Hoe is het met..
+89
Tinus
Pien
Caro
mosio
Lima
GoldenIndy
Roodtomaatje
Ayla
CCC
SarahKey
Lotus
Snoopy
Océane
Didi
Snoes
Esperanza
Theeleut
Rouge
girli
Monte
Carra
Bay
Alex
Caresses
Lady4
Paper Crown
rapa nui
Caribbeanlover
Jazzlyn
Kaat
Toet
Rose
Twellie
Zora
loura
Siamsa
Tinkie
ShallY
studiebol
Suusie
Bazinga
SoGood
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
L!ND@
slaatje
M@niek
Zininzon
mzcharlotte
Rush
Inge
Tania
Discordia
Jasmine
Catwoman79
Annie24
Alyssa
Lindsya
Sarah1985
Tiara
VeryCherry
Joss1
Printje
blauwwitrood
vliegeraar
Mamsie
Filoria
Schaapke
Muurvlindertje
Stuiterbal
Nana
Mees
Roza
Novalee
Aimee
Burn
Bolleke
Sjaantje
Pompoen
Ibbeltje
Barbabella
Blond
Sweet Sylvana
Zwerver
Muis
Marin
Ella
Minx
Lejow
93 plaatsers
Pagina 24 van 26
Pagina 24 van 26 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25, 26
Re: Hoe is het met..
Powerbabe schreef:Ohja! daar ben ik ook wel benieuwd naar!
Zij komt hier, zover ik weet, niet meer. Maar het gaat heel erg goed met haar! Ze woont samen met haar vriend, is net zo lang met hem samen als ik met mijn vriend, en ze gaat trouwen
Gast- Gast
mosio schreef:TBIB schreef:Oh ennum... Dat meisje dat beweerde ook Crohn te hebben en bedreigd.gestalkt te worden door haar vriend/ex.
Nomad19!
Was dat toen ook niet met haar dat het hele forum heel ongerust over haar was omdat ze ineens niets meer van zich liet horen ook de telefoon pakte ze niet meer op. En later bleek dat ook in scene gezet door haar.
Ja, inderdaad. Twee meiden van hier hadden haar dacht ik al eens in het echt gezien en waren ook enorm bezorgd en volgens mij ook in staat om naar haar huis te gaan.
Gast- Gast
Pippa schreef:Powerbabe schreef:Ohja! daar ben ik ook wel benieuwd naar!
Zij komt hier, zover ik weet, niet meer. Maar het gaat heel erg goed met haar! Ze woont samen met haar vriend, is net zo lang met hem samen als ik met mijn vriend, en ze gaat trouwen
Ohh wat leuk zeg!!
Gast- Gast
TBIB schreef:mosio schreef:TBIB schreef:Oh ennum... Dat meisje dat beweerde ook Crohn te hebben en bedreigd.gestalkt te worden door haar vriend/ex.
Nomad19!
Was dat toen ook niet met haar dat het hele forum heel ongerust over haar was omdat ze ineens niets meer van zich liet horen ook de telefoon pakte ze niet meer op. En later bleek dat ook in scene gezet door haar.
Ja, inderdaad. Twee meiden van hier hadden haar dacht ik al eens in het echt gezien en waren ook enorm bezorgd en volgens mij ook in staat om naar haar huis te gaan.
Ik heb haar destijds in het echt gezien met 5ann3. Maar we wilden niet naar haar toegaan hoor! Dat waren weer anderen. Maar er was wel écht altijd iets met haar.. had je een avondje met je vriend ingepland, stond die ex zogenaamd op de stoep. IN haar huis was geen enkel levend teken van die nieuwe vriend te vinden en ga zo maar door. Totdat 5ann3 en ik opeen gegeven moment haar ermee via MSN (jaja, dat was toen nog hip ;-)) wilden confronteren en opeens was het hek van de dam en werd ze weer bedreigd tot in elkaar gemept en ga zo maar door. Uiteindelijk heeft Carrie een topic geopend met haar verdenkingen en dat is toen een topic geworden van immens veel pagina's.
Ook het topic van Nomad over dat die ex zogenaamd voor de deur stond kreeg heel veel reacties. En zelfs Lejow wilde toen nog haar neef benaderen via Hyves etc etc om maar contact met dat gekke wicht te krijgen. Leaf kende haar weer vanuit vroeger etc etc.
Maar nee, na dat topic met de verdenkingen hebben we nooit meer een teken van leven gehoord van haar.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Jaaa Caro, dat klopte inderdaad!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Er was laatst ook iemand die zei dat haar ex aan de deur stond en haar bedreigde. Ze had toen een vriend gebeld die was gekomen. Ze gaf volgens mij ook toe dat ze gelogen had.
Wie was dat ook alweer?? Ze postte best veel in het dagcafé.
Gast- Gast
Susan schreef toen een heel leuk verhaal over vriendinnen in een huis dacht ik. Samen met twee andere meiden, weet ff niet meer wie. Maar vond dat zo'n leuk verhaal.. maar dat verhaarl werd toen gejat door iemand anders en toen zijn ze er mee gestopt! Vond ik echt jammer toen. Is dat toen helemaal gestopt of is dat verhaal wel afgemaakt?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Caro schreef:TBIB schreef:mosio schreef:TBIB schreef:Oh ennum... Dat meisje dat beweerde ook Crohn te hebben en bedreigd.gestalkt te worden door haar vriend/ex.
Nomad19!
Ik heb haar destijds in het echt gezien met 5ann3. Maar we wilden niet naar haar toegaan hoor! Dat waren weer anderen. Maar er was wel écht altijd iets met haar.. had je een avondje met je vriend ingepland, stond die ex zogenaamd op de stoep. IN haar huis was geen enkel levend teken van die nieuwe vriend te vinden en ga zo maar door. Totdat 5ann3 en ik opeen gegeven moment haar ermee via MSN (jaja, dat was toen nog hip ;-)) wilden confronteren en opeens was het hek van de dam en werd ze weer bedreigd tot in elkaar gemept en ga zo maar door. Uiteindelijk heeft Carrie een topic geopend met haar verdenkingen en dat is toen een topic geworden van immens veel pagina's.
Ook het topic van Nomad over dat die ex zogenaamd voor de deur stond kreeg heel veel reacties. En zelfs Lejow wilde toen nog haar neef benaderen via Hyves etc etc om maar contact met dat gekke wicht te krijgen. Leaf kende haar weer vanuit vroeger etc etc.
Maar nee, na dat topic met de verdenkingen hebben we nooit meer een teken van leven gehoord van haar.
Och, zo was het ja! Ja, is ook alweer zo lang geleden haha.
Carrie had toen inderdaad een topic geopend. Had haar toen ook een PM gestuurd met dingen die ik een beetje vreemd vond. Met name op het gebied van de Crohn. Dingen die gewoon echt niet konden kloppen...
@ Zelda: Ja, dat weet ik nog. Weet ook niet meer hoe zij heet.
Terwijl het best een opvallende naam was dacht ik.
Gast- Gast
Ik ben heel erg benieuwd hoe het met Maple is.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Zelda schreef:Er was laatst ook iemand die zei dat haar ex aan de deur stond en haar bedreigde. Ze had toen een vriend gebeld die was gekomen. Ze gaf volgens mij ook toe dat ze gelogen had.
Leah/Laquisia
Gast- Gast
Ik zal vast spuit 11 zijn hoor, maar ik heb zeker gemist waar Smikell heen is?
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Tinus schreef:Ik zal vast spuit 11 zijn hoor, maar ik heb zeker gemist waar Smikell heen is?
Foetsie, weg, gooooooooooooooooone with the wind
Laatst aangepast door Lejow op vr 27 apr 2012 - 6:13; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ja, zoiets had ik al wel door..Maar waarom?
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Och ja!Reva schreef:Zelda schreef:Er was laatst ook iemand die zei dat haar ex aan de deur stond en haar bedreigde. Ze had toen een vriend gebeld die was gekomen. Ze gaf volgens mij ook toe dat ze gelogen had.
Leah/Laquisia
Gast- Gast
Zag net dat Princess gast is geworden, is ze weg of terug onder een nieuwe naam?
Gast- Gast
Leah was onwijs actief, vooral in het DagCafe maar toen ik aangaf haar verhalen niet te geloven was mevrouw ineens moe en ging ze slapen. Dat was ook gelijk haar laatste post .
Gast- Gast
Grappig om dit te lezen, wel confronterend want ik kom hier al veel te lang Sens en Beer.. die kan ik me nog goed herinneren, toen was ik 16 (nu 26 )
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Haha ja...bizar was dat. Ik vraag me af of ze hier nog komt onder een andere naam. Ik vermoed stiekem van wel.Zusje schreef:Leah was onwijs actief, vooral in het DagCafe maar toen ik aangaf haar verhalen niet te geloven was mevrouw ineens moe en ging ze slapen. Dat was ook gelijk haar laatste post .
Gast- Gast
Wie kent Evert nog? Die dook later op als figurant bij allerlei spotjes en handelde in Aloe Vera.
GoldenIndy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 40
Registratiedatum : 02-01-11
Jente schreef:Zag net dat Princess gast is geworden, is ze weg of terug onder een nieuwe naam?
Terug onder een nieuwe naam
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Pixie schreef:Jente schreef:Zag net dat Princess gast is geworden, is ze weg of terug onder een nieuwe naam?
Gast- Gast
Hij heette hier Evert P. (Pultrum)GoldenIndy schreef:Wie kent Evert nog? Die dook later op als figurant bij allerlei spotjes en handelde in Aloe Vera.
GoldenIndy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 40
Registratiedatum : 02-01-11
Pixie schreef:Jente schreef:Zag net dat Princess gast is geworden, is ze weg of terug onder een nieuwe naam?
Jeej! Je kapsel doet je naam eer aan
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Chance schreef:Pixie schreef:Jente schreef:Zag net dat Princess gast is geworden, is ze weg of terug onder een nieuwe naam?
Jeej! Je kapsel doet je naam eer aan
Exactly, zo ben ik ook op m'n naam gekomen!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik heb ook een vermoeden dat ze hier nog komt.Zelda schreef:Haha ja...bizar was dat. Ik vraag me af of ze hier nog komt onder een andere naam. Ik vermoed stiekem van wel.Zusje schreef:Leah was onwijs actief, vooral in het DagCafe maar toen ik aangaf haar verhalen niet te geloven was mevrouw ineens moe en ging ze slapen. Dat was ook gelijk haar laatste post .
Gast- Gast
Pagina 24 van 26 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25, 26
Pagina 24 van 26
Permissies van dit forum: