Hoe is het met..
+89
Tinus
Pien
Caro
mosio
Lima
GoldenIndy
Roodtomaatje
Ayla
CCC
SarahKey
Lotus
Snoopy
Océane
Didi
Snoes
Esperanza
Theeleut
Rouge
girli
Monte
Carra
Bay
Alex
Caresses
Lady4
Paper Crown
rapa nui
Caribbeanlover
Jazzlyn
Kaat
Toet
Rose
Twellie
Zora
loura
Siamsa
Tinkie
ShallY
studiebol
Suusie
Bazinga
SoGood
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
L!ND@
slaatje
M@niek
Zininzon
mzcharlotte
Rush
Inge
Tania
Discordia
Jasmine
Catwoman79
Annie24
Alyssa
Lindsya
Sarah1985
Tiara
VeryCherry
Joss1
Printje
blauwwitrood
vliegeraar
Mamsie
Filoria
Schaapke
Muurvlindertje
Stuiterbal
Nana
Mees
Roza
Novalee
Aimee
Burn
Bolleke
Sjaantje
Pompoen
Ibbeltje
Barbabella
Blond
Sweet Sylvana
Zwerver
Muis
Marin
Ella
Minx
Lejow
93 plaatsers
Pagina 23 van 26
Pagina 23 van 26 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24, 25, 26
Re: Hoe is het met..
Ik ben ook benieuwd of Noa hier weer komt! Ik vond haar erg leuk, ze had mij net beloofd een foto te pm'en en ineens was ze weg. Iemand enig idee?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
En dat meisje dat bezig was met fotografie en een reis naar ehm... brazilie (?) ging maken? Komt die nog?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Met mij gaat het goed . Ik lees weleens mee maar ik reageer idd amper meer. In de tijd dat ik hier heel actief was (2005 tot 2009 ongeveer toen zat ik niet lekker in mijn vel. Vooral in die beginperiode niet. Nu gaat het heel goed, op allerlei vlakkenTuinstoel schreef:En GoldenIndy, dat was eerder ook een heel trouwe forumster, weet iemand waarom zij weg is of hoe het met haar gaat?
Ik las dat er ook gevraagd werd naar Oesje. Geen idee of zij nog komt maar zij is een collega van mij en met haar gaat het ook goed.
Namen die mij zo te binnen schieten zijn Marion (vriendin van Georgie, had alles verzonnen), Ingetjuh, VeertjeAmsterdam, Tigerlily, Witte Oleander, Cleo, Lucky, Mildred (Sens was haar vriendin en in shock dat zij fake was), Kruikje, Birgit ...
GoldenIndy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 40
Registratiedatum : 02-01-11
GoldenIndy schreef:Met mij gaat het goed . Ik lees weleens mee maar ik reageer idd amper meer. In de tijd dat ik hier heel actief was (2005 tot 2009 ongeveer toen zat ik niet lekker in mijn vel. Vooral in die beginperiode niet. Nu gaat het heel goed, op allerlei vlakkenTuinstoel schreef:En GoldenIndy, dat was eerder ook een heel trouwe forumster, weet iemand waarom zij weg is of hoe het met haar gaat?
Ik las dat er ook gevraagd werd naar Oesje. Geen idee of zij nog komt maar zij is een collega van mij en met haar gaat het ook goed.
Namen die mij zo te binnen schieten zijn Marion (vriendin van Georgie, had alles verzonnen), Ingetjuh, VeertjeAmsterdam, Tigerlily, Witte Oleander, Cleo, Lucky, Mildred (Sens was haar vriendin en in shock dat zij fake was), Kruikje, Birgit ...
Birgit is nog steeds Birgit hier En Lucky is CaribbeanLover
Wat leuk dat jullie "oldies" allemaal op komen duiken zeg Ik zeg : Nu Cleo nog !!
Gast- Gast
Fijn dat het goed met je gaat, GI. En ook met oesje. Haar herinner ik me ook nog. Leuk dat je even een update gaf!
Gast- Gast
Razz: van de week had ik het met Magicwoman (weet haar huidige naam niet) ook nog over Cleo ... zij had destijds een relatie met Rick. Die poste hier ook een tijdje.
GoldenIndy- Fluisteraar
Ik kan me indogirl (dacht dat ze zo heette) goed herinneren, ben benieuwd hoe het met haar is!
Lima- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 127
Registratiedatum : 06-09-11
GoldenIndy schreef:Razz: van de week had ik het met Magicwoman (weet haar huidige naam niet) ook nog over Cleo ... zij had destijds een relatie met Rick. Die poste hier ook een tijdje.
Ja klopt, ik ben echt benieuwd hoe het met haar gaat. Ik ben ooit een keer bij haar wezen eten en onze kat komt bij haar vandaan
Gast- Gast
Ik weet haar naam niet meer, maar ze kwam toen ook op het forum waar Snoesjuh enzo ook kwam (en ik toen ook nog).
Ze heeft voor mij nog ooit flyers gemaakt en ze heeft ooit een foto geplaatst dat ze onder aan de trap lag.
Die vond ik hilarisch.
Ze heeft voor mij nog ooit flyers gemaakt en ze heeft ooit een foto geplaatst dat ze onder aan de trap lag.
Die vond ik hilarisch.
Gast- Gast
Oh ennum... Dat meisje dat beweerde ook Crohn te hebben en bedreigd.gestalkt te worden door haar vriend/ex.
Nomad19!
Nomad19!
Gast- Gast
GoldenIndy schreef:Met mij gaat het goed . Ik lees weleens mee maar ik reageer idd amper meer. In de tijd dat ik hier heel actief was (2005 tot 2009 ongeveer toen zat ik niet lekker in mijn vel. Vooral in die beginperiode niet. Nu gaat het heel goed, op allerlei vlakkenTuinstoel schreef:En GoldenIndy, dat was eerder ook een heel trouwe forumster, weet iemand waarom zij weg is of hoe het met haar gaat?
Heeeeeej je bent er Leuk leuk!!!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
TBIB schreef:Ik weet haar naam niet meer, maar ze kwam toen ook op het forum waar Snoesjuh enzo ook kwam (en ik toen ook nog).
Die vond ik hilarisch.
Was dat niet Ukkie?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
en wie ben jij? :$Ibbeltje schreef:GoldenIndy schreef:Met mij gaat het goed . Ik lees weleens mee maar ik reageer idd amper meer. In de tijd dat ik hier heel actief was (2005 tot 2009 ongeveer toen zat ik niet lekker in mijn vel. Vooral in die beginperiode niet. Nu gaat het heel goed, op allerlei vlakkenTuinstoel schreef:En GoldenIndy, dat was eerder ook een heel trouwe forumster, weet iemand waarom zij weg is of hoe het met haar gaat?
GoldenIndy- Fluisteraar
slaatje schreef:TBIB schreef:Ik weet haar naam niet meer, maar ze kwam toen ook op het forum waar Snoesjuh enzo ook kwam (en ik toen ook nog).
Die vond ik hilarisch.
Was dat niet Ukkie?
Dat zou best kunnen. Ik weet het echt niet meer, haha.
Ze kwam altijd zo droog uit de hoek. Vond haar altijd erg grappig.
Gast- Gast
TBIB schreef:slaatje schreef:TBIB schreef:Ik weet haar naam niet meer, maar ze kwam toen ook op het forum waar Snoesjuh enzo ook kwam (en ik toen ook nog).
Die vond ik hilarisch.
Was dat niet Ukkie?
Bedoel je zij die fotografe is?
TBIB schreef:slaatje schreef:TBIB schreef:Ik weet haar naam niet meer, maar ze kwam toen ook op het forum waar Snoesjuh enzo ook kwam (en ik toen ook nog).
Die vond ik hilarisch.
Was dat niet Ukkie?
Was zij niet van indische of indonesche afkomst. Deed een studie in een bepaalde richting (weet niet meer welke) en kon erg mooi schrijven en goed advies geven.
slaatje- Kletskop
GoldenIndy schreef:en wie ben jij? :$Ibbeltje schreef:GoldenIndy schreef:Met mij gaat het goed . Ik lees weleens mee maar ik reageer idd amper meer. In de tijd dat ik hier heel actief was (2005 tot 2009 ongeveer toen zat ik niet lekker in mijn vel. Vooral in die beginperiode niet. Nu gaat het heel goed, op allerlei vlakkenTuinstoel schreef:En GoldenIndy, dat was eerder ook een heel trouwe forumster, weet iemand waarom zij weg is of hoe het met haar gaat?
Mij ken je vast ook niet meer :-) Leuk om te lezen hoe het met je gaat.
slaatje- Kletskop
slaatje schreef:GoldenIndy schreef:en wie ben jij? :$Ibbeltje schreef:GoldenIndy schreef:Met mij gaat het goed . Ik lees weleens mee maar ik reageer idd amper meer. In de tijd dat ik hier heel actief was (2005 tot 2009 ongeveer toen zat ik niet lekker in mijn vel. Vooral in die beginperiode niet. Nu gaat het heel goed, op allerlei vlakkenTuinstoel schreef:En GoldenIndy, dat was eerder ook een heel trouwe forumster, weet iemand waarom zij weg is of hoe het met haar gaat?
Mij ken je vast ook niet meer :-) Leuk om te lezen hoe het met je gaat.
Ik ben degene die je op FB pmde over hier
Ik ken wel een Slaatje van het oude forum, ben jij dat?
Haha Ibbeltje, je hebt ook zoveel namen gehad
GoldenIndy- Fluisteraar
@ Ibbeltje: Ja ik geloof van wel inderdaad!
@ Slaatje: Ja, dat ook dacht ik.
Gast- Gast
TBIB schreef:@ Ibbeltje: Ja ik geloof van wel inderdaad!
Dat was Ukkie01 geloof ik.
slaatje- Kletskop
GoldenIndy schreef:Ik ken wel een Slaatje van het oude forum, ben jij dat?
Ja, ik ben zonder naamsverandering meegegaan. Heb de Portugezen de deur uitgeschopt. Haha.
slaatje- Kletskop
TBIB schreef:Oh ennum... Dat meisje dat beweerde ook Crohn te hebben en bedreigd.gestalkt te worden door haar vriend/ex.
Nomad19!
Was dat toen ook niet met haar dat het hele forum heel ongerust over haar was omdat ze ineens niets meer van zich liet horen ook de telefoon pakte ze niet meer op. En later bleek dat ook in scene gezet door haar.
mosio- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10
En Mytuomas? Die heel goed bevriend was/is met Loser20 (die komt hier nu toch weer onder een nieuwe naam?)
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 23 van 26 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24, 25, 26
Pagina 23 van 26
Permissies van dit forum: