Dagcafé 2011
+27
Jordana
Caroow
SoezieQ
Flinder
Japie
Lotus
VeryCherry
SleepingBeauty
smooch
Phileine
Zininzon
Arwyn
Lejow
Chocolate Cookie
Jeanette
Roze Roos
Inge
RioolSpook
Toet
Serena
Sjaantje
Cheesegirl
Qiara
aniet
Lynn_
Zwoesj
Suus
31 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Haha, ik moet ook al even nadenken toen ik +1 typte..Brennuss schreef:Jaa, die substantie (gek woord), is gewoon niet na te maken! Ik vind het ook niet gek dat mannen van boobies houden.Reva schreef:Ik vind mijn borsten mooi. En lekker zacht.
Edit: Ik heb het nu wel over mijn eigen.
Gast- Gast
Ehmm... dames... Hebben we door dat we nu een typisch mannengesprek aan het voeren zijn?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
mm, wat is Baileys toch lekker
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Jade schreef:Brennuss schreef:Jade schreef:Suus schreef:Waarom ?Jade schreef:Suus schreef:ik ga zo gezellig naar de bios en daarna een biertje drinken in de stad, zin in
Leuk! Ik krijg zometeen (alweer) een vriend op visite.
Omdat ik deze jongen steeds leuker ga vinden, en dat eigenlijk niet wil/durf. Dat gevoel is wederzijds. Gisteren zijn we ook al de hele avond samen geweest.
Waarom wil je dat niet?
Ik ben nog maar een maand vrijgezel, ik denk dat het niet verstandig is om nu alweer aan een relatie te beginnen. Ik ken deze jongen via het internet, aan het begin vond ik hem helemaal niet leuk in Real Live (wel als vriend maar verder niet). Nu msnen we een tijdje en hebben we elkaar meerdere malen ontmoet en eigenlijk wordt het steeds leuker/gezelliger samen. Het voelt goed, maar ook weer niet. Heel apart. Ik ben ook heel erg bang dat ik weer een foute beslissing neem, of dat ik hem toch niet zo leuk vind als dat ik denk. Heel vervelend die onzekerheid :S
Hmm, ik snap het. Ik zeg altijd, bij twijfel niet doen.. Vriendschap is toch ook leuk?
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Ehmm... dames... Hebben we door dat we nu een typisch mannengesprek aan het voeren zijn?
Ik heb ook serieus 1 hand in m'n broek, dus qua context vond ik het wel kunnen.
Gast- Gast
Heb je het nu over de bortsen van Baileys?Suus schreef:mm, wat is Baileys toch lekker
Gast- Gast
Reva schreef:Zwoesj schreef:Ehmm... dames... Hebben we door dat we nu een typisch mannengesprek aan het voeren zijn?
Jeuken je ballen?
Gast- Gast
Suus schreef:mm, wat is Baileys toch lekker
Ik heb nog nooit een foto van haar gezien
Gast- Gast
Nee, ze heeft een plakzak..Brennuss schreef:Reva schreef:Zwoesj schreef:Ehmm... dames... Hebben we door dat we nu een typisch mannengesprek aan het voeren zijn?
Jeuken je ballen?
Gast- Gast
Reva schreef:Zwoesj schreef:Ehmm... dames... Hebben we door dat we nu een typisch mannengesprek aan het voeren zijn?
Heb je dan ook een joggingbroek tot op de knien aan, en ben je daar aan het krabben?
Ach hoe fout is dit toch...
Smikkell: Dat niet, maar normaliter zijn dingen als: Ik ben meer een billenpersoon opmerkingen die de mannen in hun gesprekken gooien
Zwoesj- Ratel
Hmm, ik snap het. Ik zeg altijd, bij twijfel niet doen.. Vriendschap is toch ook leuk?
Ja klopt, maar ik weet dat de twijfels uit mijn eigen onzekerheid voortvloeien. Als hij hier zometeen is ben ik dat allemaal weer vergeten en hebben we samen een super leuke avond.
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Reva schreef:Zwoesj schreef:Ehmm... dames... Hebben we door dat we nu een typisch mannengesprek aan het voeren zijn?
Heb je dan ook een joggingbroek tot op de knien aan, en ben je daar aan het krabben?
Smikkell: Dat niet, maar normaliter zijn dingen als: Ik ben meer een billenpersoon opmerkingen die de mannen in hun gesprekken gooien
Wel een joggingbroek ja. En in huis nooit ondergoed aan. ZO!
Gast- Gast
inderdaad! En je kan natuurlijk altijd eerst een tijdje vrienden zijn en daarna wel verder zienBrennuss schreef:Jade schreef:Brennuss schreef:Jade schreef:Suus schreef:Waarom ?Jade schreef:Suus schreef:ik ga zo gezellig naar de bios en daarna een biertje drinken in de stad, zin in
Leuk! Ik krijg zometeen (alweer) een vriend op visite.
Omdat ik deze jongen steeds leuker ga vinden, en dat eigenlijk niet wil/durf. Dat gevoel is wederzijds. Gisteren zijn we ook al de hele avond samen geweest.
Waarom wil je dat niet?
Ik ben nog maar een maand vrijgezel, ik denk dat het niet verstandig is om nu alweer aan een relatie te beginnen. Ik ken deze jongen via het internet, aan het begin vond ik hem helemaal niet leuk in Real Live (wel als vriend maar verder niet). Nu msnen we een tijdje en hebben we elkaar meerdere malen ontmoet en eigenlijk wordt het steeds leuker/gezelliger samen. Het voelt goed, maar ook weer niet. Heel apart. Ik ben ook heel erg bang dat ik weer een foute beslissing neem, of dat ik hem toch niet zo leuk vind als dat ik denk. Heel vervelend die onzekerheid :S
Suus- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Zwoesj schreef:Reva schreef:Zwoesj schreef:Ehmm... dames... Hebben we door dat we nu een typisch mannengesprek aan het voeren zijn?
Wel een joggingbroek ja. En in huis nooit ondergoed aan. ZO!
Ja nee dan kan het helemaal, perfect!
Zwoesj- Ratel
ik heb geloof ik ook meer met mannengesprekken dan met vrouwengesprekken. Al praat ik nooit over auto's.Zwoesj schreef:Ach hoe fout is dit toch...
Laatst aangepast door Smikkell op za 15 jan 2011 - 8:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Suus schreef:
inderdaad! En je kan natuurlijk altijd eerst een tijdje vrienden zijn en daarna wel verder zien
Klopt. Ik wil er sowieso de tijd voor nemen en dan zien we wel waar we eindigen (of niet)
Gast- Gast
Smikkell schreef:ik heb geloof ik ook meer met mannengesprekken dan met vrouwengesprekken. Al praat ik nooit over auto's.Zwoesj schreef:Ach hoe fout is dit toch...
En voetbal?
Zwoesj- Ratel
Geef mij ook maar een mannengesprek. Lekker nutteloos lullen over sex, vrouwen en blik.
Oh... en ik houd van borsten én billen En laat ik ze nu zelf eens beide hebben...
Oh... en ik houd van borsten én billen En laat ik ze nu zelf eens beide hebben...
Gast- Gast
Gast- Gast
Wat is er dan leuk aan billen? Ik vind ze wel lekker zacht, maar ik vind ze niet anders voelen als m'n bovenbenen ofzo.
Gast- Gast
veel plezier vanavond in elk gevalJade schreef:Suus schreef:
inderdaad! En je kan natuurlijk altijd eerst een tijdje vrienden zijn en daarna wel verder zien
Klopt. Ik wil er sowieso de tijd voor nemen en dan zien we wel waar we eindigen (of niet)
ik ga er nu vandoor, naar de bios. Fijne avond iedereen!
Suus- Lady Post-a-lot
Suus schreef:veel plezier vanavond in elk gevalJade schreef:Suus schreef:
ik ga er nu vandoor, naar de bios. Fijne avond iedereen!
Dankjewel!
Jullie ook een fijne bios/bier drink avond!
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: