Dagcafé 2011
+27
Jordana
Caroow
SoezieQ
Flinder
Japie
Lotus
VeryCherry
SleepingBeauty
smooch
Phileine
Zininzon
Arwyn
Lejow
Chocolate Cookie
Jeanette
Roze Roos
Inge
RioolSpook
Toet
Serena
Sjaantje
Cheesegirl
Qiara
aniet
Lynn_
Zwoesj
Suus
31 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Jaaaa, ik help je niet met de leugen hoor.ABE schreef:Owkeej, ik ging over van Biatch naar ABE.
Gast- Gast
Ik vroeg me al af hoe Smikkell zoveel kon posten in het Dagcafé en in het Nachtcafé maar dat is nu duidelijk.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Uhhh... kip tandori met gehakt..Iik weet dat ik in de war ben, maar.. dat is dan toch alles behalve kip Randori?Brennuss schreef:Reva schreef:Brennuss schreef:Mijn Kip Tandoori was helemaal niet lekker..
Was het met zo'n knorr pakje ofzo?
Ja, zo'n wereldgerecht, alleen dan van c1000 merk.
Ik maak het altijd met gehakt omdat ik dat lekkerder vind, maar mijn vriend wilde het weer eens met kip eten. Nou, iewll. Het was echt heel flauw, zat geen smaak aan. Volgende keer dus maar weer met gehakt, veel lekkerder!
Eigenlijk is het dan Gehakt Tandoori De kruiden blijven hetzelfde, die zijn lekker!
Gast- Gast
Ik ben wel benieuwd waarom je zo leeft Smikkell. Ik maak me wel eens zorgen om je als je dingen post..
Gast- Gast
Carola589 schreef:Het was/is inderdaad gezellig hoor Sjaantje!
Jij ook leuke dag gehad?
Ik heb lekker uitgeslapen tot 1130 en daarna rustig aan gedaan. Vanmiddag was er een afscheid op mijn vrijwilligerswerk dus daar ben ik heen gegaan en naderhand nog tijdje blijven kletsen. Dus was pas 18u thuis, was in de droger gedaan, beetje opgeruimd en nu zit ik dus eigenlijk te wachten tot de droger klaar is.
Vanavond hopelijk op tijd in bed, ben nog steeds niet helemaal in orde en morgen wordt mijn nichtje gedoopt (ik ben haar peettante) dus dan wil ik wel fit zijn!
Jij ook leuke dag gehad?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Erg vervelend allemaal smikkell, maar ik las dat je er maandag met je ha over ging praten. Zo kun je niet leven, dat hou je niet vol.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Smikkell, pas je alsjeblief wel goed op jezelf, ondanks alles? Probeer (hoe moeilijk ook) toch in een ritme te blijven... daar heb je uiteindelijk het meeste aan!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Hahahah ik wou een stukje een van m'n 90's songteksten waar ik op los sta te gaan plaatsen. Maar die slaat (hoe toevallig) wel heel erg op smikkell nu.
Toet- Lady Post-a-lot
Gruwklere, die ex van mij heeft mijn scharrel dus echt een PB via hyves verstuurd. Ik kan hem nu echt wel even killen!
Gast- Gast
Purple schreef:Met wie?toetje_ schreef: met je ha over ging praten.
huisarts
Toet- Lady Post-a-lot
ABE schreef:Gruwklere, die ex van mij heeft mijn scharrel dus echt een PB via hyves verstuurd. Ik kan hem nu echt wel even killen!
Heeft ie je zwart zitten maken dan?
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
jemig.. ik was even naar de supermarkt en meteen loop ik enorm achter!
Ik heb lekker ijs gehaald (terwijl ik net had besloten om op mijn etenstyle te gaan letten)
Ik heb lekker ijs gehaald (terwijl ik net had besloten om op mijn etenstyle te gaan letten)
Gast- Gast
RioolSpook schreef:ABE schreef:Gruwklere, die ex van mij heeft mijn scharrel dus echt een PB via hyves verstuurd. Ik kan hem nu echt wel even killen!
Heeft ie je zwart zitten maken dan?
Nee, ik kopieer het even van scharrel;
heb em al verwijderd
maar iets over dat ik hem niet ken, maar vast wel over hem gehoord had, en dat ik jou maar ff moest bellen want je moest wat vertellen. en ik moest je maar wel bellen want je was een lieve meid
zoiets ongeveer stond erin
maar dan met nog slechtere zinsopbouw en meer spelfouten
Gast- Gast
Jade schreef:jemig.. ik was even naar de supermarkt en meteen loop ik enorm achter!
Geniet er van!!!
Gast- Gast
Youandi schreef:Jade schreef:jemig.. ik was even naar de supermarkt en meteen loop ik enorm achter!
Geniet er van!!!
dankje, dat zal wel lukken!
Gast- Gast
Wat houdt je tegen..toetje_ schreef:Hahahah ik wou een stukje een van m'n 90's songteksten waar ik op los sta te gaan plaatsen. Maar die slaat (hoe toevallig) wel heel erg op smikkell nu.
Gast- Gast
Blluuhh. Ik voel me altijd zo slecht als ik mooie, slanke vrouwen op tv zie. Ik wil dan net zo slank, net zo bruin en net zo'n boezem hebben. Anders ben ik bang dat m'n vriend niet bij me blijft.
Niet quoten aub.
Niet quoten aub.
Gast- Gast
Huh maar dat bericht had je toch al geplaatst ABE (maar dan de versie die jouw ex naar die jongen heeft gestuurd). Of ben ik echt helderziend
Gast- Gast
Reva schreef:Huh maar dat bericht had je toch al geplaatst ABE (maar dan de versie die jouw ex naar die jongen heeft gestuurd). Of ben ik echt helderziend
Klopt, maar wist je het toen dan nog niet zeker ABE?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
ik ga zo gezellig naar de bios en daarna een biertje drinken in de stad, zin in
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Geniet ervan Jade! Af en toe zondigen moet toch kunnen?!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: