Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe is het met..

+89
Tinus
Pien
Caro
mosio
Lima
GoldenIndy
Roodtomaatje
Ayla
CCC
SarahKey
Lotus
Snoopy
Océane
Didi
Snoes
Esperanza
Theeleut
Rouge
girli
Monte
Carra
Bay
Alex
Caresses
Lady4
Paper Crown
rapa nui
Caribbeanlover
Jazzlyn
Kaat
Toet
Rose
Twellie
Zora
loura
Siamsa
Tinkie
ShallY
studiebol
Suusie
Bazinga
SoGood
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
L!ND@
slaatje
M@niek
Zininzon
mzcharlotte
Rush
Inge
Tania
Discordia
Jasmine
Catwoman79
Annie24
Alyssa
Lindsya
Sarah1985
Tiara
VeryCherry
Joss1
Printje
blauwwitrood
vliegeraar
Mamsie
Filoria
Schaapke
Muurvlindertje
Stuiterbal
Nana
Mees
Roza
Novalee
Aimee
Burn
Bolleke
Sjaantje
Pompoen
Ibbeltje
Barbabella
Blond
Sweet Sylvana
Zwerver
Muis
Marin
Ella
Minx
Lejow
93 plaatsers

Pagina 4 van 26 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 15 ... 26  Volgende

Ga naar beneden

Hoe is het met.. - Pagina 4 Empty Re: Hoe is het met..

Bericht  Marin wo 18 apr 2012 - 0:15

Printje schreef:Ik ben benieuwd hoe het met dat meisje is dat in Engeland woonde met haar man en volgens mij inmiddels dochter en zoontje. Volgens mij had ze een buitenlandse man, turks of marokaans ofzo.

Ja ik weet wie je bedoelt! Ik heb nog wel eens met haar gesmst of we konden afspreken toen ik in London was. Ik denk niet dat ze hier nog komt. Het laatste wat ik weet is dat er inderdaad een tweede kindje kwam.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Printje wo 18 apr 2012 - 0:19

Marin schreef:
Printje schreef:Ik ben benieuwd hoe het met dat meisje is dat in Engeland woonde met haar man en volgens mij inmiddels dochter en zoontje. Volgens mij had ze een buitenlandse man, turks of marokaans ofzo.

Ja ik weet wie je bedoelt! Ik heb nog wel eens met haar gesmst of we konden afspreken toen ik in London was. Ik denk niet dat ze hier nog komt. Het laatste wat ik weet is dat er inderdaad een tweede kindje kwam.

Ik weet ook echt niet meer wat haar naam hier was. Idd alleen dat ze bevallen was van een jongetje en daarna vrij snel van het forum verdwenen is.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 0:20

Zoey schreef:Ik vraag me af hoe het met beegee en sjonno is, komen zij hier nog?

ik wel :-)

Gast
Gast

Bericht  Joss1 wo 18 apr 2012 - 0:22

Printje schreef:
Marin schreef:

Ik weet ook echt niet meer wat haar naam hier was. Idd alleen dat ze bevallen was van een jongetje en daarna vrij snel van het forum verdwenen is.

Haar eerste naam weet ik niet meer, haar tweede naam was kippie(nogiets)
Joss1
Joss1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 165
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-12

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 0:23

grappig dat ik een aantal keren mijn naam voorbij zie komen...

post idd niet meer zo heel actief.. mis echt het oude clubje waarin ik veel kletste. (sjonno, meisjesmama, mamarosa, lindsya etc)

Hier gaat alles goed! Kleine vent is alweer 6 maanden dus het gaat mega snel :-)

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 0:23

Joss1 schreef:
Printje schreef:
Marin schreef:

Haar eerste naam weet ik niet meer, haar tweede naam was kippie(nogiets)

Volgens mij is ze niet mee verhuisd naar dit forum... weet wel wie je bedoelt, kan alleen niet op haar naam komen

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 0:45

BeeGee schreef:
Volgens mij is ze niet mee verhuisd naar dit forum... weet wel wie je bedoelt, kan alleen niet op haar naam komen

Was dat niet An.nemiek ofzo? Had haar ooit wel op hyves, maar die gebruik ik niet meer, en staat ze ook niet meer in.

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 18 apr 2012 - 0:46

Volgens mij heette ze eerst inderdaad iets van Anne als eerste forumnaam
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje wo 18 apr 2012 - 0:47

Mmmm dat zegt mij dan weer niets Anne, kan me haar avatar wel zo voor de geest halen maar kom niet p haar naam..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 0:52

Oh ja dat meisje uit Engeland. Die zat ook in het clubje van Sjonno, Beegee, MamaRosa en Mommie enzo.. toch (maar dat is al zo lang geleden, toen stond het zwangerschapstopic nog bij persoonlijk..)? heet haar dochter niet L.eil.a ofzo? Of L.ail.a?

Er was ook nog een ander meisje uit dat groepje die een dochter had gekregen in dezelfde zomer als de oudste dochter van Beegee, volgens mij was haar naam nijntje ofzo. Pff ik kan me echt niet meer herinneren hoe haar dochter heet.. Komt zij hier nog?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 2:22

_MamaRosa_ schreef:
BeeGee schreef:

Was dat niet An.nemiek ofzo? Had haar ooit wel op hyves, maar die gebruik ik niet meer, en staat ze ook niet meer in.

jaaa die! Dochtertje haar naam begint met een L

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 2:23

Zoey schreef:Oh ja dat meisje uit Engeland. Die zat ook in het clubje van Sjonno, Beegee, MamaRosa en Mommie enzo.. toch (maar dat is al zo lang geleden, toen stond het zwangerschapstopic nog bij persoonlijk..)? heet haar dochter niet L.eil.a ofzo? Of L.ail.a? het is volgens mij de eerste naam

Er was ook nog een ander meisje uit dat groepje die een dochter had gekregen in dezelfde zomer als de oudste dochter van Beegee, volgens mij was haar naam nijntje ofzo. Pff ik kan me echt niet meer herinneren hoe haar dochter heet.. Komt zij hier nog? ik ben aan het nadenken, mommie haar dochter heet wel hetzelfde als mijn dochter maar die was eerder geboren...

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 2:28

Zoey schreef:Oh ja dat meisje uit Engeland. Die zat ook in het clubje van Sjonno, Beegee, MamaRosa en Mommie enzo.. toch (maar dat is al zo lang geleden, toen stond het zwangerschapstopic nog bij persoonlijk..)? heet haar dochter niet L.eil.a ofzo? Of L.ail.a?

Er was ook nog een ander meisje uit dat groepje die een dochter had gekregen in dezelfde zomer als de oudste dochter van Beegee, volgens mij was haar naam nijntje ofzo. Pff ik kan me echt niet meer herinneren hoe haar dochter heet.. Komt zij hier nog?

Jij hebt een goed geheugen zeg! Alles komt weer boven, haha!

De laatste zegt mij zo niks eigenlijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 2:34

_MamaRosa_ schreef:
Zoey schreef:Oh ja dat meisje uit Engeland. Die zat ook in het clubje van Sjonno, Beegee, MamaRosa en Mommie enzo.. toch (maar dat is al zo lang geleden, toen stond het zwangerschapstopic nog bij persoonlijk..)? heet haar dochter niet L.eil.a ofzo? Of L.ail.a?

Haha ik moest ook even goed graven hoor, maar in die tijd las ik eigenlijk alleen het zwangerschapstopic, omdat ik het zo leuk vond om te volgen en omdat ik zo benieuwd was naar alle kindjes die geboren gingen worden Wink

Ik weet trouwens ook weer hoe de dochter heet van dat meisje dat ik in het laatste stukje bedoel! E.! Volgens mij heeft zij later nog een dochter gekregen, maar dat weet ik niet zeker.

Laatst aangepast door Zoey op wo 18 apr 2012 - 2:57; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 2:35

Zoey, wie was jij eerst als ik vragen mag?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 2:39

Ik was eerst een meelezer zonder account Wink Heb eerst nooit ergens op gereageerd en alleen maar topics gelezen, maar het begon zo te kriebelen dat ik nu toch maar een account heb aangemaakt.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 2:45

Zoey schreef:Ik was eerst een meelezer zonder account Wink Heb eerst nooit ergens op gereageerd en alleen maar topics gelezen, maar het begon zo te kriebelen dat ik nu toch maar een account heb aangemaakt.

Haha, oké! Leuk dat je toch mee bent gaan schrijven dan, ik vind je positief opvallen. Je bent wel goed op de hoogte als meelezer cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 2:51

Pippa schreef:
Zoey schreef:Ik was eerst een meelezer zonder account Wink Heb eerst nooit ergens op gereageerd en alleen maar topics gelezen, maar het begon zo te kriebelen dat ik nu toch maar een account heb aangemaakt.

Haha, oké! Leuk dat je toch mee bent gaan schrijven dan, ik vind je positief opvallen. Je bent wel goed op de hoogte als meelezer cheers

Dankje, leuk om te horen! smile

Ja ik las denk ik wel elke dag alle nieuwe topics, en dat dan al een jaar of 5 denk ik. Ik heb helaas niet alle naamswijzigingen altijd gevolgd dus sommige forummers herken ik niet meer van toen, maar heel veel ook wel.

Hoe is het trouwens met die goeie vriendin van Marin? Ze was ook naar Amerika geweest een tijdje en Marin en zij hebben nog een poosje zo goed als dezelfde forumnaam gehad (FF en FV). Ze had ook een vriend die het heel plotseling uit had gemaakt.. Is zij nog vriendinnen met Marin? Komt zij hier nog?

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry wo 18 apr 2012 - 2:52

Wow Zoey, dan lees je écht al lang mee!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 2:53

Zoey schreef:
_MamaRosa_ schreef:

Haha ik moest ook even goed graven hoor, maar in die tijd las ik eigenlijk alleen het zwangerschapstopic, omdat ik het zo leuk vond om te volgen en omdat ik zo benieuwd was naar alle kindjes die geboren gingen worden Wink

Ik weet trouwens ook weer hoe de dochter heet van dat meisje dat ik in het laatste stukje bedoel! E.s.mee! Volgens mij heeft zij later nog een dochter gekregen, maar dat weet ik niet zeker.

Die is hier nog! Idd nog een dochter, ik weet niet of ze zich bekent wil maken onder haar nieuwe naam eigenlijk. Volgens mij is het geen geheim, maar dat laat ik maar aan haarzelf over.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 2:53

Zoey schreef:
_MamaRosa_ schreef:

Ik weet trouwens ook weer hoe de dochter heet van dat meisje dat ik in het laatste stukje bedoel! E.s.mee! Volgens mij heeft zij later nog een dochter gekregen, maar dat weet ik niet zeker.

dat is meisjesmama die je bedoelt.. andere dochter begint met een r

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 2:56

Oh is zij dat! Wat grappig, ik had die link helemaal niet gelegd. Ik zal de naam van haar dochtertje weer even weghalen, volgens mij wilde zij die niet graag openbaar hebben staan.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 3:03

Zoey schreef:Oh is zij dat! Wat grappig, ik had die link helemaal niet gelegd. Ik zal de naam van haar dochtertje weer even weghalen, volgens mij wilde zij die niet graag openbaar hebben staan.

Die komt hier toch nog wel eens? Onder de naam meisjesmama kwam zij, met dochter E. en dochter R. Dat is namelijk mijn lievelingsnaam voor een toekomstige dochter, dus altijd als ik haar zie/zag reageren denk ik daar aan nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 3:05

Pippa schreef:
Zoey schreef:Oh is zij dat! Wat grappig, ik had die link helemaal niet gelegd. Ik zal de naam van haar dochtertje weer even weghalen, volgens mij wilde zij die niet graag openbaar hebben staan.

Die komt hier toch nog wel eens? Onder de naam meisjesmama kwam zij, met dochter E. en dochter R. Dat is namelijk mijn lievelingsnaam voor een toekomstige dochter, dus altijd als ik haar zie/zag reageren denk ik daar aan Hoe is het met.. - Pagina 4 827601

Dochter R. heb ik niet heel bewust meegekregen, dus ik wist eigenlijk niet dat zij dat was. Wel grappig om te zien hoeveel mensen het zo lang volhouden op een forum.

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 18 apr 2012 - 3:06

Zoey, ze komt heel sporadisch hier nog. Laatst heeft ze zich weer eens bekend gemaakt wie ze was haha. maar ik kan je vertellen dat t heel goed gaat met haar, heeft haar leven goed op orde :-)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 26 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 15 ... 26  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: