
Qiara- Ratel
Maak ik ontzettende ruzie met date, smst mijn ex-scharrel precies op het moment dat ik ruzie afsluit met date. Heel vreemd. Alsof hij het geroken heeft.
Gast- Gast
ABE schreef:Maak ik ontzettende ruzie met date, smst mijn ex-scharrel precies op het moment dat ik ruzie afsluit met date. Heel vreemd. Alsof hij het geroken heeft.
Is het een teken?
Gast- Gast
Is het trouwens al tijd voor een borrel?
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Theedoosje schreef:ABE schreef:Maak ik ontzettende ruzie met date, smst mijn ex-scharrel precies op het moment dat ik ruzie afsluit met date. Heel vreemd. Alsof hij het geroken heeft.
Is het een teken?
Het enige teken dat ik hieruit kan halen is hot steamy seks. Maar goed, seks met die ex is weer iets te not done.
Gast- Gast
ABE schreef:Theedoosje schreef:ABE schreef:Maak ik ontzettende ruzie met date, smst mijn ex-scharrel precies op het moment dat ik ruzie afsluit met date. Heel vreemd. Alsof hij het geroken heeft.
Is het een teken?
Het enige teken dat ik hieruit kan halen is hot steamy seks. Maar goed, seks met die ex is weer iets te not done.(Gezien het feit dat hij gewoon heel netjes een vriendin heeft en samenwoond)
oe nee dan is het geen goed teken
Gast- Gast
Theedoosje schreef:ABE schreef:Theedoosje schreef:ABE schreef:Maak ik ontzettende ruzie met date, smst mijn ex-scharrel precies op het moment dat ik ruzie afsluit met date. Heel vreemd. Alsof hij het geroken heeft.
Is het een teken?
Het enige teken dat ik hieruit kan halen is hot steamy seks. Maar goed, seks met die ex is weer iets te not done.(Gezien het feit dat hij gewoon heel netjes een vriendin heeft en samenwoond)
oe nee dan is het geen goed teken
Nee, hij is sinds twee jaar mijn beste vriendje. Ik vertelde hem dat ik onbehoorlijk ruzie had gemaakt met date. Zegt hij:"Normaal gesproken ben jij toch best beheerst?" Ja... Vaak wel.... Vannacht niet...
Gast- Gast
Wel relaxed dat jij hem die dingen kan vertellen Maarre vaak ruzie met date klinkt niet als een leuke date
Gast- Gast
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: