Dagcafé 2011
+27
Jordana
Caroow
SoezieQ
Flinder
Japie
Lotus
VeryCherry
SleepingBeauty
smooch
Phileine
Zininzon
Arwyn
Lejow
Chocolate Cookie
Jeanette
Roze Roos
Inge
RioolSpook
Toet
Serena
Sjaantje
Cheesegirl
Qiara
aniet
Lynn_
Zwoesj
Suus
31 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé 2011
*vraagts zich af waarom ze nou zo visueel is ingesteld..*Reva schreef:Foto's komen na het eten..
Net gedoucht en eet nu soep. Als ik soep eet heb ik altijd een shawl om, omdat ik het zat ben dat er altijd hete soep tussen m'n borsten viel (eten op de bank).
Gast- Gast
Smikkell schreef:*vraagts zich af waarom ze nou zo visueel is ingesteld..*Reva schreef:Foto's komen na het eten..
Net gedoucht en eet nu soep. Als ik soep eet heb ik altijd een shawl om, omdat ik het zat ben dat er altijd hete soep tussen m'n borsten viel (eten op de bank).
Lol Smikkell ziet je nu geloof ik
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ach, ik lig hier zelf ook naakt een bord spagetti te eten..Zwoesj schreef:Smikkell schreef:*vraagts zich af waarom ze nou zo visueel is ingesteld..*Reva schreef:Foto's komen na het eten..
Lol Smikkell ziet je nu geloof iknaaktop de bank zitten, met soep over en om je heen, met allemaal sliertjes vermicelli overal
Over borsten gesrpoken:
Laatst aangepast door Smikkell op za 15 jan 2011 - 8:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nu snap ik het onrealistische beeld van sommige vrouwen over hun eigen borsten.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Waarom ?Jade schreef:Suus schreef:ik ga zo gezellig naar de bios en daarna een biertje drinken in de stad, zin in
Leuk! Ik krijg zometeen (alweer) een vriend op visite.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Lol ik weet waar jij op gegoogled hebt smikkell!
Zwoesj- Ratel
Suus schreef:Waarom ?Jade schreef:Suus schreef:ik ga zo gezellig naar de bios en daarna een biertje drinken in de stad, zin in
Omdat ik deze jongen steeds leuker ga vinden, en dat eigenlijk niet wil/durf. Dat gevoel is wederzijds. Gisteren zijn we ook al de hele avond samen geweest.
Gast- Gast
Ik heb nergens last van..toetje_ schreef:Nu snap ik het onrealistische beeld van sommige vrouwen over hun eigen borsten.
Gast- Gast
Jade schreef:Suus schreef:Waarom ?Jade schreef:Suus schreef:ik ga zo gezellig naar de bios en daarna een biertje drinken in de stad, zin in
Omdat ik deze jongen steeds leuker ga vinden, en dat eigenlijk niet wil/durf. Dat gevoel is wederzijds. Gisteren zijn we ook al de hele avond samen geweest.
Waarom wil je dat niet?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb nergens last van..toetje_ schreef:Nu snap ik het onrealistische beeld van sommige vrouwen over hun eigen borsten.
Ik ook niet. Maar ik ken er genoeg die hun D-cup in een B proppen of die een A-tje hebben, maar voor de buitenwereld een volle C.
Toet- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:vertel...Zwoesj schreef:Lol ik weet waar jij op gegoogled hebt smikkell!
Gewoon op cup a soup toch?
Gast- Gast
Jade schreef:Suus schreef:Waarom ?Jade schreef:Suus schreef:ik ga zo gezellig naar de bios en daarna een biertje drinken in de stad, zin in
Waarom wil / durf je niet? Dat is toch juist heel leuk :-) ?!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Soep Borsten.
Kom als 1e en 2e plaatje de 2 van jou tegen
En vond dit ook wel een coole, als wij vrouwen dat eens konden!
Kom als 1e en 2e plaatje de 2 van jou tegen
En vond dit ook wel een coole, als wij vrouwen dat eens konden!
Zwoesj- Ratel
Jaa, die substantie (gek woord), is gewoon niet na te maken! Ik vind het ook niet gek dat mannen van boobies houden.Reva schreef:Ik vind mijn borsten mooi. En lekker zacht.
Edit: Ik heb het nu wel over mijn eigen.
Laatst aangepast door Brennuss op za 15 jan 2011 - 8:26; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
waarom wil of durf je niet dan? Als het gevoel wederzijds is is dat toch juist fijn?Jade schreef:Suus schreef:Waarom ?Jade schreef:Suus schreef:ik ga zo gezellig naar de bios en daarna een biertje drinken in de stad, zin in
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkell schreef:+1 (uhhh... )Reva schreef:Ik vind mijn borsten mooi. En lekker zacht.
Hmm, ik geloof dat ik meer van de billen ben
Toet- Lady Post-a-lot
Brennuss schreef:Jade schreef:Suus schreef:Waarom ?Jade schreef:Suus schreef:ik ga zo gezellig naar de bios en daarna een biertje drinken in de stad, zin in
Waarom wil je dat niet?
Ik ben nog maar een maand vrijgezel, ik denk dat het niet verstandig is om nu alweer aan een relatie te beginnen. Ik ken deze jongen via het internet, aan het begin vond ik hem helemaal niet leuk in Real Live (wel als vriend maar verder niet). Nu msnen we een tijdje en hebben we elkaar meerdere malen ontmoet en eigenlijk wordt het steeds leuker/gezelliger samen. Het voelt goed, maar ook weer niet. Heel apart. Ik ben ook heel erg bang dat ik weer een foute beslissing neem, of dat ik hem toch niet zo leuk vind als dat ik denk. Heel vervelend die onzekerheid :S
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: